"Οι Δούλες του Ζαν Ζενέ" Από την Πειραματική σκηνή Ομάδας Μύθος σε Μετάφραση – Διασκευή Νίκης Τριανταφυλλίδη.
VULTURE LORD / BLACK ALTAR split Πρεμιέρα τραγουδιού των Vulture Lord και προπαραγγελία
VULTURE LORD / BLACK ALTAR split
Πρεμιέρα τραγουδιού των Vulture Lord και προπαραγγελία
Η ODIUM RECORDS παρουσιάζει το πρώτο single των VULTURE LORD από το επερχόμενο split με τους Πολωνούς BLACK ALTAR, “Deathiah Manifesto”.
Το τραγούδι λέγεται "Hark! The Hymns of War" και μπορείτε να δείτε το βίντεο στο: https://youtu.be/NpXe8eme5Vk
Μπορείτε να προπαραγγείλετε το άλμπουμ στη διεύθυνση: www.odiumrex.com/webshop ή www.odiumrecords.bandcamp.com
Το split θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο ως 11 panels digi pack σε σχήμα ανεστραμμένου σταυρού και ως κανονική μαύρη, όπως και έκδοση για τους φανατικούς οπαδούς τον Μάρτιο. Περιέχει 8 τραγούδια, συμπεριλαμβανομένων των εισαγωγών του Ludo “Evil” Lejeune. Επίσης, ένα τραγούδι των Vulture Lord είναι με φωνητικά ηχογραφημένα από τον Nefas.
Οι μουσικοί των Vader, Mork και Enshadowed έλαβαν μέρος στα κομμάτια των Black Altar μέσα στο split. Το εξώφυλλο έγινε από τον Jenglot Hitam.
Θέλουμε να θυμίσουμε ότι οι Vulture Lord επέστρεψαν μετά από 18 χρόνια με ένα νέο άλμπουμ, το “Desecration Rite” που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο, επίσης από την Odium Records.
ΜΑΝΩΛΗΣ Α. ΚΑΤΣΟΎΛΗΣ"ΛΥΠΑΜΑΙ"
ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ "Το κράτος και το «φονικό» ένστικτο της φύσης"
«Η καταστροφή είναι πάντα το πιο ισχυρό ένστικτο στη φύση»
Κάπως έτσι ο Βρετανός χιουμορίστας Max Beerbohm (1872-1956) διακωμωδούσε σοβαρολογώντας τα καταστροφικά ένστικτα της φύσης. Η θέση του αυτή επιβεβαιώνεται περίτρανα σε όλα τα πλάτη και τα μήκη της Γης, αφού οι καταστροφές που προκαλούνται από το «θυμό» της φύσης είναι τρομερές. Βέβαια κανείς δεν θα μπορούσε να ρίξει το ανάθεμα στη φύση και να την κατηγορήσει για το σκληρό της πρόσωπο.
Ωστόσο αυτό το «καταστροφικό ένστικτο» της φύσης αναδεικνύει και την αδυναμία του ανθρώπου να το αντιμετωπίσει. Η αποτρεπτική δύναμη του ανθρώπου οργανωμένου σε κοινωνίες – κράτος είναι αμελητέα μπροστά στις βίαιες εκδηλώσεις της φύσης. Οι σεισμοί, οι πυρκαγιές, οι τυφώνες και οι βροχές είναι οι πιο πιστοί πρεσβευτές της φύσης που μάς υπενθυμίζουν την μικρότητά μας. Μία μικρότητα που αισθητοποιείται τόσο στην ακριβή πρόβλεψη όσο και στην αποτροπή των βίαιων «συμπεριφορών» της φύσης.
Απέναντι στη δύναμη της φύσης μόνον ο Ξέρξης ύψωσε το ανάστημά του και τιμώρησε τη θάλασσα στον Ελλήσποντο επειδή τού κατέστρεψε τις πλωτές γέφυρες στην εκστρατεία του εναντίον της Ελλάδας.
«Ξέρξης, δεινά ποιεύμενος τον Ελλήσποντο εκέλευσε τριηκοσίας επικέσθαι μάστιγι πληγάς»
Τα 300 μαστιγώματα τα συνόδευσε κι ένα αλυσοδέσιμο της θάλασσας για φρονηματισμό της. Η ανθρώπινη ύβρις άγγιξε τα όριά της όταν ο βαρβαρικός λόγος του Πέρση βασιλιά αποτύπωνε την ανθρώπινη μωρία: «Πικροθάλασσα, ο αφέντης μας σε τιμωρεί με αυτόν τον τρόπο για το άδικο που του έκανες, ενώ εκείνος δεν σου έχει κάνει κανένα κακό. Αλλά ο βασιλιάς Ξέρξης, θέλεις δεν θέλεις, θα σε διαβεί».
Ο τρόπος που αντιδρούμε…
Ίσως τα παραπάνω να ακούγονται παράκαιρα ή και γραφικά σήμερα, ωστόσο γεννούν προβληματισμό για την ικανότητα του σύγχρονου ανθρώπου να αντιμετωπίσει με αποτελεσματικότητα το φονικό ένστικτο της φύσης. Κι αυτό δεν σχετίζεται τόσο με την απουσία ηγετών τύπου Ξέρξη που επέδειξε πυγμή απέναντι στην εξουσία της φύσης, αλλά με την υποκειμενική ή αντικειμενική αδυναμία του οργανωμένου κράτους να αντιπαραταχθεί στα «ίσα» στην ορμή της φύσης.
Ωστόσο ο άνθρωπος, η κοινωνία και το οργανωμένο κράτος δεν κρίνονται αυστηρά για όσα τους συμβαίνουν (αρρώστιες, πληγές, θεομηνίες…) αλλά για τον τρόπο που αντιδρούν σε αυτά. Ο Ισπανός Σαβατέρ έχει επισημάνει σχετικά τον τρόπο με τον οποίο ο άνθρωπος. το κράτος και οι οργανωμένες κοινωνίες μπορούν και πρέπει να αξιολογηθούν όταν υφίστανται τις συνέπειες μιας υπέρμετρης δύναμης (το καταστροφικό ένστικτο της φύσης).
«Δεν είμαστε ελεύθεροι να επιλέξουμε αυτό που μάς συμβαίνει, αλλά είμαστε ελεύθεροι να απαντήσουμε σε αυτό που μάς συμβαίνει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο»
Ο τρόπος, λοιπόν, που αντιδρούμε ως άτομα και κράτος στα πλήγματα της φύσης είναι αυτός που μάς χαρακτηρίζει και που φανερώνει το μέγεθος της προνοητικότητας και των αντοχών μας ή την αβελτηρία και την δειλία μας. Μία προσομοίωση με σημείο αναφοράς τις καταστροφές που επέφερε ο τελευταίος χιονιάς στην Αθήνα θα βοηθούσε πολύ να αναδειχτούν τόσο η αναποτελεσματικότητα του επιτελικού κράτους όσο και η ανεπάρκεια εκείνων που σχεδίασαν την αμυντική τακτική.
Η τέχνη της πρόβλεψης…
«Το διοικείν εστί προβλέπειν»
Ο Αλκιβιάδης εστίασε στο βασικότερο προτέρημα όλων εκείνων που διοικούν, σχεδιάζουν και εκτελούν. Η πρόβλεψη συνιστά το πυρηνικό στοιχείο της σωστής διοίκησης και ιδιαίτερα σε χώρους και στιγμές που η απειλή είναι ασύμμετρη. Χρειάζεται προνοητικότητα, τόλμη, αποφασιστικότητα και ταχύτητα. Οι εμπειρίες του παρελθόντος και η συσσωρευμένη γνώση από ανάλογα καιρικά φαινόμενα και καταστροφές αποτελούν πάντοτε ισχυρά εφόδια για τους κρατούντες. Σε όλα αυτά μπορεί να προστεθεί και η επιστημονική συνδρομή (μετεωρολόγοι…) για το χρόνο και το είδος της άμυνας της κοινωνίας και του κράτους.
Από όλα αυτά, όμως, τίποτε δεν λειτούργησε. Ο κρατικός μηχανισμός αποδείχτηκε ανέτοιμος ή ανεπαρκέστατος, η τοπική αυτοδιοίκηση ελλιπέστατη ή ανύπαρκτη, η παραχωρησιούχος εταιρεία υπευθυνο – ανεύθυνη και οι ιδιώτες ανενημέρωτοι και εν «πλήρει συγχύσει». Το επιχείρημα «μας ξάφνιασε η σφοδρότητα του φαινομένου» ακούγεται ως μνημείο διοικητικής ανεπάρκειας, αφού σε τέτοιες περιπτώσεις ετοιμάζεσαι για το χειρότερο. Το καλύτερο είναι πάντα καλοδεχούμενο και δεν χρειάζεται πρόβλεψη και προγραμματισμό.
Έτσι η αναξιοσύνη των «επιτελικών» έδρασε πολλαπλασιαστικά στην μεγέθυνση των προβλημάτων του χιονιά και σκόρπισε όχι μόνον την απελπισία στους εγκλωβισμένους οδηγούς αλλά και το φόβο για τα χειρότερα. Συνιστά πρόκληση η διαβεβαίωση – εκ του ασφαλούς βέβαια – η δήλωση του αρμόδιου υπουργού πως θα είχε παραιτηθεί αν υπήρξε νεκρός. Οι αρμόδιοι άρχοντες είναι υπόχρεοι του «Ευθύνας διδόναι» και «Λόγον διδόναι» σε μια σύγχρονη δημοκρατία. Η δημοκρατία δεν είναι θυσιαστήριον ούτε ο βωμός των κολασμένων. Απαιτεί, όμως, την ανάληψη των πολιτικών ευθυνών με ό,τι αυτό συνεπάγεται, χωρίς αυτό να σημαίνει και «αποκεφαλισμούς» ή εξόντωση προσώπων.
Μπορεί η διοίκηση να είναι κουραστική τέχνη, αλλά αποτελεί και τροφός πολιτικής «δόξας» και σταδιοδρομίας. Γι’ αυτό όποιος κατέχει θέσεις επιτελικές θα πρέπει να γνωρίζει την προτροπή του Μενάνδρου: «Αρχή τετευχώς, ίσθι ταύτης άξιος».
Ανάγκη για προτάσεις
Προσβάλλει, επίσης, τη μνήμη των νεκρών, όταν χρησιμοποιείται ο θάνατός τους ως επιχείρημα των πολιτικών τους βλέψεων. Ο ανταγωνισμός του «Ελάσσονος αριθμού νεκρών» - θυμάτων των φυσικών καταστροφών καταδεικνύει την πολιτική κενότητα των πολιτικών μας και όχι την πολιτική τους ευαισθησία ως θα έπρεπε. Δεν είναι επιχείρημα το «εμείς είχαμε μηδέν θύματα». Από πότε αυτό το επιχείρημα καλύπτει την κατάρρευση του κράτους σε χιόνι του μισού μέτρου στην πρωτεύουσα της χώρας;
Κανείς, όμως, δεν νομιμοποιείται να σκορπά την αβεβαιότητα και να τρέφει την αμφισβήτηση του πολίτη στην σταθερά αξία που λέγεται κράτος. Γιατί όταν αυτό συμβαίνει τροφοδοτούνται η «ιδιωτεία» και οι ακραίες πολιτικές επιλογές τύπου Χρυσής Αυγής κι άλλων υπερασπιστών του Συντάγματος.
Η πρόταση μομφής – μέρος του πολιτικού πόκερ – δεν εξαγνίζει την αντιπολίτευση από την υποχρέωση να προβάλει προτάσεις και όχι μόνο αντιπολιτευτικές κραυγές του τύπου: φύγετε, αποτύχατε, εκλογές τώρα.
Η πολιτική και η δημοκρατία χρειάζονται ανταγωνισμό λόγων και προτάσεων και όχι χαιρεκακία για την αποτυχία της κυβέρνησης. Γιατί όταν αποτυγχάνει η κυβέρνηση μιας χώρας συνθλίβεται και ο λαός. Οι κοινοβουλευτικές συζητήσεις και διενέξεις έχουν κάποιο νόημα μόνον όταν επωάζουν την προσφορότερη λύση και την αποτελεσματικότερη άμυνα απέναντι στο φονικό ένστικτο της φύσης.
Η ανθοφορία της δημοκρατίας, της πολιτικής και η ευδαιμονία του λαού θα επιτευχθούν μόνον όταν ο πολιτικός ανταγωνισμός στοχεύει στο ποιος θα προσφέρει περισσότερα στην πατρίδα.
«Οκότερος ημέων πλέω αγαθά την πατρίδα εργάζεται»
Οι βουλευόμενοι και οι υπόχρεοι «ευθύνας και λόγον διδόναι» και οι «ψήφον φέροντες» πολίτες να θεωρούν αξιολογικά πρότερον το κοινωνικό συμφέρον.
Οι τρόφιμοι της εξουσίας ας αποφύγουν το λάθος και τη μέθη που ποτίζει η πλάνη της αυταπάτης τους.
«Ένα από τα συμπτώματα ότι πλησιάζει κανείς κοντά στον νευρικό κλονισμό είναι η πεποίθησή του ότι το έργο του είναι τρομακτικά σημαντικό».(Russel)
Από https://iliasgiannakopoulos.blogspot.com/
Karishma Mani : Biography
Four poems of Kalipada Ghosh from India
INNER LIGHT
Thou art kind and gracious !
Thou art the creator of the vast Universe of light and sound
Beauty and love.
The miraculous Cosmos
Land and water
Beautiful Nature and her beauty and greeneries
Flora and fauna.
You have created human beings,birds ,beasts and aquatic fishes and animals.
Human beings endowed with intellect, power of understanding and reasoning
With Soul sublime
Divine potentialities
Inner light and enlightenment to be the
best creation...
The inner light guides us
As Conscience and consciousness and light
The cosmic beauty , cosmic light and fragrance...
Man's INNER LIGHT is a candle to guide and direct
the right path
Indecisiveness to be shaken off with the inner light.
A silver lining and hope
Empathy and compassion.
I invoke to thee
for the well-being and conscience of the humanity.
Copy rights reserved@ Kalipada Ghosh,WB, India.
A Sky of Dream
I dreamt a dream last night
Perspiring and pondering
Of the starry sky
The spark of light
So dazzling blurring my eyes.
Twinkling stars in the Galaxy
Flooding the Universe
With the hope of life
Reality and love
And not the capricious
and whimsical determination.
Cosmic love mingled
with the mundane life.
A budding love and light
In the inner soul
Suffocating for outlet.
A light ,a radiance of soul
With the touch of Infinity
A soul's dream to be awakened
Cosmic consciousness
An awakening
Fragrance emitting
An abstraction
Soul's offerings
To the Infinity
A relationship
Between man and woman
A miraculous relationship.
Woman in the background
Of Nature , looking above
Empathy and compassion
A stream of consciousness
Cosmic beauty and love
Eternal and perennial.
Soul , Love and Beauty
Dedicated to the Infinity.
All rights reserved @ Kalipada Ghosh,WB, India.
MOMENTS OF REMEMBRANCE
There are moments when I remember you
I wish to see your lovely face
Full of divine glow
Divine light.
A candle burning with flame of fire
But does not burn
With incandescent light and love.
Not passion
But light and only light
Only love...
A love not fulfilled and gratifying
A separation but union
Of two souls ,two entities
A sacredness , a purity
An ethereal love
Beauty not craving
But adoration and dedication
A light ,a heavenly light
Fragrance and cosmic beauty
And brilliance
Love for the Galaxy
Twinkling stars
The earth and the heaven
A bridge ,a real bridge indeed.
Real with the magical unreal
Earthly with unearthly.
A harmony
A music and symphony
Spark of light in your face
Spark of light in your soul.
A rare angelic beauty
The Dance of the May festival
Moments so glorious
Unforgettable
I remember your face
I remember your face...
IN A DISTANT COSMIC LAND
Speechless I am
Eh, surely speechless.
Perchance I dream a dream
Sleepless night thus spent.
Two years back , she
Journeying to the other world ,a distant land .
A happy journey indeed !
Now you are in the distant cosmic land
Where God is on His golden throne for judgement
with the sceptre in His hand.
Oft I dream
Perhaps a cosmic region
A flower garden with the fountains
An aura and aroma
A visual ecstasy !
Golden trees with silver fruits hanging
Birds twittering in their nests in the morning
Cosmic beauty and light
Flowers emitting sweet fragrance and whispering
Calmness and tranquility pervading and permeating.
You are standing on the steps on the stairs
Where Cosmic light and sound
Waiting for me again and again
Staring at the door with eagerness
Echoing sounds and illumination
A rare beauty indeed !
Melodious music and symphony
Songs of invocation echoing
and reverberating.
Immortal as you are blessed
Sacredly solemnised
Now you are divine with winsome smile
Waiting and waiting...
I 'll meet you at dawn
And give you my rose
A red rose , A world of LOVE
And none but God will see
Two unearthly entities
With earthly souls dedicated
Both praying
Luminous angels coming
and going
Songs of INFINITY...
A strange meeting indeed !
Copyright reserved@ Kalipada Ghosh,WB, India.