ΤΡΑΓΟΥΔΙ "Στάζεις έρωτα" Στίχοι: Άθως Χατζηματθαίου Μουσική σύνθεση: Βασίλης Τσουρακάς

 

Στίχοι: Άθως Χατζηματθαίου
Μουσική σύνθεση: Βασίλης Τσουρακάς
Βίντεο: Βασίλης Τσουρακάς

Στάζεις έρωτα
Όταν σε κοιτώ
μάτια μου γλυκά
Μέσα μου βαθειά
ειν' όλα μαγικά
Όταν αγκαλιά
ματιά μου σε κρατώ
Και στο σώμα σου
Τις ανάσες μετρώ
Στάζεις έρωτα
Στάζεις έρωτα
Ρεφρέν
Κι αν σε λένε αγάπη
Εγώ σε λέω ουρανό
Ένα βλέμμα σου ντύνει
της ψυχής το κενό
Χρώμα λάμψη και φως
Χρώμα λάμψη και φως
στο καυτό φιλί
Η ανασαιμιά
Γλυκομύριζε
Κρίνα γιασεμιά
Κι καρδιά κτυπούσε
Παιχνιδιάρικα
Όνειρα πουλιά
ταξιδιάρικα
Στάζεις έρωτα
Στάζεις έρωτα
Κι αν σε λένε αγάπη
Εγώ σε λέω φωτιά
Ένα χάδι σου ντύνει
Την γυμνή μου καρδιά
Με ένα ουράνιο φως
Με ένα ουράνιο φως
Όταν η καρδιά
Ρυθμικά κτυπά
Κάθε πόθο σου
Γλυκοτραγουδά
Και στο χάδι σου
Ονειρεύομαι
Και μια άνοιξη
Ερωτεύομαι.
Στάζεις έρωτα
Στάζεις έρωτα.
Κι αν σε λένε αγάπη
Εγώ σε λέω ουρανό
Ένα βλέμμα σου ντύνει
της ψυχής το κενό
Χρώμα λάμψη και φως
Χρώμα λάμψη και φως







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου