"Ναι σ'αγαπώ" Τραγούδι ( σύνθεση μουσικής, ενορχήστρωση & ερμηνεία: Γιώργος Ρήγος - στιχογραφία: Αθως Χατζηματθαίου)


 σύνθεση μουσικής, ενορχήστρωση & ερμηνεία: Γιώργος Ρήγος

στιχογραφία: Αθως Χατζηματθαίου φωτογραφίες: Γιάννης Ρήγος composer and performance: George (Giorgos) Rigos lyrics: Atos Xatzimatheou photographer: John Rigos Ναι σ' αγαπώ Αγάπησα τα μάτια σου γαλάζιες χάντρες στην καρδιά μου στέλνουν χάδι ερωτικό. Αγάπησα τα χείλη σου γλυκό βελούδο του έρωτά μου το μεγάλο μυστικό. Ναι, σ’ αγαπώ, γιατί είσαι το λουλούδι π’ ανθίζει στην καρδιά μου γιατί είσαι, έρωτά μου, αλλιώτικο τραγούδι π’ αγγίζει τα όνειρά μου, γιατί είσαι η χαρά μου Αγάπησα το σώμα σου θεά πλανεύτρα τη ζωή μου με τον ήλιο σου μεθάς. Κι αν ζω, για το χατίρι σου το κάνω, φως μου, όνειρό μου, κάθε κύτταρο ξυπνάς Αθως Χατζηματθαιου copyright








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου