ΤΡΑΓΟΥΔΙ : Ο ΠΙΟ ΠΙΣΤΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ. Στίχοι: 'Αθως Χατζηματθαίου. Μουσική και τραγούδι: Λεόντιος Γεωργίου.

ΤΡΑΓΟΥΔΙ : Ο ΠΙΟ ΠΙΣΤΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ.  
Στίχοι: 'Αθως Χατζηματθαίου.   
Μουσική και τραγούδι: Λεόντιος Γεωργίου.
Ένα αδέσποτο σκυλί, εκεί που περπατούσα, επάνω που διέσχιζα το δρόμο για το σπίτι, μπλέχτηκε μες στα πόδια μου, λίγο θα το πατούσα. «Φύγε του λέω απ’ εδώ, παλιόσκυλο, κοπρίτη». Συνέχισα το δρόμο μου, ανοίγοντας το βήμα, με το θλιμμένο βλέμμα του, έμεινε να κοιτάει και στο βουβό του γαύγισμα, που μοιάζε μ’ άγριο κύμα, την ώρα που ξεφούσκωνε, με πόνο με ρωτάει. « Πού πας, γιατί βιάζεσαι, τι τρέχεις να προφτάσεις, αφού στο σπίτι δεν θα βρεις, κάποιον να περιμένει; Έλα μαζί σου πάρε με, τίποτα δεν θα χάσεις, στο τέλος κι οι δυο θα ’μαστέ, μου λέει, κερδισμένοι. Η μοναξιά είναι σκληρή, άνθρωπος είσαι ή σκύλος, μην το σκεφτείς και θα ’μαι εγώ, ο πιο πιστός σου φίλος.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου