ΕΒΙΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ "ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΖΟΜΑΙ"



Σε κάθε Ανατολή μου
ψιθυρίζουν οι λέξεις
στον αέναο χορό τους
ζωντανεύουν εμπνεύσεις.

Στο σχολείο, στη δουλειά μου
μουρμουρίζουν οι λέξεις
σε σειρές όλο μπαίνουν
με πολλές διενέξεις.

Στο αμάξι οδηγώντας
τραγουδάνε και πάλι
μασκαρεύονται, αλλάζουν
προκαλούν το κεφάλι.

Στα τραγούδια που ακούω
δίνουν άλλα σινιάλα
έχουν σάτυρας βλέψεις
πειραχτήρια μεγάλα.

Σε μαγείρεματα πάντα
ρίμες κάνουν οι λέξεις
τις αφορμές μου γυρεύουν
με ποιήσεις ορέξεις.

Συμμετρική αρμονία
σαν στοιχίζονται αράδα
υποχώρηση καμία
και στο μπάνιο βαρκάδα.

Σφυρίζουν πια κουρασμένες
έχουν γύρει στο δείλι
καταλήξεις ψαρεύουν
μαστορεύουν στα χείλη.

Στην αγκαλιά του Μορφέα
στο μυαλό μου παλεύουν
νυχτοβάτες σε σκέψεις
ξεπηδάνε, μαντεύουν.

Κάθε τι κι αν κάνω
όλα γίνονται μέτρο
ω συλλαβές ,καταλήξεις
το δικό μου το κέντρο.

Είτε μέρα είτε νύχτα
ψυχής αποκύημα
μία ρίμα η ζωή μου
ξεσηκώνουνε ποίημα.

© Εβίτα Κωνσταντίνου
© Evita Constantinou

Εργασία στο Μαθητεύω Ποίηση - 
Με τις Εκδόσεις Χρόνος








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου