ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ "Η Black Friday και η Ελευθερία μας…"

  O άνθρωπος έχει μεταβληθεί σε homo consumens. Είναι άπληστος, παθητικός και προσπαθεί να εξισορροπήσει το εσωτερικό του κενό με μια συνεχή κι αυξανόμενη κατανάλωση" (Έριχ Φρομ)

Η Ελλάδα όπως και ο κόσμος ολόκληρος ζουν στον ρυθμό της Βlack Friday. Οι παιάνες της διαφήμισης μάς υπενθυμίζουν πως η ευτυχία και η κοινωνική αναγνώριση είναι συνάρτηση της ικανότητάς μας να καταναλώνουμε. Έτσι η κατανάλωση κατέστη η νέα θεότητα της εποχής μας ως αναπότρεπτο ακολούθημα του οικονομικού συστήματος που ξορκίζει ως κακό τη «φειδώ» και εκθειάζει την «σπατάλη». Η παραδοσιακή ημέρα της αποταμίευσης (31 Οκτωβρίου) γρήγορα ξεχάστηκε γιατί ο «κουμπαράς» και η ατομική θησαύριση αντίκενται στους νόμους της αγοράς και του καπιταλισμού. 

Όταν ο Καρτέσιος διακήρυττε το «Cogitoergo Sum» (σκέπτομαι, άρα υπάρχω) δεν μπορούσε να φανταστεί πως η θέση του αυτή θα μεταλλαχθεί στο «Consumoergo Sum» (Καταναλώνω, άρα υπάρχω). Η πνευματικότητα έπαψε πλέον να λογίζεται ως στοιχείο επιβεβαίωσης της ανθρώπινης ύπαρξης και αντικαταστάθηκε από τις καταναλωτικές επιδόσεις της. Έτσι το σύγχρονο άτομο υποτάχθηκε πλήρως στη λογική και τους μηχανισμούς ενός «ηδονιστικού πολιτισμού» που σπρώχνει τα θύματά του στην συνεχή αναζήτηση περισσότερων τρόπων στιγμιαίας ικανοποίησης.

Ο Έριχ Φρομ υποστήριζε πως «η ελευθερία σήμερα σημαίνει τη δυνατότητα για απεριόριστη κατανάλωση». Έτσι η θέση αυτή έχει αναχθεί σε ανώτατη κοινωνική αξία και συνάμα αξιολογικό κριτήριο κάθε ατομικής και κοινωνικής συμπεριφοράς. Ο homo consumens κυριαρχεί ως αντιπροσωπευτικός τύπος της κοινωνίας μας και συνυφαίνει τόσο τις ατομικές επιθυμίες όσο και τα κοινωνικά πρότυπα και ζητούμενα. Απόρροια αυτού του κοινωνικού προτύπου είναι ο καταναλωτισμός που από μία φυσιολογική ανθρώπινη λειτουργία έχει εκπέσει σε μία επικίνδυνη βουλιμία που θέτει σε δοκιμασία την εσωτερική ελευθερία του ατόμου.

Καταναλωτισμός  vs  Ελευθερία

Ο καταναλωτισμός, λοιπόν, ως ένα βαθμό συνιστά μία μορφή ψυχολογικής ανελευθερίας. Κι αυτό συμβαίνει γιατί η άκριτη κατανάλωση κατορθώνει με την αρωγή αφανών μηχανισμών να μετατρέψει στη συνείδηση των ανθρώπων τις δευτερογενείς ανάγκες σε πρωτογενείς. Το άτομο καθίσταται έρμαιο και δέσμιο των πλασματικών αναγκών που πιέζουν για άμεση ικανοποίηση. Έτσι το υποκείμενο του καταναλωτισμού κυριεύεται από την αίσθηση του ανικανοποίητου και ποδηγετείται τυραννικά από εξωγενείς δυνάμεις.

Συνέπεια αυτής της κατάστασης είναι η υποταγή του ορθού λόγου στα άλογα πάθη που απενεργοποιούν κάθε δυνατότητα όχι μόνο αυτογνωσίας αλλά και γνώσης των υπόγειων ρευμάτων της κοινωνίας. Αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος η διάβρωση της αυτονομίας των επιλογών του ατόμου και η κατασκευή ενός υπεξούσιου όντος.

Βασική παράμετρος της σχέσης καταναλωτισμού και ελευθερίας είναι και το στοιχείο της ικανότητας του ανθρώπου να αγοράζει και να καταναλώνει όσα του επιβάλλουν ως πραγματικές ανάγκες οι σειρήνες της διαφήμισης. Στο βαθμό, όμως, που το άτομο αδυνατεί να ικανοποιήσει τις συνεχείς και αυξανόμενες ανάγκες, τότε νιώθει ένα ακαθόριστο σύμπλεγμα κατωτερότητας. Απόρροια αυτού του βιώματος η νευρική υπερένταση, ο φθόνος, το άγχος και η αίσθηση του αποτυχημένου.

Τα παραπάνω αρνητικά συναισθήματα συνυφαίνουν τον ιστό της χαμηλής αυτοεκτίμησης που συνήθως συνοδεύεται κι από τη μειωμένη αυτοπεποίθηση που με τη σειρά της συνθέτει το πλαίσιο μιας εσωτερικής κενότητας και ανισορροπίας. Έτσι το άτομο παγιδεύεται στα συρματοπλέγματα και αδιέξοδα μιας ψυχολογικής αταξίας – εντροπίας που αποδομεί τα βάθρα της εσωτερικής ελευθερίας του.

Καταναλωτισμός και Αλλοτρίωση

«Μ’ ένα πλήθος εμπορευμάτων δημιουργείται το βασίλειο των ξένων πραγμάτων που υποδουλώνουν τον άνθρωπο» (Κ. Μαρξ)

Η black Friday και το τέκνο της, ο υπερκαταναλωτισμός, μάς υπενθυμίζουν με δραματικό τρόπο τη διάβρωση της σχέσης «ανθρώπου – δημιουργού» προς τα «αντικείμενα – δημιουργήματά» του.

Ο άνθρωπος, δηλαδή, θαμπωμένος και εγκλωβισμένος στην υλική ευμάρεια αδυνατεί να ελέγξει όλες εκείνες τις πρωτόγονες επιθυμίες που τον κρατούν δέσμιο στη βιολογική του υπόσταση. Οι ανέσεις και η πολυτέλεια δημιούργησαν μία υλιστική κουλτούρα κι έναν υλιστικό άνθρωπο που θεοποιεί τα αντικείμενα και την ύλη. Ο άνθρωπος – δημιουργός δε βιώνει τον εαυτό του σαν ενεργητικό φορέα των προσωπικών του δυνάμεων αλλά σαν ένα φτωχό «αντικείμενο» εξαρτημένο από δυνάμεις έξω απ’ αυτόν.

Αυτός ο τύπος ανθρώπου, ετερόβουλος και υπεξούσιος, έχει αποξενωθεί από τον εαυτό του και προσκυνάει τα δημιουργήματα – προϊόντα των χεριών του. Τα δημιουργήματα έχουν αναχθεί σε μια αντικειμενική δύναμη πάνω μας, ξεφεύγουν από τον έλεγχό μας και μάς εξουσιάζουν. Τα δημιουργήματά μας έχουν γίνει τα νέα μας είδωλα και μάς επιβάλλουν τους δικούς τους όρους σκέψης και συμπεριφοράς. Έτσι ο άνθρωπος καταναλωτής επιβεβαιώνεται καθημερινά μέσα από την τυφλή προσήλωση στα δημιουργήματά του που είναι απογυμνωμένα από κάθε στοιχείο πνευματικότητας, ηθικής και ψυχικής – συναισθηματικής πληρότητας. Οδεύουμε, λοιπόν, σε μια «νέα δουλεία» που επιβάλλει μία τύφλωση στο δούλο – δημιουργό κάτω από το εκτυφλωτικό φως του αφέντη – δημιουργήματος.

Η άμυνά μας…

«Η ευμάρεια είναι κάτι απύθμενο, ένα παραισθησιογόνο που προκαλεί εθισμό και για τούτο προκαλεί όλο και περισσότερες δόσεις» (Α. Τερζάκης)

Απέναντι στην επέλαση της lack Friday και στον απότοκο καταναλωτισμό δεν μπορούμε και δεν πρέπει να σηκώσουμε «λευκή σημαία» ή να ρίξουμε «λευκή πετσέτα». Χρειάζεται αφύπνιση, πνευματική εγρήγορση και αντίσταση.

Το γλυπτό του Ροντέν «Ο στοχαστής» θα βλέπει με μελαγχολία και πολύ σκεπτικισμό την «πτώση» του σύγχρονου ανθρώπου στα πλοκάμια του καταναλωτισμού. Απαιτείται, λοιπόν, μία πνευματική και ηθική ανάταξη για να μπορέσουμε ως έλλογα όντα να απελευθερωθούμε από τα καταναλωτικά δέσμια και να κυριαρχήσουμε πάνω στις ανάγκες μας. Διαφορετικά κινδυνεύουμε να ακυρώσουμε την βασική αρχή:

«να μη μας κατέχουν αυτά που κατέχουμε».

Στόχος μας η παραγωγή «χρήσιμων πραγμάτων και ανθρώπων» και όχι «η μέγιστη κατανάλωση».

Στόχος μας πρέπει να είναι να αποκαλύψουμε και να ακυρώσουμε τις καινούργιες μορφές κοινωνικού ελέγχου που κατήγγειλε ο Μαρκούζε στον «Μονοδιάστατο άνθρωπο».

«Οι άνθρωποι αναγνωρίζουν τους εαυτούς τους στα εμπορεύματά τους, βρίσκουν την ψυχή τους στο αυτοκίνητό τους… Ο μηχανισμός που συνδέει το άτομο με την κοινωνία του άλλαξε και ο κοινωνικός έλεγχος βρίσκεται στις καινούργιες ανάγκες που γέννησε».

 

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ https://iliasgiannakopoulos.blogspot.com/








 

FHEDESH -single “Warning Signs” από το ομώνυμο άλμπουμ

 

“Warning Signs” 

(Δείτε το βίντεο εδώ) 

 

 

Ο FHEDESH είναι ένας Δομινικανο-Αμερικανός DJ και παραγωγός ηλεκτρονικής μουσικής με έδρα στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια, ο οποίος εμφανίστηκε αρχικά στην νυχτερινή και μεταμεσονύχτια σκηνή του Λος Άντζελες παίζοντας σε αποθήκες στη Νότια Καλιφόρνια. Αντλώντας έμπνευση από τις πρακτικές του βαμπιρισμού και της σκοτεινής θεατρικής έκφρασης, η μουσική του FHEDESH προκαλεί το αίσθημα του κακού, αλλά και της εξεζητημένης όσο και προκλητικής κομψότητας, ενώ διερευνά επίσης τις έννοιες της αθανασίας και του πολυτελούς βίου. 

Η μυστηριώδης ζωή του FHEDESH είναι παράλληλη με αυτήν ορισμένων από τις πιο σκοτεινές φιγούρες του κόσμου, έτσι οι ακροατές θα βρουν τη σκοτεινή μουσική και θεατρική έκφρασή του να παραλληλίζεται με την Witch House Experimental, την Trap & την Electronic Music, ενώ ο ίδιος είναι ο δημιουργός και υπεύθυνος του DracHaus, του Νο.1 underground gothic club του Λος Άντζελες. 

Το νέο άλμπουμ του FHEDESH "Warning Signs" κυκλοφορεί στις 30 Νοεμβρίου 2021 και το πρώτο single από το άλμπουμ είναι το ομότιτλο τραγούδι "Warning Signs". 


Official links 

                         



Before Sunday – νέο single "Tzitziki feat" @Eleni Nota Drums

 


Tzitziki 

(Δείτε το βίντεο εδώ)

 

Produced by: Kristian Møller-Munar 

Co produced by: Nik Basis, Stella Panteloudi 

Mixed by Kristian Møller-Munar 

 

Video by Tony 'Telepriest' Huber 

Mastered by Siopis Masters 

 

Vocals: Stella Panteloudi 

Guitars: Nik Basis 

Drums: Eleni Nota 

Bass: George Paul 

 

Το «Τζιτζίκι» είναι το πρώτο single του συγκροτήματος από το νέο τους επερχόμενο άλμπουμ. 

Αυτός ο επικός ύμνος κλίνει σε μεγάλο βαθμό στα συναισθήματα της οργής και των επιπτώσεών της 

στα κίνητρα κάποιου για επιτυχία. Είναι «τυχαίοι» στίχοι και η ατμόσφαιρα της «πρόβας» το κάνει ενδιαφέρον για εμάς. 

Διασκεδάσαμε με αυτό! Ελπίζουμε να σας αρέσει! 

 

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην καταπληκτική Ελένη Νότα! 

 


 

Official links 


                

 

 

 


ΕΙΡΗΝΗ ΛΕΟΝΤΑΡΑ - Δύο κείμενα για την Παγκόσμια ημέρα εξάλειψης βίας εναντίον των γυναικών (25 Νοεμβρίου)

 


Έχεις το δικαίωμα.. Σκεφτόταν πάντα σιωπηλά. Ποτέ φανερά. Που και σε ποιον να μιλήσει άραγε; Το ύφος της άλλωστε θα έπρεπε να είναι ανάλογο των περιστάσεων. Είσαι γυναίκα. Τι είσαι; Μια γυναίκα Τίποτα το ιδιαίτερο δηλαδή. Έχεις πλαστεί από ένα πλευρό. Είσαι υπαίτια όλων των δεινών του κόσμου. Εσύ φταις, γιατί γεννάς αγόρια, κορίτσια δεν έχει σημασία καμία. Είσαι μια αναπαραγωγική μηχανή με ημερομηνία λήξης. Σήμερα μου κάνεις. Αύριο θα αντικατασταθείς με κάποια άλλη. Με ένα κομματάκι κρέας πιο φρέσκο και τρυφερό. Θα μου κάνεις τη δουλειά και δε θα βγάλεις άχνα. Σκέψου... Και σκεφτόταν. Τις σπουδές που έκανε. Την αυτονομία και την οικονομική ανεξαρτησία που επιδίωκε. Την υπέροχη σταδιοδρομία που θα έκανε και αυτά και άλλα τόσα... Αλλά να. Τελικά τίποτα δεν κατάφερε από όσα ονειρεύτηκε. Ερωτεύτηκε. Αλλά ο έρωτας είναι τυφλός και χρειάζεται να πει κάποια ψέματα. Γυναίκα είναι άλλωστε ξέρει από ψέματα και δολοπλοκίες. Χρειάστηκε να πει ψέματα στη δουλειά ότι έχει γρίπη για να δικαιολογήσει το κακό χτύπημα στο μάτι. Έβαζε καιρό κονσίλερ για να το καλύψει. Βαφόταν και κάθε φορά πιο έντονα. Έβαφε τα μάτια μαύρα. Είχε γίνει και θέμα συζήτησης ανάμεσα στους συναδέλφους της. Μιλούσαν πολύ για αυτήν. Αυτή βέβαια δε μιλούσε καθόλου. Ήταν ανάμεσα τους και δεν ήταν. Μονίμως χαμένη. Με ένα χαμόγελο σβησμένο θαρρείς. Τα χείλη της τα έβαφε λευκά. Σαν ένα χρώμα εκρού σχεδόν νεκρού κάγχαζαν γελώντας πίσω από την πλάτη της. Και εκείνη κοίταζε την ώρα συχνά στο ρολόι. Και οι κινήσεις της γινόταν αργές περισσότερο αργές μέχρι το σχόλασμα. Γελούσαν όλοι πίσω από την πλάτη της δεν ήξεραν πως να τους πει ότι χθες το βράδυ έκλαιγε με αναφιλητά, γιατί το φαγητό είχε αρπάξει λίγο. Και γιατί το σπίτι δεν ήταν τακτοποιημένο στην εντέλεια. Και γιατί στο κρεβάτι είναι ένα ωμό άψυχο κρέας. Και δεν αξίζει τίποτα ποτέ τίποτα. Αλλά εκείνη πονάει στο σώμα της από εκείνες τις κλωτσιές που έφαγε στα πλευρά της. Και η πλάτη της έχει καεί από τα αποτσίγαρα που έσβησαν πάνω της, γιατί είναι βρωμοθήλυκο και έτσι γουστάρει. Και θα τα καταλάβει όλα μια και καλή ποιος κάνει κουμάντο εδώ μέσα. Αλλιώς θα φτύσει το γάλα της μάνας που τη γέννησε αν νομίζει πώς είναι και κάποια. Αυτή όμως δεν ξέρει ποια είναι πια. Ξέχασε τον εαυτό της... Είναι σε αναζήτηση μιας νέας ταυτότητας. Ειρήνη Λεοντάρα.

********

Μόλις ξεκίνησε το χρονικό ενός ειδυλλίου

Μαζί μιλούν για τα άστρα πόσα πολλά και αμέτρητα είναι στον ουρανό, όσα και η αγάπη τους. Αυτός πάντα της έλεγε ότι την αγαπά πέρα από τη ζωή του. Δεν έχει άλλα μάτια για καμία γυναίκα. Ζει και αναπνέει για εκείνη. Θέλει να κάνουν πολλά παιδιά μαζί και να στήσουν την ονειρεμένη ζωή τους στο σπίτι τους. Μακριά από όλους και όλα. Τίποτα να μην ταράξει την οικογενειακή ευτυχία. Αν έχεις εμένα της έλεγε στα αυτί δε θα θέλεις τίποτα. Είσαι ο ήλιος μου και το φεγγάρι μου το άστρο της αυγής μου. Εκείνη μόλις είκοσι χρονών. Δεν είχε προλάβει να ζήσει το όνειρο της αγάπης. Και να που τώρα εκείνος με το ορμητικό του πάθος, κύμα σωστό την παρασύρει. Ο ιππότης σκέφτηκε του παραμυθιού. Τόση αγάπη και τόση ασφάλεια που με περιβάλλει... Η συγκατοίκηση Σύντομα τα πράγματα πήραν άλλη τροπή. Εκείνος ήταν μόνιμα θυμωμένος. Με όλους και με όλα. Η γκρίνια και οι φωνές σε καθημερινή βάση. Δεν υπήρχε τίποτα που να το κάνει, εκείνη καλά. Υποτίμηση, υποβιβασμός και μόνιμοι καυγάδες. Απομακρυσμένοι από όλους και από όλα μα πιο πολύ εκείνη. Απομονωμένη από όλους και από όλα. Και έτσι ο πύργος είχε σαθρά θεμέλια. Και η λεκτική βία προχώρησε σε σωματική. Και κάπως έτσι το όνειρο της αγάπης γκρεμίστηκε. Η διέξοδος ήταν οριστική... Βρέθηκε πνιγμένη σε μια ακτή Την ξέβρασε το κύμα. Δεν ήταν κανείς να τη βοηθήσει. Να ακούσει τις φωνές της. Να την βοηθήσει. Άλλωστε ποιος μπορούσε να το κάνει. Αυτά είναι οικογενειακές υποθέσεις. Δε μπορείς να ασχοληθείς με ξένες υποθέσεις. Τα δελτία ειδήσεων μιλούσαν για πολύ καιρό για την πολύκροτη υπόθεση. Μπήκε κι αυτή στο φάκελο σαν ένα ακόμα έγκλημα. Σαν ένα έγκλημα πάθους. Ήταν όμως ένα έγκλημα εναντίον μιας ακόμα γυναίκας.
Ειρήνη Λεοντάρα 25 Νοεμβρίου Παγκόσμια ημέρα εξάλειψης βίας εναντίον των γυναικών

Φωτογραφία: Artwork advertisement created by Bolero,Brazil, for Minha Melhor Semana Πηγή φωτογραφίας Mikro Karavi






ΛΙΝΑ ΒΑΤΑΝΤΖΗ "Όταν τα κύτταρα της τρυφερότητας ψυχραίνουν ".



Δεν μας χωρίζει τείχος,
διαστέλλεται το διάκενό μας

Quo vadis?

Δεύτερη θυσία σκαρώνεις;

Κρυώνω

Φέρε μου το πανωφόρι -
άλικο όπως ή ντροπή

Δώσε μου τα χέρια -
γίνε χάδι

Σπαράζω

Το μεσημέρι δεν έχει σκιές
περπάτα μέχρι τον κήπο

Θα σε συναντήσω

Το τείχος έχει μια ρωγμή
μικρή, οριζόντιο παράθυρο

Θα ατενίζουμε

Το σύμπαν να συστέλλεται
να δημιουργεί στον μικρόκοσμο

την θερμή ερημιά μας.









ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ….στο Μπαράκι της Διδότου – Δευτέρα 29/11, 6/12 και 13/12

 

ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ!


Τι συμβαίνει όταν 4 φίλοι -και ταυτοχρόνως ετερόκλητοι τραγουδοποιοί- ενώνουν στη σκηνή τις φωνές τους, τα τραγούδια τους και την αγάπη τους για τη μουσική;

Μια απολαυστική παράσταση, όπου η διαφορετικότητα των δημιουργών κρατά ζωντανό το ενδιαφέρον του ακροατή καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς, με τραγούδια που άντεξαν στο χρόνο, αλλά και με πρωτότυπο υλικό που φέρει μέσα του τους μεγάλους δασκάλους του τραγουδιού.

Οι 4 φίλοι Παναγιώτης Αυγερινός, Παντελής Καλαμάκης, Σπύρος Λούκος και Τάσος Λούκος, σας προσκαλούν σε μια παράσταση μοιρασμένη ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ!

Δευτέρα 29/11, 6/12 και 13/12

Ώρα έναρξης 20:30

Είσοδος 8 ευρώ

Facebook event: https://www.facebook.com/events/879797542732408

 

ΤΟ ΜΠΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΔΙΔΟΤΟΥ

Διδότου 3, Κολωνάκι

Τηλ. Κρατήσεων 210-3642990

 

Angels PR Worldwide Music Promotion - https://www.facebook.com/angelsprmusicpromotion

Το Μπαράκι της Διδότου - https://www.facebook.com/barakitisdidotou/

Τάσος Λούκος/Tasos Loukos - https://www.facebook.com/tasosloukos.gr

Σπύρος Λούκος / Spiros Loukos - https://www.facebook.com/%CE%A3%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%9B%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%BF%CF%82-Spiros-Loukos-154044634646421

Παναγιώτης Αυγερινός - https://www.facebook.com/panagiotis.avgerinos.official/

Pantelis kalamakis - Παντελής Καλαμάκης - https://www.facebook.com/pantelisofficial

 

 

ΣΤΑΤΕΣΣΕΡΑlq-01.jpg


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ

 

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Πειραιά.. ξεκίνησε να σπουδάζει μουσική στην ηλικία των έξι... στην αρχή πιάνο κι αργότερα κιθάρα...

*Τελειόφοιτος του Φυσικού Αθηνών, το οποίο εγκατέλειψε για να ασχοληθεί επαγγελματικά 

με τη μουσική...

*Βεβαίωση επαγγελματικής κατάρτισης ωδείου Φακανα.

 *Έχει συνεργαστεί με τον σκηνοθέτη Πέτρο Ζούλια στις θεατρικές παραστάσεις  συνθέτωντας μουσική για τα έργα :

 Misery (2008)

Επισκέπτες (2011)  

Σφαγή Μηλίων (2016)

Τσάρλι Chaplin(2017)

Γυναίκες του Παπαδιαμάντη(2017)

Στα Άκρα(2017)

Ο Συμβολαιογράφος(2018)

Οι Φάλαινες του Αυγούστου(2019)

Μαρίκα(2019)

 

*Έχει κάνει ενορχήστρωση, επιμέλεια μουσικής, σύνθεση και μουσική διδασκαλἰα στο K.Θ.Β.Ε στην παράσταση "Rock Story" (2009)...

 *Είχε την μουσική επιμέλεια στην παράσταση "Η Θεία μου και Εγώ" (2012)...

*Εργάστηκε ως τεχνικός επεξεργασίας ήχου στην παράσταση "Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου" (2007)...

*Το 2007 κυκλοφόρησε με το συγκρότημα "Μέρες" τον δίσκο "Παντοτινή Χαραγματιά"...

*Το 2012 κυκλοφόρησε με το συγκρότημα "Klein Mein" τον ομὠνυμο δίσκο..

*Έχει ηχογραφήσει και παίξει επί σκηνής ως session μουσικός, με αρκετούς σημαντικούς Έλληνες καλλιτέχνες και σχήματα..

Ενδεικτικά:

Αφροδίτη Μάνου, Γιάννη Ζουγανέλη, Γιώτα Γίαννα, Βασίλη Καζούλη, Διονύση Τσακνή, Δημήτρη Πουλικάκο, Βαγγέλη Γερμανό, Λάκη Παπαδόπουλο, Γιάννη Μηλιώκα, Χρήστο Δάντη, Άλκηστη Πρωτοψάλτη, Σπύρο Γραμμένο, Δώρο Δημοσθένους, Εβελίνα Νικόλιζα, Sofita, Bluezouki, Eva Kesselring

 

*Έχει συνεργαστεί με την Καμεράτα και τον Νίκο Πλατύραχο για το Beatles Tribute concert στο Μέγαρο Μουσικής τον Μάη του ᾽15

*Τον Μάρτιο του '15 κυκλοφόρησε την 1η προσωπική δισκογραφική του δουλειά με τίτλο "Παιδί Ανυπόμονο"...

*Τον Μάρτιο του᾽18 κυκλοφόρησε την 2η προσωπική δισκογραφική του δουλειά με τίτλο Παίρνω τη Σκυτάλη στήν οποία συμμετείχαν ο Γιάννης Ζουγανέλης,ο Λάκης Παπαδόπουλος και ο Δημήτρης Πουλικάκος

*Τον Μάιο του 2021 κυκλοφόρησε την 3η του δισκογραφική δουλειά με τίτλο Εμείς οι Μόνοι στην οποία συμμετείχε ο Χρήστος Δάντης.

Links

Youtube: https://www.youtube.com/panagiotisavgerinos

Fb page: https://www.facebook.com/panagiotis.avgerinos.official/

Spotify: https://open.spotify.com/artist/7bIbZiM7qofmjrxKx2Iidx

 

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΛΑΜΑΚΗΣ

Ο Παντελής Καλαμάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα.

Απ’ την ηλικία των οκτώ περίπου ετών ξεκίνησε την επαφή του με τη μουσική παίρνοντας μαθήματα κλασσικής κιθάρας από τον Διομήδη Ανδρομιδά και αργότερα από τον Κώστα Ορφανίδη. Μετέπειτα φοίτησε στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας στο τμήμα Μοντέρνου Τραγουδιού.

Αρχικά κυκλοφορεί το πρώτο του single με τίτλο “Στο Δικό σου Νησί” όπου περιέχει το ομώνυμο τραγούδι καθώς και τι τραγούδι του “Σκιά Στο Σκοτάδι”.

Αρχίζει να εμφανίζεται με επιτυχία σε γνωστές μουσικές σκηνές στην Αθήνα και ειδικότερα από το 2015 αρχίζει να εμφανίζεται συστηματικά στον “Σταυρό του Νότου”, καθώς και στην εμβληματική σκήνη “Το Μπαράκι της Διδότου” (πρώην “Mπαράκι του Βασίλη”).

Προσφάτως κυκλοφόρησε τη νέα του δισκογραφική δουλειά με τίτλο “5+5 δέκα” με δέκα τραγούδια και συνεργασίες με σημαντικούς συνδημιουργούς, όπως ο Άρης Δαβαράκης και ο Παναγιώτης Καλαντζόπουλος.

Η μουσική του πορεία έως τώρα αναπτύσσεται ποιοτικά και σταθερά με δυνατότητες να καθιερωθεί ως ένας από τους σημαντικούς εκπροσώπους του σημερινού ελληνικού τραγουδιού μας!

 

Social :

https://instagram.com/panteliskalamakis?utm_medium=copy_link

https://www.facebook.com/pantelisofficial/

https://www.facebook.com/kalamakis.padelis

 

ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΥΚΟΣ

Γεννήθηκε το 1984 στην Αθήνα.

          Σπούδασε κλασικό και jazz πιάνο, σύγχρονη κιθάραανώτερα θεωρητικά και είναι απόφοιτος του τμήματος Μουσικών Σπουδών της Αθήνας. 

            Συνεργάζεται ως μουσικός και ενορχηστρωτής με διάφορα σχήματα και καλλιτέχνες, με πολυάριθμες εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές και θέατρα, αλλά και σε στούντιο ηχογραφήσεις.

            Ισότιμα ασχολείται και με την διδασκαλία μουσικής, με  κύριους τομείς το πιάνο, τα ανώτερα θεωρητικά και την Ιστορία της Δυτικής Μουσικής.

            Κατά την ασχολία του με την σύνθεση μουσικής για εικόνα έχει συμμετάσχει στο 3ο ΑNIMFEST, στο 3ο και 4ο Φεστιβάλ Βωβού Κιν/φου του Ιδρύματος Κακογιάννη. Έχει συνθέσει επίσης πρωτότυπη μουσική για τις μικρού μήκους ταινίες Marketplace(s): One place Five stories/Part5 (Μ. Βελέτζας), Easter in Agios Nikolaos (Ζ. Σγουρού), Yenaris (Ζ. Σγουρού). Στον τομέα της διαφήμισης έχει συνθέσει μουσική για τo Διεθνές Φεστιβάλ Άνδρου, για την Watt+Volt κ.ά. Το 2018 συνέθεσε κι επιμελήθηκε μουσική για την θεατρική παράσταση "Τσάρλι Τσάπλιν", σε συνεργασία με τον Π. Αυγερινό, με τους Θ. Τσαλταμπάσης, Γ. Κωσταντίνου, σκηνοθεσία Π. Ζούλια, θέατρο Ακροπόλ.

            Από μικρή ηλικία ασχολείται με την τραγουδοποιία. Το 2006 έλαβε μέρος στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης φτάνοντας στην τελική δεκάδα. Το 2010, μαζί με την ομάδα M.S.E., έλαβε μέρος στο διαγωνισμό 48ΗoursProject με το τραγούδι «Ξανά στο Φως», αποσπώντας το ειδικό βραβείο 48 SONY Music Award. Το Β' Πρόγραμμα της ΕΡΤ έχει κάνει δύο αφιερώματα στην τραγουδοποιΐα του, στα πλαίσια κύκλου παρουσιάσεων νέων Ελλήνων δημιουργών. Το 2013 προκρίθηκε στην 4η Ακρόαση νέων καλλιτεχνών της Μικρής Άρκτου. Από το 2018 σχημάτισε το δικό του trio παρουσιάζοντας ζωντανά την τραγουδοποιητική του εργασία και προετοιμάζει παράλληλα την πρώτη του ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά.

 

Social Links:

Instagram: https://bit.ly/35cGcSn

Facebook: https://bit.ly/2Ln8ouY

Twitter: https://twitter.com/loukos_spiros

 

 

ΤΑΣΟΣ ΛΟΥΚΟΣ

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Χαϊδάρι.

Σπούδασε ντραμς, σύγχρονη κιθάρα, κλασικό πιάνοθεωρία μουσικής, φωνητική και είναι απόφοιτος του τμήματος Αρχιτεκτονικής του Μετσόβειου Πολυτεχνείου.

Έχει υπάρξει μέλος σε φιλαρμονικές ορχήστρες και χορωδίες, ενώ έχει εμφανιστεί ως ντράμερ, κρουστός, κιθαρίστας, τραγουδιστής και ενορχηστρωτής σε πολυάριθμες σκηνές και θέατρα με διάφορα μουσικά σχήματα. Με τις ίδιες ιδιότητες συμμετέχει και σε στούντιο ηχογραφήσεις.

Διδάσκει σύγχρονη κιθάρα και ντραμς.

Το 2010 μαζί με την ομάδα “Minor Side Effects” και το τραγούδι «Ξανά στο Φως» αποσπούν το Ειδικό βραβείο 48 SONY Music Award, στο διαγωνισμό 48HOURS Μusic Project.

Το 2013 με το μουσικό γκρουπ «Άπολις» προκρίνεται στην 4η ακρόαση Νέων Δημιουργών της Μικρής Άρκτου, ενώ το 2017 οι «Άπολις» εκδίδουν την πρώτη τους δισκογραφική εργασία με τίτλο «The Sun Has Fallen».

Από το 2020 μέχρι και σήμερα δημοσιεύει πρωτότυπα τραγούδια δικών του στίχων και μουσικής (Γιατί δεν μιλάς μωρό μου, Μ’ ένα Ρεμπέτικο Ροκάκι, Το Χιτάκι του Δίσκου, κ.α.).

 

Social links:

YouTube: https://bit.ly/3aYwIel

Facebook: https://bit.ly/2VkWR0m

Instagram: https://bit.ly/34Ce6Pf

Twitter: https://bit.ly/3rmSXn2