"Ωδή στο χωριό Βουνί" Τραγούδι σε Στίχους Άθω Χατζηματθαίου , Μουσική Βασίλη Τσουρακά και Ερμηνεία Ευτυχίας Κλεάνθους



Ωδή στο χωριό Βουνί

Στίχοι: Άθως Χατζηματθαίου
Μουσική: Βασίλης Τσουρακάς
Ερμηνεία! Ευτυχία Κλεάνθους

Ενα καινούργιο τραγούδι μας σε στίχους γραμμένους στην Κυπριακή διάλεκτο και είναι αφιερωμένο στο χωριό  Βουνί Λεμεσού.


ΧΩΡΚΟΝ ΜΟΥ (αφιερωμένο στο χωριό μου Βουνί, Λεμεσού )

Χωρκόν μου δκιαμαντόπετρα, στης άννοιξης το στήθος,
τραούδιν που τον έρωταν υμνεί κάθε του στίχος.
Φεγγάριν άγιον στου ουρανού την χρυσαφένιαν πύλη,
 τζι ο κάθε κτύπος της καρκιάς, γλυτζύν φιλίν στα σιείλη.

Χωρκόν μου είσαι έρωτας όπου ποττέ έθθα σβήσει,
δέντρον που έσυρεν κλωνιά σ' ανατολήν τζιαι δύσην.
Απού τα σιέρκα του Θεού, χωρκόν μου ’σαι πλασμένον,
τζι ο Τίμιος ο Πρόδρομος σ' έσιει ευλοημένον.

Στες στράτες σ’ αναγιώθηκα στ' αμπέλια στα χωράφκια,
τζι αν της ζωής εδκιάβηκα τα άρκα μονοπάθκια,
όπου σταθώ τζι όπου βρεθώ για σέναν συντυχάννω,
τζιαι στην δική σου αγκαλιάν, τον νουν, να τρέσιει πκιάννω.

Τες νύκτες στες ποταμοσιές, τ' αστέρκα στάσσουν νάμαν,
μεθκιά ακόμα τζι η ψυσίη, στ' αηδονιού το " κλάμαν".
Κοντά στο γλυκοχάραμαν π' ανεφάνίσκει ο ήλιος,
χαρκέσαι τζιαι χαρίσαν σου, του κόσμου το βασίλειον.
 Άθως Χατζηματθαίου







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου