"Καλοκαιράκι" Τραγούδι της Αναστασίας Βασιλειάδου σε Στίχους Άθω Χατζηματθαίου & Μουσική Βασίλη Τσουρακά

 


Καλοκαιράκι
Στίχοι Άθως Χατζηματθαίου
Μουσική Βασίλης Τσουρακάς
Τραγούδι Αναστασία Βασιλειάδου

Καλοκαιράκι

Ήτανε καλοκαίρι
κι ο ήλιος τραγουδούσε
στην άμμο συντροφιά
μου κράταγες το χέρι
στα μάτια με κοιτούσες
γλυκιά μου ζωγραφιά.

Καλοκαιράκι , καλοκαιράκι
στην αγκαλιά σου
κάνω μπανάκι…
έλα μωρό μου,
μην κάνεις πίσω
σαν λουλουδάκι
κάνε ν’ ανθίσω...

Ήτανε καλοκαίρι
που μου πες το αντίο
μάτωσε η καρδιά
σαν μου ’σφιξες το χέρι
μες στην καρδιά μου κρύο
Πάλι και παγωνιά

Καλοκαιράκι , καλοκαιράκι
στην αγκαλιά σου
κάνω μπανάκι…
έλα μωρό μου,
μην κάνεις πίσω
σαν λουλουδάκι
κάνε ν’ ανθίσω...

Στο κύμα τ' αφρισμένο
ένα φιλί σου πήρα
Και στην καυτή αμμουδιά
μου ' κλεψες την ζωή
Μέθυσε το κορμί
κι ανοίξαν οι ουρανοί

Καλοκαιράκι , καλοκαιράκι
στην αγκαλιά σου
κάνω μπανάκι…
έλα μωρό μου,
μην κάνεις πίσω
σαν λουλουδάκι
να ξανανθίσω...









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου