Carpe " Επανόρθωση..."



Το μακρινό κύμα
σπάει στις ξέρες,
η σιωπή παρατείνεται.
Στέκεται άφωνη,
ο ιδρώτας κυλάει πάνω στο κορμί.
Η ύπαρξή μου συνεχίζεται
μέσα στα μάτια της.
Η έλξη που ένιωθα,
η σωματική λαχτάρα,
λιγότερο βασανιστική
από την αγάπη της καρδιάς.
Βρισκόμαστε σε αδράνεια,
σε μια κατάσταση λανθάνουσα.
Ένα μόνο άγγιγμα είναι αρκετό
για να τροφοδοτήσει το πάθος.
Τα χέρια μου τυλίχτηκαν στο λαιμό της,
το στόμα μου έψαξε το δικό της.
Την κουβάλησα στα χέρια,
ήθελα να την κάνω κομμάτι
του εαυτού μου.
Ο χρόνος σταμάτησε,
δεν είχε πια νόημα ένας κύκλος ηδονής άρχισε.
Αφέθηκα να πλανηθώ
όπως ο αέρας στην μυρουδιά της αλμύρας,
σε μια ελευθερία αλλιώτικη.
Μια πραγματικότητα ονειρική
το σμίξιμο μέσα στη νύχτα...
είμαι εδώ για να επανορθώσω...

Carpe.


Η φωτογραφία είναι από το https://gr.pinterest.com/







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου