ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ "Ο Ουκρανικός Πόλεμος αποδομεί την θεωρία του Χάντινγκτον περί “ Σύγκρουσης Πολιτισμών”

  Στην παρουσίαση του βιβλίου μου “Ουκρανικός Πόλεμος” (Eκδόσεις «Γραφή») ετέθη από το ακροατήριο η παρακάτω ερώτηση:

   O Ουκρανικός πόλεμος εκτός των θανάτων, των υλικών καταστροφών και της ενεργειακής κρίσης προκάλεσε και πολλές διαψεύσεις και αποδομήσεις προβλέψεων τόσο για την έναρξή του όσο και για την διάρκειά του .Πιστεύετε πως ο πόλεμος αυτός θα διαψεύσει και θα αποδομήσει και την γνωστή θεωρία του Χάντινγκτον, όπως αυτή διατυπώθηκε στο βιβλίο του «Σύγκρουση Πολιτισμών»”;

              H απάντηση στην παραπάνω ερώτηση προϋποθέτει αφενός μεν την βαθιά γνώση της θεωρίας του Χάντινγκτον και αφετέρου τις πολλαπλές πτυχές και “προοπτικές” του ουκρανικού πολέμου.

                                           Η θεωρία του Χάντινγκτον

               Σύμφωνα με την θεωρία του Χάντινγκτον, όπως αυτή διατυπώθηκε σε μία διάλεξή του το 1992,συμπληρώθηκε σε ένα άρθρο του το 1993 και ολοκληρώθηκε ως θεωρία στο βιβλίο του “ Η σύγκρουση των Πολιτισμών” ,οι μελλοντικές  παγκόσμιες συρράξεις και πόλεμοι θα έχουν ως αιτία τις πολιτισμικές διαφορές .Θεωρούσε, δηλαδή, πως η πολιτισμική ταυτότητα των ανθρώπων, στην οποία το θρησκευτικό στοιχείο είναι κυρίαρχο ,συνιστά την βασική αιτία-γενεσιουργό αίτιο των πολεμικών συγκρούσεων όπου και όποτε αυτές εκδηλωθούν στο μέλλον.

      “ Οι συγκρούσεις πολιτισμών θα κυριαρχήσουν στην παγκόσμια πολιτική σκηνή”(Χάντινγκτον).

            Η επίμαχη αυτή θέση του Χάντινγκτον σε πρώτη φάση υπόρρητα ερμήνευε την διαμάχη του Χριστιανισμού με τον Μουσουλμανισμό. Την υπεραπλουστευτική αυτή θέση ενίσχυσαν και οι τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου 2001    που αξιοποιήθηκαν από πολλούς ηγέτες και προβλήθηκαν ωα ατράνταχτα επιχειρήματα υπέρ της ορθότητας της θεωρίας του αμερικανού διανοητή .Έτσι και πάντα σύμφωνα με την θεωρία του Χάντινγκτον ο μεταψυχροπολεμικός κόσμος  ερμηνεύεται με βάση τις πολιτισμικές-θρησκευτικές διαφορές.

            Στο βιβλίο του ”Σύγκρουση Πολιτισμών” κατατάσσει τους πολιτισμούς σε οκτώ ζώνες: Τον δυτικό ,τον λατινοαμερικανικό, τον μουσουλμανικό, τον κινεζικό, τον ινδουιστικό,  τον σλαβοορθόδοξο(Ελλάδα), τον βουδιστικό και τον αφρικανικό .Έτσι με βάση τον παραπάνω διαχωρισμό οι πόλεμοι θα έχουν ως τόπο αναφοράς την διαφορετικότητα των πολιτισμών που διαποτίζουν και καθορίζουν την ατομική συμπεριφορά αλλά και τις εθνικές επιλογές κάθε λαού.

                                               Τα τέλος της Ιστορίας

           H θεωρία του Χάντινγκτον ήρθε ως απάντηση στην θεωρία του Φράνσις Φουκουγιάμα περί του “Τέλους των ιδεολογιών”. Ο  Φουκουγιάμα στο έργο του “ Το Τέλος της Ιστορίας” ευαγγελίστηκε ένα αισιόδοξο μέλλον χωρίς τις δεσμεύσεις και τις περιχαρακώσεις στα στενά πλαίσια των πάσης φύσεως –ισμών (Φεουδαλισμός, Κομμουνισμός, Φασισμός)..Πίστευε ,δηλαδή, πως μετά την κατάρρευση του κομμουνισμού και την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης η δημοκρατία και η ελεύθερη οικονομία θα κυριαρχήσουν απόλυτα σε πλανητικό επίπεδο.

 


             Αυτή η πλανητική αποδοχή της δημοκρατίας και της ελεύθερης αγοράς θα υφάνει την ειρήνη και την συνεννόηση μεταξύ των λαών. Θεωρεί, δηλαδή, πως τα δύο αυτά πυρηνικά στοιχεία του δυτικού πολιτισμού-δημοκρατία και ελεύθερη οικονομία-είναι οι εγγυήσεις για έναν κόσμο ευημερίας και διεθνούς ειρήνης.

             Την εξιδανίκευση αυτή της  δημοκρατίας και της ελεύθερης αγοράς ήλθε να αποδομήσει  η θεωρία του Χάντινγκτον που εντοπίζει στον “πολιτισμό” τον συγκρουσιακό σπινθήρα του σύγχρονου κόσμου Έτσι ο Χάντινγκτον δεν αποδόμησε  μόνον την αισιόδοξη πρόβλεψη του Φουκουγιάμα αλλά σκιαγράφησε και την σκοτεινή εικόνα του μέλλοντος μέσα από την αντιπαράθεση –σύγκρουση των πολιτισμών. Για τον Χάντινγκτον οι δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης – όπως την περιέγραψε ο Φουκουγιάμα-είναι αυτές που επωάζουν τα πολιτιστικά μίση που πυροδοτούν τους πολέμους.

           “ Η υλική πρόοδος δεν θα αλλάξει την ανθρώπινη φύση”// “To ίδιο μίσος θα εξακολουθήσει να υπάρχει στην ανθρώπινη κοινωνία”.

                     Ο Ουκρανικός πόλεμος ακυρώνει τον Χάντινγκτον

   Η έναρξη και η διάρκεια του Ουκρανικού πολέμου φαίνεται πως διαψεύδει και αποδομεί την θεωρία του Χάντινγκτον. Κι αυτό γιατί ο συγκεκριμένος πόλεμος διεξάγεται μεταξύ δύο χωρών-λαών με κοινές πολιτιστικές και θρησκευτικές ρίζες (το ομότροπον και το ομόθρησκον) .Δύο χριστιανικά κράτη πολεμούν στην καρδιά της Ευρώπης προκαλώντας αμηχανία στους διεθνολόγους και στους διανοητές που αναζητούσαν τον επόμενο πόλεμο στις πολιτισμικές διαφορές(Χριστιανισμός vs Μουσουλμανισμός).


          Σημειωτέον πως οι δύο εμπόλεμες χώρες,η Ουκρανία και η Ρωσία-υπήρξαν για πολλά χρόνια πυρηνικά στοιχεία του υπερεθνικού και υπερκρατικού μορφώματος ,της Σοβιετικής Ένωσης.

         Πολλοί αποδίδουν τον πόλεμο αυτόν στην φιλοδοξία και  στις νεοΤσαρικές επιδιώξεις του Πούτιν που ονειρεύεται την επανίδρυση της Τσαρικής Ρωσίας ως ηγεμονικής δύναμης στον σύγχρονο πολυ-πολικό κόσμο. Σε αυτό το πλαίσιο ο πολιτισμός και η “θρησκευτική συγγένεια” μεταξύ των χωρών-όπως διατείνεται ο Χάντινγκτον- δεν επηρεάζουν τις σχέσεις τους και ούτε μπορούν να λειτουργήσουν ανασταλτικά ή και αποτρεπτικά σε μία μελλοντική πολεμική σύρραξη.

           Κάποιοι ειδικοί των διεθνών σχέσεων και “μελλοντολόγοι” του διεθνούς τοπίου που θα διαμορφωθεί στο εγγύς μέλλον εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στους ποικίλους α ν α θ ε ω ρ η τ ι σ μ ο ύ ς  που αναπτύσσονται τελευταία σε πολλά σημεία της υφηλίου. Σύμφωνα με αυτούς, Ηγέτες και  Λαοί, είναι θύματα μιας σφαλερής εντύπωσης πως η εδαφική έκταση ενός κράτους προσδιορίζει καταλυτικά και την ισχύ του (οικονομική, στρατιωτική…). Είναι πράγματι “αιχμάλωτοι της γεωγραφίας”, όπως περιγράφεται στο ομώνυμο βιβλίο του Tim  Marshall.


    “Εάν αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί ο Πούτιν έχει τόσο μεγάλη εμμονή στην Κριμαία, γιατί οι ΗΠΑ ήταν προορισμένες να εξελιχθούν σε πλανητική υπερδύναμη ή γιατί η ισχύς της Κίνας συνεχίζει να εξαπλώνεται ολοένα και περισσότερο, τότε όλες οι απαντήσεις βρίσκονται εδώ…Η γεωγραφία θέτει όρια στους ηγέτες όλου του κόσμου. Πράγματι, για να κατανοήσουμε τις διεθνείς εξελίξεις χρειάζεται να κατανοήσουμε τον άνθρωπο, τις ιδέες, τα κινήματα. Αλλά αν δεν γνωρίζουμε γεωγραφία, τότε δεν πρόκειται   να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα” (οπισθόφυλλο του βιβλίου).

                                                              Επιμύθιον

         Τελικά βρισκόμαστε στο τέλος μιας θεωρίας (Χάντινγκτον) και στην αρχή μιας άλλης του Tim Marshall; Είμαστε καταδικασμένοι να υπηρετούμε ή να διαψεύδουμε κάποιες ερμηνείες –θεωρίες διανοητών που σχεδιάζουν ή προβλέπουν το σκηνικό της μεγάλης εικόνας του κόσμου μας; Οι θεωρίες αυτές λειτουργούν ως αποκωδικοποιητές του μέλλοντός μας ή λειτουργούν ως άλλοθι κάποιων επιλογών των ηγεμονικών δυνάμεων;

       Μπορεί ο πολιτισμός σύμφωνα με τον Χάντινγκτον να επηρεάζει τις διακρατικές σχέσεις ,σίγουρα αποδεικνύεται πως η “γεωγραφία” διαμορφώνει όχι μόνον την Ιστορία αλλά και το πεπρωμένο μας. Ωστόσο δεν πρέπει να λησμονούμε και τα λόγια του Αλκιβιάδη που ιχνηλατώντας την βαθύτερη δομή των ηγεμονικών δυνάμεων και την πρακτική τους διακήρυξε-συμβούλεψε:

    “ Κινδυνεύουμε να κυριαρχηθούμε, αν δεν κυριαρχήσουμε εμείς οι ίδιοι πάνω στους άλλους”.

            Και όσοι απορούν με το γεγονός πως ο Πούτιν παραβίασε φανερά και ανερυθρίαστα το δίκαιο και την ηθική ας διαβάσουν τα λόγια του Κλέωνα που συμβούλευε τους Αθηναίους να τιμωρήσουν σκληρά τους αποστάτες  Μηλίους:

            “Αν όμως θέλετε να κρατήσετε την ηγεμονία σας έστω και με ανάρμοστες μεθόδους, τότε πρέπει για το συμφέρον σας να τους τιμωρήσετε, ακόμη κι αν τούτο είναι άδικο. Αλλιώς παραιτηθείτε από την ηγεμονία σας και φροντίστε το καλό σας όνομα, χωρίς να διατρέχετε κινδύνους”.

    *   Χρήσιμο βιβλίο: Ηλία Γιαννακόπουλου “Ουκρανικός Πόλεμος” ( Eκδόσεις “Γραφή”).

 

 

   *Εικόνα από την παρουσίαση του βιβλίου μου,την 1η Νοεμβρίου 2022

 

https://iliasgiannakopoulos.blogspot.com/






Τάκης Γεράρδης "Ο τυπογράφος"

 

Ο τυπογράφος
Μυθιστόρημα
Συγγραφέας: Τάκης Γεράρδης
Επιμέλεια: Μαρώ Τριανταφύλλου
Σελίδες 352
ISBN: 978-618-5638-21-4
Τιμή: 17,90€


ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ

Ο νεαρός Χριστόφορος δουλεύει αχθοφόρος στη λαχαναγορά του Ρέντη. Διαβάζει τη βιογραφία του Γουτεμβέργιου, γοητεύεται και ονειρεύεται να μπει στον κόσμο των τυπογράφων.
Ο Αχιλλέας είναι νονός της νύχτας. Ο κόσμος του περιστρέφεται γύρω από το βρώμικο χρήμα, τις προστασίες και το ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
Θα συναντηθούν εξαιτίας ενός τυχαίου περιστατικού και μια βαθιά και ειλικρινής φιλία θα γεννηθεί.
Βιοπάλη αλλά και παραχαράξεις παλαιών βιβλίων, απαγωγές, λαθρεμπόριο τσιγάρων, έρωτες και απιστίες, μα πάνω από όλα αληθινές φιλίες με μπέσα, θα στιγματίσουν τους ήρωες του βιβλίου.
Χορευτές μπαλέτου δίπλα σε μπράβους, μισότρελοι και πληρωμένοι εκτελεστές, άντρες στρέιτ και αμφί, ονειροπόλοι αχθοφόροι, κυρίες σπιτιών και πόρνες πολυτελείας, μασόνοι, τζαζίστες, μεγαλογιατροί, φαρμακευτικές εταιρείες με μαφιόζικη δράση, αποτελούν έναν αληθοφανή θίασο με κομπάρσους και πρωταγωνιστές στις γεμάτες ρεαλισμό σελίδες του μυθιστορήματος.
Κι ως το τέλος πλανώνται τα ερωτήματα:
Οι άνθρωποι φτιάχνουν τη ζωή μόνοι τους;
Ή αυτή είναι προδιαγεγραμμένη;
Κάνουν λάθη τα άστρα;


Βιογραφικό συγγραφέα


Ο Τάκης Γεράρδης γεννήθηκε στο Αγρίνιο. Σπούδασε οικονομικά στη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά και δημοσιογραφία στο FreiUniversitatBerlin. Ζει στην Αθήνα. Διηγήματά του έχουν κατά καιρούς βραβευτεί σε διαγωνισμούς και αρκετά δημοσιεύτηκαν σε λογοτεχνικά περιοδικά, ορισμένα δε εξ’ αυτών έχουν συμπεριληφθεί σε ομαδικές εκδόσεις. Στίχοι του έχουν μελοποιηθεί από τους Πέτρο Συνοδινό, Νικόλα Γκίνη. Παναγιώτη Παυλάκη και Δημήτρη Βλαχάκη.




ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ

Ηφαιστιογενή πετρώματα,Αθήνα 1988, ποιήματα.
Καφές ένα αραβικό παραμύθι,1999, Τροχαλία, δοκίμιο.
Άλογα και φίλιπποι εν δράσει,2000, Altagrafico, δοκίμιο.
Το Αλφαβητάρι του καφέ,2001, Altagrafico, δοκίμιο.
Τα Κομπολόγια, 2015, Κέδρος, μυθιστόρημα.
Το Καμίνι,2016, Κέδρος, μυθιστόρημα.
Η Κουρελού,2021, Φιλιππότης, διηγήματα.
Ο Οιδίποδας στην Τήνο,2022, Φιλιππότης, αστυνομικό μυθιστόρημα.



Εκδόσεις :


Βασ.Τσιτσάνη 41 - 2ος όροφος - Τρίκαλα
Τηλ.: 24310 78446 - 6972851677










NEΟ βίντεο κλιπ για τους KLIODNA ("Forgotten Heroes" από το άλμπουμ "Way Of Heroes")

 




NEΟ βίντεο κλιπ για τους KLIODNA ("Forgotten Heroes" από το άλμπουμ "Way Of Heroes")



ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΕΔΩ:

KLIODNA  

Symphonic Power Metal μπάντα

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 
Είδος: Symphonic/Power metal  

Female fronted.  

Σχηματίστηκαν το 2013.  
Χώρα: Λευκορωσία (BY).  

 

ΟΙ KLIODNA ΕΙΝΑΙ:  

Natasha Senko– φωνητικά

Vasily Silura – μπάσο

Anton ‘Tony’ Soulless–κιθάρες 

Dmitry Tyumentsev – κιθάρες

Pavel Tumanov – ντραμς 

 

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ 

“The Dark Side…(of the Stories)”– LP, 2016  

“Fly Far Away” – Single, 2017  

“Inside Out” – Single, 2018  

“Halodnae Serca” [“Frozen Soul” – Belarussian version] – Single, 2018  

 

NEΟ ΑΛΜΠΟΥΜ 

TITΛΟΣ: Way of Heroes  

ΕΤΟΣ:2022  

 

Το νέο άλμπουμ των Kliodna περιλαμβάνει 9 δυνατά τραγούδια ηχογραφημένα με τη συμμετοχή των τεράτων του είδους Fabio Lione (Rhapsody, Angra) και Ralf Scheepers (Primal Fear, Gamma Ray) με ζωντανή χορωδία δωματίου. Σχεδιασμός άλμπουμ και artwork Γιάννης Νάκος.

 

BIOΓΡΑΦΙΚΟ

Οι KLIODNA είναι ένα symphonic/power metal συγκρότημα που δημιουργήθηκε το 2013 στο Μινσκ (Λευκορωσία). Οι μουσικοί συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν μελωδικό metal, συνδυάζοντας παραδοσιακούς heavy/power metal ήχους με επικά στοιχεία του συμφωνικού metal. Επιπλέον, ένα καθοριστικό χαρακτηριστικό της μπάντας είναι τα ποικιλόμορφα, δυνατά, προκλητικά και μερικές φορές αυστηρά και γεμάτα ψυχή γυναικεία φωνητικά. Το 2014, μετά από πολλές πρόβες, οι Kliodna εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στη σκηνή. Εκείνη τη στιγμή, το συγκρότημα στελεχώθηκε πλήρως και τον Σεπτέμβριο του 2014 οι μουσικοί κυκλοφόρησαν το πρώτο τους EP "Set Me Free", το οποίο περιλάμβανε 4 τραγούδια. Μέχρι το τέλος του χρόνου, το συγκρότημα έδινε πολλές τοπικές παραστάσεις και ηχογραφούσε ταυτόχρονα ένα άλμπουμ. Την επόμενη χρονιά, οι Kliodna πήραν μέρος σε μερικά τοπικά φεστιβάλ καθώς και σε πολλές συναυλίες σε club και μοιράστηκαν τη σκηνή στη γενέτειρά τους με το γερμανικό συγκρότημα Van Canto, αυξάνοντας τη φήμη τους και αποκτώντας νέους θαυμαστές.
Τον Ιανουάριο του 2016, κυκλοφόρησε το ντεμπούτο άλμπουμ «The Dark Side...». Τα επόμενα χρόνια κυκλοφόρησαν επίσης δύο single: "Fly Far Away" (2017) και "Inside Out" (2018). Το τραγούδι "Frozen Soul" από το πρώτο άλμπουμ του συγκροτήματος κυκλοφόρησε επίσης ως single. Η αναγκαστική αναστολή των δραστηριοτήτων λόγω του Covid είχε χρησιμοποιηθεί για τη σύνθεση τραγουδιών για ένα νέο άλμπουμ, το οποίο κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο. Ο νέος δίσκος περιλαμβάνει 9 ολοκαίνουργια τραγούδια. Μερικά από αυτά είναι πραγματικές ταινίες δράσης, τα υπόλοιπα είναι εντελώς συμφωνικά κομμάτια. Το άλμπουμ έχει ήδη παρουσιάσει αρκετούς καλεσμένους μουσικούς, συμπεριλαμβανομένων των Ralf Scheepers και Fabio Lione. Το artwork είναι δημιουργία του διάσημου καλλιτέχνη Γιάννη Νάκου. Ένας αριθμός παραστάσεων στο εξωτερικό έχουν επίσης προγραμματιστεί για το 2023.









Poems by Pham Thanh Thong from Vietnam

 

Poems byPham Thanh Thong from Vietnam


His biography:

Born on October 18, 1943 in Thach Chau commune, Loc Ha district, Ha Tinh province.In 1977, after graduating from Moscow National University of Pedagogy, he worked at Vinh University, Nghe An. Head of the Department, Faculty of Education.
He used to travel to Moscow many times and affected by Russian literature. Since 2017, he moved to live in Ho Chi Minh City. He already published a collection of poems "Deep in human love" by Publishing House of Vietnamese Writers’ Association in 2015. He loves poetry in particular and loves literature in general.


His poems:

1

Back to Tien Dien
"One hundred years in the real world"
To Nhucried for human love”
Butterflies, flowers, the moon, the wind and the sky
Human morality is deep, shining with the Heart word

That flower is hesitating and shy
Poetry forest is lost the way
Thought of fairyland
Back to Tien Dien this morning
Glory to the descendants of Lac Hong ancestors.

2.

The flustered heaven and earth
Russian winter
Snow was woven together in a white color
Flying and flying densely in the sky
While walkingand feeling nervous
Turning the time, drifting to a strange land
Entangling the sadness, nostalgia from far away...

Suddenly, echoing a traditional song:
"In the middle of Moscow, listening to NgheTinh's song"
The folk song was full of countryside love
Warming someone's heart, passionately
Echoing a hundred years of the homeland song
Living forever with Hong Mountain, La River, full of love for the country

It soaked in the body and blood since infancy:
A bowl of sweet green tea
Listening to mother's lullaby: ah oh, ah oh!
sweet,
deep in human love
Fascinating the burning heart, lovingthe life
Eternity with the time,
the familiar space

Oh! the folk song
Echoing a thousand miles away
The flustered heaven and earth,
So great, dear all!

3.

To visit Pushkin monument
I went to Moscow
Visiting the great Pushkin monument
People went to visit here day by day
Fresh flowers
Emitting the fragrance
quietly...
His eyes look down:

The pain of life!
He wrote the eternal matter:
Human love!
Life is half real, half unreal
Entangled by hardship, deepbenevolence.
Trying to find the human destiny?
To the end of the real world

Haven't seen the source of the contradiction problems!
Oh! The Sun of Russian Poetry
The world admires Him
Shining a great poetic soul!

4.

So beautiful, dear piphyllumoxypetalum!
The dew-drenched autumn night,singing in the wind
Little fragrance is flying lightly
Going to the garden, realizing the bloomed piphyllumoxypetalum
Suddenly understanding so many people getting ecstatic!

So whiteso pure so delicate dear flowers
Rough hands dare not touch
Fear of melting away, fear of absorbing its natural fragrance

How can blame the flowers quickly fade
To mourn in the heart of the withered petals?
Sitting at the root, the heart sobbing
Lamenting to bury a golden dream

The moon is sinking away, the wind is sighing
It's not until tomorrow that the flowers have fallen...
The flowers fade too fast to look
Its fragrance has flown away, freely drifting

Perfection cannot be to all species
So beautiful, dearpiphyllumoxypetalum, that's enough!


5.

Looking at a nice scenery

Growing ornamental plants to watch
is the great enjoyment
The more looking at them,
the more fascinating with life
Standing posture,
bending posture,
rotating the moonlight
Wise or dull
that is a human life!


6.

The tolerance

Glass of water changes the color
when an ink drop falls by chance
The water in a lake is indifferent
when ink drops melt in?

Still forever the dark blue of the lake
The human tolerance is open:
Melting away the hatred
Melting awaythe bitterness!



7.

To enjoy ornamental plants
People force ornamental plants
Bending to their will
Gliding
Curving
Turning around!
Oh surprised, the plants are still natural
Towards the sun
looking for wind and sunshine
As if choosing a reason for life
It is God who gives.


8.

The stillness

Inthe afternoon
Dropping the mask, putting off the curtain
Alone, a pen
sitting sad, writing poetry
From inside
freely deep

People's hearts and habits
entangling again
Looking for
the stillness
For a peaceful life
in the middle of the jostling circle!


9.

The rhythm of four seasons

Gone are the excitement
of SPRING
The passionate infatuation
of sunny SUMMER days
The tenderness
of AUTUMN by the quiet lake
Holding on the quiet afternoon sunset
the wind of WINTER returns.


10.

To blame so unwittingly

A person walks away that cannot blame so unwittingly
I am deserted but still bloomed
In silence, listening to mythrilled heart
Free life, why still feel agitated

The law of nature, season comes flowers keep bloomed
The wind brings theirfragrance to infinity...
Bees and butterflies come to visit
Only the dragonfly is bewilderedto that cold!

(Translated into English by HFT)









ΣΟΦΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ "Αληθινή φαντασία"

 

Αληθινή φαντασία

Φαντάσου στον τοίχο να κρεμόταν μια ζωγραφιά μεγάλων
Να έδινες στα χέρια τους χρώματα
Κι αυτοί στο λευκό να ζωγράφιζαν σκιές .

Φαντάσου στα μαλλιά άσπιλων παρθένων
να φύτρωναν αγριολούλουδα
Κι αυτοί τοξοβολώντας υγρό πυρ σύμψυχα να κατάκαιγαν .

Φαντάσου του Ορφέα την καλλικέλαδη λύρα να άκουγαν και μην μπορώντας να αντέξουν της μουσικής του το θάμβος
Να τον καταδίκαζαν την Ευρυδίκη του να χάνει εις τους αιώνας .


Φαντάσου τον ύπνο τους άδολα να τους χάριζαν νήπια με όνειρα αστέρια
Κι εκείνοι σκληροί σα Βαβυλώνιοι
στην πέτρα να συνέτριβαν το φως τους .

Τέτοια προμάντευαν στυλίτες και άγιοι
θαύματα κανοντας στην αγάπη να οδηγήσουν
Μα η πραγματικοτηταμε νείκος επελαύνοντας ανυποχώρητη δάκρυα δεν έριξε.

Μέχρι που τα παιδιά τη χαρά τους στροβιλίζοντας
Καλειδοσκόπια στον κόσμο των μεγάλων δώρισαν
Με μάτια διάφανο γυαλί
Τη σκοτεινή ζωή ν’ ανακαινίσουν .



Φωτογραφία : Κορίτσι με το μπαλόνι του  Banksy








DEATHROLL – single “The Raptor Flying Away” από το επερχόμενο άλμπουμ τους

 


 

“The Raptor Flying Away” 

(Δείτε το Live Videoεδώ) 

https://www.youtube.com/watch?v=Q29TyXOCqmw 



 

Οι DEATHROLL είναι ένα ιαπωνικό black metal συγκρότημα που γεννήθηκε στο Iwaki της Fukushima της Ιαπωνίας. Οι DEATHROLL ξεκίνησαν την καριέρα τους το 2012 ως σόλο black metal project του τραγουδιστή, τραγουδοποιού και μουσικού Kazu.  

Μετά από 6 full-lengthάλμπουμ και 2 digital singles, είναι έτοιμοι να κυκλοφορήσουν το νέο τους άλμπουμ. 

Στο άλμπουμ θα συμπεριλαμβάνεται και το single“ The Raptor Flying Away”. 



 

BONUS!!!...από την πρόσφατη κυκλοφορία τους, το άλμπουμ “Immorality” μπορείτε να δείτε το Official MusicVideo του single “Desolate”. 


https://youtu.be/Oxbv9mEMgPY 










Carpe "Καθρεφτίζομαι..."



Περιπλανιέμαι
στην περιρρέουσα μετριότητα
συμβιβασμένος με μια αλήθεια μισή .
Βγαίνω στο ξέφωτο
κινδυνεύοντας απ' την ευαισθησία της καρδιάς.
Ο φόβος της έλλειψης κυριαρχεί.
Η καρδιά άρχισε να νεκρώνει.
Ο θάνατος εξοντώνεται
όταν τα χείλη ανταμώνουν.
Με μαγνητίζει ο ήχος της μορφής,
όταν καθρεφτίζομαι
στων ματιών σου τον χείμαρρο .
Απλόχερα γεμίζω τον ορίζοντα
με της ζωής τα χρώματα .
Το σώμα χορεύει στο σκοτάδι,
μια αστραπή στο δρόμο του
με κάλεσε.
Στεγάζω τα όνειρα
σ' ένα συναισθημάτων απύθμενο χάος.

Carpe.


Η φωτογραφία είναι από https://gr.pinterest.com/