"Ελα φεγγάρι μου - Come my moon" (Σύνθεση μουσικής, ενορχήστρωση & ερμηνεία: Γιώργος Ρήγος στιχογραφία: Αθως Χατζηματθαίου )

 


σύνθεση μουσικής, ενορχήστρωση & ερμηνεία: Γιώργος Ρήγος στιχογραφία: Αθως Χατζηματθαίου φωτογραφίες: Γιάννης Ρήγος composer and performance: George (Giorgos) Rigos lyrics: Atos Xatzimatheou photographer: John Rigos

΄Ηρθες μέσα στη ζωή μου και την άλλαξες κάθε χτύπος της καρδιάς σου πια δικός μου σε ρυθμό ερωτικό όνειρό μου μαγικό η καρδιά μου τραγουδά τον ερχομό σου. ΄Ελα φεγγάρι μου τη νύκτα τη δικιά μου να φωτίσεις έλα να διώξεις το σκοτάδι απ’ της ψυχής τον ουρανό Έλα ένα βράδυ ειν’ αρκετό την ομορφιά να μου χαρίσεις έλα φεγγάρι μου και κάνε αυτό το βράδυ γιορτινό. ΄Ηρθες μέσα στη ζωή μου σαν την Άνοιξη κι’ αγριολούλουδα ανθίζουν στην ψυχή μου ζούσα χρόνια σαν τυφλός κι’ απ΄ τα μάτια σου το φως πήρα αγάπη μου και άλλαξε η ζωή μου. ΕΛΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ ΑΘΩΣ Χατζηματθαιου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου