ΟΛΓΑ ΑΧΕΙΜΑΣΤΟΥ "Γέννα. Γυναίκα. Γιορτή"

 

Christian Schloe art

Στην κόρη μου Συντροφικότητα σ’ ένα άδειο δάσος από κωνοφόρα; Έτσι…, γιατί είσαι νέα γυναίκα. Η ανθοφορία σου γεννιέται, από το άλικο της φύσης σου. Δέντρο κι εσύ, μ’ όλο τον κύκλο του. Πηγή ζωής. Κοιτάς κατάματα ψάχνοντας απαντήσεις. Τα στήθη σου πάλλονται σαν τραγουδάς. Τα στήθη και τα μαλλιά σου. Κι αυτά, σύννεφο λες... Τα δάκρυα αν πέσουν, λόγος-φύτρο βλασταίνει. Δεν ήρθε φθινόπωρος ακόμη. Τα φύλλα καταπράσινα, ακάθεκτη ένδειξη ζωής. Μαζί με τις ξανθές μπούκλες, στον αγέρα ακούγονται πουλιά. Έρωτες αμφίρροπης χαράς, αμφίβολης κατάληξης. Εσύ θα επιβιώσεις οπωσδήποτε, σπόρου του ιερού γεννήτρα. Γυναίκα βλέπεις. Ζωή… Όλγα Αχειμάστου










1 σχόλιο:

  1. Αγαπημένη μου Γεωργία Κοτσόβολου, με τιμά η ανάρτησή σου στο ποιημά μου για την γυναίκα και ιδιαίτερα αφιερωμένο στην αγαπημένη μου κόρη. Είναι ένα από τα ποιήματα του καινούριου βιβλίου μου "...καρδιόσχημα" που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο στην γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Ένα έργο που επιμελήθηκε ο υπέροχος Συγγραφέας, Κριτικός και Ποιητής Αντώνης Σαμιωτάκης. Το βιβλίο διατίθεται από εμένα και όποιος επιθυμεί μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου. ΕΥχαριστώ και πάλι. Με αγάπη Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή