ΒΑΓΙΑ ΜΠΑΛΗ "Κρίματα" Μυθιστόρημα

 


Βάγια Μπαλή  : 
Κρίματα
Εκδόσεις  : Υδροπλάνο
Ετος Εκδοσης  : 2022
Σελίδες : 332
Διαστάσεις : 21x14
Δέσιμο : Μαλακό εξώφυλλο
ISBN : 978-618-207-094-9


Οπισθόφυλλο 

Αναζητώντας μερτικό στην ευτυχία, η Άσπα σκοντάφτει συνεχώς πάνω σε απώλειες. Μέσα από τα σκοτεινά τούνελ, που της έχει σκάψει το πεπρωμένο της, θα προσπαθήσει να ξεφύγει, να ανακαλύψει κάποιο ξέφωτο, να απλώσει την ψυχή της και να χαθεί σε κύματα αγάπης. Μα θα την αφήσουν τα κρίματα να τα καταφέρει; Θα βρει αυτό που αληθινά επιθυμεί ή κάποιος άλλος ορίζει τη δική της μοίρα; Από τη θεία Βιργινία στον Παύλο και από την Αρετή στον Λουκά, η Άσπα έψαχνε πάντοτε να βρει μονάχα την αγάπη που δικαιωματικά της ανήκε. Μια αγάπη που άλλες φορές πληρώθηκε με θάνατο, άλλες με προδοσία και άλλες έγινε φωτεινό αστέρι και στήριγμα στα δύσκολα μονοπάτια που είχε να διαβεί.


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Τα χέρια του πάνω μου πάντοτε θα τα θυμάμαι. Με εξουσίαζαν, με συνέπαιρναν σε μια δίνη δίχως τέλος. Αυτό το άγγιγμά του δεν είχε καμία σχέση με άλλο. Τόσο αυτόνομο, τόσο διεκδικητικό. Με υπνώτιζε, με μάγευε κι εγώ αφηνόμουν, παραδινόμουν. Όλες οι άμυνες έπεφταν σαν τραπουλόχαρτα... Τα τελευταία βράδια τον σκέφτομαι συνεχώς. Ίσως γιατί ξέρω πως είναι ώρα πια να συνεχίσω τη ζωή μου...

Βιογραφικά στοιχεία 

Ονομάζομαι Βάγια Μπαλή. Κατάγομαι από την Αθήνα και είμαι Βιβλιοθηκονόμος.Έχω εργαστεί σε ιδιωτικές και δημόσιες βιβλιοθήκες. Έχει εκδοθεί η πρώτη μου ποιητική συλλογή, που φέρει τον τίτλο «Ο χρόνος βέλος», από τις εκδόσεις Αρισταρέτη και το πρώτο μου μυθιστόρημα με τον τίτλο «Απλώς έτυχε» από τις εκδόσεις Άρτεμις. Επίσης έχω πάρει μέρος στα συλλεκτικά έργα «Συνομιλώντας με τον Κ.Π. Καβάφη», « Συνομιλώντας με τον Τάσο Λειβαδίτη», «Συνομιλώντας με τον εαυτό μου» των εκδόσεων Όστρια, καθώς επίσης και στο ανθολόγιο ερωτικής ποίησης υπό τον τίτλο «Αχ Έρωτα…» των εκδόσεων Βεργίνα.
Έχω διακριθεί σε ποιητικούς διαγωνισμούς. Ασχολούμαι με την συγγραφή λογοτεχνικών κειμένων, πολλών εκ των οποίων έχουν φιλοξενηθεί σε έντυπα και διαδικτυακά λογοτεχνικά περιοδικά και blogs. Έχω πάρει μέρος με ποιήματά μου, σε πρότζεκτ της διακεκριμένης μουσικού και συνθέτιδος Άννας Στερεοπούλου.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου