"Καρδιά μου άγονη" Τραγούδι – Στίχοι & Μουσική Μαρία Βούλγαρη (Maria Voulgari)


 Καρδιά μου άγονη – Μαρία Βούλγαρη (Maria Voulgari)


Acoustic: κιθάρα-βιολί 
Στίχοι: Μαρία Βούλγαρη (Maria Voulgari) 
Μουσική: Μαρία Βούλγαρη (Maria Voulgari) 
Κιθάρα & Ερμηνεία: Μαρία Βούλγαρη (Maria Voulgari) 
Βιολί: Χαράλαμπος Παρίτσης 
Φωτογραφία (Cover photo) : Χρήστος Καπάτος 
Ηχογράφηση: Βαγγέλης Σπανακάκης (Home Studio Music Productions) 
Copyright © All rights reserved 

Καρδιά μου άγονη 

Ποια στοργή, ποια πληγή, 
απόψε μες στα μάτια μου ξαγρύπνησε 
να γίνει φυλαχτό μια προσευχή, 
τα χρόνια μου τ' αγάπησα κι ας πάλευα 
με δαίμονες ν' αλλάξω μια ζωή. 

Ποια σιωπή, ποια κραυγή, 
ν' αγγίξω ν' απαλύνω τα σημάδια μου, 
να αντέχω να υποφέρω μου είχες πει, 
οι σκέψεις με τις σκέψεις φυλακίζονται, 
στα όνειρα θ' αφήσω το κλειδί. 

Ποια μιλιά αιμορραγεί, 
απόψε η καρδιά μου είναι άγονη 
κι εσύ πια δεν υπάρχεις πουθενά, 
τα λόγια με τον άνεμο σκορπίζονται, 
απόψε μη μου πεις πως μ' αγαπάς. 

Ποια φωτιά με γεννά, 
απόψε θα ξορκίσω τα σκοτάδια σου, 
τους φόβους σου θα σπάσω με γυαλί, 
σ' αγάπησα και μάτωσαν τα βράδια μου, 
σ' αγάπησα και πόνεσα πολύ. 

Maria Voulgari – Singer/Songwriter - Official Facebook Web page https://www.facebook.com/mariavoulgar... 
Instagram 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου