ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ

 

Βιογραφικό Χρίστος Χρίστου

Ονομάζομαι Χρίστος Χρίστου και κατάγομαι από τον Άγιο Αμβρόσιο Λεμεσού.
Είμαι παντρεμένος και έχω 3 παιδιά. Ζω με την οικογένειά μου στη Λεμεσό.
Εδώ και 15 χρόνια εργάζομαι στο Κοινοτικό Συμβούλιο Σουνίου-Ζανατζιάς.
Από μικρός λάτρευα τη ζωγραφική στην οποία είχα ιδιαίτερη κλίση. Μεγαλώνοντας, πέραν της βιοποριστικής μου εργασίας, ήθελα να επεκταθώ και στο ενδιαφέρον μου αυτό.
Ασχολούμαι με τη ζωγραφική και την Αγιογραφία εδώ και πολλά χρόνια.
Αφού εκπαιδεύτηκα μέσα από πολύχρονους κύκλους σχετικών μαθημάτων Αγιογραφίας και Ζωγραφικής, πλέον ασχολούμαι και επαγγελματικά με αυτό τον τομέα.
Διατηρώ διαδικτυακό εργαστήρι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου εργάζομαι κυρίως με custom made παραγγελίες και συμμετέχω σε κάποιες κοινωνικές δράσεις.
Το εργαστήρι μου ονομάζεται Christos Arts & Crafts και ασχολείται με χειροτεχνίες, ζωγραφική και Αγιογραφία.
Εικόνες δικές μου κοσμούν πλέον όχι μόνο ιδιωτικές κατοικίες αλλά και Ιερούς Ναούς της πόλης και Επαρχίας Λεμεσού.
Πίνακες δικοί μου συμμετέχουν σε διαδικτυακές εκθέσεις και φιλανθρωπικές δράσεις πέραν των πωλήσεων με παραγγελία.
Χειροτεχνίες δικές μου φτιάχνονται για κάθε περίσταση, για ανάγκες σχολείων, εκδηλώσεων, γενεθλίων,βαφτίσεων κτλ.
Είμαι καλός τεχνίτης στο χτίσιμο πέτρας και αναλαμβάνω την κατασκευή πηγαδιών, βρυσών, σιντριβανιών, πλακόστρωτων.
Εκτός αυτού, παρακολουθώ περιστασιακά κάποιους κύκλους μαθημάτων εικονογράφησης χειροποίητης αλλά και μοντέρνας.
Τον Ιούνιο 2021 επιμελήθηκα το εξώφυλλο της ποιητικής συλλογής "Χαρταετού Ανάβαση" και τον μουσικό δίσκο "Σαν Χαρταετός".
Στην παρούσα φάση, ανέλαβα την εικονογράφηση ενός παιδικού παραμυθιού που θα κυκλοφορήσει σύντομα από τις Εκδόσεις Χρόνος.
Χρίστος Χρίστου

ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ 


Αγία Βαρβάρα 

Αγία Βαρβάρα

Αγία Ελένη

ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΟΣΙΑ 

ΑΓΙΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ Ο ΙΑΤΡΟΣ (1)

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ


ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΑΠΙΟΣ


ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ


ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ


ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ


ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ


ΝΥΜΦΙΟΣ (ΑΠΛΟ ΞΥΛΟ)


ΝΥΜΦΙΟΣ (ΠΑΛΙΟ ΞΥΛΟ)


ΝΥΜΦΙΟΣ


ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΟΥΝΑΡΚΩΤΙΣΣΑ


ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΡΔΙΩΤΙΣΣΑ


ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΥΚΚΩΤΙΣΣΑ


ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ








ΠΙΝΑΚΕΣ

ΚΥΝΗΓΙ


ΝΥΜΦΙΟΣ 1

ΝΥΜΦΙΟΣ 2


ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ (1)

ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ

ΦΑΡΑΣΙ

ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ ΑΝΑΒΑΣΗ - ΕΞΩΦΥΛΛΟ



ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ ΑΝΑΒΑΣΗ

ΧΡΥΣΙΖΟΥΣΑ ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΣΗ


ΑΝΕΜΕΛΟ ΠΕΤΑΓΜΑ


ΘΗΛΥΚΕΣ ΠΡΟΣΜΙΞΕΙΣ (1)

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΦΩΣ (1)


ΠΕΤΡΕΣ - ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ

ΒOOK LOVER

BOOK LOVER2

CONVERSE

EMOTIONS BOX

EMOTIONS 

Καουμπόης


ΚΟΡΙΤΣΙ 1

ΚΟΡΙΤΣΙ 2

ΠΑΙΔΙΚΑ















ΠΗΛΙΝΑ 


ΣΠΙΤΑΚΙ 5

ΣΠΙΤΑΚΙ 11

ΣΠΙΤΑΚΙ 16

ΣΠΙΤΑΚΙ ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΟ 2


ΣΠΙΤΑΚΙ ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΟ

ΣΠΙΤΑΚΙ3

ΣΠΙΤΑΚΙ7


ΣΠΙΤΑΚΙ8


ΣΠΙΤΑΚΙ9

ΣΠΙΤΑΚΙ 21

ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΑΝΙΤΑΡΙ



ΣΠΙΤΑΚΙ4

ΣΠΙΤΑΚΙ6

ΣΠΙΤΑΚΙ14

ΣΠΙΤΑΚΙ22


ΣΠΙΤΑΚΙ23

ΣΠΙΤΑΚΙΑ


ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΣΠΙΤΑΚΙ











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου