STILL DUSK PRESENTS @ TEMPLE: "CHRONICLES OF DYSTOPIA" w/ SUBSTANCE & DESOLATION ROW (SATURDAY, NOVEMBER 1)

 


STILL DUSK PRESENTS @ TEMPLE: "CHRONICLES OF DYSTOPIA" w/ SUBSTANCE & DESOLATION ROW (SATURDAY, NOVEMBER 1)

Fb Event:

ΟI STILL DUSK ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "CHRONICLES OF DYSTOPIA"
7 χρόνια από τη δημιουργία τους, η alternative metal μπάντα από την Αθήνα γιορτάζει την κυκλοφορία του άλμπουμ τους με ένα release show στο Temple , που κανείς δεν μπορεί να χάσει, με special guests τους SUBSTANCE και τους DESOLATION ROW.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ:
STILL DUSK
H alternative metal μπάντα που ηλεκτρίζει με καταγωγή από την Αθήνα, που δημιουργήθηκε το 2018. Με ένα ποικίλο μείγμα μουσικών επιρροών μεταξύ των μελών τους, οι Still Dusk απελευθερώνουν έναν μαγευτικό και μοναδικό ήχο που αντηχεί στο κοινό. Αντλώντας έμπνευση από το ατομικό τους υπόβαθρο, το συγκρότημα διοχετεύει το πάθος του για τη μουσική σε τραγούδια που εμβαθύνουν σε κοινωνικά και πολιτιστικά ζητήματα που προκαλούν σκέψη. Μέσα από τους στίχους και τις μελωδίες τους, αντιμετωπίζουν με θάρρος τις κοινωνικές προκλήσεις, προσκαλώντας τους ακροατές σε ένα συγκλονιστικό ταξίδι ενδοσκόπησης και προβληματισμού.
Οι Still Dusk σχηματίστηκαν τον Δεκέμβριο του 2018 και ξεκίνησαν τις ζωντανές εμφανίσεις τους στην Αθήνα την επόμενη χρονιά. Ηχογράφησαν το πρώτο τους EP τον Ιανουάριο του 2023 και κυκλοφόρησε τον επόμενο μήνα. Το EP κέρδισε την αναγνώριση στην ελληνική underground σκηνή αλλά και στη διεθνή μουσική κοινότητα, λαμβάνοντας εξαιρετικές κριτικές από διαδικτυακά περιοδικά όπως το Music Arena GH. Το 2025 κυκλοφόρησαν το πρώτο ντεμπούτο άλμπουμ τους "CHRONICLES OF DYSTOPIA" μέσω της ολλανδικής Rock Company.
CONNECT WITH STILL DUSK:
https://linktr.ee/stilldusk
SUBSTANCE
Οι Substance είναι μια alternative metal μπάντα από την Ελλάδα, που δημιουργήθηκε το 2010 και επανενώθηκε το 2020. Ο ήχος τους συνδυάζει δυναμικές μελωδίες με συμφωνικά και σύγχρονα στοιχεία, αντλώντας επιρροές από όλο το φάσμα του alternative metal.
Η μπάντα αποτελείται από τους:
● Γιάννης Χατζηγεωργίου – Φωνητικά
● Δημήτρης Τουρνόγλου – Κιθάρα
● Κώστας Μπερτόλης – Κιθάρα
● Αλέξανδρος Κορωνιός – Πλήκτρα
● Γιώργος Κριθάρης – Μπάσο
● Φοίβος Ανδριόπουλος – Τύμπανα
Το 2024 κυκλοφόρησε το πρώτο τους single "Dark Sun"μαζί με το πρώτο τους video clip για το εν λόγω κομμάτι, προπομπός του επερχόμενου EP "Waldosia". Έχουν εμφανιστεί σε γνωστές σκηνές της Αθήνας (Death Disco, HolyWood Stage, Temple, Piraeus Club Academy) και το καλοκαίρι του 2024 πραγματοποίησαν την πρώτη τους εμφάνιση σε φεστιβάλ του εξωτερικού, συμμετέχοντας στο Metalhead Meeting Festival στη Ρουμανία δίπλα σε σχήματα όπως οι Judas Priest, Steel Panther, Alestorm και Ne Obliviscaris.
DESOLATION ROW
Οι Desolation Row είναι ένα εξαμελές alternative metal σχήμα από την Αθήνα. Ιδρύθηκαν το 2019, και ο ήχος τους έχει ποικίλες επιρροές, που ξεκινούν από Metallica, Guns N’ Roses και Black Sabbath και φτάνουν στους Slipknot, τους Evanescence και τους My Chemical Romance. Έχουν στο δυναμικό τους 1 EP (Afraid to Dream, 2024), ένα videoclip για τη διασκευή που έκαναν στο “Breaking the Habit” των Linkin Park και την τελευταία τους κυκλοφορία “The Devil’s Blessed”.

Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:30.
Το εισιτήριο κοστίζει 12 ευρώ στην πόρτα και 10 ευρώ μέσω της προπώλησης.

Οι CROSSON (Σταυρόπουλος) μας χαρίζουν μία συναισθηματική, ανατριχιαστική και αξέχαστη μπαλάντα με τίτλο “Heaven’s Bell”

 

Γνωστοί για τα δυναμικά, μελωδικά ροκ τραγούδια τους, οι Ελληνοαυστραλοί Πολεμιστές της Rock επιστρέφουν με ένα σπουδαίο τραγούδι, δυνατό, συμφωνικό και γεμάτο συναίσθημα. 
 
Βυθισμένο στο συναίσθημα και ντυμένο με θεατρική rock μεγαλοπρέπεια, το “Heaven’s Bell” είναι ένα δυναμικό τραγούδι  για τους αγαπημένους μας που έχουν φύγει από τη ζωή, και την υπόσχεση να ξανασυναντηθούμε μαζί τους πέρα από τα αστέρια. 
 
Με στοιχειωτικές μελωδίες, φωνητικά που σου τρυπάνε την καρδιά και στίχους που σε χτυπάνε βαθιά, όπως — “Κάποιες μέρες είναι εύκολες, οι νύχτες είναι κόλαση, θα συναντηθούμε ξανά και θα χτυπήσουμε την Καμπάνα του Παραδείσου” — οι Crosson χτυπάνε πάνω στον ωμό παλμό της θλίψης, φωτίζοντας παράλληλα τον δρόμο με ελπίδα. Πρόκειται για μία τρυφερή αποχαιρετιστήρια μπαλάντα που μετατρέπεται σε rock μπαλάντα. Αυτοί είναι οι Crosson στην πιο ευάλωτη… και πιο επική εκδοχή τους.
 
Το lyric video θα το βρείτε εδώ https://youtu.be/vKnjvKv0IOA


 
Το “Heaven’s Bell” προέρχεται από το άλμπουμ "Guilty of Rock" των Crosson, που κυκλοφορεί τώρα μέσω της Wormholedeath. 
 
Ακούστε το άλμπουμ εδώ: https://orcd.co/guiltyofrock
 
 
Το CD και το βινύλιο μπορείτε να τα προμηθευτείτε από: 
 
 

Official links των CROSSON : 
 
 




BLACK REUSS – INTERVIEW




 ·  Your album Journey was released on May 6th, 2022, and recorded in your home studio. Can you tell us about that creative process and what Journey means to you personally?

Journey represents a very personal and introspective phase in the Black Reuss concept. After Metamorphosis, which focused on transformation—often painful and disorienting—Journey is about taking that next step: moving forward with what you've become. It's about navigating the uncertainty, searching for meaning, and slowly rebuilding.
I recorded everything in my home studio, which I’ve carefully developed to be a creative space that allows for spontaneity and emotional expression. The creative process for Journey was intuitive. It started with melodies, riffs, and textures that reflected the inner motion I was experiencing. From there, the songs evolved naturally. I wrote, produced, and performed all parts myself—except the drums—because I wanted every note to be emotionally honest and personal. Journey is that turning point where I begin to see beyond the struggle, even if I haven’t fully arrived yet.

·  Your official website states that “Arrival” was released on December 1st, 2023, and features collaborations with Diego Rapacchietti and Anna Murphy. What did these artists bring to the project—and how did those collaborations come together?

Working with Diego Rapacchietti and Anna Murphy was incredibly enriching. Diego, known from Coroner, brought a level of precision and intensity to the drums that elevated every track. He understood the emotional weight of the music and played in a way that served the mood, not just the rhythm. And he was already playing the drums on the second album “Journey”. The drums were recorded by Tommy Vetterli, also from Coroner, whose studio work helped capture the energy and rawness we needed.

Anna Murphy, from Cellar Darling, joined me for a duet on Souls Awakening. Her voice added an ethereal and haunting quality that I could never have created alone. That track is about the awakening of something deeper in the self, and her vocal tone brought in a sense of contrast—hope, pain, and light all at once.

These collaborations came together very naturally. Everyone involved understood the heart of Arrival and contributed not just skill, but emotion. I’m incredibly grateful for that. I never would to a collaboration just because of marketing reasons. I has to be a fit personally and musically.

·  Regarding your name, you chose “Black Reuss” as a symbolic blend of color and river. Could you share more about the personal significance behind choosing “black” and the river Reuss?

The name Black Reuss is a symbolic reflection of both my inner world and my environment at the time I began the project. The Reuss is a river in Switzerland, and I happened to be living near it when I was building what would become Black Reuss. It became a fitting symbol—a metaphor for the river of life, always flowing, always moving forward, sometimes calm, sometimes chaotic.

The word "Black" stands for my melancholic side—not in a negative sense, but as a deep emotional space where reflection, honesty, and vulnerability live. Together, Black Reuss represents my emotional journey through life’s constant movement and the darkness we all carry and learn to live with.

·  Your project is a one-man journey—writing, playing, recording, and producing everything yourself (except drums). What is the most rewarding aspect of shaping Black Reuss entirely on your own?

The most rewarding part is the freedom—the ability to express exactly what I feel, without compromise. Every note, every word, every layer is a reflection of who I am at that moment. It’s raw, and sometimes that’s terrifying—but it’s also what makes it real.

Creating Black Reuss on my own also means I can be fully connected to the process. I’m not just performing or producing—I’m living the music. That kind of artistic control lets me be honest with the listener in a way that wouldn’t be possible otherwise. It’s deeply personal, and that’s the point.

·  You released the Poems by R. W. Brunhart, Pt. 1 EP alongside your albums. How does this EP fit into your overall concept, and what inspired its creation?

The Poems EP is a complementary piece to the main Black Reuss albums. The poems were written by my father in law R. W. Brunhart, and I was drawn to how they reflected similar emotional landscapes to my own music—existential thoughts, emotional depth, questions of identity and time.

I composed music to accompany the poems, using them almost like ambient reflections of the core Black Reuss themes. It’s more minimalistic and meditative, but still very much part of the overall journey. It allowed me to explore another dimension of emotional expression outside of the traditional album structure.

·  You plan a four-album concept—Metamorphosis, Journey, Arrival, and Death—symbolizing the river of life. Could you walk us through that theme and what each chapter represents for you?

Yes, this is the heart of the project. Each album represents a stage of emotional and existential transformation—tied together like phases in a personal river of life.

· Metamorphosis was the beginning: a dark, inner collapse and transformation. It’s about questioning everything and facing yourself without filters.

· Journey was the movement—the attempt to move forward and navigate life after the storm.

· Arrival is the point where you stop running and start accepting. It’s not about being healed or finished—it’s about standing still and saying, “This is who I am now.”

· Death, the final chapter, will be released in fall 2025. It’s not about preparing for personal death, but more about exploring what may come after this life—philosophically, emotionally, and spiritually. It’s a reflection on endings, transitions, and the unknown.

Together, the four albums form a full emotional arc—a symbolic life lived through sound.

 

·  Have you ever considered performing Black Reuss live? How do you envision a dream live show—would it include visual storytelling or other artistic elements?

Absolutely. Performing live is something I want to do with Black Reuss, and I’m currently working on building a live lineup to make that happen.

My dream live show wouldn’t just be a concert—it would be a complete sensory experience. I imagine a performance with atmospheric visuals, lighting, and perhaps narrative elements that align with the album’s emotional journey. Each phase—Metamorphosis, Journey, Arrival, Death—could have its own aesthetic identity on stage.

I want people to leave feeling like they experienced something intimate, even if it was shared in a room full of strangers.

·  Your music is described as melodic gothic/doom metal with a melancholic heaviness—how do you translate that unique emotional tone into your music and lyrics?

I don’t try to write “melancholic” music on purpose. I just express what I feel. There’s a certain sadness in me that’s not destructive—but reflective. That’s where the heaviness comes from. It’s not just in the sound, but in the space between the notes, in the lyrics that don’t pretend everything is okay.

I use dynamics—slow builds, haunting harmonies, sparse moments followed by impact—to create a sense of emotional gravity. The lyrics often explore identity, longing, pain, and hope, but always from a place of emotional honesty, not cliché. For me, translating emotion into music is the most important part of what I do.

·  The Arrival album has been praised for its atmospheric depth and subtle balance between darkness and redemption. As an artist, how do you shape that emotional journey for the listener?

Arrival is about being present with everything you are—even the broken parts. It’s not about escaping the past, but about accepting it. When I wrote Arrival, I wanted to give the listener space to breathe, to reflect, and to feel accompanied.

I use atmosphere intentionally—layered sounds, tension and release, contrasts between weight and fragility. Darkness and light aren’t separate in the album—they coexist. Redemption, if it exists, comes through recognition: the moment you realize that you're still here, still breathing, still becoming. That’s the emotional journey I try to offer.

·  So, what’s next?

The final album, Death, is complete and we’re preparing for a release. It will close the four-part arc and explore different interpretations of what lies beyond life—not in a religious or fixed way, but more as emotional and symbolic reflections.

Besides that, I’m working on building a live band to finally take Black Reuss on stage. I believe it’s time to make that part of the journey real and connect with the audience in a physical space.

 

 Follow For More:




VIDEO 

 

Black Reuss - CRYSTAL CLEAR 

https://www.youtube.com/watch?v=UBgwDFMgCm8 




Black Reuss – EVOLUTION 

https://www.youtube.com/watch?v=dtJn5LzqcBo 





OFFICIAL LINKS 

Official Website: www.blackreuss.com 

Facebook: www.facebook.com/blackreuss 

Instagram: www.instagram.com/blackreussmusic/ 

Youtube Channel: www.youtube.com/channel/UC9UG6Rfa93ldqXiP3D6kVyA 

TikTok: www.tiktok.com/@blackreuss 

 



















CROSSON- Συνέντευξη για HOMO UNIVERSALIS



 Το "Guilty Of Rock" είναι το έβδομο άλμπουμ σας. Ποια ήταν η κύρια έμπνευση πίσω από αυτό το νέο άλμπουμ;

Ακόμα και πριν γράψουμε αυτό το άλμπουμ, είχα το εξώφυλλο και την ιδέα του άλμπουμ στο μυαλό μου, με εμένα και τα κορίτσια σε ένα φουτουριστικό σκηνικό που μας κυνηγούσε η αστυνομία στον αυτοκινητόδρομο. Αρχικά επρόκειτο να ονομαστεί "Our Way Or The Highway", ωστόσο, όταν μου ήρθε η ιδέα του τραγουδιού "Guilty Of Rock", η ιδέα απλώς ταίριαζε απόλυτα.

Ο τίτλος "Guilty Or Rock" χρησιμεύει ως φόρος τιμής στους οπαδούς της ροκ, τόσο του παρελθόντος όσο και του παρόντος, που έχουν σταθεί δίπλα μας και έχουν υπερασπιστεί την αγάπη και το πάθος τους για τη ροκ μουσική. Παρά τις αντιξοότητες και την κριτική που αντιμετωπίζουν, σηκώνουν περήφανα τις γροθιές τους στον αέρα, ζώντας με το μότο: "Αν η ροκ είναι έγκλημα, φυλακίστε μας, θα εκτίσουμε την ποινή μας".


Το άλμπουμ μοιάζει με φόρο τιμής στους θρύλους της glam rock και metal της δεκαετίας του '80. Πώς επηρέασαν συγκροτήματα όπως οι Motley Crue και οι KISS τη σύνθεση των τραγουδιών σας για αυτή την κυκλοφορία;

Είμαι παιδί της δεκαετίας του '80 και λατρεύω το σκληρό ροκ εκείνης της εποχής. Γράφω τραγούδια που θα ήθελα να ακούσω, οπότε προφανώς αυτά τα συγκροτήματα, τόσο μουσικά όσο και οπτικά, μας έχουν επηρεάσει, ενώ παράλληλα προσπαθούμε να προσθέσουμε τη δική μας πινελιά στα πράγματα.

 

Το έχετε περιγράψει ως το «πιο μεγαλοπρεπές» άλμπουμ σας μέχρι τώρα. Τι κάνει το «Guilty Of Rock» να ξεχωρίζει από τους προηγούμενους δίσκους σας;

Σίγουρα έχουμε ωριμάσει όσον αφορά στη σύνθεση και είναι συνολικά πολύ καλύτερο άλμπουμ από όλα τα άλλα που έχουμε κάνει. Το γεγονός ότι έχουμε τον Erik Martensson στη μίξη και το mastering μας έχει δώσει πραγματικά μια ηχητική έκρηξη. Αυτό είναι το πιο εκλεπτυσμένο και με καλύτερη παραγωγή άλμπουμ που έχουμε κάνει ποτέ και ελπίζουμε να αρέσει στους ακροατές.

Στο τέλος της ημέρας, πρόκειται για την προσπάθεια να γράψουμε τα καλύτερα δυνατά τραγούδια. Λόγω της θεατρικότητας, μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι γράφουμε concept άλμπουμ. Ωστόσο, στην πραγματικότητα πρόκειται απλώς για την προσπάθειά μας να γράφουμε καλύτερα τραγούδια χωρίς να επαναλαμβανόμαστε και να προσπαθούμε να πειραματιστούμε με διαφορετικούς ήχους και όργανα, ώστε να μην ακούγεται ακριβώς όπως τα προηγούμενα άλμπουμ.

 

Πείτε μας περισσότερα για τη συνεργασία σας με τον Erik Martensson. Πώς η συμμετοχή του διαμόρφωσε τον τελικό ήχο του άλμπουμ και πώς η εμπειρία σας στο management της περιοδείας των Eclipse κατά τη διάρκεια του Glamfest οδήγησε στη συνεργασία με τον Erik Martensson;

Η εξασφάλιση της παρουσίας του Erik Martensson αυτή τη φορά για τη μίξη και το mastering του άλμπουμ μας έδωσε μια μεγαλοπρεπή ηχητική έκρηξη και μας πήγε σε άλλο επίπεδο. Ο Erik είναι καταπληκτικός και πολύ σεβαστός και η διαφορά στο μιξάρισμα μεταξύ των δύο τελευταίων άλμπουμ είναι ιδιαίτερα αισθητή. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα άλμπουμ, υπήρχε πολύ μικρή ανταλλαγή, καθώς τα κατάφερε στο μεγαλύτερο μέρος του στο πρώτο μιξάρισμα.

Πάντα θαύμαζα τη δουλειά του Erik και έλεγα στον εαυτό μου: «Μια μέρα, θέλω αυτός ο τύπος να δουλέψει σε ένα από τα άλμπουμ μας». Όταν το GlamFest Australia λάμβανε χώρα το 2023, οι Eclipse ήταν επίσης στο πρόγραμμα. Καθώς συμμετείχα στη διοργάνωση του φεστιβάλ, ο διοργανωτής ήθελε να κάνω διπλά καθήκοντα και κατέληξα να είμαι και ο μάνατζερ της περιοδείας των Eclipse. Όταν τους παραλάβαμε στο αεροδρόμιο, είπα στον Erik: «Θα ήθελα πολύ να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες σου στο εγγύς μέλλον για τη μίξη του επόμενου άλμπουμ μας». Τέλος πάντων, 18 μήνες αργότερα ήταν ελεύθερος και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

 

Το κομμάτι "Nobody Wins" αναφέρεται στον πόλεμο στην Ουκρανία. Μπορείτε να μας μιλήσετε για το μήνυμα πίσω από αυτό το τραγούδι;

Το τραγούδι αφορά στον πόλεμο και την απληστία, το να κάνεις κάποιον εχθρό και να πείσεις τον λαό σου ότι η άλλη πλευρά είναι κακή. Έτσι μπορείς να πάρεις ό,τι θέλεις από αυτούς. Ο πόλεμος στην Ουκρανία πυροδότησε την ιδέα, αλλά η ανθρώπινη φυλή το κάνει αυτό από την αυγή της εποχής μας, εξ ου και οι πρώτοι στίχοι "Το κάνεις τόσο καιρό, η φωτιά και το θειάφι δεν σου ανήκουν".

 

Πώς ήταν να επιστρέφεις στο στούντιο με τον κιθαρίστα Marko Rado; Πώς έχει εξελιχθεί το παίξιμό του σε αυτό το νέο άλμπουμ;

Ο Marko είναι πάντα υπέροχος να τον έχεις κοντά σου και είναι απόλυτα ξεκαρδιστικός. Είναι επίσης ο απόλυτος τελειομανής. Έπαιζε αυτά τα απίστευτα σόλο και ο Jack (ο ηχολήπτης μας) και εγώ κοιταζόμασταν με τα σαγόνια μας στο πάτωμα και ο Marko έλεγε "Όχι. Μπορώ να το κάνω καλύτερα... και το έκανε".

 

Είπατε ότι δεν θέλατε να επαναλαμβάνεστε. Ποια βήματα κάνατε για να βεβαιωθείτε ότι το νέο άλμπουμ είναι φρέσκο ​​και πρωτότυπο;

Έχω απαίσια μνήμη όσον αφορά τα όσα έχω κάνει στο παρελθόν, ειδικά μετά από επτά άλμπουμ, οπότε ένα πράγμα που κάνω είναι να παίζω τα demo στα παιδιά μου. Έχουν εξαιρετική μνήμη και λένε «Χρησιμοποίησες αυτό το κομμάτι σε αυτό το συγκεκριμένο τραγούδι σε αυτό το συγκεκριμένο άλμπουμ». Μετά επιστρέφω και το ακούω και έχουν δίκιο, οπότε επιστρέφουμε στο σχεδιαστήριο.

Επίσης, χρησιμοποιώντας διαφορετικούς ήχους για κάθε άλμπουμ, το κρατάω φρέσκο, ενώ παράλληλα προσπαθώ να επεκτείνω τον μουσικό ορίζοντα, αλλά να τον διατηρήσω CROSSON.

 

Το "Guilty Of Rock" χρησιμεύει επίσης ως φόρος τιμής στους θαυμαστές σας. Ποιο μήνυμα θα θέλατε να στείλετε σε όσους έχουν σταθεί δίπλα στους CROSSON όλα αυτά τα χρόνια;

Πρώτα απ 'όλα, σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας και ότι είστε όλοι «Guilty Of Rock»!!

 

Πείτε μας για τη νέα σας ζωντανή εμφάνιση και σκηνική παραγωγή. Πώς συμπληρώνει τα θέματα του άλμπουμ;

Με κάθε νέο άλμπουμ προφανώς έχουμε νέα κύρια κοστούμια, οπότε η εμφάνισή μας έχει αλλάξει ελαφρώς. Προσθέτουμε επίσης νέα τραγούδια και αφαιρούμε παλαιότερα. Για παράδειγμα, με το τραγούδι «Guilty Of Rock», έχουμε σειρήνες που αναβοσβήνουν καθώς η μουσική ξεκινά, τα κορίτσια βγαίνουν με στολές αστυνομικών και χειροπέδες!! Αυτό σίγουρα προκαλεί απορία.

 

Με ελληνικές και αυστραλιανές ρίζες, πώς επηρεάζουν αυτές οι δυο κουλτούρες τη μουσική και το στυλ σας;

Οι Έλληνες έχουμε πάθος για τη ζωή και μπορούμε να εκφραστούμε μέσα από ερμηνείες όπως το ζεϊμπέκικο. Έχουμε επίσης μια ανθεκτικότητα που μας βοηθά να ξεπερνάμε τις δύσκολες στιγμές. Οι γονείς μου ήταν Έλληνες μετανάστες που ήρθαν στην Αυστραλία χωρίς τίποτα και έπρεπε να εργαστούν σκληρά για να καθιερωθούν και αυτή η εργασιακή ηθική ελπίζω ότι μεταδόθηκε.

 

Σας ευχαριστούμε για τη συνέντευξη!

Σας ευχαριστώ που με καλέσατε.


Επίσημα Links 




--





 

GODIVA - “DAMNATION OVER GREECE” + GOLDEN SERPENT – Πέμπτη 20 Νοεμβρίου @ Skyland, Λάρισα

 


Η ANGELS PR Παρουσιάζει Για Πρώτη Φορά Στην Ελλάδα τους GODIVA -  “DAMNATION OVER GREECE”
 
Ετοιμαστείτε για την απόλυτη κατάβαση στο σκοτάδι!
 
Το μεγαθήριο του συμφωνικού death metal GODIVA από την Πορτογαλία, εξαπολύει απόλυτη καταστροφή σε όλη την Ελλάδα με τη νέα του βάναυση περιοδεία: “DAMNATION OVER GREECE”.
Η μεγαλοπρεπή και αμείλικτη death metal μανία των πολυαγαπημένων GODIVA έρχεται να κατακλύσει τη σκηνή με το πιο δυνατό setlist τους μέχρι τώρα.
 
Επικό. Στοιχειωτικό. Ασυγχώρητο.
 
Να περιμένετε συντριπτικά riffs, blast-beat χάος και τη σκοτεινή συμφωνική ατμόσφαιρα που μόνο οι GODIVA μπορούν να προσφέρουν. Από αγαπημένα των θαυμαστών μέχρι νέους ανίερους ύμνους, αυτή είναι μια βραδιά για τους καταραμένους  και τους αφοσιωμένους.
 
Special guest οι GOLDEN SERPENT που είναι έτοιμοι να αφήσουν το σημάδι τους στο σύγχρονο death metal, προσφέροντάς μια εμπειρία που δεν μπορεί να αγνοηθεί.
 
 
 
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου  - Λάρισα @ Skyland
Doors open 20:00
Εισιτήρια: Προπώληση 10 ευρώ, ταμείο 12 ευρώ
 
Προπώληση hardcopy στα:
SNUFF – Φιλελλήνων 53, Παπασταύρου 4 - Λάρισα
UNDERGROUND TALES RECORDS – Πανός 4 (1ος όροφος) - Λάρισα
 
SKYLAND LIVE MUSIC VENUE
Τηλ 694 346 2763
 
 
GODIVA
Godiva: Διάδοση του damnation tour σε όλη την Ευρώπη 
 
Οι Godiva συνεχίζουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στις εθνικές και διεθνείς μουσικές σκηνές με δυναμικές εμφανίσεις στο Vagos Metal Fest, Laurus Nobilis Musicfest, Masters of Rock Festival, Festival Ostrava v Plamenech και Rock'n'iași.
 
Παρά τις προκλήσεις της Πανδημίας, η μπάντα έδωσε sold-out shows στο RCA Club Lisbon και Laurus Nobilis Hangover Festival. Το 2023 τα singles "The Meaning of Life" και το "Media God" έθεσαν τη βάση για μια ευρωπαϊκή περιοδεία στην Γαλλία, την Ελβετία, τη Ρουμανία, το Βέλγιο, την Πολωνία, τη Βουλγαρία και την Τσεχία,
συμπεριλαμβανομένης μιας έντονης 10ης ημέρας στην Ισπανία.
 
Το 2024 ξεκίνησε με ενα sold-out show στην Αλβανία, ακολουθούμενο από μια επιτυχημένη περιοδεία στην Ανατολική Ευρώπη και μεγάλες εμφανίσεις σε φεστιβάλ. Ο Νοέμβριος τους είδε να κατακτούν και το Ηνωμένο Βασίλειο με μια ακόμη περιοδεία, επεκτείνοντας ακόμη περισσότερο την εμβέλεια τους.
 
Κοιτάζοντας μπροστά, το 2025 και το 2026 είναι ακόμα πιο έντονες χρονιές, με την Damnation II, υποσχόμενοι καταστροφικές παραστάσεις για τις αφοσιωμένες χαμένες ψυχές
.. Με μια νέα σύνθεση και ένα νέο άλμπουμ σε στάδιο δημιουργίας, οι Godiva είναι έτοιμοι να πάνε το Symphonic Death Metal σε νέα ύψη.
 
 
 
GOLDEN SERPENT
Οι Golden Serpent κάνουν την εμφάνιση τους στη διεθνή death metal σκηνή με το ντεμπούτο άλμπουμ τους, «Lullabies From Hell». Το συγκρότημα ιδρύθηκε από τον George Apophis (πρώην Regent, Mors In Tabula, Yoth Iria) και αποτελείται από μουσικούς με κοινό όραμα να δημιουργήσουν ακραία, αυθεντική και σκοτεινή μουσική με ήχο που συνδυάζει σκληρά riffs, περίπλοκες μελωδίες, ανελέητα blast beats και δαιμονιώδη φωνητικά , οι Golden Serpent παραδίδουν έναν ήχο βίαιο αλλά και τελετουργικό . Το «Lullabies From Hell» καταπιάνεται με θεματικές όπως η ενδοσκόπηση, η πνευματικότητα, η ανθεκτικότητα, οι θρησκείες και η πολυπλοκότητα της ανθρώπινης εμπειρίας. Ένα σκοτεινό, επιθετικό και ατμοσφαιρικό έργο που στοχεύει κατευθείαν στην ψυχή του ακροατή . Οι Golden Serpent είναι έτοιμοι να αφήσουν το σημάδι τους στο σύγχρονο death metal, προσφέροντάς μια εμπειρία που δεν μπορεί να αγνοηθεί .