ΑΡΣΙΝΟΗ ΒΗΤΑ ( ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ) - ΑΤΙΤΛΟ



Φέτος θέλω να φτιάξω μόνη μου
ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο
θα είναι ιδιαίτερο
μα θαρρώ το πιο όμορφο από όλα.
Δεν θα το στολίσω δίπλα στο παράθυρο
ούτε στη μέση του πιο μεγάλου δωματίου.
Θα το φτιάξω στο μυαλό μου,
θα το τοποθετήσω δίπλα στην καρδιά μου
δεν θα έχει κλαδιά
ούτε φωτάκια πολύχρωμα
ούτε ένα αστέρι ψηλά.
Θα έχει καλοσύνη στις λέξεις
για να δημιουργεί εμπιστοσύνη,
καλοσύνη στη σκέψη
για να δημιουργεί βάθος,
καλοσύνη στο να δίνω
για να δημιουργεί αγάπη.
Θα έχει συμπόνια
για να είμαι συνάνθρωπος.
Θα έχει αλληλεγγύη
για να είμαι άνθρωπος.
Θα έχει ειρήνη
γιατί είναι Χριστού-γεννα.
Φέτος θα φτιάξω ένα δέντρο
για να γεμίσω με ηλιαχτίδες
γύρω μου κι εντός μου
το γκρίζο καιρό.
*
*
φωτ : πίνακας Tara Turner





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου