ΕΛΕΝΗ Θ.Π. ΛΟΥΚΑ "ΠΟΙΗΣΕΩΣ ΜΕΘΕΞΙΣ" Ποιητική Συλλογή
Αφεντούλα Ραζέλη / Αρετή Κοκκίνου – «Μικρά μυστικά» από το νέο βιβλίο - cd «Το σ' αγαπώ του κόσμου - 16 νέοι στιχουργοί παρουσιάζουν»
Αφεντούλα Ραζέλη - Μικρά μυστικά - (Α. Κοκκίνου - Τ. Βελησσάρη) - Official Μusic Video
(Δείτε το εδώ)
https://www.youtube.com/watch?
Μουσική: Αρετή Κοκκίνου
Στίχοι: Τότα Βελησσάρη
Ερμηνεία: Αφεντούλα Ραζέλη
Από το βιβλίο - cd «Το σ' αγαπώ του κόσμου - 16 νέοι στιχουργοί παρουσιάζουν»
Video: Δημήτρης Συλβέστρος
Μετρονόμος 2023
“Το σ' αγαπώ του κόσμου”
Μουσική: Αρετή Κοκκίνου
Τραγουδούν:
Βασίλης Γισδάκης
Αφεντούλα Ραζέλη
Συμμετέχει η Χρύσα Βλάμη
Στιχουργοί:
Αγγελική Πολύζου/ Βίκυ Λαμπίρη/ Νίκη Ρουσοπούλου-Παππά/ Παναγιώτης Στράκαρης/ Κέλλυ Αλεφάντου/ Βίβιαν Ματσούκα/ Σταμάτης Βιτάλης/ Τότα Βελησσάρη/ Αντιγόνη Κολοβέντζου/ Ειρήνη Παπαδοπούλου/ Νίκος Παπαγιαννάκης/ Ιωάννα Κολλινιάτη/ Τετιάνα Δέγλερη/ Δήμητρα Κουντουριώτη/Ράνια Θεοδωράτου/ Μαρία Γεωργαλά
Μουσικοί:
Κρουστά-Τύμπανα: Σωκράτης Γανιάρης
Μπάσο: Βαγγέλης Ζωγράφος
Πνευστά: Μαρίνος Γαλατσινός
Πλήκτρα: Ιωσήφ Χυδήρογλου
Κιθάρα-Μαντολίνο: Αρετή Κοκκίνου
Ηχοληψία-Επεξεργασία ήχου:Ιωσήφ Χυδήρογλου
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις “Μετρονόμος”
«Όταν ο σπουδαίος Κώστας Φασουλάς με κάλεσε να συμμετέχω ως συνεργαζόμενη συνθέτης στο χειμερινό σεμινάριο στιχουργικής του το 2019 στο Μικρό Πολυτεχνείο ένιωσα μεγάλη χαρά και τιμή. Στην πορεία, απόλαυσα το ταξίδι της γέννησης και της επεξεργασίας του λόγου μέσα από το φίλτρο της τεχνικής αλλά και του συναισθήματος. Η εκφορά του στίχου, που συχνά αποτελεί και δημόσια συναισθηματική έκθεση του γράφοντα δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Η καθοδήγηση του Κώστα Φασουλά υπέροχη, η όλη εμπειρία ώρες ώρες μυσταγωγική. Στο σεμινάριο εκείνης της
σεζόν συμμετείχαν δεκαέξι ταλαντούχοι άνθρωποι που γνώριζα σιγά σιγά μέσα και από τους στίχους τους. Κάποιοι είχαν ήδη βγει στη δισκογραφία ή είχαν κυκλοφορήσει ποιητικές συλλογές, άλλοι ήταν τότε στα πρώτα τους βήματα. Μεσολάβησε η πανδημία και η απομόνωση, με αποτέλεσμα η δουλειά αυτή να αρχίσει να υλοποιείται στο στούντιο το καλοκαίρι του 2021. Το πέρασμα αυτού του χρονικού διαστήματος δεν έσβησε την όμορφη γεύση της εμπειρίας του σεμιναρίου. Κάθε ένας από αυτούς τους στίχους, κομμάτι των δημιουργών τους, με άγγιξε με ιδιαίτερο τρόπο και δημιούργησε μέσα μου ξεχωριστές εικόνες. Είμαι σίγουρη ότι αυτοί οι στιχουργοί έχουν πολλά ακόμα όμορφα πράγματα να μας δώσουν στο μέλλον. Τους ευχαριστώ γι' αυτό που μοιραστήκαμε και βέβαια ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Κώστα Φασουλά που ήταν ο εμπνευστής της συνάντησης αυτής.
Οι δυο καταξιωμένοι ερμηνευτές της δουλειάς αυτής, ο Βασίλης Γισδάκης και η Αφεντούλα Ραζέλη με τις εξαίσιες, εύστοχες κι ευαίσθητες ερμηνείες τους, έδωσαν την πνοή στα τραγούδια. Άλλοτε τρυφερά κι άλλοτε δυναμικά, απέδωσαν με τον καλύτερο τρόπο το ύφος, τα συναισθήματα και τις εικόνες των τραγουδιών, προσαρμοζόμενοι στη διαφορετικότητα τους! Συγκινητική είναι και η συμμετοχή της Χρύσας Βλάμη στο νανούρισμα που είναι το φινάλε της δισκογραφικής δουλειάς. Τους ευχαριστώ που αγάπησαν αυτήν την ιδιαίτερη δουλειά!!!» Αρετή Κοκκίνου.
Tracklist:
1. Κοίτα η αγάπη - Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Αγγελική Πολύζου)
2. Δυό πλοία - Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Βίκυ Λαμπίρη)
3. Τίποτα - Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Νίκη Ρουσοπούλου-Παππά)
4. Τ' ανάποδο βοτάνι - Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Παναγιώτης Στράκαρης)
5. Το τανγκό της ματαιοδοξίας - Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Κέλλυ Αλεφάντου)
6. Δε μου φτάνει - Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Βίβιαν Ματσούκα)
7. Όλα jazz - Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Σταμάτης Βιτάλης)
8. Μικρά μυστικά - Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Τότα Βελησσάρη)
9. Γυναίκα Ξωτικό - Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Αντιγόνη Κολοβέντζου)
10. Τα αγριόχορτα - Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Ειρήνη Παπαδοπούλου)
11. Η σφαίρα - Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Νίκος Παπαγιαννάκης)
12. Το μαντήλι - Αφεντούλα Ραζέλη (στίχοι Ιωάννα Κολλινιάτη)
13. Ο κανένας - Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Τετιάνα Δέγλερη)
14. Του αποχωρισμού - Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Δήμητρα Κουντουριώτη)
15. Το παλιό μας σπίτι - Βασίλης Γισδάκης (στίχοι Ράνια Θεοδωράτου)
16. Το νανούρισμα του νερού - Χρύσα Βλάμη (στίχοι Μαρία Γεωργαλά)
Official links
https://www.facebook.com/
Carpe "Σωμάτων κινήσεις..."
Στην καθημερινή κενότητα
τα ρήγματα επιμηκύνονται.
Οι αστάθμητοι παράγοντες
φέραν τη θολότητα.
Συλλέγω μέσα στο χρόνο
τα απανωτά φιλιά,
έτσι η ψυχή
ξεπαστρεύει τα δύσκολα.
Λικνίζεσαι σε πέπλο μεταξένιο,
ένα τρόπαιο στα μάτια μου.
Χωνιασμένη στο βάθος του νου
μια επιθυμία,
η γεύση σου.
Εξαντλημένος από αγάπη
περιπλανιέμαι σε ένα σώμα
που αιμορραγεί.
Σ' ενα κορμί αμέριμνο
εμποτίζεται η γιορτή.
Η κρυμμένη ομορφιά δαμάζει το κατεστημένο.
Στις κινήσεις των σωμάτων
αποτυπώθηκε η εξέγερση της ζωής.
Αφέθηκα στην επανάληψη
ενός θαυμασμού.
Με φόντο το νυχτιάτικο ουρανό
οι θλιβεροί περιορισμοί έχουν περιπέσει σε δυσμένεια.
Carpe.
Οι Pyramid Κυκλοφορούν Το Νέο Video “Control” με τον Tim Ripper Owens από το album "Rage"
Pyramid - Control - feat Tim Ripper Owens (Original Lyric Video)
(Δείτε το εδώ)
https://www.youtube.com/watch?
Το αμερικανικό progressive metal
Για το νέο αριστούργημα των Pyramid - όπως στο προηγούμενο άλμπουμ τους "Validity" - ο Lance Sawyer, το κύριο πρόσωπο αυτής της μπάντας επέλεξε μερικούς από τους καλύτερους μουσικούς της metal σκηνής:
Tim Ripper Owens (πρώην Judas
Για το mastering του "Rage", η Pyramid είχε και πάλι το καλύτερο, οπότε ο MaorAppelbaum έκανε καταπληκτική δουλειά στα Appelbaum Studios (AbbatI,
Οι Pyramid κυκλοφόρησαν το "Rage" παγκοσμίως από την Sleaszy Rider σε φυσική (2-cd) και ψηφιακή έκδοση, στις 4 Νοεμβρίου 2022.
Επίσης, το album είναι διαθέσιμο σε όλες τις πλατφόρμες!!!
Σε αυτό το album βρίσκεται το single “Tyranny" με τον εξαιρετικό Tim Ripper Owens και στίχους που θα σου πάρουν το μυαλό!
Μπορείτε να δείτε το video παρακάτω:
Pyramid - Control - feat Tim Ripper Owens (Original Lyric Video)
(Δείτε το εδώ)
https://www.youtube.com/watch?
FIND US
ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ "Το Γλωσσάριο του καλού Πολίτη"
“Σταθερότητα ή Επιστροφή στο Παρελθόν” / “Προοδευτική Κυβέρνηση ή Δεξιός Συντηρητισμός” / “Λογικές Προτάσεις για Αλλαγή ή ο Φθηνός Λαϊκισμός, δεξιός και αριστερός”.
Τα παραπάνω συνθήματα τείνουν να κυριαρχήσουν στην προεκλογική περίοδο και στοχεύουν στην παγίδευση του πολίτη αφού είναι “υποχρεωμένος” να αποδεχτεί το ένα σκέλος τους. Ο διλημματικός χαρακτήρας των συνθημάτων αναδεικνύει τη δύναμη των λέξεων αλλά ταυτόχρονα και το πολωτικό κλίμα που επωάζει.
«Δυοίν Θάτερον»
Θα δικαιωθεί, λοιπόν, η “Τρίτη αρχή της Αριστοτελικής λογικής” (περί αποκλειομένου μέσου) και σε αυτές τις εκλογές; Αλήθεια οδηγούμαστε στην άκριτη αποδοχή πώς δεν υπάρχει, δεν χωρεί τρίτη άποψη μεταξύ τους;
Επειδή και στις μέρες μας τα διλήμματα κυριαρχούν – σε όλο το φάσμα της πνευματικής, κοινωνικής, πολιτικής και ηθικής ζωής – θα γίνει μία προσπάθεια καταγραφής τους. Βέβαια τα διλήμματα που ακολουθούν είναι ενδεικτικά και ακολουθούν τη δομή του γνωστού ποιήματος του Ν. Εγγονόπουλου «Το γλωσσάριο των ανθέων».
Την πολιτική ή την ιδιώτευση;
Την πολιτική.
Τη διαμαρτυρία ή τη σιωπή;
Τη διαμαρτυρία.
Την αμφισβήτηση ή τη συμμόρφωση;
Την αμφισβήτηση.
Το πρόσωπο ή το προσωπείο;
Το πρόσωπο.
Την αποχή ή την συμμετοχή;
Τη συμμετοχή.
Την παραίτηση ή την αγωνιστικότητα;
Την αγωνιστικότητα.
Τις κραυγές ή τα επιχειρήματα;
Τα επιχειρήματα.
Την οργή ή την εγκράτεια;
Την οργή.
Την προσποίηση ή την ειλικρίνεια;
Την ειλικρίνεια.
Τη μαχητικότητα ή τον ενδοτισμό;
Τη μαχητικότητα.
Την αλήθεια ή το ψέμα;
Την αλήθεια.
Το Εμείς ή το Εγώ;
Το Εμείς.
Την ιδεολογία ή τα ιδεολογήματα;
Την ιδεολογία.
Τον ιδεοπλάστη ή τον ιδεοληπτικό;
Τον ιδεοπλάστη.
Την ύλη ή το πνεύμα;
Το πνεύμα.
Το χθες ή το σήμερα;
Το αύριο.
Τον εφησυχασμό ή την εγρήγορση;
Την εγρήγορση.
Το «ναι» ή το «όχι»
Το όχι.
Την υπερβολή ή τη μεσότητα
Τη μεσότητα.
Τη διαφορετικότητα ή την ομοιομορφία;
Τη διαφορετικότητα.
Την υπεροψία ή τη μετριοφροσύνη;
Τη μετριοφροσύνη.
Τις προκαταλήψεις ή τις προλήψεις;
Τον ορθολογισμό.
Τη θέση ή την αντίθεση;
Τη σύνθεση.
Τον ανταγωνισμό ή τη συλλογικότητα
Τη συλλογικότητα.
Τον άνθρωπο ή τη μηχανή
Τον άνθρωπο.
Την αδολεσχία ή τη βραχυλογία
Τη βραχυλογία.
Τη μνήμη ή τη λήθη
Τη μνήμη.
Τον κοινωνικό αποκλεισμό ή την κοινωνική ένταξη;
Την κοινωνική ένταξη.
Την ξενοφοβία ή την ανεκτικότητα
Την ανεκτικότητα.
Το «Sapere aude» ή το δόγμα;
Το «Sapere aude».
Τον Έγελο ή τον Μαρξ;
Τον Μαρξ.
Τον Παρμενίδη ή τον Ηράκλειτο;
Τον Ηράκλειτο.
Τον ιδεαλισμό ή το ρεαλισμό;
Τον ιδεαλισμό και το ρεαλισμό.
Από https://iliasgiannakopoulos.blogspot.com/