REVIEW / DARK SKY- SIGNS OF THE TIME


 Οι Dark Sky είναι ένα ιστορικό συγκρότημα που ιδρύθηκε το 1982 από τους Mike Stelzig, Frank Breuninger, Richy Richard, Champs Niebling και Mike Tomlinson. Το άλμπουμ τους δεν κυκλοφόρησε το 1984 λόγω του κλεισίματος της δισκογραφικής εταιρείας (Bregenzer Records). Από τότε, το συγκρότημα περιοδεύει και παίζει μουσική με πάθος και αφοσίωση. Οι Dark Sky έχουν έναν μοναδικό ήχο που έχει συγκριθεί με τους Scorpions, Magnum, Pretty Maids, Treat, Gary Moore, Europe και άλλα συγκροτήματα. Η ενέργεια και η σκηνική παρουσία του συγκροτήματος είναι αυτό που θαυμάζουν περισσότερο οι θαυμαστές και οι κριτικοί. Το συγκρότημα έχει υποστεί αρκετές αλλαγές στη σύνθεση του όλα αυτά τα χρόνια, αλλά ο ήχος τους παρέμενε πάντα σταθερός. Κατάφεραν να δημιουργήσουν μια μοναδική παρουσία στη μουσική βιομηχανία και η δημοτικότητά τους συνεχίζει να αυξάνεται. Το συγκρότημα συνεχίζει να περιοδεύει στη Γερμανία και σε άλλες χώρες, παίζοντας σε διάφορα live και φεστιβάλ. Το 2023, οι Dark Sky κυκλοφόρησαν το έκτο studio album τους με τίτλο "Signs of the time", με την γερμανική εταιρεία Metalopolis Records. Συνολικά, οι Dark Sky έχουν καθιερωθεί ως μια υπολογίσιμη δύναμη στην παγκόσμια σκηνή του heavy metal και ο αντίκτυπός τους στη βιομηχανία είναι εντυπωσιακός και διαρκής. Τον Δεκέμβριο του 2023 κέρδισαν το German Rock &Pop Award "Best Hard Rock Band 2023".




Dark Sky – Signs of the Time

Οι Dark Sky, από την μακρόχρονη πορεία τους στη σκηνή του μελωδικού metal, παρουσιάζουν στο Signs of the Time έναν καλοστημένο και γεμάτο ένταση δίσκο. Η κυκλοφορία ξεκινά με το instrumental “Trail to Glory”, σαν ηχητικό προοίμιο που θέτει τον τόνο για το επόμενο δυναμικό τρίωρο περίπου. Το «Heroes on Ice» ακολουθεί ως ισχυρό άνοιγμα, με catchy riffs που μιλούν κατευθείαν στην καρδιά του hard rock.

Το "Fools" και ο τίτλος "Signs of the Time" προσθέτουν layers μελωδικού metal, ενώ το "Forgiveness" ενσωματώνει μια αίσθηση νοσταλγικής heavy κουλτούρας, ίσως με ένα βλέμμα στα ‘80s. Το "You & Me" και το "Wonderland" φέρνουν τη pop/AOR γοητεία στο προσκήνιο, αγκαλιάζοντας το μοντέρνο, ποπ πνεύμα χωρίς να χάσουν την ταυτότητά τους. Το dark-tinged "Zombies" και το ομώνυμο "Signs of the Time" σε μεταφέρουν σε πιο σκοτεινές γωνιές του metal.

Ύστερα, το "St. Tropez" σε ταξιδεύει νοερά σε παραλία γεμάτη μελωδικότητα και vibe 80s—μία ανάλαφρη ανάπαυλα πριν το "We're Falling", που ξαναφέρνει ένταση με στιβαρά riffs. Η συναισθηματική κορύφωση έρχεται με τη μπαλάντα "It’s Not the End", σε πρώτο πλάνο πιάνο και δυνατό, μελωδικό solo. Το ταξίδι κλείνει με το δραματικό, σχεδόν θεατρικό "Stín Kátedral", αφήνοντας μια υποβλητική, bittersweet αίσθηση στον ακροατή.

Η ροή του album δείχνει ότι έχει υπάρξει μελέτη και σκοπιμότητα: όχι μόνο στην διαφοροποίηση των τραγουδιών, αλλά και στην τοποθέτησή τους, ώστε η ακρόαση να μοιάζει με ιστορία. Το Signs of the Time δεν είναι άμεσα επαναστατικό, αλλά η στιβαρότητα, η συνοχή και η συναισθηματική έκφραση που βγάζει το καθιστούν ένα αξιόλογο δείγμα μελωδικού metal — ιδανικό για οπαδούς του είδους που αναζητούν δομημένη και ποιοτική μουσική εμπειρία.

 


























DREAMLORD- Συνέντευξη για HOMO UNIVERSALIS

 



Πώς γεννήθηκε η ιδέα πίσω από το "Artificial Imprisonment"; Υπήρξε κάποιο συγκεκριμένο ερέθισμα;

Η σπίθα ήρθε από την ίδια την καθημερινότητα. Όλοι ζούμε μέσα σε περιορισμούς που δεν είναι πάντα ορατοί – κοινωνικοί, τεχνολογικοί, ψυχολογικοί. Δεν υπήρξε ένα συγκεκριμένο γεγονός, αλλά περισσότερο μια συσσώρευση συναισθημάτων που μας οδήγησε να δώσουμε μορφή σε αυτή την “τεχνητή φυλακή”.


Ποια είναι, για εσάς, η “τεχνητή φυλακή” στην οποία αναφέρεται ο τίτλος του άλμπουμ;

Είναι η φυλακή που δημιουργούμε μόνοι μας, μέσα από την εξάρτηση από την τεχνολογία, τις κοινωνικές νόρμες, τον φόβο να ξεφύγουμε από όσα μας επιβάλλονται. Δεν είναι τείχη από τσιμέντο, αλλά από pixels και εσωτερικές αγωνίες.


Το άλμπουμ έχει έναν πιο σκοτεινό και επιθετικό χαρακτήρα σε σχέση με τις προηγούμενες δουλειές σας. Πώς καταλήξατε σε αυτή την κατεύθυνση;

Δεν ήταν προμελετημένο. Ήρθε φυσικά. Ζούμε σε σκοτεινούς καιρούς, και αυτό περνάει μέσα από τη μουσική μας. Αν το προηγούμενο άλμπουμ είχε περισσότερο επικό χαρακτήρα, αυτό είναι πιο ωμό και προσωπικό.


Πώς σας επηρέασαν οι σύγχρονες κοινωνικές συνθήκες – όπως η τεχνολογική εξάρτηση και η κοινωνική απομόνωση – στη σύνθεση και την παραγωγή του άλμπουμ;

Μας επηρέασαν άμεσα. Κλειστήκαμε μέσα μας, όπως όλοι, και αυτό βγήκε σε riffs, ρυθμούς και στίχους. Ο ήχος έγινε πιο βαρύς, πιο συμπαγής, σαν να θέλαμε να σπάσουμε αυτά τα αόρατα δεσμά.

Ποιος είναι ο ρόλος των στίχων στο “Artificial Imprisonment”; Υπάρχει κάποιο ενιαίο concept που διατρέχει το άλμπουμ;

Οι στίχοι είναι το νήμα που ενώνει τα κομμάτια. Δεν είναι concept album με την αυστηρή έννοια, αλλά υπάρχει ένας κοινός άξονας: η πάλη του ατόμου με τα εσωτερικά και εξωτερικά δεσμά του.


Ποιο κομμάτι του δίσκου θα ξεχωρίζατε ως το πιο “αντιπροσωπευτικό” του νέου σας ήχου και γιατί;

Το This War of Mine, γιατί συνδυάζει το σκοτεινό riffing, την ένταση και την ατμόσφαιρα που χαρακτηρίζει το άλμπουμ. Είναι σαν σφραγίδα του νέου μας ήχου.


Στο δελτίο τύπου κάνετε λόγο για “θυμό, εσωτερική πάλη και θλίψη”. Πώς εκφράζονται αυτά τα συναισθήματα μουσικά στο άλμπουμ;

Με έντονα riffs, πιο χαμηλά κουρδίσματα, γρήγορους ρυθμούς αλλά και βαριά, ατμοσφαιρικά περάσματα. Θέλαμε η μουσική να σε κάνει να νιώσεις αυτή την πίεση, αλλά και την κάθαρση που έρχεται μέσα από την έκρηξη.


Υπάρχει κάποιο μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους ακροατές μέσα από αυτό το άλμπουμ;

Ότι η φυλακή δεν είναι ανίκητη. Όσο σκληρή κι αν είναι η πραγματικότητα, η μουσική, η τέχνη και η προσωπική μας δύναμη μπορούν να μας σπάσουν τα δεσμά.


Πόσο δύσκολο είναι για μια μπάντα όπως οι DREAMLORD να διατηρεί την ταυτότητά της μέσα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον τόσο μουσικά, όσο και κοινωνικά;

Είναι πρόκληση, αλλά και επιλογή. Δεν θέλουμε να κυνηγάμε trends. Είμαστε αληθινοί σε αυτό που παίζουμε και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Ο κόσμος το καταλαβαίνει και μας ακολουθεί γιατί νιώθει τη γνησιότητα.


Ποια ήταν η διαδικασία σύνθεσης και ηχογράφησης; Υπήρξαν προκλήσεις που αντιμετωπίσατε;

Τα περισσότερα κομμάτια στήθηκαν συνθετικά κατά την διάρκεια των lockdown κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οπότε η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν το να κρατήσουμε την μπάντα ενεργή, σε μία περίοδο μεγάλης ανασφάλειας. Ευτυχώς μπορέσαμε να το καταφέρουμε αυτό, και με το τέλος της πανδημίας να βρεθούμε και να τελειοποιήσουμε τα κομμάτια.

Τα τύμπανα και τα φωνητικά ηχογραφήθηκαν στο Esoteron Studio, ενώ οι κιθάρες και το μπάσο, στο προσωπικό studio του George Kapa, ο οποίος ανέλαβε και την μίξη και παραγωγή του δίσκου. To τελικό mastering έγινε στα Grindhouse Studios από τον George Bokos.

Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συντελεστές που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να ακουστεί το αποτέλεσμα που καταφέραμε στον δίσκο.

Πώς σκοπεύετε να αποδώσετε τη σκοτεινή και ατμοσφαιρική φύση του άλμπουμ στις ζωντανές σας εμφανίσεις;

Με φώτα, visuals, αλλά πάνω απ’ όλα με την ίδια την ενέργεια μας πάνω στη σκηνή. Πάντα προσπαθούμε να παίζουμε 110% πάνω στη σκηνή. Θέλουμε το κοινό να νιώσει την ίδια ασφυκτική αλλά και λυτρωτική ένταση που υπάρχει στο δίσκο.


Μιλήστε μας για το επερχόμενο live με BLYND και PIRANHA. Είστε φίλοι με τα παιδιά; Τι να περιμένουμε από εσάς επί σκηνής;

Ναι, τους ξέρουμε και τους εκτιμάμε πολύ. Είναι μπάντες που γουστάρουμε και σαν φίλοι και σαν ακροατές. Το live θα είναι δυναμίτης, thrash μέχρι το κόκαλο. Από εμάς να περιμένετε 100% ενέργεια και πάθος – όπως πάντα.


Ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη!















ΔΙΣΚΟΚΡΙΤΙΚΗ για το DREAMLORD – album “Artificial Imprisonment”– (12 Σεπτεμβρίου 2025)




PRESS RELEASE

Heavy/thrash metal band Dreamlord returns with a bang with the release of their new full-length album, titled “Artificial Imprisonment”, which will be released on September 12, 2025.

“Artificial Imprisonment” thematically explores the inner struggle of man with artificial isolation, digital addiction and modern social alienation. With sharp riffs, thrash rhythms and heavy melodies that refer to the roots of old-school metal, Dreamlord confirms their character as one of the most authentic voices of the Greek metal scene.

Dreamlord states the following characteristics about their new album:

“Artificial Imprisonment is the darkest, most aggressive and at the same time atmospheric work we have created to date. An album full of anger, inner struggle and sadness, written for those who feel imprisoned within themselves, facing daily dependency in the society of technology and artificial intelligence..."





DREAMLORD ΔΙΣΚΟΚΡΙΤΙΚΗ “Artificial Imprisonment”


Οι Αθηναίοι heavy/thrash metallers DREAMLORD επιστρέφουν με το πολυαναμενόμενο “Artificial Imprisonment”, ένα άλμπουμ-κραυγή αγωνίας και αφύπνισης μέσα σε έναν κόσμο ψηφιακής απομόνωσης, κοινωνικής αποξένωσης και εσωτερικών δεσμών. Το άλμπουμ κυκλοφορεί στις 12 Σεπτεμβρίου 2025 και πρόκειται για την πιο σκοτεινή, επιθετική αλλά και ατμοσφαιρική δουλειά τους μέχρι σήμερα, και ίσως την πιο ολοκληρωμένη καλλιτεχνική τους δήλωση.

Οι DREAMLORD με το “Artificial Imprisonment” κάνουν σαφές ότι δεν ήρθαν απλώς για να προσθέσουν το όνομά τους στο extreme metal τοπίο, αλλά για να κυριαρχήσουν. Το νέο τους άλμπουμ είναι σκοτεινό, βίαιο, τεχνικά άρτιο και θεματολογικά επίκαιρο, αποτυπώνοντας τη σύγχρονη παρακμή μέσα από thrash riffs, ανελέητο drumming και ψυχωμένα φωνητικά.


Από το εναρκτήριο κομμάτι, ο ακροατής παγιδεύεται σε έναν ήχο που συνδυάζει το κλασικό thrash των ‘80s (Testament, Slayer, Kreator) με μοντέρνα παραγωγή και φρέσκια συνθετική προσέγγιση. Οι στίχοι καταπιάνονται με κοινωνικοπολιτικά θέματα με έντονη διάθεση αμφισβήτησης απέναντι σε κάθε είδους εξουσίες, τεχνολογίες παρακολούθησης, αλλά και στη χειραγώγηση των μαζών.

Η μπάντα κινείται στιβαρά πάνω στις heavy/thrash ρίζες της, με επιρροές από το old school thrash που μπολιάζουν με σύγχρονο ηχητικό ύφος γεμάτο νεύρο, πάθος και τεχνική. Τα riffs είναι κοφτερά σαν ξυράφια, τα τύμπανα σε φρενήρεις ρυθμούς, και τα φωνητικά φορτισμένα με οργή αλλά και συναισθηματική ένταση.

Θεματικά, το άλμπουμ βουτάει βαθιά στο σκοτεινό παρόν του ανθρώπου. Η εξάρτηση από την τεχνολογία, η απομόνωση μπροστά σε μια οθόνη, η απώλεια του νοήματος μέσα σε ένα τεχνητό περιβάλλον – όλα αυτά γίνονται υλικό που μετατρέπεται σε ηχητικό μανιφέστο. Οι DREAMLORD δεν απλώς παίζουν metal – το ζουν, το αναλύουν και το μετατρέπουν σε εργαλείο αντίστασης και ενδοσκόπησης.

Από την εισαγωγή μέχρι το τελευταίο κομμάτι, το “Artificial Imprisonment” χτίζει μια ατμόσφαιρα εγκλεισμού και πάλης, χωρίς ποτέ να χάνει το στοιχείο της ελπίδας – ή, έστω, της συνειδητοποίησης. Είναι ένα άλμπουμ που δεν προσφέρει απαντήσεις, αλλά φωνάζει ερωτήματα, κι αυτό το καθιστά απολύτως απαραίτητο στη σημερινή εποχή.

Οι DREAMLORD αποδεικνύουν ότι το ελληνικό metal έχει ακόμα πολλά να πει. Το “Artificial Imprisonment” είναι ένας καθρέφτης της εποχής μας – σκοτεινός, παραμορφωτικός, αλλά απόλυτα αληθινός.


Επίσημσ links 




ΔΙΣΚΟΚΡΙΤΙΚΗ – CROSSON – “GUILTY OF ROCK”



 ΔΙΣΚΟΚΡΙΤΙΚΗ – CROSSON – “GUILTY OF ROCK”

Κυκλοφορία: 13 Ιουνίου 2025 | Wormholedeath Records

Οι Ελληνοαυστραλοί theatrical glam rockers CROSSON υπό την εποπτεία και καθοδήγηση του ιδρυτή τους συνονόματου Jason Crosson (Σωτήριος Σταυρόπουλος), επιστρέφουν δυναμικά με το έβδομο στούντιο άλμπουμ τους “Guilty Of Rock”, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως το rock δεν πεθαίνει – απλώς γίνεται περισσότερο μεγαλοπρεπές και ικανό να αγγίξει τις βαθύτερες χορδές της ευαισθησίας μας.

Από τις πρώτες νότες του “Nobody Wins”, ένα τραγούδι εμπνευσμένο από τις παγκόσμιες γεωπολιτικές εξελίξεις και εντάσεις, μέχρι το τελικό “Don’tcha Bring Me Down”, το Guilty Of Rock, άλμπουμ αποτελεί έναν εκρηκτικό τρόπο να υμνηθεί από το σχήμα η δύναμη του μελωδικού ροκ, με glam αισθητική και πραγματικά ανεβαστική ενέργεια. Σκεφτείτε πόση ενέργεια έχουν στα live τους!

Η παραγωγή, αποτέλεσμα της συνεργασίας με τον Erik Martensson (γνωστό από τους Eclipse και W.E.T.), απογειώνει ηχητικά την μπάντα. Οι μίξεις είναι πεντακάθαρες, τα φωνητικά “κολλάνε” στο αυτί, ενώ οι κιθάρες του Marko Rado σφραγίζουν κάθε κομμάτι με χειρουργική ακρίβεια και συναισθηματική δύναμη.

Τραγούδια όπως τα “Bound For Glory”, “No Solution” και το ομότιτλο “Guilty Of Rock” είναι φτιαγμένα για να παίζονται δυνατά, με υψωμένες γροθιές και ανελέητο headbanging. Το άλμπουμ είναι φόρος τιμής στην χρυσή εποχή των ‘80s, αλλά ταυτόχρονα εκπέμπει φρεσκάδα και αυθεντικότητα – δείγμα μιας μπάντας που εξελίσσεται χωρίς να ξεχνά τις ρίζες της.

Οι CROSSON δεν κάνουν απλώς μουσική – χτίζουν εμπειρίες. Με σκηνική παρουσία που φλερτάρει με το θεατρικό, και συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στην εμπορικότητα και την οπαδική αγνότητα και ειλικρίνεια, το “Guilty Of Rock” είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη δουλειά τους μέχρι σήμερα.

Ετυμηγορία: Guilty and Proud Of Rock
Βαθμολογία: ☆☆☆☆⭐ (4.5/5)

 








NEΟ single από τον BILL CLOVE ("Looming Against Wavering Light" μέσα από το άλμπουμ "Through Shadow To Fire")

 

NEΟ single από τον BILL CLOVE ("Looming Against Wavering Light" μέσα από το άλμπουμ "Through Shadow To Fire")





Ξεκινώντας από τις κυματιστές πεδιάδες της Αϊόβα στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο Bill Clove είναι ένα συμφωνικό
death metal project ενός ατόμου που συνδυάζει την αδιάκοπη επιθετικότητα με το σαρωτικό ορχηστρικό μεγαλείο. Το
2022 παρουσίασε το Perilous Passage, ένα άλμπουμ που δημιουργήθηκε από μια δια βίου αγάπη για το metal, την κλασική
σύνθεση και τα κινηματογραφικά soundtrack. Αν και έπιασε για πρώτη φορά κιθάρα σε μια νεανική μπάντα της εκκλησίας
όπου έφτιαχνε surf rock riffs, ο Bill γρήγορα ένιωσε έλξη για την πιο βαριά, πιο σύνθετη μουσική.
Αντλώντας έμπνευση από συγκροτήματα που καθορίζουν το είδος τους, όπως οι Shadow of Intent, οι Inferi και οι Aephanemer,
υφαίνει μπαρόκ και νεοκλασική δεξιοτεχνία σε έναν τοίχο από συντριπτικές κιθάρες και ντραμς.
Ισορροπώντας μια καριέρα ως οδοντίατρος και μια οικογενειακή ζωή, ο Bill παραμένει ένας αδιάκοπος δημιουργός, συνθέτοντας
συνεχώς νέο υλικό για την επόμενη κυκλοφορία του. Μείνετε συντονισμένοι για επερχόμενα τραγούδια, βίντεο και
λεπτομέρειες από τα παρασκήνια της δημιουργικής του διαδικασίας στο Bandcamp, το Facebook και το YouTube.

Follow Bill Clove:





Οι Dreamlord Παρουσιάζουν Το Πρώτο Single Και Lyric Video “Artificial Imprisonment” Από Το Νέο Ομώνυμο Επερχόμενο Album Τους!

 



DREAMLORD
Πρώτο Single Και Lyric Video “Artificial Imprisonment”
Από Το Νέο Ομώνυμο Επερχόμενο Album Τους


Δείτε Το Lyric Video Εδώ




Created by Tolis Venizelos



Μην Χάσετε Το Πρώτο Single Και Lyric Video Των Dreamlord Από Το Νέο Ομώνυμο Επερχόμενο Album!



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η heavy/thrash metal μπάντα Dreamlord επιστρέφει δυναμικά στη δισκογραφία και δίνει στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα από το πολυαναμενόμενο νέο album της. Το lyric video για το τραγούδι “Artificial Imprisonment” κυκλοφόρησε, προετοιμάζοντας το έδαφος για την ολοκληρωμένη κυκλοφορία του album με τον ίδιο τίτλο, που αναμένεται στις 12 Σεπτεμβρίου 2025.
Το “Artificial Imprisonment” δεν είναι απλώς ένας ακόμα heavy/thrash δίσκος. Πρόκειται για ένα album που εξερευνά την εσωτερική πάλη του ανθρώπου απέναντι στην τεχνητή απομόνωση, την ψηφιακή εξάρτηση και την κοινωνική αλλοτρίωση του σήμερα. Με κοφτερά riffs, καταιγιστικούς thrash ρυθμούς και μελωδίες που φέρνουν στο προσκήνιο το old-school metal DNA της μπάντας, οι Dreamlord αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά γιατί θεωρούνται μία από τις πιο αυθεντικές φωνές της ελληνικής metal σκηνής.
Με το lyric video του “Artificial Imprisonment”, οι Dreamlord ανοίγουν επίσημα τον κύκλο του νέου τους δίσκου, δίνοντας μια πρώτη γεύση από την εκρηκτική και σκοτεινή ατμόσφαιρα που θα ακολουθήσει!
Βασισμένο στη θεματολογία του κομματιού και μέσα από την οπτικοποίηση των στίχων, το video μιλάει σε αυτούς που νιώθουν φυλακισμένοι μέσα στον ίδιο τους τον εαυτό αντιμετωπίζοντας καθημερινά την ψυχολογική φυλακή της σύγχρονης κοινωνίας, η οποία βασίζεται στην εξάρτηση της τεχνολογίας και στην τεχνητή νοημοσύνη.


Ακούστε το και προετοιμαστείτε για την πλήρη κυκλοφορία του album στις 12 Σεπτεμβρίου 2025.





OFFICIAL LINKS




FIND US













CROSSROADS - ΘΥΣΙΕΣ (6 Απριλίου 2025) / REVIEW




PRESS RELEASE

Οι Crossroads είναι μια ροκ μπάντα από τη Θεσσαλονίκη, και κυκλοφόρησαν μόλις το πρώτο τους άλμπουμ με τίτλο «Θυσίες». Οι θυσίες είναι αναπόσπαστο κομμάτι κάθε διεκδίκησης και προσπάθειας, δοκιμάζοντας την αποφασιστικότητα και τη θέλησή μας να κυνηγήσουμε τους στόχους μας. Έτσι και ο συγκεκριμένος δίσκος, είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας και της αφοσίωσης των μελών της μπάντας σ’ αυτό που αγαπούν να κάνουν: να δημιουργούν και να παίζουν μουσική.

Ο δίσκος αποτελείται από 12 τραγούδια, γραμμένα σε διαφορετικές περιόδους, δημιουργώντας ένα μουσικό σύμπαν πολυσυλλεκτικό, εκφράζοντας τον τρόπο με τον οποίο τα μέλη του συγκροτήματος βιώνουν μια εποχή γεμάτη αλλαγές, αντιθέσεις και αντιφάσεις. Παράλληλα, δίνει μια σαφή εικόνα των μουσικών καταβολών της μπάντας, αλλά του ύφους που τη χαρακτηρίζει. Ο ηλεκτρισμός, η μελωδικότητα και ο προσεγμένος στίχος είναι μερικά μόνο από τα κύρια συστατικά του.

Όσον αφορά στο νόμισμα που βρίσκεται στο εξώφυλλο του δίσκου, υπάρχουν πολλές προεκτάσεις. Το σταυροδρόμι ως τόπος χρησιμοποιήθηκε από πολλούς πολιτισμούς και θρησκείες. Στη μουσική μυθολογία επικράτησε η μορφή του Δαίμονα των Διασταυρώσεων, ο οποίος μπορούσε να σου εξασφαλίσει φήμη και καλλιτεχνική επιδεξιότητα, εφόσον, βέβαια, κατέβαλλες το κατάλληλο αντίτιμο. Στην ελληνική μυθολογία, η Θέα των Διασταυρώσεων ήταν η Εκάτη, η τρίμορφη θεά, στην οποία επίσης προσφέρονταν θυσίες. Οι τρεις μορφές της Εκάτης συνέπεσαν και με τον αριθμό των μελών της μπάντας που έγραψαν τον δίσκο. Και κάπως έτσι έδεσαν αρμονικά το όνομα του συγκροτήματος, ο τίτλος του άλμπουμ και το artwork του εξωφύλλου.




Crossroads – Θυσίες (Debut Album)

Οι Crossroads από τη Θεσσαλονίκη καταθέτουν το πρώτο τους ολοκληρωμένο έργο με τίτλο «Θυσίες» και το κάνουν με έναν τρόπο που δείχνει ότι ξέρουν πολύ καλά ποιοι είναι και τι θέλουν να εκφράσουν. Από το πρώτο άκουσμα είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για ένα τυπικό "debut", αλλά για μια δουλειά που έχει περάσει μέσα από χρόνια εμπειριών, πρόβες σε υπόγεια και αγώνες σε μικρές σκηνές.

Ο ήχος

Ο δίσκος κινείται σταθερά στο ελληνικό ροκ, αλλά με εκείνο το underground ύφος που αποφεύγει τη γυαλισμένη, εμπορική αισθητική. Οι κιθάρες είναι μελωδικές αλλά και «βρώμικες» όταν χρειάζεται, τα τύμπανα χτίζουν γερά θεμέλια, ενώ το μπάσο κρατάει έναν σκοτεινό παλμό που θυμίζει τη νυχτερινή Θεσσαλονίκη. Η φωνή είναι παθιασμένη, με μια ελαφριά βραχνάδα, κουβαλάει συναισθήματα και δίνει αληθινό βάρος στους στίχους.

Οι στίχοι

Ο τίτλος Θυσίες δεν είναι τυχαίος: σε κάθε τραγούδι ακούγεται η ανάγκη για υπέρβαση, για προσωπικό κόστος, για μικρές και μεγάλες μάχες της καθημερινότητας. Δεν υπάρχει τίποτα φτιαχτό ή πομπώδες εδώ· όλα μοιάζουν βιωμένα. Είναι στίχοι που μιλάνε για επιλογές, χαμένες ευκαιρίες, αλλά και μια διαρκή ελπίδα ότι μέσα από τον πόνο βγαίνει κάτι ουσιαστικό.

Η ατμόσφαιρα

Το άλμπουμ δεν μένει σε ένα μοτίβο· έχει εναλλαγές που κρατούν τον ακροατή σε εγρήγορση. Κομμάτια πιο γρήγορα, που βγάζουν οργή και ένταση, εναλλάσσονται με πιο ατμοσφαιρικά, σχεδόν μυσταγωγικά. Είναι σαν να περπατάς σε δρόμους γεμάτους φώτα και θόρυβο, και ξαφνικά να στρίβεις σε ένα ήσυχο στενάκι όπου ακούγεται μόνο η ανάσα σου.

Η γενική εντύπωση

Οι Crossroads δεν προσπαθούν να ανακαλύψουν ξανά τον τροχό· αντίθετα, παίρνουν το rock όπως το έμαθαν, το φίλτραραν μέσα από τη δική τους εμπειρία και το παραδίδουν με απόλυτη ειλικρίνεια. Το αποτέλεσμα είναι ένα συνεκτικό, παθιασμένο και έντιμο ντεμπούτο, που δείχνει ότι η μπάντα έχει το υπόβαθρο και την ψυχή να αφήσει το στίγμα της στη σκηνή.