ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΙΑΚΑΣ - «Με απειλείς» από το βιβλίο-cd «Μουσικές φωτογραφίες και ιστορίες μουσικές»

 


 

Με απειλείς 

(Δείτε το βίντεο εδώ) 

https://www.youtube.com/watch?v=e7jeU3fVgu4 


 

Ο Βασίλης Ζιάκας Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1970 με καταγωγή από την Ήπειρο. Έχει πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, ΤΕΙ Αθηνών) και μεταπτυχιακό Οργανωτικής και Οικονομικής Ψυχολογίας (Τμήμα Ψυχολογίας, Πάντειο).  

 

Είναι αυτοδίδακτος μουσικός (ακορντεόν) και εργάζεται επαγγελματικά από το 1990 σε πολλούς και διάφορους χώρους εντός και εκτός Ελλάδας. Έχει παίξει με πολλούς μουσικούς και συγκροτήματα στο χώρο του ρεμπέτικου, λαϊκού και παραδοσιακού τραγουδιού με ποιο γνωστά ονόματα: Ιορδάνης Τσομίδης, Ρεπάνης, Μπέμπα Μπλανς, Κατερίνα Σκορδαλάκη, El Meya (Αλγερία) Έχει συμμετοχή ως μουσικός και τραγουδιστής στο cd «15 Αδέσποτα Ρεμπέτικα» και ως μουσικός σε cd των: Μανώλη Αγγελάκη, Νικολέτα Αναστασίου, Νίκου Ζουρνή καθώς και σε διάφορες ανεξάρτητες παραγωγές. 

 

Επίσης, δουλεύει ως μουσικός από το 1996, με διάφορες θεατρικές ομάδες και σε διάφορες παραστάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ομάδες όπως: Όμμα Στούντιο, Θέατρο του παπουτσιού πάνω στο δέντρο, Modus Viventi, English Theater club, Cirko Cacivache, Inventis, Pasoumi Team, Bijoux de Kant,MAERZ BUEHNE, Dourgouti Island Hotel Project. Έχει συμμετοχή στην τηλεόραση στο σήριαλ «Σ’ αγαπώ Μ’ αγαπάς» και στον κινηματογράφο στις ταινίες «Μια υπέροχη μέρα»,  «Γαμήλια νάρκη», "Φαντασια" (σε μικρό ρόλο), "Πίσω απο τις θυμωνιές", "Greek salad" (Γαλλική ταινία), "Μιας πεντάρας νειάτα-Τα νεοκλασσικά" "Greek wedding 3" 

 

 Γράφει δικά του τραγούδια, στίχους και μουσική, και τα τραγουδάει με συγκροτήματα σε διάφορους χώρους από το 1988. 

 

 Κυκλοφόρησε το πρώτο του cd με τίτλο "Μουσικές φωτογραφίες και ιστορίες μουσικές" Ιούλιος 2022, Μια συλλογή τραγουδιών με ηχογραφήσεις από το 2013 μέχρι και το 2022. 

 

Μέσα στο cd συμπεριλαμβάνεται και το τραγούδι «Με απειλείς» 

(Η εισαγωγή που ακούγεται είναι από το κομμάτι «Γύρισε κοντά μου» των Γ. Πάριου και Θ. Πολυκανδριώτη). 

 


 

Official links 

 





NEO βίντεο κλιπ για τους SPELLBOOK ("The Witch of Ridley Creek" μέσα από το "Deadly Charms" άλμπουμ)

 




NEO βίντεο κλιπ για τους SPELLBOOK ("The Witch of Ridley Creek" μέσα από το "Deadly Charms" άλμπουμ)



Bιογραφικό:

Οι SpellBook, οι vintage προμηθευτές proto-metal από το York, της Πενσυλβάνια, θα κυκλοφορήσουν το δεύτερο ολοκληρωμένο τους άλμπουμ, "Deadly Charms", αυτόν τον Σεπτέμβριο μέσω της Cruz Del Sur Music. Η συνέχεια του "Magick & Mischief" του 2020 ηχογραφήθηκε τον Φεβρουάριο στο Developing Nations στη Βαλτιμόρη του Μέριλαντ, με παραγωγό/μηχανικό, τον Kevin Bernsten. Το άλμπουμ σηματοδοτεί επίσης το ηχογραφικό ντεμπούτο των δύο νέων κιθαριστών τους, Les Yarde και Patrick “Patty” Benton. Σύμφωνα με τον Zinn, τα στιχουργικά θέματα στο «Deadly Charms» στηρίζονται πολύ περισσότερο στον τρόμο και την πραγματικότητα από την προσέγγιση της φαντασίας και της μυθοπλασίας που συναντάμε στο «Magick & Mischief». Το artwrok που δημιούργησε ο David Thiérrée (BEHEMOTH, MORTIIS, IHSAHN) προβάλλει ικανοποιητικά αυτά τα θέματα.


Ημερομηνία κυκλοφορίας: 9/23/2022

Band Line-Up:
Nate Tyson - Vocals
Nicholas Zinn - Drums
Seibert Lowe Jr - Bass
Patrick 'Patty' Benton - Guitar
Les Yarde - Guitar



Σειρά κομματιών στο CD:
   01 1928 0:34
   02 Rehmeyer's Hollow 4:03

   03 Goddess 4:31

   04 Pandemonium 4:18
   05 Her Spectral Armies 6:49
   06 The Witch Of Ridley Creek 3:20
   07 Deadly Charms 6:24
   08 Night Of The Doppelganger 7:13
   09 Out For Blood 5:04

Διάρκεια του άλμπουμ: 42 min 15 sec


Σύνδεσμοι στο διαδίκτυο και τα social media:







ΣΟΦΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ - ΣΚΕΨΕΙΣ

 


Στα παιδιά μας


Αν ήταν να μείνει ένα χρώμα, ας ήταν το κόκκινο με πάθος να
οργιάζει στα χέρια ζωγράφων του έρωτα .
Αν ήταν να μείνει ένας ήχος, ας είναι όταν σπάει το σκοτάδι στις
πρώτες ανάσες ριζίτικου τραγουδιού που ημερεύει αγρίμια σα δάκρυ
μάνας που βλέπει για πρώτη φορά το παιδί της .
Αν ήταν να μείνει μια λέξη, ας είναι το «μπορώ» · πατώντας σταθερά
στα πόδια του -δυο συλλαβές μονάχα – πεισμώνει στον κακό καιρό,
δρασκελίζει γκρεμούς , στην τσέπη μπαίνει των καμνόντων εικόνισμα
Αγίου .
Αν ήταν να μείνει ένας άνθρωπος, ας είναι αυτός που φτιάχνει
σπίτια να χαρίσει στις ανέστιες προσευχές βασανισμένων· να μη
σκορπίζονται άλλο στα πέρατα της γης αντίλαλοι μόνο δέησης
παρακλητικής , βορά θηρίων .
Αν ήταν να μείνει ένα μυστικό κρυμμένο σε ερμάρια για χέρια
μελλοντικά που ψάχνουν κληρονομιές ,ας είναι τρεις λέξεις : σειρά
σου τώρα …




Η συνάθροιση


Κανέναν δε βρήκαμε .
Ήταν , λένε , συνάθροιση πνευματική.
Του Πιττακού αφού μελέτησαν το «´Αρχων κόσμει σεαυτόν»
Ώρες πολλές ανάλωσαν σ’ αυτό το «κόσμει».
Εκείνοι κατείχαν σίγουρα την τέχνη της κοσμήσεως με αχάτες και οπάλιους, βήρυλλους κι
αμέθυστους .
Και κοσμούμενα να δίνουν και διαταγές σε δουλευτές και δούλους .
Και σε ίππους κεκοσμημένους εποχούμενοι να μη χαρίζουν ούτε νεύμα σε πεζούς
πληβείους .
Κοσμοκράτορες γαρ.
Μα αυτό το «κόσμει» αναζητούσε κι άλλα της ισχύος ονόματα.
Οφικιάλιος, Πριμικήριος,Πανκέρνης,Κανδιδάτος.
Και χρόνο πολύ ξοδεύοντας σ’ αυτά τα τρομερά, απόκαμαν σκεπτόμενοι το σοβαρό τους
έργο.
Γι’ αυτό κανέναν δε βρήκαμε .
Ήταν συνάθροιση πνευματική.



Εικόνες : Photographer: Hugo Romano








"You Gave Me" A Poem by James Tian


 
Reached out my hands,
To hug a sapling,
I felt it hugging me too,
And gave me the loving right.


It suddenly occurred to me,
It's so simple to love each other,
If I fall in love with the whole earth,
They’ll return more to me day and night.


There’re so many people in this world,
Thanks for everything,
Companion is proof of recognition,
This proof is infinite light.


There’re so many people in this world,
But I don't want to ignore anyone,
Although we may not know each other,
But we’re living under the same sky.


By James Tian 





Νοσταλγικές δραπετεύσεις από την ανεκπλήρωτη καθημερινότητα Του Γεωργίου Νικ. Σχορετσανίτη

 

Νοσταλγικές δραπετεύσεις από την ανεκπλήρωτη καθημερινότητα
Του Γεωργίου Νικ. Σχορετσανίτη //


Τίνα Κουτσουμπού, «Το νερό που μ’ εκδικήθηκε. Και άλλες ιστορίες του νου». ΑΩ Εκδόσεις. Καλύβια Αττικής, 2021


Αν κρίνουμε από τη βάση της πολύχωρης και εξυπηρετικής βάσης της βιβλιονετ, παρατηρούμε πως η Τίνα Κουτσουμπού έχει εκδώσει ως τώρα τρεις συλλογές διηγημάτων της, ενώ αρκετά ακόμα απ’ αυτά δημοσιεύτηκαν παλιότερα σε κάποιες ανθολογίες. Μετά λοιπόν από τις προηγηθείσες ‘Ο καινούργιος και επτά ακόμη διηγήματα’ (Γαβριηλίδης. Αθήνα, 2015), ‘Του καιρού γυρίσματα. Κι επτά ακόμη διηγήματα’ (Διάνυσμα. Λάρισα, 2016) και τις ‘Ιστορίες του Νότου’ (Μικρές εκδόσεις. Αθήνα, 2018), η συγγραφέας επανακάμπτει με την παρούσα συλλογή από τις εκδόσεις Α Ω, ετούτη τη φορά. Είκοσι έξι μικρά κείμενα αποτελούν το βιβλίο, πολλά από τα οποία δημοσιεύτηκαν κατά καιρούς σε ηλεκτρονικές κατά κανόνα ιστοσελίδες, όπως στα ‘24γράμματα’, στο ηλεκτρονικό περιοδικό ‘frear’, στο ‘fractal-η γεωμετρία των ιδεών’ και στο περιοδικό ‘Βακχικόν’.

Γεωμετρικός τόπος όλων των ιστοριών της Τίνας Κουτσουμπού, αποτελεί η αέναη επιθυμία του ανθρώπου για βελτίωση των συνθηκών της ζωής τόσο της δικής του, όσο και των συνανθρώπων του. Οι κύριοι χαρακτήρες των διηγημάτων δείχνουν να ωθούνται, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, συνειδητά ή όχι, από κάποια αόρατη εσωτερική δύναμη για ανατροπή της καθεστηκυίας τάξης των πραγμάτων και των δυσμενών συνθηκών του περίγυρου. Με χαμηλούς τόνους, καθώς και με υφέρπουσα φωνή οδηγούνται με κατεύθυνση το μέλλον, εκεί όπου εκείνοι θέλουν και επιθυμούν. Όπως προτάσσουν ενδόμυχα οι πόθοι και βαθύτερες επιθυμίες τους. Η βοήθεια στον πλησίον, η όποιας μορφής υποστήριξη, η φιλανθρωπία, η φροντίδα του ανήμπορου, η συναδελφικότητα, η αλληλεγγύη, εκδηλώνονται με κάθε τρόπο και με κάθε ευκαιρία από τους ολίγους αριθμητικά πρωταγωνιστές των ιστοριών αυτών. Οι τελευταίες, ξετυλίγονται σε πρώτο ή τρίτο πρόσωπο και αφορούν κυρίως την σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.

Η ενασχόληση με τη λογοτεχνία, αυτή που «… είναι το αλατοπίπερο που κάνει τη ζωή υποφερτή και πως μαζί της ταξιδεύεις ανέξοδα και ακούραστα», αποτελεί τον πυρήνα του διηγήματος ‘Δοσμένη υπόσχεση, ακριβή’ από τα πρώτα της συλλογής που περιστρέφεται γύρω από την πολύχρονη οικονομική κρίση της χώρας μας και με τις λίστες των χρόνια ανέργων να αυξάνονται ανησυχητικά. Στην ιστορία ‘Η απόπειρα’, μια φυσιοθεραπεύτρια θεωρούσε πρόκληση για τις γνώσεις της, τον ψυχισμό της και τις επαγγελματικές της ικανότητες να έρθει όσο κοντύτερα γινόταν με μια συγκεκριμένη ασθενή της. Να βοηθήσει όχι μόνο τον καταβεβλημένο της οργανισμό με την μειωμένη κινητικότητα, σημείο κεντρικό της εργασίας της, αλλά παράλληλα και να έρθει αρωγός των βαθύτερων και πολύπλευρων προβλημάτων της, εκείνων που αφορούσαν την ψυχική της σφαίρα, κάτι έξω από τα αυστηρά και εστιασμένα καθήκοντά της. Στην ασθενή της υπόβοσκαν πληθώρα παρελθόντων προβλημάτων, όπως διαλυμένη οικογένεια, στραπατσαρισμένη εφηβεία και φυσικά κατάθλιψη και απονενοημένες απόπειρες, όπως γίνεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις περιπτώσεις. Ο Περικλής Ιωάννου, ο γιατρός στο διήγημα ‘Η ελπίδα του Ιμάντ’ που υπηρετεί για χρόνια στο Κέντρο Υγείας του ακριτικού νησιού, έρχεται αντιμέτωπος όχι μόνο με τις ορδές των εξαθλιωμένων μεταναστών που ξεβράστηκαν στις ακτές τους, μια μάλλον συνηθισμένη γι’ αυτούς εικόνα, αλλά και με τον συνάδελφό του από τον ιατρικό χώρο, οδοντίατρο και σπουδαγμένο στη Θεσσαλονίκη Ιμάντ. Στη ‘Μέλπω’, μια μεσόκοπη γυναίκα αλλά άτυχη, ποικιλοτρόπως, στην προσωπική, οικογενειακή και επαγγελματική της ζωή, βρίσκει καταφύγιο και αποκούμπι στα παιδικά χωριά ΣΟΣ, ως εθελόντρια μητέρα, νοιώθοντας πως έτσι μια καινούργια ζωή τής έκλεινε το μάτι και μια άλλη νέα και λίαν ενδιαφέρουσα χρονική περίοδος ανοιγόταν ξεκάθαρα και ελπιδοφόρα μπροστά της.



Τίνα Κουτσουμπού


Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, όλες οι ιστορίες τοποθετούνται γεωγραφικά σε μέρη της χώρας μας και χρονικά στις τελευταίες δύσκολες δεκαετίες που σημάδεψαν σε ικανό βαθμό ανθρώπους και καταστάσεις. Μαζί τους επώδυνα παιχνίδια της μοίρας, σωματικές και ψυχολογικές ανεπάρκειες διαφόρων αιτιών, άκαρδη και άπονη ζωή σε πολλές περιπτώσεις, κι’ αλλού πρόωρη και σημαδιακή ενηλικίωση. Οι κύριοι χαρακτήρες αναζητούν κάποιο αποκούμπι, το παλιό σε κάποιες ιστορίες δέσιμο ώστε να περάσουν «… μαζί και ξυστά τα δύσκολα», με τον θάνατο να φαντάζει για κάποιους ως αναγκαστική αλλά υπέρτατη ή επιθυμητή ανακούφιση. Σε κάθε ιστορία της συλλογής κάνει την εμφάνισή της μια καινούργια ευκαιρία να αναδειχτούν πολλές εκφάνσεις και λεπτομέρειες του βίου των ατόμων στη χώρα μας. Ο περίφημος ξενιτεμός ή επί το ορθότερον εξαγωγή και μετανάστευση εγκεφάλων, τα μνημόνια, η υποαπασχόληση των περισσότερων, τα απατηλά και ανεκπλήρωτα όνειρα καθώς και η ανεργία ειδικά στο χώρο των νέων, τα συνήθη σύνθετα προβλήματα των ηλικιωμένων, όλα έρχονται και τονίζονται με χαλαρή και ήρεμη φωνή, χωρίς ακρότητες, υπερβολές και φανατισμούς.

Η ‘Μυστική συνομιλία’, ίσως τελικά να αποτελεί την συμπύκνωση όλων όσων προηγήθηκαν στη πολύχρονη ζωή δύο ανθρώπων, τις ασχημάτιστες φράσεις και τα ανείπωτα λόγια που δεν ξεκαρφώθηκαν από τα χείλη του ενός, τις λύπες και τις χαρές κάτω από ένα άλλο μεταγενέστερο πρίσμα, τους όμορφους και επώδυνους μακρείς απολογισμούς, τις υποσχέσεις και τα όνειρα, τις εξομολογήσεις που δεν πρόλαβαν να ειπωθούν, τα βήματα και τα ταξίδια της καρδιάς χωρίς αποσκευές και χάρτες που δεν έγιναν ποτέ, κι’ όλα όσα «… τα σκότωσε ο χρόνος και η σιωπή». Μια εκ βαθέων εξομολόγηση και εσωτερική κραυγή του ενός απέναντι στην σωματική και διανοητική ανημποριά του άλλου, μια μυστική συνομιλία, με περίσσια δύναμη εκφραστικότητα, με ονειρικές φράσεις και απύθμενη αγάπη. Ίσως, τελικά, η καλύτερη, κατά κάποιο τρόπο, στιγμή του βιβλίου! Μια αξιόλογη τετρασέλιδη ανάλυση της Διώνης Δημητριάδου βρίσκεται στην αρχή του βιβλίου. «…Τα πρόσωπα εδώ ακροβατούν ανάμεσα σε ένα δύσκολο παρόν, που τους απογοητεύει ή αποθαρρύνει και σε ένα επινοημένο, φανταστικό σκηνικό που τους καλεί σε αναμέτρηση με τις πραγματικές τους δυνατότητες….», διαβάζουμε κάπου σε αυτή, ενώ «…το απώτατο όριο στο οποίο θα φτάσει ο καθένας θα εξαρτηθεί από τη σημασία που θα δώσει στη βαθύτερη επιθυμία του, ακόμη κι αν αυτή έχει τη μορφή ενός ονείρου που μοιάζει ακατόρθωτο, συχνά καταργώντας το ρεαλιστικό πλαίσιο της συμβατικής ζωής…».


Αναδημοσίευση από https://www.fractalart.gr/









Carpe "Αναγκαιότητα..."



Η ψυχή πολιορκείται
από ένα φως αχνό.
Επιλέγουμε όνειρα,
μια αναγκαιότητα απαραίτητη
να αφανίσουμε τα δύσκολα.
Μέσα στη νωθρότητα των καιρών
με σημάδεψαν τα αφρόντιστα μαλλιά σου.
Οι στάλες του πάθους
στόχευσαν στην καρδιά.
Η πολύωρη αναμονή
για ένα χαμόγελο,
μέρος του ονείρου που επέλεξα.
Ίσως ήρθε η ώρα
να διεγείρω της σάρκας το ανάγλυφο.
Η βουή των σφυγμών
αρνείται να κοπάσει,
επιταχύνεται ραγδαία.
Μη διανοηθείς να κρύψεις την άνοιξη 
 μες στην απόλυτη σιωπή.

Carpe.

Η φωτογραφία είναι από https://boilingwaters.ph/









ΕΛΕΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ "Δίχως σου..."




Θά πρεπε νά 'σουν εδώ ,
τις πληγές μου να απαλύνεις .
Μέλι αλείφω της πληγής κεντρί εμπύρετο
μου βγάζει βαθιά πολύ βαθιά πέραν του δέρματος
μια υπενθύμιση ασυνήθιστη με καίει.
Σιμά μου η νύχτα σπάταλη με τα λυπητερά της χάδια μ' ασημώνει .
Τα νύχια της άκοπα μπήγω φωνή
με γδέρνουν με ευχαρίστηση γελάω πλαγιάζω ,
γλυκά αιμόφυρτη μες στην ακέραιη ζωή σου
κάθε μου πόνο αυθαίρετα μεταναστεύω .
Ξεριζωμένη δίχως χαρτιά
και δίχως σου κρυμμένη στο αμπάρι σου ανίδεος με υποθάλπεις.
Όλο και σε κάποια αφύλακτη μεριά σου
βουρκωμένη ελπίζω μήπως αγαπηθώ.
Ολέθρια ίσως...
Νυχτώνει...

Έλενα Καραγιάννη.

Η φωτογραφία είναι από https://bonvivant.gr/