PHENOMY – single “When The Darkness Comes” από το άλμπουμ “Syndicate Of Pain”

 

When The Darkness Comes”  

(Δείτε το Official Music Video εδώ) 

https://www.youtube.com/watch?v=MQ7dNeyAE2A 



Dr Shuman: "Πρώτα ήταν τα πειράματα, μετά ήταν η γνώση και μετά ήρθε η δύναμη της κατοχής και της χειραγώγησης. Ένιωσα θεοσεβής με το να μπορείς να δημιουργήσεις και να καταστρέψεις ζωές και ύλη. 

Έγινε εθιστικό, η απληστία τρέφει την ψυχή των ανθρώπων και η ματαιοδοξία τους κάνει να νιώθουν άψογοι. Κάποια στιγμή νιώθουμε ότι έχουμε τον έλεγχο και είμαστε άφθαρτοι μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε απλώς ένας εύθραυστος σωρός σκόνης που περιφέρεται στο άντρο του διαβόλου. 

Και το εκμεταλλεύτηκες, ήξερες ότι αυτό θα με κρατούσε και απλά καθόσουν εκεί και με έβλεπες να χορεύω σαν μαριονέτα στα χέρια σου. Κάνοντας όλα τα κόλπα και μετά taraaa voila, τα κέρδισες όλα» 

 

 

Οι Λιβανέζοι thrash / groove metal τιτάνες Phenomy κυκλοφόρησαν το νέο τους άλμπουμ 

το "Syndicate Of Pain", που κυκλοφόρησε στις 3 Μαρτίου 2022, μαζί με το τρομακτικό βίντεο κινουμένων σχεδίων "Lead Me To My Throne". Το «Syndicate Of Pain» είναι ένα concept άλμπουμ για ένα άσυλο που διευθύνει ο Dr. Anton Shuman, ένας τρελός επιστήμονας που χειραγωγεί εγκληματίες και ασθενείς που χαρακτηρίζονται ως τρελοί στις εγκαταστάσεις του. Το άλμπουμ αργότερα αποκαλύπτει ότι αυτοί οι ασθενείς δεν θεραπεύονται, αλλά αποτελούν μέρος ενός μεγαλύτερου και σκοτεινότερου έργου, από το οποίο εξαπατάται ακόμη και ο ίδιος ο Dr. Anton Shuman. 

 

 

Στο άλμπουμ συμπεριλαμβάνεται και το τραγούδι “When The Darkness Comes


 

Official links 

Website:          www.phenomyofficial.com 

Facebook:        www.facebook.com/phenomyofficial 

Instagram:       www.instagram.com/phenomyofficial 

Twitter:           www.twitter.com/phenomyofficial 

YouTube:         www.youtube.com/phenomy 

Spotify:            https://open.spotify.com/artist/2oeDZHOGoxpg1kOq39JrL5 

Apple Music:   https://music.apple.com/us/artist/phenomy/1351261592 

SoundCloud:    http://www.soundcloud.com/phenomyofficial 

 





ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ «Αισώπειοι Μύθοι»

 


Ανδρέας Γεωργιάδης «Αισώπειοι Μύθοι»
Εκδόσεις : Γερμανός.
Χρονολογία έκδοσης : 2022
Εικονογράφηση : John Warren
Διορθώσεις : Γιώργος Χατζηκωστής
Επιμέλεια έκδοσης : Ανδρέας Γερμανός
ISBN 978-618-5389-49-9

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ 

 Γάτος και όρνιθες

Σαν έμαθε ο γάτος
οι κότες πως νοσούσι
γίνεται αυτομάτως
γιατρός και με το μούσι,

και στηθοσκόπιο λαβών
και μερικάς ενέσεις
καθώς και όργανον μετρόν,
ως λένε, τις πιέσεις,

έφθασε στην οικία τους
και ρώτησε τις κότες
πώς έχουν στην υγεία τους.
Και μ᾿ ένα στόμα τότες

του είπανε: «Πολύ καλά,
όπως και σεις θωρείτε
και θα ᾿ναι όλα ομαλά
αν απομακρυνθείτε».


Aστρονόμος

Είς αστρονόμος μελετών
καθ᾿ όλας τας εσπέρας
τους οφθαλμούς του ανυψών
κοίταζε τους αστέρας.

Κοιτάζοντας τον ουρανό
μια νύκτα με σκοτάδι
δεν πρόσεξε μπρος το κενό
κι έπεσε σε πηγάδι.

Κλαίοντας πώς θ᾿ ανέβει
όντας βαριά σακάτης,
ακούσας τι συνέβη
του λέει ένας διαβάτης:

«Εσύ δεν δύνασαι να δεις
τι βρίσκεται μπροστά σου
και τ᾿ άστρα ψάχνεις να τα βρεις
χιλιόμετρα μακριά σου;»


 Βάτραχοι


Δυο βάτραχοι συζούσανε
στη λίμνη εν ειρήνη
χωρίς καν να μπορούσανε
να δούνε τι θα γίνει.

Η λίμνη όμως, τι καημός,
ξηράνθηκε το θέρος
κι οι βάτραχοι βάλανε μπρος
να βρούνε άλλο μέρος.

Εβάδισαν -κουραστικό-
και ήρθαν ένα βράδυ
σε ένα φρέαρ ανοικτό,
σ᾿ ένα βαθύ πηγάδι.

«Ας κατεβούμε με γοργό
βήμα, χασομερούμε».
«Μα αν στεγνώσει το νερό,
πάνω πώς θ᾿ ανεβούμε;»


Ο Γέρος και ο Χάρος

Ένας γέρος ξυλοκόπος
για πολύ επερπατούσε
και φορτίον, ω τι κόπος,
εις την πλάτη κουβαλούσε.

Και φωνάζει ο κουμπάρος:
«Έλα Χάρε να με πάρεις».
Και σαν φάνηκε ο Χάρος
«ίνα το φορτίον άρεις».


Η γυναίκα και η όρνιθα

Μία γυναίκα είχε μια
κοτούλαν ωοτόκον
ήτις γεννούσε τα αυγά
με ένα μόνο κρόκον.

Σκέφτηκε να μη λυπηθεί,
διπλάσιο να ταΐσει
ίσως κι η κότα δυνηθεί
δίκροκα να γεννήσει.

Η κότα όμως τελικά
μπόρεσε να παχύνει
κι οποία τότε συμφορά,
στείρα να απομείνει.


Δειλός κυνηγός και ξυλοκόπος

Ο κυνηγός αναζητά
του λιονταριού αχνάρι
και ξυλοκόπον ερωτά
με χάρη, με καμάρι:

«Είδες αχνάρια λιονταριού
και πού αυτό κοιτάζει;
Δείξε μου τώρα και προτού
πάψει τ᾿ αίμα να βράζει».

Του είπεν ευχαρίστως
στο ίδιο να τον πάρει·
«τ᾿ αχνάρια του πρωτίστως
ζητώ, όχι λιοντάρι».


Το ελάφι κι η μητέρα του

Μια ελαφίνα δίνει
στον γιο της συμβουλές
ατρόμητο να μείνει:
«Ελάφι μου, που λες,

η φύση έκανε να ᾿σαι
με κέρατα, με σώμα
και τα σκυλιά φοβάσαι
και τα τρέμεις ακόμα;»

Άκουσε πριν τελειώσει
να έρχονται οι σκύλοι
κι η μάνα να γλυτώσει
έκοψε ένα μίλι.


Οχιά και αλεπού

Οχιά κατέβαινε ποτάμι
επάνω σε δεμάτι·
μιας αλεπούς είχε προκάμει
να την πιάσει το μάτι.

Κι η αλεπού βάλλει φωνή
καθώς φημολογείται:
«Κατά τα πλοία, αγαπητοί,
είναι κι οι κυβερνήται!»



 Μουλάρι

Έτρωγε ένα μουλάρι
αχόρταγα κριθάρι
κι ως είδηση να πάρει
κατάντησε θρεφτάρι.

Λέγει καθώς χοροπηδά
πως έχει για πατέρα
το άλογο, που πιο γοργά
τρέχει κι απ᾽ τον αέρα.

Μα όταν του ζητήθηκε
να τρέξει μιαν ημέρα,
τον γάιδαρο θυμήθηκε
πως είχε για πατέρα.


Καμήλα


Μια καμήλα φορτωμένη
επερνούσε ένα ποτάμι
και αισθάνθη αναγκασμένη
την ανάγκη της να κάμει.

Κι όπως τα φέραν τα νερά
και πέρασαν μπροστά της
κι εκείνη ως τα καθορά
τα ίδια τα σκατά της

«για κοίτα» είπε «τα σκατά
πώς μας περιγελάνε.
Θράσος που ᾿χουν τα πισινά
μπροστά μας να περνάνε!»



Ο κάβουρας και η μάνα του

Μαλώνει η μάνα το μωρό
να περπατάει ίσια
και απαντάει με θυμό
μα και παλληκαρίσια.

«Δεν το αντέχω άλλο αυτό
νομίζω πως θα κλάψω.
Περπάτα μάνα να σε δω
και θα σε αντιγράψω».


Σκύλος και αλεπού

Ένας σκύλος κυνηγίου
κυνηγούσε ένα λιοντάρι
κι ήταν πίστη του ιδίου
πως συντόμως θα το γδάρει.

Σταματάει μια στιγμή
και βρυχάται το λιοντάρι
και ο σκύλος πισινή
αναγκάσθηκε να πάρει.

Μια αλεπού παίρνει χαμπάρι
κι άρχισε να τον εμπαίζει:
«Της φακής το παλληκάρι
μ᾿ ένα βρυχηθμό να χέζει!»


Λιοντάρια και λαγοί


Αξίωναν οι λαγωοί,
καθότι ονειροπόλοι,
ίσοι επάνω εις τη γη
πρέπει να ζούνε όλοι.

Κι οι λέοντες τους απαντούν
πάρα πολύ μειλίχια:
«Όμως οι λόγοι απαιτούν
και δόντια μα και νύχια».

 Λύκος και κατσίκα

Το ᾿δε ο λύκος ευκαιρία:
Εις τα βράχια μία αίγα .
«Διατρέχετε, κυρία,
κίνδυνον» της είπε «μέγα.

Κατεβείτε, λέω, με χάρη,
εδώ κάτω στο λιβάδι
που ᾿χει άφθονο χορτάρι
κι είν᾿ ο τόπος ίσιος, φάδι».

«Λύκε μου, απ᾿ το λιβάδι
πιο καλοί είναι οι βράχοι.
Δεν με θέλεις για ᾿να χάδι
μα για τ᾿ άδειο σου στομάχι».


 Λύκος και λιοντάρι

Ένας λύκος είχε αρπάξει
ένα πρόβατο μια μέρα
κι όδευε να το σπαράξει
στη φωλιά του παραπέρα.

Εις τον δρόμο όμως βρήκε
ο φτωχός ένα λιοντάρι
που κατάφερε -αχ λύκε-
το φαΐ του να του πάρει.

Και παράμερα και κλαίων
του εφώναζε ο λύκος
ότι το φαΐ του ο λέων
έκλεψε πολύ αδίκως.

«Και σε σένα, λες τυχαίως»
απαντάει το λιοντάρι
«μήπως δόθηκε δικαίως
από φίλο, κατά χάρη;»


Λύχνος

Ένας λύχνος εκαυχάτο
πως υπέρ τον ήλιο λάμπει.
Μα κατάφερε, ναι να το,
μια ριπή ανέμου νά μπει

και τη φλόγα του τη θάβει
και ο λύχνος τότε σβήνει.
Κάποιος όμως τον ανάβει
στο σκοτάδι να μη μείνει

και του λέει: «Πρώτα πρώτα
πάψε λύχνε να κομπάζεις·
φέγγε μόνο και σιώπα,
με τα άστρα μην τα βάζεις».


Μύγες

Σε μια αποθήκη χύθηκε
κάποτε κάτω μέλι
και μέλι ποιος τ᾿ αρνήθηκε
κι είπε πως δεν το θέλει;

Οι μύγες τότε τρέξαν
και έτρωγαν το μέλι
και μέσ᾿ στο μέλι μπλέξαν
τα πόδια τους εν τέλει.

Κι οι μύγες λεν: «Πνιγόμαστε
τώρα. Τι ατυχία!
Οι δύστυχες χανόμαστε
για ηδονή βραχεία».


Ο γάιδαρος με τη λεοντή

Ένας γάιδαρος ντυμένος
με το δέρμα λιονταριού
εφοβέριζε επομένως
ζώα έξω του χωριού.

Είπε να τρομοκρατήσει
και μια νέα αλεπού
μα εκείνη θ᾿ απαντήσει:
«Από πού, μωρέ, κι ως πού;

Θα φοβέριζες κι εμένα
αν δεν σ᾿ άκουα από πριν
να γκαρίζεις μανιασμένα·
μ᾿ εκλαμβάνεις για μωρήν;»


 Όναγρος και γάιδαρος

Ένας όναγρος σαν είδε
έναν όνο φορτωμένο
αυθωρεί τον αποείδε
κι είπεν εις τον καημένο:

«Ζω ελεύθερος στη Φύση
κι είμαι τρισευτυχισμένος
ενώ ο βίος σου θα σβήσει
όντας πάντα σκλαβωμένος».

Είχεν έπαρση μεγάλη,
κόρδωνε, το ᾿χε καμάρι
κι αιφνιδίως να, προβάλλει
ένα άγριο λιοντάρι.

Δεν επήγεν εις τον όνον,
μαζί ήταν κι ο οδηγός του,
μα ᾿φαγεν τον άλλον μόνον
γιατί ήταν μοναχός του.


 Η σελήνη κι η μητέρα της

Τη μάνα της παρακαλεί
μια νύκτα η σελήνη
στολή κάπως συμμετρική
να της υφάνει. Εκείνη:

«Μα πώς να την υφάνω
αφού αλλάζεις φάση;
Στη φέξη μια σε πιάνω
την άλλη εις τη χάση».


 Σφήκα και φίδι


Σ᾿ ενός φιδιού την κεφαλή
εκάθησε μια σφήκα
ταλαιπωρώντας το πολύ
με πείσμα και με πίκα.

Το φίδι: «Μωρή σφήκα
το νου μου θα ταράξεις.
Ιδού πως τώρα μπήκα
εις τον τροχόν αμάξης.

Άμα με πιάσει η οργή
εγώ γυρίζω φύλλον.
“Αποθανέτω η ψυχή
μετά των αλλοφύλων”».


Η όρνιθα με τα χρυσά αυγά

Μια κότα ήταν ωραία,
χρυσά αυγά γεννούσε
κι ο νοικοκύρης της μοιραία
πίστεψε θα πλουτούσε

αν έσφαζε και το πουλί
κι εύρισκε το χρυσάφι
όπως ευρίσκουν ευρετή
που την κρατούν οι τάφοι.

Την έσφαξε, μα πού χρυσός;
Έτσι καλά να πάθει
που έχασε τ᾿ αυγά σαφώς,
μαζί και το καλάθι.


Χύτρες


Δυο χύτρες μέσα στα νερά
-χάλκινη κι οστρακίνη-
κατέβαιναν ορμητικά
με μια ξέφρενη δίνη.

Και βγάζει η πήλινη λαλιά
«χάλκινη, μη μου άπτου,
γιατί θα δώσουμε δουλειά,
αλλιώς, του νεκροθάπτου».




Ο Ανδρέας Γεωργιάδης γεννήθηκε στη Μεσόγη της Πάφου το 1948. Σπούδασε Φυσιογνωσία και Γεωγραφία στην Αθήνα και μετεκπαιδεύτηκε στον Καναδά. Από το 1978 δίδασκε σε σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης και το 2005 προήχθη σε Επιθεωρητή Φυσιογνωστικών-Βιολογίας.

Εξέδωσε τα ακόλουθα βιβλία:

1. «ΑΚΑΡΙΑΙΑ» (1990),
2. «Αίσωπος εσαεί» (Βραβείο Jean Monnet) (1999),
3. «O tempora, o mores!» (2001),
4. «ΦΥΣΙΟΔΡΟΜΙΟ» (Βραβείο Jean Monnet) (2002),
5. «FISIODROMO» (δίγλωσση έκδοση ιταλικά-ελληνικά)
2003),
6. «Αίσωπος νυν και αεί» (Βραβείο Κυπριακού Συνδέσμου
Παιδικού Νεανικού Βιβλίου) (2009),
7. «Εκατόν συν (+) μία Σατιρικές Τοξοβολές» (2011),
8. «Φόνοι και δίκες στην πρώιμη Αγγλοκρατία – Αντώνης
Χατζηαντώνη Τσιακολής» (2014),
9. «Ελληνική Μυθολογία εμμέτρως» (2015),
10. «Σατιρικές Τοξοβολές Β΄» (2015),
11. «Αισώπειοι Μύθοι - έμμετρη απόδοση» (2016)
12. «Άνθη σοφίας εμμέτρως» (2016)
13. «Φόνοι και δίκες στην πρώιμη Αγγλοκρατία – 2. Γιωρκής
Αντωνή Γιαλλούρης (2017)
14. «ΠΑΛΑΤΙΝΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ - έμμετρη απόδοση» (2021)
15. «Αισώπειοι Μύθοι» {2022)

Ποιήματά του περιλαμβάνονται στις Ανθολογίες:


1. «Σύγχρονοι Ποιητές της Πάφου» (1990),
2. «15 Voix poetiques de Chypre» (1997),
3. «Οργής και Οδύνης - 100 Φωνές (2000),
4. ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΚΥΠΡΙΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ, (Εκδόσεις Ταξιδευτής)
(2008),
5. «60 ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΣΥΝ ΕΝΑ», (Εκδόσεις ΠΕΝ Κύπρου)
(2011),
6. Η ΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ, (Εκδόσεις ΠΕΝ Κύπρου)
(2012).
7. Anthologie de la poésie chypriote contemporaine (2016).
8. ΔΥΟ ΑΙΩΝΕΣ ΕΠΩΝΥΜΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ (1837-
2021) (2021)




ΗΛΙΑΣ ΜΑΛΑΝΔΡΗΣ "40 ΟΡΓΙΕΣ"


 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

40 οργυιές
του Ηλία Μαλανδρή
ISBN: 978 618 5456 75 7
Λιανική τιμή: 14 ευρώ +ΦΠΑ
Σελ. 330

Σχεδιασμός εξωφύλλου: Tomas Tzorta

Το βιβλίο βασίζεται σε πραγματικά περιστατικά, είναι μεν γραμμένο με μυθοπλαστική τεχνική, αλλά όλα τα στοιχεία που περιέχονται σε αυτό είναι απολύτως αληθινά, προϊόντα έρευνας και γνώσης: πως η θάλασσα και οι δαίμονές της δεν δαμάζονται, η πάλη μαζί τους... άνιση.
Οι ανίερες επιθέσεις των καρχαριών περιγράφονται με κάθε λεπτομέρεια, με ζωντάνια και ρεαλισμό, τόσο που, ο αναγνώστης νιώθει να αφουγκράζεται τη δολοφονική εξόρμηση του κήτους, εισπράττει τον πανικό, τον πόνο, την απελπισία, το θρήνο για την ανθρώπινη απώλεια.
Ένα εντυπωσιακό στοιχείο που μας προσφέρει ο συγγραφέας είναι η βαθιά επιστημονική γνώση, η έρευνα και η μελέτη στα ιστορικά γεγονότα που πλαισιώνουν τα κείμενα.
Κάθε διήγημά του συνοδεύεται από τεκμηριωμένες πληροφορίες της Ιστορίας, τόσο που ο αναγνώστης συχνά διερωτάται, σε ποιο σημείο σταματά η μυθοπλασία και ξεκινά το ιστορικό ντοκουμέντο.
 Άρτεμις Σκουμπουρδή

Κεφάλαια

Αίμα στον αφρό
Ο William Mills και ο Πόρφυρας
Ο αγιασμός των υδάτων
Στη σπηλιά του Κουλού
Διασχίζοντας τους αιώνες
Το κατόρθωμα του Πέτρου Κλουδά
Συνομιλία με τον Πέτρο Κλουδά
Επίμετρο


Βιογραφικό: Ο Ηλίας Μαλανδρής γεννήθηκε στην Αθήνα και κατάγεται από την Κάσο. Έχει ένα γιο, τον Θωμά. Σπούδασε θέατρο, θεατρολογία και σκηνοθεσία κινηματογράφου και τηλεόρασης στο New York University.
Από το 1987 εργάζεται στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση ιδιωτικά και κρατικά κανάλια. Σκηνοθέτησε την μεταφορά στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο πολλών θεατρικών παραστάσεων.
Η σειρά εκπομπών του με γενικό τίτλο Τέταρτη Διάσταση, αποτελεί βάση μαθήματος για την έδρα νεοελληνικών σπουδών στο πανεπιστήμιο Complutance της Μαδρίτης.
Έχει γυρίσει τρεις ταινίες μικρού μήκους καθώς και μια ανέκδοτη κινηματογραφική μεταφορά του Άξιον Εστί.
Ταυτόχρονα ασχολείται με την μελέτη της ανασύνθεσης χαμένων έργων τηςαρχαιότητας.
Έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις σε όλο τον κόσμο, ενώ έργα του έχουν παιχτεί σε διεθνή φεστιβάλ στην Αμερική, την Αγγλία, την Τουρκία και στα αρχαία θέατρα Επιδαύρου και Ωδείο Ηρώδου του Αττικού. Έχει συνεργαστεί με κορυφαίους Έλληνες ηθοποιούς, μουσικούς, σκηνογράφους και χορογράφους.
Έχει πλούσια συγγραφική δράση. Αρθρογραφεί σε επιστημονικά περιοδικά και έχει λάβει μέρος σε διεθνή συνέδρια. Έχει εκδώσει επτά βιβλία εκ των οποίων τα τρία έχουν κυκλοφορήσει σε αγγλόφωνες χώρες και από την περίοδο 2019-2020 η μελέτη του για την ανασύνθεση της χαμένης τριλογίας του Αισχύλου Αχιλληίς, βρίσκεται στην όγδοη θέση της λίστας με τα καλύτερα βιβλία αυτής της θεματικής.
Η εργασία του για την χαμένη τριλογία του Αισχύλου είναι αντικείμενο μελέτης στα εγχειρίδια θεατρολογίας Ghost Light: An Introductory Hand book for Dramaturgy του Michael Mark Chemens, Playing (with) Fragments του Antony Stevens που διδάσκονται παγκόσμια.
Έχει βραβευτεί αρκετές φορές για την προσφορά του στην αρχειακή καταγραφή της αναβίωσης του αρχαίου δράματος (Τηλεοπτικό Φεστιβάλ Καννών ’96, Έπαθλο Ντόριζα, μνεία Thesaurus Linguae Graecae).
Συνεργάστηκε με την Ελληνική Σκηνή της Άννας Συνοδινού, την Εταιρία Φίλων Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, τον Θησαυρό της Ελληνικής γλώσσας (Βοστώνη) και υπήρξε καλλιτεχνικός σύμβουλος του καλοκαιρινού φεστιβάλ της Κάσου, τον Αύγουστο από το 2003 έως το 2018.

Επικοινωνία βιβλίου: Zoi Triadafullidh, zoi.masoura@hotmail.com


Εκδόσεις Φίλντισι
Ξανθίππου 123, Παπάγου, 15669
Τηλ.: 210 6540170
www.filntisi.gr info@filntisi.gr





OLAouto feat Alexandros Botinis AKA Crazycello – Rains of Castamere (διασκευή τραγουδιού από το Game of Thrones)


 

OLAouto feat Alexandros Botinis AKA Crazycello  Rains of

Castamere (διασκευή τραγουδιού από το Game of Thrones)





Ο δημιουργός και παραγωγός Νίκος Πατεράκης εγκαινιάζει το νέο του project OLAouto – το
λαούτο που τα παίζει όλα! – με μια video διασκευή του τραγουδιού ‘The Rains of Castamere’
από την δημοφιλή σειρά Game of Thrones!
Τα εξωτερικά γυρίσματα έγιναν στον περίφημο Iron Throne του Πάρκου Παύλιανης (Φθιώτιδα)
και τα εσωτερικά στην ταβέρνα Το Μετερίζι στο χωριό Αθανάσιος Διάκος (Φωκίδα)
Συμβάλλει ο Αλέξανδρος Μποτίνης, αγαπητός ανά τον ελληνισμό για την μοναδική του
παρουσία στο YouTube ως Crazycello, καθώς και το πιο πρόσφατο solo έργο του. Το video
παρουσιάσθηκε με την ανακοίνωση της πρεμιέρας του prequel House of Dragons στο HBO
τον ερχόμενο Σεπτέμβρη 2022




Λίγα λόγια για το project...


OLAouto – το λαούτο που τα παίζει όλα! – είναι το νέο live project του δημιουργού και
παραγωγού Νίκου Πατεράκη.
Έπειτα από χρόνια ενασχόλησης με την σύνθεση και την μουσική τεχνολογία στο εξωτερικό, ο
Νίκος στρέφεται στην ελληνική παράδοση με ανανεωμένη ματιά.
Διαδρά μαζί της μέσω του πλέον αγαπημένου του οργάνου, το λαούτο, με τις ποικίλες
επιρροές του από την ροκ, την κλασσική μουσική και άλλα είδη.
Το αποτέλεσμα είναι ένας ήχος με αρχαία ρίζα που ζει και πάλλεται στο παρόν και
οραματίζεται το μέλλον με διεθνή προοπτική. Διασκευές, medley και jams που εκπλήσσουν και

εκστασιάζουν κοινά από όλο τον κόσμο...


Λίγα λόγια για τον δημιουργό...


Ο Νίκος Πατεράκης είναι συνθέτης, παραγωγός κι ερμηνευτής.
Ως πολυοργανίστας , ξεκίνησε να παίζει και να γράφει μουσική για θεαματικές τέχνες όσο
ζούσε στην Αγγλία στα τέλη 2000. Εκείνη την περίοδο, παρουσίασε πρωτότυπες συνθέσεις στο
διεθνές φεστιβάλ SWSX (Austin, TX-2010) και πραγματοποίησε την πρεμιέρα του πρώτου
μουσικοθεατρικού του έργου Ano Throsko: Musical for the 21st Century (με την στήριξη του
Arts Council England).
Αργότερα, έλαβε υποτροφία να σπουδάσει σύνθεση μουσικής για οπτικά μέσα στο
μεταπτυχιακό τμήμα του Berklee College of Music (Berklee Valencia-2013).
Αφού αποφοίτησε, μετακόμισε στη Νέα Υόρκη για να συνεργαστεί με την ROLI, μια
ανερχόμενη start-up εταιρία μουσικής τεχνολογίας που έφερε στην αγορά καινοτόμα προϊόντα
όπως τα Seaboard και BLOCKS.Το 2018, ο Νίκος ίδρυσε το Kíklοs Festival NYC υπό την αιγίδα του Ελληνικού Προξενείου της
Νέας Υόρκης για να παρουσιάσει σύγχρονες εκφράσεις της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής
σε διεθνές κοινό. Έπειτα από 2 έτη επιτυχών events και συνεργασιών, τον κάλεσαν να
διευθύνει την αμερικάνικη περιοδεία του μεγάλου καλλιτέχνη Γιώργου Νταλάρα.

Αυτή την στιγμή, ο Νίκος ζει μεταξύ Νέας Υόρκης και της γενέτειράς του Αθήνας.


Λεπτομέρειες παραγωγής


Παραγωγή: Νίκος Πατεράκης, Αλέξανδρος Μποτίνης
Σκηνοθεσία: Νίκος Πατεράκης, Άγγελος Καλτσής
Χειρισμός κάμερας, μοντάζ & επεξεργασία: Άγγελος Καλτσής
Χειρισμός drone: Αλέξανδρος Μποτίνης
Ηχογράφηση: Νίκος Χαλντούπης (Soundcave Studios)
Μουσική: Ramin Djawadi
Στίχοι: George R. R. Martin
Κουστούμια: Resi Bender
Ευχαριστούμε τους:
Στέφανο Σκουλικάρη
Κώστα Μαστροκωστόπουλο











Carpe." Καύση..."



Το άπειρο του εσωτερικού μου κόσμου
ουσία εύφλεκτη
σ' ένα δωμάτιο σβηστό.
Επικαλούμαστε τη μοίρα
έτσι προσπερνάμε τη ζωή.
Την ώρα της συγκομιδής,
οι πόθοι σπαρταρούν στα χέρια μου.
Ψιθυρίζω την ηρεμία της ψυχής,
ανασηκώνω το βλέμμα
στις νύχτες χωρίς φως.
Ψηλαφίζω το σώμα σου
νιώθω το ρίγος του,
το κορμί προσπαθεί να θυμηθεί το χάδι.
Η απόχρωση της ευτυχίας
καλύπτει τα οδυνηρά συναισθήματα.
Μια βροχή δρόσισε
τις καμπύλες των χειλιών,
μια βροχή με χρώμα σταχτί
απ' την καύση ...
των γραπτών της μοίρας μας.!


Carpe.



εικόνα : Deliberation by Mario Sanchez Nevado






ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ "Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ"

 

Θεοδωράκης  και  πόλεμος: “Eπαψα πια να πιστεύω».

«Δεν θα μπορέσω να πω λόγια αισιόδοξα ούτε να διατυπώσω σκέψεις και προτάσεις θετικές. Και αυτό γιατί διακατέχομαι από βαθιά απαισιοδοξία για το μέλλον. Έπαψα πια να πιστεύω».(Μίκης Θεοδωράκης).
Πόσο περισσότερο προφητικός θα μπορούσε να είναι ο Μίκης Θεοδωράκης, αφού τα παραπάνω απαισιόδοξα λόγια για το μέλλον δικαιώθηκαν απόλυτα στις μέρες μας; Έβλεπε ο μεγάλος μας μουσικοσυνθέτης τόσο μακριά ή λόγω της βαθιάς μελέτης είχε αποκρυσταλλώσει μία σταθερή άποψη για την φύση του ανθρώπου ως δημιουργού του πολιτισμού και της ιστορίας; Οι παραπάνω σκέψεις αποτελούν το εισαγωγικό τμήμα μιας εμπνευσμένης ομιλίας του στους Δελφούς το 2006 με θέμα – τίτλο «Η αγριότητα του πολιτισμού».

Η σύγχρονη παγκόσμια πραγματικότητα θα σκόρπιζε μεγάλη απογοήτευση στον Μίκη Θεοδωράκη ανεξάρτητα από την δικαίωσή του σε όσα κατέθεσε ως σκέψεις στους Δελφούς το 2006. Κι αυτό γιατί τόσο ο Ουκρανικός πόλεμος όσο και οι «παράπλευρες συνέπειές» του (ενεργειακή κρίση, αλόγιστη βία, απουσία μέτρου, βαρβαρότητα, πρόσφυγες…) προκαλούν για μία ακόμη φορά προβληματισμό κι έντονες συζητήσεις για την βαθύτερη φύση του ανθρώπου και τη σχέση της με τον Πόλεμο και την Βία. Σχετικά με αυτήν τη σχέση – ανθρώπινη φύση/πόλεμος – ο μουσικοσυνθέτης είχε μία ξεκάθαρη θέση την οποία και διατύπωσε με τον πιο ευθύ τρόπο προκαλώντας ταυτόχρονα κι έναν προβληματισμό τόσο για την «ηθική πρόοδο» της ανθρωπότητας όσο και για το κατά πόσο ο πολιτισμός «εξευγενίζει» την ανθρώπινη φύση. 
«Έως χθες ακόμα, ακολουθώντας το γενικό ρεύμα, πίστευα κι εγώ ότι η Βία και ο Πόλεμος έχουν ως βασικές αιτίες οικονομικά συμφέροντα, θρησκευτικούς και εθνικούς φανατισμούς και άλλα παρόμοια»

Η ανθρώπινη φύση ως αίτιο πολέμου

Ιστορικοί, διεθνολόγοι και αναλυτές σχολιάζοντας τον Ουκρανικό πόλεμο καταλήγουν σε διαπιστώσεις που εμπεριέχουν ως θέσφατο την κυριαρχία των διαφόρων συμφερόντων στην κήρυξη και διεξαγωγή ενός πολέμου. Χωρίς να παραβλέπουμε το ρόλο των ποικιλώνυμων συμφερόντων, όλοι αναρωτιόμαστε αν αυτά από μόνα τους και διαχρονικά μπορούν να αιτιολογήσουν τον πόλεμο ως φαινόμενο. Αλλά κι αν πάλι απολυτοποιήσουμε την «ενοχή» τους θα βρεθούμε πάλι σε ένα άλλο αδιέξοδο. Τα συμφέροντα αυτά είναι αυτοφυή ή προϊόντα μιας απροσδιόριστης δύναμης και πηγής; Πώς ο άνθρωπος, αιώνες τώρα, δεν αποκάλυψε αυτήν την πηγή – δύναμη και δεν πέτυχε την διόρθωσή της για την αποτροπή των ανθρωποβόρων πολέμων;
Πρώτος ο Θουκυδίδης προβληματίστηκε για τα αίτια του πολέμου και έχοντας κατά νου τόσο τον Τρωικό όσο και τους Περσικούς πολέμους διατύπωσε μία θέση που αναδεικνύει ως πρωταρχικό αίτιο του πολέμου την ανθρώπινη φύση. 
«γιγνόμενα μεν αιεί εσόμενα, έως αν η αυτή φύσις ανθρώπων η…».(Γ, 82, 2)
Ο Θουκυδίδης, δηλαδή, εδώ και αιώνες διακήρυξε ότι πίσω από την επίπλαστη και υποκριτική διακήρυξη – προβολή κάποιων συμφερόντων στην κήρυξη – διεξαγωγή ενός πολέμου βρίσκεται πάντα η ανθρώπινη φύση, το αδάμαστο κτήνος που μάς κυβερνά και κατευθύνει. Την ενοχοποίηση της «ανθρώπινης φύσης» ως του απόλυτου γενεσιουργού αιτίου ενός πολέμου την υιοθετεί και ο Μίκης Θεοδωράκης, τονίζοντας σχετικά:
«Σήμερα πια είμαι βέβαιος ότι όλα αυτά στο βάθος δεν είναι παρά προσχήματα και ότι η βασική αιτία απ’ όπου ξεκινά η δίψα για κατάκτηση και αίμα, βρίσκεται μέσα στον άνθρωπο. Με μια συμπληρωματική παρατήρηση: Ότι, δηλαδή, η αγριότητα αυξάνει όσο ο άνθρωπος γίνεται περισσότερο πολιτισμένος. Που σημαίνει ότι ο λεγόμενος πολιτισμός είναι ένα απλό ένδυμα για να σκεπάζει και να κρύβει τον αληθινό εαυτό μας, που παραμένει μέσα απ’ τους αιώνες το ίδιο άγριος και τερατώδης».
Οι παραπάνω θέσεις δεν μάς βυθίζουν μόνο σε μελαγχολία για το ανθρώπινο μέλλον αλλά και εγείρουν έναν προβληματισμό για τη δύναμη του πολιτισμού έναντι του κτήνους που τρέφουμε μέσα μας ως βιολογικά όντα. Έτσι, πληθαίνουν οι συζητήσεις για την «ηθική πρόοδο» του ανθρώπου και την θεραπευτική ιδιότητα του πολιτισμού στον «εξευγενισμό» του. 

Η συλλογική ευθύνη

Πολλοί είναι εκείνοι που την κήρυξη ενός πολέμου και την βαρβαρότητα που τον ακολουθεί την αποδίδουν στους «υπερφίαλους » ηγέτες και στον στενό κύκλο των συνεργατών – πιστών τους. Έτσι αποενοχοποιούν το πλήθος – μάζα των πολιτών ενός κράτους και αθωώνουν τον πολιτισμό ως διαπαιδαγωγητικού και κοινωνικοποιητικού παράγοντα. Έτσι, όμως, παραβλέπουν το γεγονός πως συμμετοχή – άμεση ή έμμεση – στην αγριότητα των πολέμων έχει και το ανώνυμο πλήθος, είτε με την συμμετοχή του σε απάνθρωπες πράξεις είτε με την ανοχή του. 
Τις θηριωδίες του Ταμερλάνου, του Αττίλα, του Τζένγκις Χαν, των Σταυροφόρων και των Ες-Ες δεν τις διέπραξαν οι «αιμοβόροι» ηγέτες αλλά και οι στρατιώτες που τους ακολουθούσαν τυφλά. Την καταστροφή και την σφαγή των Μηλίων δεν την διέπραξε ο Περικλής αλλά οι Αθηναίοι – ως λαός και ηγέτιδα δύναμη. Τα παραδείγματα αυτά φανερώνουν πως η Ηθική πρόοδος του ανθρώπου από την εποχή του Νεάντερνταλ μέχρι σήμερα είναι πολύ μικρή και αδυνατεί να αποτρέψει τον πόλεμο. Σχετικά επισημαίνει ο Μίκης Θεοδωράκης: 
«Κι όμως σήμερα είμαι βέβαιος ότι δε φταίνε αυτοί. Ή μάλλον φταίνε, όπως όλοι μας, γιατί γεννήθηκαν άνθρωποι και ως άνθρωποι κληρονόμησαν αυτή τη σχιζοφρένεια που φαίνεται ότι μάς χαρακτηρίζει, δηλαδή από τη μία ο χαρακτήρας μας να μας οδηγεί προς τις κορυφές του πνεύματος και την αναζήτηση της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας και της Ειρήνης κι από την άλλη αυτός ο ίδιος χαρακτήρας να μάς μεταβάλλει από τη μια στιγμή στην άλλη σε άγρια θηρία».

Ο πολιτισμός και η ανθρώπινη φύση

Ίσως κάποιοι να αντιτείνουν πως ο πολιτισμός «ημερεύει» το εσωτερικό μας κτήνος και η επιστήμη με τον ορθολογισμό καθιστούν τον άνθρωπο πιο «ανθρώπινο» και διδάσκουν τον σεβασμό στη ζωή του συνανθρώπου μας. Ωστόσο αρκούν τα τελευταία βίαια συμβάντα στον Ουκρανικό πόλεμο να διαψεύσουν τις παραπάνω ενστάσεις και να προβάλουν εμφαντικά την συλλογική ευθύνη αλλά και το ρόλο της ανθρώπινης φύσης στα εγκλήματα πολέμου. 
Είναι σημαντικό για το μέλλον του ανθρώπου να αποδεχτεί την αλήθεια που διέπει και ερμηνεύει την φύση του και να μην βαυκαλίζεται από κάποιες επιφανειακές κατακτήσεις. Σε αυτό το θέμα ο Μίκης Θεοδωράκης στην εμπνευσμένη του ομιλία στους Δελφούς ήταν κατηγορηματικός: 
«Να, λοιπόν, που μια ακόμα πολιτισμένη χώρα και ένας πολιτισμένος λαός μεταβάλλεται σε αγρίους που αντλούν ηδονή από τον πόνο των άλλων, διψούν για αίμα και χαίρονται για την κτηνωδία τους. Και μη μου πείτε ότι κι αυτοί είναι θύματα προπαγάνδας. Είναι απλώς άνθρωποι, όπως εγώ κι εσείς, μόνο που τους δόθηκε η ευκαιρία να βγάλουν στην επιφάνεια τον αιώνιο, όπως φαίνεται, εαυτό μας, που παραμένει το αγριότερο θηρίο απ’ όσα ο καλός Θεός έπλασε στη φύση».
Ωστόσο και ανεξάρτητα από την «αλήθεια» που κρύβουν τα παραπάνω λόγια του Θεοδωράκη, θα ήταν οδυνηρό να παραιτηθούμε από κάθε προσπάθεια για μία άλλη πορεία του πολιτισμού μας. 

Η κατάργηση των όπλων…

Μία πρώτη ενέργεια για την απελευθέρωση του ανθρώπου από τα ένστικτα και του πολιτισμού μας από την αρπακτικότητα του εσωτερικού μας κτήνους θα ήταν η απεξάρτησή μας από τους νόμους της αγοράς – οικονομίας. Κι αυτό γιατί αυτοί οι νόμοι γιγαντώνουν τις πολεμικές βιομηχανίες των μεγάλων κρατών που εξυφαίνουν και προκαλούν τους πολέμους. Παρατηρείται, δηλαδή, το φαινόμενο οι ίδιες οι ηγέτιδες χώρες να καθίστανται αιχμάλωτες της «δύναμής» τους. 
Απόρροια του αισθήματος της δύναμης που χαρακτηρίζει τις «μεγάλες» δυνάμεις είναι η καταπάτηση του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης των μικρότερων χωρών και των κανόνων που διέπουν την διεθνή ειρήνη. Γι’ αυτό ο Θεοδωράκης θεωρεί ατελέσφορη κάθε ελπίδα ή συζήτηση για ειρήνη αν δεν καταργηθούν ή περιοριστούν όλες εκείνες οι συνθήκες που γιγαντώνουν τις πολεμικές βιομηχανίες. 
«Είναι, επομένως, ανώφελο και αντιρεαλιστικό να μιλάμε για διεθνή Ειρήνη και ίσα δικαιώματα μεταξύ των λαών, όταν υπάρχουν Έθνη που εξακολουθούν να παράγουν μαζικά μέσα καταστροφής. 
Το γεγονός αυτό σε σχέση με τον πραγματικό χαρακτήρα του ανθρώπου και το κύριο χαρακτηριστικό του, δηλαδή το γενετικό χαρακτήρα της σχιζοφρένειας που τον ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα ζώα της γης, συντείνει ώστε μέσα στο εσωτερικό των χωρών που διαθέτουν πολεμική υπεροχή να καλλιεργούνται συστηματικά τα ένστικτα της υπεροχής και της αλαζονείας, που γρήγορα μπορούν να εξελιχθούν σε ομαδική δίψα για βία και για αίμα».
Σε άλλο σημείο του λόγου του ο Θεοδωράκης τονίζει τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν, όσο κι αν αυτά κινούνται στο επίπεδο του επιθυμητού και του ανέφικτου. Ωστόσο συνιστούν το μόνο αποτελεσματικό μέτρο. 
«Εάν δεν καταφέρετε να χτυπήσετε το Κακό στη ρίζα του, εάν δε μεταβάλλετε τις βιομηχανίες Πολέμου σε βιομηχανίες Ειρήνης, εάν δεν καταργηθούν όλοι οι επιθετικοί στρατοί, τότε η υπόθεση για την άλλη πλευρά του ανθρώπου, την ανθρώπινη, την πραγματικά πολιτισμένη, αυτή που διψά για Αγάπη και για Ειρήνη, είναι για πάντα χαμένη. 
Σήμερα οι λέξεις «Ελευθερία», «Δημοκρατία», «Ανθρώπινα Δικαιώματα», «Αλληλεγγύη», έχουν προ πολλού χάσει τη σημασία τους. Σήμερα η συνύπαρξη των Λαών – προβάτων με τα Κράτη – θηρία κάτω από την ίδια στέγη όπως είναι ο Ο.Η.Ε. έχει καταντήσει τραγική φάρσα για τους αδύνατους της γης. Μπροστά σ’ αυτό το αδιέξοδο βλέπω μόνο δυο λύσεις: Είτε να πάμε στο βάθος της αιτίας του Κακού και να το χτυπήσουμε με τη θέληση και τη συνεργασία των δυνατών είτε οι αδύνατοι να ψάξουν να βρουν άλλους τρόπους άμυνας στηριζόμενοι αποκλειστικά στις δικές τους δυνάμεις και βασικά στα εκατοντάδες εκατομμύρια των αδυνάτων και μελλοντικών θυμάτων, που όμως συντονισμένα έχουν κάποιες πιθανότητες να αντισταθούν νικηφόρα».

Οι νέες αξίες του πολιτισμού μας και ο μύθος του Αβιανού

Ο πολιτισμός μας μπορεί και πρέπει να αλλάξει πορεία και να οικοδομηθεί πάνω σε νέες αρχές, αξίες και ιδανικά για να αποφευχθεί ο Γ΄ παγκόσμιος πόλεμος και η αυτοκαταστροφή του ανθρώπου. Θα πρέπει οι διακρατικές σχέσεις να διαπνέονται από την ανοχή και το σεβασμό του δικαιώματος της εθνικής αυτοδιάθεσης. Οι σχετικές με το θέμα αυτό θέσεις του Θεοδωράκη είναι διαυγέστατες: 
«Είναι φανερό πια ότι ο αληθινός ανθρώπινος πολιτισμός θα πρέπει να προσμετράται μόνο με τα μέτρα της Ειρήνης, της Ανοχής και της Αλληλεγγύης μέσα σε κάθε κοινωνία και σε κάθε λαό. Εκεί που μπορεί να ανθίσει η ευγένεια, η καλοσύνη και κυρίως η αγάπη ανάμεσα στους ανθρώπους».
Μόνο αυτός ο πολιτισμός, που θα θεμελιώνεται στις παραπάνω αρχές/αξίες, θα μπορεί να ακυρώσει την θλιβερή διαπίστωση του Θεοδωράκη:
«Στους Δελφούς είπα ότι ο άνθρωπος – κτήνος επιδιώκει τον απόλυτο πόνο με την απόλυτη καταστροφή και ότι δεν υπάρχει ανώτατη ηδονή γι’ αυτόν από την αυτοκαταστροφή του».
Αλλά και τις προτροπές εκείνων που συμβουλεύουν τους μικρούς και αδύναμους λαούς να μην προκαλούν τους «δυνατούς» και να συμμορφώνονται με τις επιταγές της «δύναμης». Ο παρακάτω μύθος του Αβιανού είναι δηλωτικός αυτών των προτροπών και νοοτροπιών. 

Η Βαλανιδιά και η Καλαμιά 

Μια βαλανιδιά, θύμα της παράφορης δύναμης του Νοτιά, ξεριζώθηκε και κατρακύλησε από τα βουνά. Ένα ποτάμι που κυλούσε φουσκωμένο την παρέσυρε στο ορμητικό του ρεύμα. Ο ψηλός κορμός της χτυπιόταν στις όχθες του, μέχρι που σταμάτησε τελικά ανάμεσα σε κάτι λυγερές καλαμιές. 
Απόρησε τότε που μια καλαμιά, με τις μικρές ριζούλες της, έμενε όρθια μέσα στο ορμητικό νερό∙ απόρησε που η ίδια δεν κατάφερε, παρά το θεόρατο κορμό της, να αντισταθεί και να μην παρασυρθεί, ενώ η καλαμιά με το λεπτό της κορμί άντεχε στα δεινά της φύσης. 
Ώσπου η λεπτοκαμωμένη καλαμιά τής ψιθύρισε ταπεινά πως η αδυναμία της μεγάλωνε την ασφάλειά της. «Εσύ» της είπε «αψηφάς τους σαρωτικούς Ανέμους και τις άγριες θύελλες, και σωριάζεσαι κάτω όταν ρίχνονται πάνω σου μ’ όλη τους τη δύναμη. Ενώ εγώ εξουδετερώνω σιγά σιγά τους ανέμους που σηκώνονται και, προνοώντας, αφήνομαι να με λικνίσει ο Νοτιάς όσο ανάλαφρα κι αν φυσά. Μπροστά στη δύναμή σου η θύελλα ορμάει με όλο της το μένος, ενώ το αεράκι σαστίζει από το ανασάλεμά μου και κοπάζει εντελώς».

Αυτό μας διδάσκει ότι είναι μάταιο να προβάλλουμε αντίσταση στους ισχυρούς και πως μόνο λίγο λίγο μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα με την ασυγκράτητη μανία τους.


           Χρήσιμα βιβλία: 
«Άξιος Εστί», Μίκης Θεοδωράκης
«Αβιανού Μύθοι», Εκδόσεις «Απόπειρα».



Η φωτογραφία είναι από https://www.alfavita.gr/







SECRET THEORY: Νέο video για το “Sloth”

 

Οι Λαρισαίοι alternative/nu metallers Secret Theory, έχοντας εκδώσει τον δεύτερο δίσκο τους «Secrecy Spawns Theories», συνεχίζουν δυναμικά, μετά και την ανανέωση που πραγματοποίησαν στη σύνθεσή τους. Έτσι, μόλις δώσανε στη δημοσιότητα ένα νέο video, για το τραγούδι “Sloth”. Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Νίκος Μόμτσιος, σε παραγωγή Overcubed.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το νέο video της μπάντας:  https://youtu.be/ICh-hcIsG6s 


Οι Secret Theory είναι:
George Gerasis: Κιθάρα
Jonny Teo: Κιθάρα – Backing Vocals
Apostolis Pazaras: Vocals
Nikos Voulgarakis: Drums
Fontas Stragalinos: Μπάσο