ΑΘΗΝΑ ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΔΥΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ( ΙΕΡΕΙΑ & ΑΠΕΝΑΝΤΙ )

Jean Raoux - Vestal Carrying the Sacred Fire 

ΙΕΡΕΙΑ

Εγώ
Του σκότους του πανάρχαιου
εχθρός
Του ήλιου του αιώνιου
ιέρεια

Μοίρα σκληρή τού είναι μου
Θύτης και θύμα
της ψυχής μου
Πάντα αναζητώ
τη λύτρωση
στους αρχαίους μύθους
που τάχθηκαν φύλακες
της θεϊκής προέλευσης

Εγώ
Μαχήτρια
Νικήτρια κι ηττημένη
Ορθή στης ιστορίας
τα σκοτεινά περάσματα

Προσδοκώ
τον ηγήτορα του Φωτός
να προσκυνήσω,
παλεύοντας το έρεβος
και τα πλάσματά του
τ' απόκοσμα... Α.Ζ.

ARTIST : Victoria Stoyanova

ΑΠΕΝΑΝΤΙ

Εγώ
Εσύ απέναντι
Πόσα μίλια πρέπει να διασχίσω
για να σ' αγγίξω;
Φοβάμαι τη σιωπή
Τρυπά αυθάδικα
της καρδιάς μου τους νευρώνες
Ορθώνεται γυμνή
Αυτάρεσκα θαμπώνει τον δρόμο μου...

Εγώ
Εσύ απέναντι
Πόσο πρέπει να φωνάξω
για ν' ακούσεις την αγάπη μου;
Φοβάμαι τις κραυγές
Ματώνουν άδικα
της ψυχής μου τους ροδώνες
Επιτίθενται ορμητικά
Διαλύοντας κάθε μου προσπάθεια...

Εγώ
Εσύ απέναντι
Πώς να φτάσω στη ζωή σου;....Α.Ζ.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου