Bent By Sorrow – νέο single "For The Victory Of Light" [Official Video 2021}

 


Bent By Sorrow - "For The Victory Of Light" [Official Video 2021}
(Δείτε το εδώ)


Bent By Sorrow’s new single video 2021 "For The Victory Of Light"

Produced by Kostas Kostopoulos [recorded at studio Rec It - mixed and mastered at Nightbreed Studio]
Video Producer: Bob Katsionis

Bent By Sorrow:

Pantelis Saroglou-Vox
Giannakis Dimi-Guitar
Yannis Lennis-Guitar
Giorgos Vasilopoulos-Bass
Vaios Faltakas-Drums
Music: Bent By Sorrow
First run: Bent By Sorrow

Oι Bent By Sorrow επιστρέφουνε με καινούργιο single-video.

Μετά την αποχώρηση του τραγουδιστή Dim Arap από την μπάντα ,αυτόματα γίνεται αλλαγή και στην θέση της 2ης σε σειρά κιθάρας έρχεται ο Γιάννης Λενης ενώ την θέση του τραγουδιστή παίρνει ο Παντελής Σαρόγλου. Η μπάντα πλέον είναι σε μια από τις καλύτερες στιγμές τις, ετοιμάζοντας το υλικό για τον 1ο Full length δίσκο της.

Έτσι λοιπόν, εν μέσω πανδημίας και με πηγή έμπνευσης την αγάπη για ζωή, και την διψά για δημιουργία ηχογραφούν το "For the victory of light" . Ένα κομμάτι όπου βρίσκει την μπάντα σε μια εποχή εγκλεισμού και απομόνωσης.

Η αγάπη και η θέληση για δημιουργία όμως τους φέρνει σήμερα μπροστά μας, θέλοντας έτσι να δηλώσουν παρών, σε αυτή την σκοτεινή περίοδο για τον πλανήτη. Μας στέλνουν λοιπόν το μήνυμα της ενότητας και της δημιουργίας σαν μέσο κάθαρσης στις μαύρες εποχές που ζούμε.

Ένα κομμάτι ορχηστρικό όπου έρχεται να μας δείξει μια ακόμα πτυχή των Bent By Sorrow.


Facebook Link:


Instagram Link:


Youtube Link:



















Μαρία Βούλγαρη (Maria Voulgari) - Κάτι να με κρατά | Official Video Clip 4K

 


Σκηνοθεσία: Χρήστος Καπάτος
Makeup & Hair Artist: Maria Vez 

Μουσική - Στίχοι : Μαρία Βούλγαρη (Maria Voulgari) 
Ενορχήστρωση: Βαγγέλης Σπανακάκης 

Έπαιξαν οι μουσικοί: 
Ακουστική κιθάρα - Μπάσο: Δημήτρης Ράδης 
Πλήκτρα: Βαγγέλης Σπανακάκης 
Ηχογράφηση: Βαγγέλης Σπανακάκης (Home Studio Music Productions) 
Μίξη - Mastering: Δημήτρης Ράδης (Home Studio Music Productions) 
Φωτογραφία - Artwork: Χρήστος Καπάτος 
Επιμέλεια Παραγωγής: Βαγγέλης Σπανακάκης 

Η ανερχόμενη τραγουδοποιός Μαρία Βούλγαρη, μέσα σε δύσκολες εποχές για την δισκογραφία και τους νέους καλλιτέχνες, επιστρέφει δισκογραφικά με πέντε νέα σε στίχους και μουσική δικά της τραγούδια, το 5 Track Digital EP με τίτλο «Κάτι να με κρατά».

 Συνεχίζοντας τη συνεργασία της με την InSideOut Music Web Promotion και παραμένοντας πιστή σε όλα όσα την έκαναν να αγαπήσει τη μουσική και στο ενορχηστρωτικό ύφος που δημιούργησε ο Βαγγέλης Σπανακάκης με τον δικό του ιδιαίτερο ήχο, έρχεται σήμερα με την ποιητική αέρινη διάθεσή της και μας παρουσιάζει πέντε όμορφες μουσικές συνθέσεις, πέντε δημιουργικά στιχουργικά τραγούδια, πέντε δυνατές ερμηνείες. Ανακαλύψτε τα!!!… Μαρία Βούλγαρη (Maria Voulgari)







Carpe "Αξιοπρέπεια..."





Η προβοσκίδα των υπερμεγέθη εχόντων ξεπροβάλλει,

Εντοιχισμένοι στο χάος που μας πρόσφεραν

οι χρυσελεφάντινοι τιμητές των πάντων

αναζητούμε εναγωνίως πνοές

να τραφούν οι πνεύμονές μας.

Οξυγόνο που ίσως γίνει το προσφιλές δηλητήριο

των παρόχων της ζωής.

Σκαρφαλώνω στην ήρεμη αιματοβαμμένη ανατολή,

το ποτάμι ξεχύνεται

αναβλύζουν τα πάθη της ύλης.

Στης γειτονιάς το μίνι μάρκετ

άνοιξα τεφτέρι για τα μακαρόνια,

να μην ξεχάσω να γράψω και λίγη αξιοπρέπεια

θα την πληρώσω στο τέλος του μηνός...

με το αίμα μου!

Carpe.


Η φωτογραφία είναι από  https://www.taxidromos24.com/




ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ "Ο φεγγίτης"



Από όλα τα δωμάτια, τούτο,
είναι για μένα το ξεχωριστό,
στις σκιές χαμένο, σιωπηλό,
εδώ, τον εαυτό μου συναντώ.
Εκεί ψηλά στον τοίχο έχει,
ένα φεγγίτη να με περιμένει,
έγινε ο δικός μου ήλιος ,
βασιλιάς σε μικρό ουρανό.
Αγγίζει τη φευγαλέα σκέψη
φτερά της δίνει να πετάξει.
Την φαντασία μου ξετυλίγει
με ουράνια τόξα τη γεμίζει.
Μα και όταν ο ήλιος φεύγει
ονειροπόλο σύννεφο στέλνει
να μου μιλήσει με τη βροχή,
βάλσαμο σταλάζει στη ψυχή.
Στο δωμάτιο που μαι ξεχασμένος
με καθηλώνει, ένα φως ονειρικό
και όταν βγαίνω στον κόσμο έξω
μου λένε, πως με σκιές χορεύω.
Μα γω χάνομαι εκεί πέρα έξω ,
κυβερνάν κανόνες και αριθμοί
τη ζωή καθορίζει η στατιστική,
μια αρχέγονη συλλογιστική
πολιτισμένα φονεύει τη ψυχή.
Ο θάνατος αγκαλιάζει τη ζωή,
η χαρά αντάμα με τη θλίψη.
Ο έρωτας μια λάμψη φωτεινή
η μοίρα στο σκοτάδι να χαθεί
κάτι καινούριο, θέλει γεννηθεί.
Μοναχικό, αποκούμπι ο φεγγίτης
ξέρω ,πως μοιάζω σαν ερημίτης
ήλιος μου, έγινε ο αποσπερίτης,
σα να παντρεύτηκα τη νύχτα
χαρίζοντας δαχτυλίδι στη σελήνη.
Στη κολυμπήθρα των ονείρων
κάθε ημέρα τη ψυχή αναβαφτίζω
με τερτίπια τη ζωή της προξενεύω
με ένα φόβο μήπως κάποτε χαθεί…
Μιχάλης Γεωργούλης
Μ.Γ. …

Photografy Keiichi Tahara







ΛΙΑ ΣΙΩΜΟΥ - Εξι ποιήματα από τη Συλλογή "Ερωδιού η Κατοικία" Δωδώνη 2001



Μ᾽ Ένα Τραγούδι

Ξεκίνησες μ᾽ ένα τραγούδι στην καρδιά
Με μια φλογέρα, το βιολί στους ώμους
Με την ειρήνη στην ματιά, της ζήσης
Να διαβείς τους δρόμους

Ξεκίνησες, με κάποια θεϊκή πνοή
Νότες να δίνει στης φλογέρας τη φωνή
Πως και σου τα ᾽σβησε σε μια σιγή
Τα όνειρα η σκληρή ζωή;


**********

Της Λίμνης


Τα κύματα με κοίταζαν
για χρόνια και για μήνες
Της ερημιάς μου σύντροφοι
μ᾽ απάλαιναν τις πίκρες
Τις νύχτες τις βαθιές, τις σκοτεινές
τις άναστρες, τις μαύρες
Τα κύματα τα άκουγα
να σκούνε πονεμένα
λες πως κι αυτά εκλαίγανε
για την πικρή εμένα

Με φόβιζες νερό μουντό
και σκοτεινό τα βράδια
Με φόβιζε το βάθος σου
η απύθμενη αγκαλιά σου
Της θάλασσας την ομορφιά
σε σένα ζήταγα να βρω
Της λίμνης συ γλυφό νερό
πικρά σ᾽ αλμύρισα εγὠ

Βρέξε με την δρόσο σου
και λίκισέ με στον ρυθμό σου
Θα ´θελα να ᾽μουν νούφαρο
ν´ αποκοιμιέμαι στον αφρό σου

Σε κοίταζα μες᾽ στην αχνή την χαραυγή,
Να ζωγραφίζεις στα γαλήνια σου νερά
του κόσμου την Ανατολή
Σε κοίταζα το δείλι
να σκοτεινιάζεις, να μουνταίνεις
Στα βάθη σου τα σκοτεινά
τα μυστικά μου τα πικρά να παίρνεις

Το άκουγα το κύμα σου
στο περιγιάλι δίπλα μου να σκάζει
και να μετρά τι ώρες, τις στιγμές
τις άδειες και μοναχικές και φοβερές
της θύελλας, της συμφοράς
και της απόγνωσης, της ερημιάς

Τους μήνες του χειμώνα
πάγωνες γλυφό νερό
κάμπος γινόσουν κρύσταλλο
και σε ᾽θαβε το χιόνι
Και τ᾽ άκουγα τα κύματα
μουγκρίζανε θαμμένα
λες πως κι αυτά τα έκαιγε
η έννοια τους για μένα

Κομμάτι της ζωής μου
έγινες γλυφό νερό
Τα ξωτικά της ζήσης μου
τα ᾽πνιξες στον βυθό σου
Σεργιάνισες με τον αφρό σου
τον αναστεναγμό μου
Νούφαρο καν᾽ εκεί στο κύμα σου
και τον καημό μου


**********

Μιλήματα του νερού

Την αγάπη μου έπνιξα θάλασσα
σ ᾽αμμουδιές, σε βαθιά ακρογιάλια
Τα όνειρά μου τα έπνιξα θάλασσα
κουρασμένη η καρδιά μου για άλλα

Μυστικά σου ψιθύρισα θάλασσα
και οι γλάροι τα πήραν μακριά μου
Στον αφρό την πικρία ελίκνισα
ανεμώνες νερού τα όνειρά μου

Στα βαθιά, τα ανήλια τα πλάτη σου
την χαρά μου τα φύκια την κρύψαν
Η αλμύρα σου λες κι᾽ αποστείρωσε
την πληγή που ᾽ χε μείνει στα στήθια

Την αγάπη μου κοίμισα θάλασσα
με τραγούδια πουλιών και με ρείκια
Την αγάπη μου σου ᾽ δωσα θάλασσα
τις ελπίδες, την θλίψη, την πίκρα


**********

Ο Παλιάτσος


Παλιάτσε μου που τα κρατάς
Τα μυστικά της ζήσης σου
Μες᾽ στην καρδιά κρυμμένα
Κρύβεις και δάκρυα και χαρά
Στα μύχια της ψυχής τα μυρωμένα

Δείχνεις στην μάσκα του καρναβαλιού
Ξεφάντωμα τρελό και πανηγύρι
Μα εγώ σε ξέρω και ποθώ
Τα δάκρυά σου τα πικρά να δω
Γι᾽ αυτά θα σ᾽ αγαπήσω

Γιατί την κρύβεις την καρδιά σου
Φτωχέ της ζήσης θεατρίνε;
Έλα και πες τα μυστικά σου
Μαζί θα κλάψουμε πικρά
Γλυκέ μου αρλεκίνε

Παλιάτσε μου
Που τριγυρνάς στην γη
Και ψάχνεις για να βρεις
Αγάπη, ταίρι, γείρε σιμά
Και κλάψε με τον ίσκιο μου
Που τριγυρνά κι᾽ ακόμα περιμένει


**********

Εναλλαγές

Πως και το χώμα γίνεται του λουλουδιού το μύρο
Κι ανθρώπου έγνοια τ᾽ όνειρο σιγανασαίνει λίγο
Τα δάκρυα στον άνεμο φτερά χαράς πως γίναν
Κι οι αγάπες αν χαθήκανε άλλες χαρές πως ήρθαν;

Μια αλυσίδα η ζωή πικρό ένα κομπολόι
Χαρές και λύπες κι όνειρα, αισθήματα και πόθοι
Πάνε και φεύγουν κι έρχονται, λείψανα λες και θάβουν
Μ᾽ άλλες ανατολές και δειλινά φωτιές στα στήθη ανάβουν


**********

Στοχασμοί


Ξεχάσου σ᾽ ένα νούφαρο
Ξεχάσου σ᾽ ένα αστέρι
Κάνε τον πόνο σου φτερό
Στ᾽ ανέμου την πνοή
Αγκάλιασε το άπειρο
Κρύψου σε μια νεφέλη
Περίμενε το άγνωστο
Κι ας είναι η γη πικρή

Στοχάσου μιαν Ανάσταση
Την γεύση ελευθερίας
Μιας πεταλούδας τ᾽ όνειρο
Πόνο παλιάς κραυγής
Την γλύκα της αγάπης σου
Την πίκρα της θυσίας
Το σήμερα, το αύριο
Στοχάσου την ζωή

















Carpe "Ολισθαίνω..."



Οι σκέψεις ένα ταξίδι

που ολισθαίνει στο ασυνείδητο.

Άψυχος σκίζω

τα τεκμηριωμένα λάθη.

Το ομοίωμα της μορφής

τριγυρνά εξόριστο

στη αέναη πλάνη της λογικής.

Η στυγνή εκμετάλλευση

του εσωτερικού κόσμου συνεχίζεται.

Υποσχέσεις κατατρώνε τα μέσα μου.

Αντέχω τους αφόρητους πόνους

στο γυμνό μου κορμί.

Χάραξε,

η μυρωδιά σου πότισε

τα σαστισμένα μου χείλη.

Οι στιγμές του αμείωτου πόθου

με κρατούν αθάνατο.

Carpe.


Η φωτογραφία είναι από το διαδίκτυο 







«Η Ελλάς ευγνωμονούσα» - Οι άγνωστες ιστορίες ενός πασίγνωστου πίνακα

 

Ο πίνακας «Η Ελλάς ευγνωμονούσα». Ζωγραφισμένος στο Μόναχο όπου έζησε ο Βρυζάκης στα χρόνια μετά την Επανάσταση, ο πίνακας παρουσιάζει την Ελλάδα σαν αρχαία κόρη, αλλά και Παναγιά της Αγίας Σκέπης, να υπερίπταται πάνω σε σύννεφο

Γράφει ο Παναγιώτης Πασπαλιάρης*

Μπορείς να κοιτάς έναν πίνακα για χρόνια, να βρίσκεται σε βιβλία Ιστορίας, στο Internet, ως φόντο πρωθυπουργικών συνεντεύξεων, αντικείμενο πολιτικής αντιδικίας, αλλά να μην έχεις καταφέρει να τον δεις όπως πρέπει. Να εννοήσεις τις ιστορίες που αυτός κρύβει, ιστορίες συνυφασμένες με την αξία του ζωγράφου και του πνεύματός του. Μιλάμε βέβαια για τον πίνακα του Θεόδωρου Βρυζάκη, «Η Ελλάς ευγνωμονούσα». Ζωγραφισμένος στο Μόναχο όπου έζησε ο Βρυζάκης στα χρόνια μετά την Επανάσταση, ο πίνακας παρουσιάζει την Ελλάδα σαν αρχαία κόρη, αλλά και Παναγιά της Αγίας Σκέπης, να υπερίπταται πάνω σε σύννεφο. Τα χέρια της είναι απλωμένα και από κάτω της βρίσκονται οι μορφές της Ελληνικής Επανάστασης, με πιστά τα χαρακτηριστικά του προσώπου και της ενδυμασίας τους, όπως τα πήρε ο Βρυζάκης από τα έργα του Krazeisen και του Von Hess.

Είναι όλοι εκεί, ο Ρήγας, ο Υψηλάντης, ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Ανδρούτσος, προεστοί, ναυτικοί, η Μπουμπουλίνα. Κι όμως, μια προσεκτικότερη ματιά κρύβει ίσως ένα απροσδόκητο μήνυμα. Είκοσι μία μορφές και ένα παιδί βρίσκονται στα δεξιά της Ελλάδας και είκοσι μία στα αριστερά της. Ολοι κοιτούν ψηλά τη μορφή της. Ολοι εκτός από δύο άντρες που ξεχωρίζουν γιατί φαίνεται να κοιτούν εμάς, τον θεατή του πίνακα, και βρίσκονται ακριβώς πίσω από την Ελλάδα. Εξ αριστερών της ο Αδαμάντιος Κοραής, με ένα σοβαρό χαμόγελο. Δεν είναι περίεργο αυτό. Ο Βρυζάκης ήταν άνθρωπος των γραμμάτων και των τεχνών. Αναγνώριζε ίσως τον Κοραή ως τον πνευματικό ταγό του έθνους. Αυτόν που δούλεψε ασταμάτητα πάνω σε μεταφράσεις και εκδόσεις αρχαίων συγγραφέων, συμπυκνώνοντας το έργο δεκάδων ευρωπαίων διαφωτιστών σε μια ζωή, με μια πένα, και με ένα όνειρο: την πνευματική αναγέννηση των Ελλήνων.

Θα ασχοληθούμε όμως με τη μορφή εκ δεξιών. Με ένα ελαφρώς πιο θλιμμένο χαμόγελο αναγνωρίζουμε τη μορφή του Ιωάννη Καποδίστρια. Είναι σαφές ότι ο Βρυζάκης γνωρίζει τις προεπαναστατικές ενέργειες του Καποδίστρια και γι’ αυτό τον βάζει στην ίδια θέση με τον Κοραή. Ο ένας προετοίμασε την πνευματική αναγέννηση του λαού και ο άλλος την πολιτική. Ο Βρυζάκης όμως γνώριζε και άλλη μία από τις ιστορίες του κερκυραίου πολιτικού. 



Ο Καποδίστριας εκλέχθηκε κυβερνήτης της Ελλάδας το 1827 ευρισκόμενος στην Ευρώπη. Υστερα από έναν γύρο επαφών σε όλη την ήπειρο, σε βασιλιάδες αλλά και σημαντικούς πολιτικούς, έφτασε πια στην Αγκώνα της Ιταλίας. Με αγωνία περπατούσε πάνω-κάτω, «οργυιομετρώντας» το λιμάνι της πόλης αυτής μέχρι να έρθει το αγγλικό πλοίο να τον μεταφέρει με τις προσήκουσες τιμές στην Ελλάδα.

Στην Αγκώνα ασχολήθηκε με το έργο που είχε αναλάβει για αρκετά χρόνια, τη μόρφωση δηλαδή ορφανών παιδιών του Αγώνα που η τύχη τα έφερε ασυνόδευτα στην Ευρώπη, για να γλιτώσουν από τις σφαγές του πολέμου. Πλήρωνε τα έξοδά τους, τη διατροφή και τα βιβλία τους, και ενημερωνόταν προσωπικά για το καθένα από αυτά, για τις δυνατότητες και την πρόοδό τους. Επιθυμούσε με αυτά τα παιδιά να στήσει την Ελλάδα, καθώς αυτά θα τελείωναν τις σπουδές τους. Εγραφε: «Τούτο είναι… το ροδόχρουν μέρος των ονειράτων μου, με το οποίον δεν ομοιάζουσι τα άλλα».
Τα παιδιά-υπηρέτες

Τις πρώτες ημέρες της διακυβέρνησής του μετέβη στο στρατόπεδο του Δαμαλά (Τροιζήνα) για να αναδιοργανώσει το στράτευμα. Εκεί είδε ένα θλιβερό θέαμα, που δεν προβλημάτιζε μάλλον κανέναν άλλο. Δεκάδες παιδιά 8, 10 ή 12 ετών δούλευαν ως υπηρέτες σε οπλαρχηγούς. Υποτίθεται ότι τους βοηθούσαν στη μάχη φέρνοντάς τους νερό και βόλια, αλλά η αλήθεια είναι ότι συνήθως υπόκειντο σε κάθε είδους εξευτελισμό.

Ο κυβερνήτης απαίτησε από τους οπλαρχηγούς την αποδέσμευση των παιδιών. Τον Μάρτη του 1828, λιγότερους από δύο μήνες μετά την ορκωμοσία, μεταφέρθηκαν 160 παιδιά στον Πόρο, όπου τελικά εγκαταστάθηκαν στη Μονή της Ζωοδόχου Πηγής. Αλλα 250 παιδιά από όλη την Πελοπόννησο μάζεψε ο κυβερνήτης στην πρωτεύουσα, το Ναύπλιο. Τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς είχαν ολοκληρωθεί στην πόλη κάποια υποτυπώδη κτίρια για να τα στεγάσουν. Παράλληλα λειτούργησε γι’ αυτά αλληλοδιδακτικό σχολείο, ώστε να μη χαθεί ούτε μία ώρα μάθησης.


ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ https://homouniversalisgr.blogspot.com/