" ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ" Τραγούδι σε Στίχους της ΕΒΙΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ από το CD "Σαν Χαρταετός"


ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ Σύνθεση-Μουσική Παραγωγή : Γιάννης Χατζης Ερμηνεία:Μαριανίκη Τόκα Make My Song Στίχοι:
ΕΒΙΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ
Όταν µε κοιτάς στα χέρια µου ακουµπάς νιώθω στη στιγµή να µην πατάω στη γη. Τόση αγάπη εγώ δεν πίστευα να βρω την έχω φυλαχτό και δείχνει να 'ν' γραφτό. (Ρεφραίν) Μαζί σου εγώ πετώ κι από ψηλά κοιτώ όλου του κόσµου τα αστέρια µου χάρισαν τα δυο σου χέρια. Όνειρο είν' αυτό που ζω µε σένα στο πλευρό µου και τον Θεό ευχαριστώ που σ' έχω σύντροφό µου. Είναι το γέλιο µου βαθύ κι από ευτυχία µε µεθεί είν' η αγκαλιά σου το λιµάνι κι ο έρωτας βαρύ χαρµάνι. Τα χείλη µου σου ψιθυρίζουν στην ψυχή µου όσα ξεχειλίζουν σαν µυστικό να σου το πω Πόσο καρδιά µου σ' αγαπώ. Δίπλα σου σβήνω όλα τα πίσω τολμάω να ξαναγαπήσω έγινε η ψυχή μου περιστέρι φτεροπετάει μες στ 'αγέρι. Είσαι για μένα ο θησαυρός μου πολύτιμος σαν κι ο σταυρός μου φωτίζεις τα δικά μου μέρη.
κράτα μου σφιχτά το χέρι.








1 σχόλιο: