ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΤΟΣΟ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ (συνθέτης: Βασίλης Φαγογένης στιχουργός: Πολυξένη Ζαρκαδούλα ερμηνεία: Μαριζέτα Κακλαμάνου)

 

Γιατί η τέχνη δεν εφησυχάζει. Ένα κεφάτο τραγούδι δημιούργησαν 
ο Βασίλης Φαγογένης,μουσική-ενορχήστρωση-παραγωγή 
και η Πολυξένη Ζαρκαδούλα, στίχοι, 
με την γλυκιά φωνή της Μαριζέτας Κακλαμάνου.


συνθέτης: Βασίλης Φαγογένης
στιχουργός: Πολυξένη Ζαρκαδούλα
ερμηνεία: Μαριζέτα Κακλαμάνου
ενορχήστρωση: Βασίλης Φαγογένης
mixing/mastering/production: Βασίλης Φαγογένης
©2022


στίχοι

Μίλα μου καρδιά μου
έλα συντροφιά μου
φωτιά να βάλεις στα όνειρά μου

να σ' ακούω να λες τ' όνομά μου.

ΡΕΦΡΑΙΝ

[Ταξίδεψα τόσο για να σε βρω
λίγο να σε δω, λίγο να σε δω.
Ταξίδεψα τόσο για να σ' ανταμώσω
για μία στιγμή το σώμα σου να νιώσω.]

Σε μια απρόσμενη αγκαλιά
δος μου την δική σου συντροφιά
το φιλί σου να γευτώ
αχ!θα πέσω να χαθώ.

[ΡΕΦΡΑΙΝ]

Τόσες μέρες σ' αναζητούσα
και τον Θεό παρακαλούσα
να έρθεις μπροστά μου
για λίγο κοντά μου.

[ΡΕΦΡΑΙΝ]

Πολυξένη Ζαρκαδούλα






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου