"Σε σένα χρωστώ πολλά" Σύνθεση για συμφωνική ορχήστρα του Βασίλη Τσουρακά σε στίχους του Αθω Χατζηματθαίου



Σε σένα χρωστώ πολλά

Στίχοι Άθως Χατζηματθαίου
Σύνθεση συμφωνικής ορχήστρας Βασίλης Τσουρακάς 
Όργανα 
βιολιά ( α) 
βιολιά ( β) 
τσέλα 
Φλάουτα 
φλάουτα πίκολο 
τρομπέτες 
κόρνα 
Τρομπόνια 
Γκρα κάσα 
ταμπούρο 
τύμπανα συμφωνικής 
Κύμβαλα 

Σε σένα χρωστώ πολλά 

Ήταν η Ζωή μου γκρίζο δειλινό 
σ' ένα χειμωνιάτικο τοπίο 
παγωμένο χιόνι έριχνε πυκνό 
στην καρδιά μου αβάσταχτο το κρύο 
_______________________ 

σε σένα χρωστάω πολλά 
το Άγιο σου βλέμμα σαν χάδι 
με πήρε απ 'το χέρι δειλά 
και βγήκα απ' το μαύρο σκοτάδι 
κοντά σου ξανά ουρανός 
χριστέ μου πήρε χρώμα γαλάζιο 
στο βλέμμα σου μέσα το φως 
αντλώ τα γλυκά σε κοιτάζω
 _________________ 

ήταν η Ζωή μου άνοιξη βουβή 
δίχως άνθη δίχως χελιδόνια 
η καρδιά στο στήθος ανοιχτή 
πληγή στη ψυχή πυκνά πέφταμε χιόνια
 _______________________ 

σε σένα χρωστάω πολλά 
το Άγιο σου χέρι σαν χάδι 
με πήρε απ 'το χέρι δειλά 
και βγήκα απ' το μαύρο σκοτάδι 
κοντά σου ξανά ουρανός 
χριστέ μου πήρε χρώμα γαλάζιο 
στο βλέμμα σου μέσα το φως 
αντλώ τα γλυκά σε κοιτάζω 

σε σένα χρωστάω πολλά 
το Άγιο σου χέρι σαν χάδι 
με πήρε απ' το χέρι δειλά 
και βγήκα απ' το μαύρο σκοτάδι




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου