ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑ "Κόλαση και Παράδεισος"

Irina Vitalievna Karkabi art 

Νύχτες μοναδικές
γεμάτες έρωτα και πάθος
φωτιά τα χείλη σου με τυλίγουν στην δίνη τους
μέσα στις φλόγες πολεμάω μαζί τους.
Ένα κομμάτι ξύλο εγώ
ανάβω από έρωτα
κι εσύ η κόλαση η ίδια
με παρασέρνεις όλο και πιο βαθιά
περιστρέφεσαι γύρω μου
κι εγώ σου δίνω την ψυχή μου την ίδια.
Εκείνη η στιγμή
η μαγική μας ένωση
αποκορύφωμα τα πεφταστέρια σαν ανταμώνω το βλέμμα σου
δύο μαγικά ηλιοβασιλέματα.
Στάχτη ό,τι έχει απομείνει από το κορμί μου
σημάδια εγκαύματα ενός παράφορου έρωτα
σημάδια ανεξίτηλα που δεν θέλω να βγουν ποτέ από πάνω μου
θέλω να μου θυμίζουν τις ωραιότερες στιγμές μαζί σου
θέλω να ξέρω πως ένιωσα την ευτυχία έστω και για λίγο.
Ο έρωτάς σου φωτιά και κόλαση
κι η αγκαλιά σου ένας ξεχασμένος Παράδεισος με κλείνει μέσα του
φυλακισμένη
και δεν κάνω καμιά προσπάθεια να βγω
δεν θέλω να βγω.
Το ζεστό σου χαμόγελο μου υπόσχεται
όσα η καρδιά μου λαχταράει ν' ακούσει
κι όσα η ψυχή μου καιρό τώρα έχει λησμονήσει.
Πουλιά γύρω μου τιτιβίζουν
λόγια αγάπης
δύο χέρια με κλείνουν σφιχτά μέσα τους
μου τάζουν όσα ονειρευόμουν
κι όσα ακόμη πόθησα
όλα όσα ονειρεύτηκα
ΕΣΥ.

ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου