" ΜΑΝΑ ΜΟΥ" Τραγούδι σε Στίχους της ΕΒΙΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ από το CD "Σαν Χαρταετός"



Κάθε φορά που επόνησα
ήξερεν το η καρκιά σου, 
τζαι δίχα εγιώ να σου το πω 
τρέχαν τα δάκρυά σου.
Σε κάθε τέρτι Μάνα μου 
βέρος συμπαραστάτης 
έπεψε σε ο Πλάστης μου 
να 'σαι για μεν προστάτης. 

Που τον τζιαιρό που 'μουν
 μιτσιά εβάστας μου το σιέρι
 πάντα μου επαράτζελλες 
σιειμώνα καλοτζαίρι. (Ρεφραίν)
Ήσουν για μένα ακριβή, μάνα τζιαι ανεράδα έστεκες πάντα δίπλα μου αφτούμενη σαν δάδα. Που τους αγγέλους τζει ψηλά ξέρω ποιος εν δικός μου Εν σίουρα η μάνα μου μα εν εν δαμέ ομπρός μου. Έμαθες με να παρπατώ να στέκω,να παλεύκω, στα δύσκολα τα βάσανα να μεν βουρώ να φεύκω. Να σέβομαι τζιαι να εκτιμώ μιτσιήν μα τζιαι μιάλο κανέναν μεν τον αδικώ Ούτε να τον προσβάλω. Αγάπην μα τζιαι πομονήν είσιες πολλήν να δώσεις εμάσιεσουν χρόνια πολλά να μας το μεταδώσεις. Ρεφραίν Φορτώνεσουν τες έννοιες μας έγλέπες τα παιθκιά μας όποτε σε γυρεύκαμε ευτύς ήσουν κοντά μας. Μέραν τζαι νύχτα μάσιεσουν ούλλους να μας βουρίσεις τζαι στο φαίν τζαι στες δουλειές πάντα να μας τανίσεις. Εν είσιεν έναν άδρωπο να μεν τον βοηθήσεις ξένους γνωστούς τζαι συγγενείς να τους παρηορήσεις. Ρεφραίν Να σ' ειχα μάνα μου δαμέ, να 'ρκεσουν πάλε πίσω, να χώνουμουν στ'αγκάλια σου τζαι να σου ψιθυρίσω. "Είμαι να ξέρεις τυχερή που είχα εσέ για μάνα, πολλά δεν πρόφτασα να πώ τζι'αλλάξασιν τα πλάνα. Μέσα στις φλέβες μου τζυλάς μες την καρκιά μου σ' έχω κάθε γωνιά αθθυμίζει σε Τζιαι γιω τα μάθκια βρέχω". Ρεφραίν Μελοποιήθηκε από την Εταιρία Make My Song στη Λάρισα Σύνθεση-Μουσική : Ιωάννης Χατζής Τραγούδι: Αθηνά Ιωάννου Τρύφωνος ,Βιολί : Λευτέρης Γάλλος






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου