"Το τελευταίο βαλς & Νοσταλγικά φιλιά." Δύο τραγούδια σε Στίχους της Αγγέλας Μαντιού , Ερμηνεία της Σταυρούλας Κούκουρα και Μουσική Ελένης Μπελιμπασάκη

 Σταυρούλα Κούκουρα - Το τελευταίο βαλς


Στίχοι : Αγγέλα Μαντιού Ερμηνεία : Σταυρούλα Κούκουρα Studio : Earth sound studio Video : Μάνος Παπαδάκης Έπαιξαν οι μουσικοί : Βιολί: Νικόλας Καραολάνης Τσέλο : Σταύρος Παργινός Πλήκτρα : Άκης Μελής Πιάνο : Ελένη Μπελιμπασάκη Ενορχήστρωση : Άκης Μελής Ηχογράφηση - μίξη - mastering : Earth Sound Studio

Στίχοι
Τον τελευταίο χορό Θέλω να στον χαρίσω Έτσι γλυκά να σε θωρώ Μήπως σε φέρω πίσω Το λάθος μου το πλήρωσα Άλλο μη με πληγώσεις Έλα να σμίξουμε ξανά Έλα να μ ανταμώσεις Τον τελευταίο χορό Θέλω να στον χαρίσω Το βαλς εκείνο το γνωστό Κι ύστερα να σ αφήσω Στα μάτια κοιτάμε βαθιά Για λίγο να τα πούμε Δως μου τα χείλη σου ξανά Και την αρχή να βρούμε Ρεφρέν Έτσι είναι μάτια μου η ζωή Δεν την κρατάς και φεύγει Κοιτά ψηλά του φεγγαριού Σταμάτησε να φέγγει
Αγγέλα Μαντιού

Σταυρούλα Κούκουρα - Νοσταλγικά φιλιά.


Στίχοι : Αγγέλα Μαντιού Ερμηνεία : Σταυρούλα Κούκουρα Studio : Earth sound studio Video : Μάνος Παπαδάκης Έπαιξαν οι μουσικοί : Βιολί: Νικόλας Καραολάνης Μπάσο : Στέλιος Φρειδερίκος Κιθάρες : Χρήστος Ρεπούσης Πλήκτρα : Άκης Μελής Πιάνο : Ελένη Μπελιμπασάκη Ενορχήστρωση : Άκης Μελής Ηχογράφηση - μίξη - mastering : Earth Sound Studio
Στίχοι
Απόψε το ήθελα πολύ Να δω το πρόσωπο σου Απόψε νοστάλγησα πολύ Να είμαι στο πλευρό σου Απόψε το ήθελα πολύ Να μπω στην αγκαλιά σου Να κλέψω εγώ τα χάδια σου Να λιώνω στα φιλιά σου Με πνίγει όμως η σιωπή Και το θολό φεγγάρι Τέτοια νύχτα έφυγες Σε άλλο μαξιλάρι Ρεφρέν Με ξέχασες σε ξέχασα Μα είσαι στην καρδιά μου Θέλω να είσαι όμως καλά Και ας είσαι μακριά μου
Αγγέλα Μαντιού





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου