Παρουσίαση βιβλίου - cd “Το σ' αγαπώ του κόσμου” Δευτέρες 26 Σεπτεμβρίου και 3 Οκτωβρίου, ώρα 21.00 στο Μουσικό Κουτί στο Γκάζι

 


16 νέοι στιχουργοί παρουσιάζουν: 

“Το σ' αγαπώ του κόσμου”  

Μουσική: Αρετή Κοκκίνου 

Παρουσιάση βιβλίου-cd Δευτέρες 26 Σεπτεμβρίου και 3 Οκτωβρίου, ώρα  21.00 

στο Μουσικό Κουτί στο Γκάζι


Τραγουδούν: Βασίλης Γισδάκης / Αφεντούλα Ραζέλη 

  

Τραγούδι-απαγγελία: Χρύσα Βλάμη 

 

 

 Στιχουργοί: 

 

Αγγελική Πολύζου/ Βίκυ Λαμπίρη/ Νίκη Ρουσοπούλου-Παππά/ Παναγιώτης
Στράκαρης/ Παναγιώτης Στράκαρης/ Κέλλυ Αλεφάντου/ Βίβιαν Ματσούκα/ ΣταμάτηςΒιτάλης/ Τότα Βελησσάρη/ Αντιγόνη Κολοβέντζου/ Ειρήνη Παπαδοπούλου/ Νίκος Παπαγιαννάκης/ Ιωάννα Κολλινιάτη/ Τετιάνα Δέγλερη/ Δήμητρα Κουντουριώτη/
Ράνια Θεοδωράτου/ Μαρία Γεωργαλά 

 


Τη βραδιά προλογίζει ο Κώστας Φασουλάς

Μουσικοί: 

Κρουστά: Σωκράτης Γανιάρης
Μπάσο: Βαγγέλης Ζωγράφος
Πνευστά: Μαρίνος Γαλατσινός
Κιθάρα: Αρετή Κοκκίνου 

 

 

«Όταν ο σπουδαίος Κώστας Φασουλάς με κάλεσε να συμμετέχω ως συνεργαζόμενη συνθέτης στο χειμερινό σεμινάριο στιχουργικής του το 2019 στο Μικρό Πολυτεχνείο ένιωσα μεγάλη χαρά και τιμή. Στην πορεία, απόλαυσα το ταξίδι της γέννησης και της επεξεργασίας του λόγου μέσα από το φίλτρο της τεχνικής αλλά και του συναισθήματος. Η εκφορά του στίχου, που συχνά αποτελεί και δημόσια συναισθηματική έκθεση του γράφοντα δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Η καθοδήγηση του Κώστα Φασουλά υπέροχη, η όλη εμπειρία ώρες ώρες μυσταγωγική. Στο σεμινάριο εκείνης της σεζόν συμμετείχαν δεκαέξι ταλαντούχοι άνθρωποι που γνώριζα σιγά σιγά μέσα και από τους στίχους τους. Κάποιοι είχαν ήδη βγει στη δισκογραφία ή είχαν κυκλοφορήσει ποιητικές συλλογές, άλλοι ήταν τότε στα πρώτα τους βήματα. Μεσολάβησε η πανδημία και η απομόνωση, με αποτέλεσμα η δουλειά αυτή να αρχίσει να υλοποιείται στο στούντιο το καλοκαίρι του 2021. Το πέρασμα αυτού του χρονικού διαστήματος δεν έσβησε την όμορφη γεύση της εμπειρίας του σεμιναρίου. Κάθε ένας από αυτούς τους στίχους, κομμάτι των δημιουργών τους, με άγγιξε με ιδιαίτερο τρόπο και δημιούργησε μέσα μου ξεχωριστές εικόνες. Είμαι σίγουρη ότι αυτοί οι στιχουργοί έχουν πολλά ακόμα όμορφα πράγματα να μας δώσουν στο μέλλον. Τους ευχαριστώ γι' αυτό που μοιραστήκαμε και βέβαια ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Κώστα Φασουλά που ήταν ο εμπνευστής της συνάντησης αυτής.» Αρετή Κοκκίνου. 

 

 Facebook event

https://www.facebook.com/events/371644268508651/371644275175317 


Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις “Μετρονόμος”







FIND US







Κυκλοφορεί το πέμπτο ολοκληρωμένο άλμπουμ του Death Metal σχήματος ABSENTATION!

 



Κυκλοφορεί το πέμπτο ολοκληρωμένο άλμπουμ του Death Metal σχήματος ABSENTATION!



Συρία (αρχικά) - Γερμανία (αργότερα)

Βιογραφικό:


Οι ABSENTATION δημιουργήθηκαν το 2003 στη Δαμασκό/Συρία και κυκλοφόρησαν το ντεμπούτο τους EP, Death Chapter το 2005. Το συγκρότημα μπήκε στο στούντιο 2007 και κυκλοφόρησε το πρώτο του ολοκληρωμένο άλμπουμ Mental Battle Resurrection, μέσω της ADP Records. Το 2008, οι ABSENTATION προετοιμάστηκαν για να ηχογραφήσουν το επόμενο ολοκληρωμένο άλμπουμ, αλλά κυκλοφόρησαν μόνο δύο singles καθώς η Συρία διαλύθηκε από τον πόλεμο (The black rite & La Pacta Daemonum), οι δολοφονικοί στίχοι για το The black rite μπήκαν στο Noisecreep. Μετά από πολύ καιρό που υπέφερε από τον πόλεμο, ο Salah μετακόμισε στη Γερμανία και αποφάσισε να συνεχίσει να κάνει μουσική. Μπήκε στο στούντιο για να ηχογραφήσει έναν νέο ολοκληρωμένο τίτλο με τίτλο Ascending to Desolate, που ολοκληρώθηκε και κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2018, ήταν ένα καθαρό old school death metal άλμπουμ. Στη συνέχεια, οι ABSENTATION έγραψε ένα νέο άλμπουμ (the Intellectual Darkness) και κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2019 μέσω της Darzamadicus Records. Το άλμπουμ πήρε καλές κριτικές και κατέληξε μέχρι και ως ένα από τα 15 καλύτερα death metal άλμπουμ του 2019 σε μία από τις λίστες. Μετά, ο Salah αποφάσισε να μετατοπίσει τη μουσική σε περισσότερη πολυπλοκότητα και να χρησιμοποιήσει 7 χορδές για το επόμενο άλμπουμ, έγραψε το Antimatter Rites, που κυκλοφόρησε την 1η Μαρτίου 2020 μέσω της Darzamadicus records. Το άλμπουμ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως τεχνικό και βάναυσο death metal και κέρδισε μέχρι τώρα καλές κριτικές, όπως το 9/10 στο metal temple κριτικές και άλλες. Το 2022 ο Salah συνεργάστηκε με τον Marco Pitruzzella, γνωστό και ως Lord Marco, ντράμερ των Rings of Saturn, Six Feet Under και Sleep Terror για να κυκλοφορήσει το επερχόμενο άλμπουμ Reflections στις 9-9-2022

Επικοινωνία: 


Email: absentation-band@hotmail.com  


Facebook: /absentation  


Bandcamp: absentation.bandcamp.com  












ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΠΕΛΕΚΟΥΔΑ " Οδός αγάπης"



Τα ποιήματα μου είναι οι δρόμοι μου
ζητούν από μένα τα χαμένα μου όνειρα
έτσι τα μέτρησα συλλαβιστά
σαν μια ανάμνηση στην άλλη δίπλα
γέρνω να τα μετρήσω στ΄άστρα
πριν τα γνωρίσω εγώ τ΄αγάπησα
στο περβάζι του παραθύρου ξημέρωνα
όταν οι ίσκιοι διαγράφονταν αόριστα
να με ξυπνούν τα πουλιά
μέσα σε άγριες ανεμώνες και κρίνα λευκά
με πορφυρές αναμνήσεις ντύθηκα.
Σαν χρυσαλλίδα κάτω από ήλιο θαμπό
η διψασμένη γύρη με καλεί να κουρνιάσω
να ζητήσω απ΄αυτό που οι πεινασμένοι ζητούν
λέξεις να με φιλάνε να με φωνάζουν
αν τις αγαπώ,
τότε η λύπη θα φύγει από πάνω μου
τις μέρες που η βροχή δεν θα πέφτει
στα στήθη τ΄ουρανού θα βάλω τα χείλη μου
να πιω παλμούς απ του πάθους τα κρόσσια
πάνω από της γλώσσας μου τα όρια
έχω αγώνα ακόμα να κάνω ανάμεσα
στην θύμηση και στη λήθη του έρωτα
σε όλες τις μορφές και τις διαστάσεις του
που απλώνεται και βαθαίνει
δρόμοι ατέλειωτοι, δρόμος γεμάτος αδιέξοδα.

Γρηγορία Πελεκούδα


Η φωτογραφία είναι από https://www.patrasevents.gr/







Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά " Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σταδιακά ξεθωριάζει"



Οι αλλαγές που συντελούνται στην εκπαίδευση, εν πολλοίς αφορούν τον εκπαιδευτικό και λειτουργούν σε βάρος του. Η έμφαση στην παροχή συγκεκριμένων γνώσεων στους μαθητές με σκοπό την επιτυχία τους, κυρίως στις θετικές επιστήμες, κατεργάζεται τη δυνατότητα προσφοράς από τη μεριά του δασκάλου, της ανθρωπιστικής προσφοράς ,τον οποίο ένα τρίτο μάτι τον βλέπει πλέον σαν εκτελεστικό όργανο των πολιτειακών επιταγών και τίποτα περισσότερο.

Η Ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση που αφορά και την Ελλάδα και ξεκίνησε με τη συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, εξελίχτηκε σε έναν άνευ προηγουμένου αγώνα δρόμου, που μπορεί να τον αντέχουν ίσως κάποιες πλάτες που στοχεύουν στην ατομική εξέλιξη όχι όμως οι περισσότεροι που ναι είναι άνθρωποι και με οικογενειακές υποχρεώσεις, όπως όλοι, και όχι μηχανές.

Το περιβάλλον του σχολείου που απαιτεί πολλή δουλειά, πολυποίκιλη, που δεν άπτεται των αρμοδιοτήτων αυτού καθαυτού του δασκάλου αρχίζει και γίνεται εχθρικό μη συνεργατικό αφού ο ίδιος ο εκπαιδευτικός δεν προλαβαίνει να ανταποκριθεί στις διδακτικές απαιτήσεις των μαθημάτων που του έχουν ανατεθεί και καλείται να κάνει αυτό που επιθυμούν ίσως ελάχιστοι για λόγους καριέρας.

Κι αν η εκπαίδευση είναι το μονοπάτι για τη γνώση και χρειάζεται τον λειτουργό της, δεν μπορείς αυτόν τον άνθρωπο να τον θεωρείς όργανο πολιτικής ,που καλείται να προσφέρει άλλου είδους εργασίες εκτός τάξης ,εργασίες που δικαιωματικά ανήκουν σε άλλους. Γιατί ο εκπαιδευτικός δεν είναι το παιδί για τα θελήματα έχει γνώσεις και υπόληψη η οποία δεν θα πρέπει να ξεθωριάσει με καταναγκαστικά έργα με άπειρες συνεδριάσεις ,με εξωδιδακτικές εργασίες με την έμμεση απειλή των μορίων αντί αμοιβής χρηματικής ,που σίγουρα την έχει ανάγκη.

Μπορεί από το 1988 και εξής να ακολουθήσαμε οδηγίες για την Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση αλλά τα μέτρα λαμβάνονται χωρίς υποδομές, με εξουθένωση και όχι με παράλληλη οικονομική ενίσχυση του εκπαιδευτικού. Αλήθεια γνωρίζετε πολλούς που εργάζονται πέρα από το εργασιακό τους ωράριο ,που δεν αμείβονται για επιπλέον εργασίες και που εργάζονται ώρες ατέλειωτες κατ’οίκον, εν προκειμένω οι εκπαιδευτικοί, για να καλύψουν τις διδακτικές ανάγκες του ωρολογίου προγράμματος;

Κάθε χρόνο διαβάζουμε :αλλαγές από τη νέα σχολική χρονιά, αναβαθμίζεται το δημόσιο σχολείο και το εκπαιδευτικό σύστημα, όλα για τους μαθητές κ.λπ. και δεν βλέπουμε να εξασφαλίζονται οικονομικά κονδύλια για τους συντελεστές του εκπαιδευτικού έργου και της αποτελεσματικότητάς του.

Προσωπικά θα συμφωνήσω για τις νέες αναγκαιότητες αλλά θα διαφωνήσω στο γεγονός ότι δεν υπολογίζεται ο άνθρωπος δάσκαλος. Τα σχέδια δεν αρκεί να φαίνονται παραγωγικά πρέπει να είναι ικανοποιημένοι και εκείνοι που θα τα διεκπεραιώσουν.

Ποιος πραγματικά σκέφτεται τη φύση της εργασίας των εκπαιδευτικών που δείχνουν ότι ηθελημένα ανταποκρίνονται στις αλλαγές ,ενώ στην πραγματικότητα δεν δύνανται να καλύψουν όλες τις υποχρεώσεις που κάποιοι ονομάζουν εκπαιδευτικό έργο;

Αν οι γνώσεις καταργούνται ,διαφοροποιούνται ή αλλάζουν κάθε πέντε χρόνια, στην Ελλάδα αλλάζουν κάθε χρόνο και από τον ίδιο υπουργό.

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά

Φιλόλογος,συγγραφέας,ποιήτρια ,κριτικός λογοτεχνίας 



Η φωτογραφία είναι από https://www.alfavita.gr/







Αναζητώντας τον “ιδανικό” δάσκαλο - Άρθρο των Φιλολόγων-συγγραφέων Ηλία Γιαννακόπουλου και Μαρίας Πετροπούλου.

 


Αναζητώντας τον “ιδανικό” δάσκαλο

«Αυτό που είναι ο δάσκαλος είναι πιο σημαντικό από ό,τι διδάσκει»
(Karl Amenninger)

Κάθε φορά που προσπαθούμε να ορίσουμε την έννοια και τον ρόλο του σύγχρονου δασκάλου βρισκόμαστε μπροστά σε δύο προβλήματα. Το πρώτο σχετίζεται με τον τρόπο υπέρβασης του παραδοσιακού προτύπου δασκάλου και την ανάγκη καταγραφής εκείνων των γνωρισμάτων που θα τον καταστήσουν ικανό να επιτελέσει με αποτελεσματικό τρόπο το έργο του στην ψηφιακή εποχή. Το δεύτερο αφορά στο δίλημμα που εγείρεται σχετικά με την αναγκαιότητα του δασκάλου στην εποχή που ο όγκος των πληροφοριών και η προσβασιμότητα σε αυτές τον καθιστούν περιττό και αχρείαστο.

Το δίλημμα για την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα του δασκάλου μπορούμε εύκολα να το προσπεράσουμε αφού οι συνθήκες δεν έχουν ωριμάσει ακόμη και ο όγκος των πληροφοριών από πλεονέκτημα κατέστη μειονέκτημα. Εξάλλου, ο δάσκαλος δεν ορίζεται αποκλειστικά ως επεξεργαστής και μεταδότης πληροφοριών και γνώσεων αλλά ταυτόχρονα και πρωτίστως ως σμιλευτής ψυχών και συμπεριφορών. Με αυτό το δεδομένο το ενδιαφέρον και η προσοχή εστιάζονται στην δόμηση της ταυτότητας του σύγχρονου δασκάλου.

Συχνά τονίζοντας την επαγγελματική ιδιότητα αυτοσυστηνόμαστε ως “ Eγώ ο Δάσκαλος” (ι Teacher),προσδιορίζοντας ταυτόχρονα την κοινωνική μας ταυτότητα, ενισχύοντας το κύρος και αντλώντας αυτοπεποίθηση μέσω αυτής της αυτοσύστασης. Ανταποκρίνεται, όμως, στην πραγματικότητα αυτός ο αυτοπροσδιορισμός; Γιατί ποιος είναι στην ουσία ο αληθινός δάσκαλος; Αυτός με τα πιο ανθρώπινα χαρακτηριστικά ,με το απαράμιλλο ήθος, την αθώα καθαρή ψυχή για να μπορεί να αγγίζει τις πιο ευαίσθητες χορδές των παιδικών ψυχών αλλά συνάμα και ο “αναρχικός” της σκέψης, εκείνος που διδάσκει τον μαθητή να αμφισβητεί τις αυθεντίες ,να ανατρέπει τα καθιερωμένα μέσω μιας γόνιμης αντικομφορμιστικής στάσης;


Ο αναρχικός της σκέψης

Η ιδεατή ή η εξιδανικευμένη εικόνα του δασκάλου καθορίζεται κάθε φορά από την εκάστοτε προκρινόμενη τεχνική διδασκαλίας και από τον επιθυμητό τύπο πολίτη που θέλουμε να διαμορφώσουμε. Ωστόσο και για τον επιθυμητό τύπο πολίτη δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε αφού η παιδαγωγική και η σύγχρονη ψυχολογία αξιολογεί ως υπέρτερες τις ανάγκες του ατόμου – εφήβου και όχι του ανώνυμου και απροσδιόριστου κοινωνικού συμφέροντος. Το αιώνιο ερώτημα Άτομο ή Κοινωνία παραμένει αναπάντητο.

Ωστόσο μία καταγραφή και προβολή της «ιδεατής» εικόνας του σύγχρονου δασκάλου κρίνεται αναγκαία αφού αυτός εξ αντικειμένου θεωρείται ακόμη ο βασικός πυλώνας τόσο της εκπαίδευσης όσο και της παιδείας μας.

“ Σκοπός της παιδείας είναι να μας βοηθήσει να δώσουμε νόημα στην ζωή μας ,να ερμηνεύσουμε το παρελθόν και να γίνουμε ανοιχτοί στο μέλλον”(Erman Esse).

Ο δάσκαλος δεν αφεντεύει, ούτε διαφεντεύει. Αρκείται στην γνωσιακή και συναισθηματική αυτονόμηση του μαθητή με απώτατο στόχο την βίωση μιας πρωτογενούς ελευθερίας και υπευθυνότητας. Σε ένα άλλο επίπεδο αναγκαία κρίνεται η καλλιέργεια της αμφισβήτησης και της διαφωνίας του μαθητή γιατί αυτά θεωρούνται ότι επωάζουν τόσο την «εσωτερική αυτονομία» όσο και την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης (επιχειρήματα, απόδειξη…).

“To σχολείο πρέπει να έχει ως σκοπό την αυτονομία, την ανεξαρτησία, την αυτοδημιουργία. Αν το σχολείο (και ο δάσκαλος) δεν σε διδάξει να μάχεσαι υπέρ της θέλησης για ζωή και όχι υπέρ υπέρ της θέλησης για δύναμη, θα καταδικάσει γενεές ολόκληρες στην παραίτηση, την υποταγή και την αυτοκαταστροφική εξέγερση”(Ραούλ Βάνεγκεμ).

Ο «σωστός» δάσκαλος στον φόβο του μαθητή και στα λάθη του αντιπαραθέτει την αξία της προσπάθειας, της διακινδύνευσης και της τέχνης – τεχνικής να μαθαίνει από την αποτυχία. Ο «καλός» δάσκαλος είναι αυτός που αποκαλύπτει την σκοτεινή πλευρά της ζωής ως συστατικού της πορείας του και της ανάγκης να βλέπει κι αυτήν χωρίς όμως να κυριεύεται από αυτήν.

Ο «ιδανικός» δάσκαλος περισσότερο εμπνέει και λιγότερο πιέζει για συμμόρφωση στα καθιερωμένα σχήματα. Ο τύπος αυτός του δασκάλου είναι ένας sui generis αναρχικός της σκέψης, των συναισθημάτων και της κοινωνικής δράσης. η συναισθηματική σταθερότητα και ασφάλεια, το θετικό αυτοσυναίσθημα και η θετική δραστηριότητα του μαθητή μπορούν να βιωθούν ως εσωτερικές καταστάσεις μόνον από έναν δάσκαλο που λειτουργεί ως πομπός θετικής σκέψης, ως το «μπλε δελφίνι».

“ Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε,ψυχές // Κι ότι σ απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,// Μην τα αρνηθείς! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου! // Χτίσ το παλάτι, δάσκαλε σοφέ ”(Κ.Παλαμάς).

Επιπρόσθετα ο “δημιουργικός” δάσκαλος οφείλει να είναι ο άνθρωπος της εποχής του και να λειτουργεί ως αποχυμωτής διαφορετικών εμπειριών και στοιχείων που τα συνθέτει και τα νοηματοδοτεί με στόχο την τον μετασχηματισμό της πραγματικότητας σε κάτι πιο ο υ τ ο π ι κ ό .Ο δάσκαλος ,δηλαδή, ζει, επιλέγει, συνδέει, ερμηνεύει και αξιολογεί τις εμπειρίες-βιώματά του και τα πραγματικά δεδομένα δημιουργώντας έτσι μιαν άλλη εικόνα του κόσμου απαλλαγμένη από τα ανεπιθύμητα στοιχεία του παρόντος.(δημοσίευμα).Κι αυτό γιατί στο “σχολείο κατασκευάζονται άνθρωποι “ και επειδή…

«Τα σχολεία δεν φτιάχνουν μόνον ανθρώπους, αλλά φτιάχνουν και βιογραφίες»

Τώρα πάω μόνος…

Ο σύγχρονος δάσκαλος είναι το «άγαλμα» που όσο το λατρεύουν οι μαθητές άλλο τόσο θέλουν ή είναι αναγκαίο να γκρεμίσουν. Είναι αυτός που «διώχνει» τον μαθητή πριν του γεννηθεί η ανάγκη να τον μιμηθεί και να τον καταστήσει αντικείμενο πίστης.

Εξάλλου ο σωστός δάσκαλος γνωρίζει πως « Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέπτονται και όχι τι να σκέπτονται».

. Στην διδασκαλία η πίστη διαβρώνει την ιδιαιτερότητα του μαθητή και αναστέλλει κάθε διάθεση για δόμηση μιας αυθεντικής ταυτότητας. Γι’ αυτό ο «ιδανικός» δάσκαλος επιλέγει την «μοναξιά» κι αυτήν διδάσκει – προτρέπει στους μαθητές του, ως άλλος Ζαρατούστρα.

«Τώρα πάω μόνος ως μαθητές μου. Και σεις το ίδιο, θα τραβήξετε μόνοι το δικό σας δρόμο. Έτσι το θέλω»(Νίτσε).


*Το παρόν άρθρο είναι προιόν συνεργασίας των Φιλολόγων-συγγραφέων Ηλία Γιαννακόπουλου και Μαρίας Πετροπούλου.









ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΑΚΑΛΗΣ "Σφραγίδα"

 



Μια στρωμένη ζωή
κοντρολαρισμένη
είναι ίσως το όνειρο
πολλών ανθρώπων
ιδιαίτερα νέων
που αντιμετωπίζουν
τις καθημερινές δυσκολίες
της επιβίωσης
κι εγώ τους καταλαβαίνω
ειδικά τους νέους
όμως δεν συμφωνώ
μ΄αυτό τον τρόπο σκέψης
οι νέοι πρέπει να φέρουν
το νέο, την ανατροπή
κάθε γενιά έχει
αυτό το καθήκον
αυτό το δικαίωμα
να βάλει τη δική της σφραγίδα
στην εποχή της
κι έτσι να περάσει στην Ιστορία.



Η φωτογραφία είναι από https://www.pxfuel.com/








Carpe "Τα χείλη περιμένουν..."




Στη στενή διορία του χρόνου
στις εκλάμψεις του ουρανού,
αιωρούνται τα όνειρα.
Τα δίχτυ της σιωπής
σκεπάζει την τρεμάμενη σάρκα.
Βουλιάζω στους δύσκολους καιρούς,
στέκομαι στην ουδέτερη ζώνη,
στα ράφια στοιβάζεται
η στασιμότητα χρόνων.
Αντιμέτωπος με το συρφετό
ανήθικων συμβολαίων
βρίσκω διέξοδο σε μια γωνία του μυαλού.
Σαπίζει ο χρόνος,
με το στήθος προτεταμένο
δυο μάτια, δυο σχισμές
αντιστέκονται στα νηφάλια σχήματα.
Σε μια φύση νεκρή
τα χείλη μου... περιμένουν τα δικά σου.

Carpe.


Πίνακας : Vladimir Kush