ΕΙΡΗΝΗ ΛΕΟΝΤΑΡΑ "ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΚΗ"



"Παιδιά" τους λέω. Πείτε μου τι είναι πνευματικός άνθρωπος.
Πείτε μου γνωρίζετε έναν τέτοιο που ζει στη χώρα μας;
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω.
Δεν ξέρετε το Μίκη Θεοδωράκη;.
Τον τελευταίο μεγάλο!
Τον πιο σπουδαίο!!
Τον ξέρετε παιδιά τους λέω μέσα από τα τραγούδια του.
Τον ξέρετε μέσα από τη φωνή του.
Ίσως δεν ξέρετε τίποτα άλλο για αυτόν, 
αλλά όλοι μα όλοι έχετε τραγουδήσει δυνατά το
" Ένα το χελιδόνι κι η Άνοιξη, ακριβή
Για να γυρίσει ο Ήλιος θέλει δουλειά πολλή
Θέλει νεκροί χιλιάδες να είναι στους τροχούς
Θέλει κι οι ζωντανοί να πίνουν το αίμα τους
Θέλει κι οι ζωντανοί να πίνουν το αίμα τους"
Πες μου λοιπόν, πες μου ποιός τώρα;
Ποιόν θα ακούμε και λίγο θα ψηλώνουμε από περηφάνια;
Σήμερα ο Ήλιος της Δικαιοσύνης χαμήλωσε.
Σήμερα ο Ήλιος ο νοητός θρηνεί
" Μη παρακαλώ σας μη λησμονάτε τη χώρα μου "
Όμως εμείς πρώτοι τη λησμονούμε και ασελγούμε και ασεμνούμε 
και είμαστε τόσο απρεπείς στη χώρα, ενός Ήλιου..

Καλό Ταξίδι
Σπουδαίε Μίκη μας
Ειρήνη Λεοντάρα.

η φωτογραφία είναι από https://www.anoixtoparathyro.gr/





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου