ΧΑΡΙΤΑ ΜΗΝΗ "Εξαγνισμός"

 

Εξαγνισμός

Αν σε προσβάλλει, ανθρωπάκο, το γυμνό κορμί μου την ώρα που ρουφά θαλασσινή δροσιά και ηλιαχτίδες, μια χούφτα αλμυρό νερό πάρε στα δυο σου χέρια στο πρόσωπό σου ρίξ'τηνε. εξαγνισμό θα φέρει. Αν σε σοκάρει το αιδοίο μου, θυμίσου την πύλη που σε γέννησε και σένα. Η θάλασσα γυμνής θεάς βασίλειο την λέγαν Πελαγία και Μαρίνα αιδοία και γενέτειρα εύπλοια και Κυθέρεια θεών ιερά αγάλματα λούζονταν στα νερά της. Αν πάλι το μπουρκίνι μου θυμό σου φέρνει, σκέψου δεν είν' το σώμα μου βορά για βλέμματα αδηφάγα. Είν' άγαλμα της Ίσιδας με πέπλο καλυμμένο μονάχα οι μύστες είδανε τη θεϊκή θωριά του. Αν δεις την Ίσιδα ορθή στα κύματα να στέκει, προσκυνητές να λούζονται στον κόλπο του Φαλήρου καθώς βαδίζουν προς τη γη την εύφορη της Ελευσίνιας Μάνας ρίξε πάνω σου θάλασσα, μικρέ μου ανθρωπάκο, μήπως κι εσύ στα ιερά Μυστήρια να μπεις τα καταφέρεις. Στίχοι: Χαρίτα Μήνη, www.hmeenee.com Βιντεοσκόπηση-επεξεργασία βίντεο: Ανδριάνα Μπιρμπίλη








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου