ΛΕΜΕΣΟΣ ΜΟΥ ΛΕΜΕΣΟΣ ΜΟΥ. Κυπριακό τραγούδι σε στίχους 'Αθου Χατζηματθαίου και Μουσική Λεόντιου Γεωργίου.



ΛΕΜΕΣΟΣ ΜΟΥ ΛΕΜΕΣΟΣ ΜΟΥ. Κυπριακό τραγούδι αφιερωμένο στην πιο όμορφη πόλη της Κύπρου, την Λεμεσό.
Στίχοι: 'Αθως Χατζηματθαίου.
Μουσική και τραγούδι: Λεόντιος Γεωργίου.


ΑΝΕΡΑΔΑ ΜΟΥ ΓΡΟΥΣΗ ΛΕΜΕΣΟΣ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΕΡΑΔΑ ΑΘΩΣ ΧΑΤΖΗΜΑΤΘΑΙΟΥ Πάνω στ΄ αφρισμένον τζυίμμαν Το φιλί σου να γευτώ Με του γλάρου το τραούδιν Τζιαι να γλυκοτζοιμηθώ , Πας στην άμμον που χρουσίζει Που του νήλιου τα φιλιά Τo ξημέρωμαν να μ’ έβρει Με το τζιύμμαν αγκαλιάν. Λεμεσός μου Λεμεσός μου Του έρωτα εισ΄ ο καμός Χώρκα σου κάθε μου μέρα Εν σγιαν μαύρος ουρανός. Λεμεσός μου Λεμεσός μου Ανεράδα μου γρουσή Σγιαν έναν γλυτζίην τραούδιν Εν αντάμα σου η ζωή. Μες στ΄ αγκάλια σου χωσμένος Πέρτικα μου λυερή Του φιλιού σου μεθυσμένος Ζιω την κάθε σταλαμήν Μα τα μάθκια σγιαν ανοίξω Μες στο ψέμαν τζιαι βρεθώ Ένα ψέμα τζι η ζωή μου Μακριά σου Λεμεσός.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου