"ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ" Τραγούδι σε Στίχους της ΕΒΙΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ από το CD "Σαν Χαρταετός"


Μελοποιήθηκε από την Εταιρία Make My Song στη Λάρισα Σύνθεση-Μουσική : Ιωάννης Χατζής Τραγούδι: Μαριανίκη Τόκα


Μελοποιήθηκε από την Εταιρία Make My Song στη Λάρισα Σύνθεση-Μουσική : Ιωάννης Χατζής Τραγούδι:
Γιάννης Χατζής


ΕΒΙΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ

Στην παλιά μου αποθηκούλα στα σκονισμένα μου μπαούλα ξετρύπωσα σ ' ένα λεπτό έναν πολύχρωμο αετό. Ήταν κομμένη η ουρά του και λαβωμένα τα φτερά του για να πετάξει ούτε λόγος για τα σκουπίδια μάλλον μπόγος. Κι όμως στη θέα του εγώ άρχισα να καρδιοχτυπώ σαν να θυμίζει τη ζωή μου τη μπαλωμένη ύπαρξη μου. Χαρταετός είν' κι η ζωή μου βουτάει ,χαλάει το σκαρί μου μα στην μιζέρια εγώ δε μένω πάλι στον άνεμο ανεβαίνω. Και ταξιδεύω εγώ ταξιδεύω καλούμπα αφήνω και μόνη χορεύω τα όνειρα δε θα μου πάρεις κι ας φυσάει Μελτέμι ή Βαρδάρης. Βάλθηκα να τον κουμαντάρω τρύπες και ασχήμια να μαντάρω, Φιογκάκια ,ουρά και κορδελίτσες έτοιμος πάλι για τρελίτσες. Χαρταετέ μου ανέβα πάλι στον άνεμο στήσε κεφάλι βουτάς και τούμπες κάνεις ήδη μα είναι όλα στο παιχνίδι. Κι αν η ζωη μοιαζει μπουνάτσα αμόλα σπάγκο τραγούδα φάλτσα, χόρεψε γέλα στην εξοχή αύριο πάλι πιάνει η βροχή. Κι αν η ζωή μοιάζει αντάρα μάζεψε σπάγκο άστη λαχτάρα κράτα γερά μες τη φουρτούνα πάντα μετά θα φέγγει η Λούνα.






1 σχόλιο: