Carpe "Συναναστροφή..."



Κατακερματίζομαι,
οχυρώνομαι στα ένστικτα,
η αναμέτρηση με τη σιωπή ολοκληρώθηκε.
Ψηλαφίζεις τα κομμάτια μου,
γέρνω στον ώμο σου,
αναπολώ τα δώρα που μου χάρισες,
σπαταλώ τα συναισθήματα και ξεμακραίνω.
Κλείνω τα μάτια ,
οι ώρες των ηδονικών συναναστροφών επανέρχονται.
Περιφέρομαι, ακολουθεί η αέναη
κίνηση των σωμάτων.
Ο ήλιος του μεσημεριού
εξοστράκισε και την όποια
υποψία άρνησης.
Οι στιγμές του πάθους
απλώνουν το άρωμά τους.
Σε κοινή θέα
δυο κορμιά αποκαμωμένα
απ' την ένταση αναζητούν το όνειρο.

Carpe


Η φωτογραφία είναι από https://gr.pinterest.com/







ΚΩΣΤΑΣ ΜΕΣΑΡΗΣ "Νυχτερινή περιπλάνηση"

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Νυχτερινή περιπλάνηση
του Κώστα Μεσάρη
Θεατρικό έργο
ISBΝ 978 618 5456 91 7
Σελ. 100
Διάσταση 14Χ21
Τιμή 13 ευρώ +ΦΠΑ


Λαϊκό θέατρο ιδεών, ηθών, αρχών, λαθών και παθών. «Παραλογιά», σημερινή. Το παράλογο λογικό. Το φανταστικό πραγματικό. Το αφύσικο φυσικό. Η ζωή, θέατρο. Κακό όνειρο, μόρα, εφιάλτης, στα όρια ζωής και θεάτρου. Το όνειρο του ύπνου, ο εφιάλτης, η μόρα βιώνεται στον ξύπνιο.
Τέσσερις απλοί «τύποι» που κάποιο ατομικό «τικ» χαρακτήρα τους κάνει ιδιόμορφους «τυπάδες». Παγιδευμένοι, στον στενό χώρο του μπαρ «Νυχτερινή Περιπλάνηση», πνίγονται και δεν ξέρουν τι και ποιος τους φταίει.
Μαζί τους και μια σκιά αόρατη. Δική τους; Του συστήματος; Ο τρόμος τους μεταλλάσσει τη σκιά, σε τέρας σαν τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες, στην «Ιθάκη» του Καβάφη που σχεδιάζει να τους κάνει δια βίου, μαγείρους, γκαρσόνια, ηθοποιούς, μουσικούς. Διασκεδαστές τουριστών στο πρότυπο μπαρ ΜΟΛ τουριστικής βιομηχανίας.
Υπνοβάτες σε κατάσταση υστερίας, στη νύχτα της Βαβέλ τους, διαφωνούν υστερικά, σχιζοφρενικά, διπολικά, σε όλα όσα μπορούν να συμφωνούνε.
Πλέκοντας το θέατρο με τη ζωή, το όνειρο με τον «ξύπνιο», μπλέκονται άγρια και συγχέουν, το ατομικό τους πρόβλημα, με την ιστορία την ελληνική από την Εθνική Αντίσταση μέχρι σήμερα αλλά και την παγκόσμια, ενός κόσμου που, στην έξαψη της φαντασίας τους, καταστρέφεται και πάλι σώζεται, ως δια μαγείας.
Παίζουν ρόλους, αλλάζουν ρόλους, σα να μη συμβαίνει τίποτε, με τρόπο φυσικό, λογικό, όταν όλα είναι αφύσικα, παράλογα. Στο θέατρο της ζωής τους παίζουν κι αλλάζουν ρόλους, σαν ηθοποιοί στο θέατρο της τέχνης κι αναπαράστασής της.



Ο Κώστας Μεσάρης, ηθοποι­ός και σκηνοθέτης όταν πρωτο­βγήκε στο θέατρο ανακηρύχθηκε δύο συνεχόμενες χρονιές καλύ­τερος νέος ηθοποιός χρονιάς στο περιοδικό ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ από τον Μάριο Πλωρίτη και την εφη­μερίδα ΤΑ ΝΕΑ από τον Φάνη Κλεάνθη. Πήρε το ειδικό βρα­βείο Ερμηνείας σε ταινία μικρού μήκους στο πρώτο μετά την με­ταπολίτευση φεστιβάλ κινημα­τογράφου Θεσσαλονίκης.
Έχει πρωταγωνιστήσει στο θέ­ατρο δίπλα σε διακεκριμένους ηθοποιούς όπως οι: Μινωτής, Παξινού, Χορν, Κατράκης, Αλε­ξανδράκης, Γεωργούλη, Κα­ρακατσάνης, Τριανταφυλλίδη, Πατεράκη, Ανουσάκη, Χρυσο­μάλλης, Βουτέρης, Δεκαβάλλα, Πιατάς, κ.α. Έχει συνεργαστεί στον κινηματογράφο με σκη­νοθέτες όπως οι: Αγγελόπου­λος, Μανθούλης, Γλυκοφρύδης, Τάσιος, Σερντάρης, Ρετσίλας, Κωνσταντινίδης, κ.α.
Έχει συμπρωταγωνιστήσει στην τηλεόραση με ηθοποιούς, μεταξύ των οποίων: Κούρκουλος, Μιχα­λακόπουλος, Χρυσομάλλης, Βό­γλης, Κρούσκα, Χρυσικάκος, Κα­τρανίδης, Λεονάρδου, Φυσσούν, Κοντού, Μάνεσης, Καλογερόπου­λος, Παναγιωτίδης, κ.α. Έχει πρω­ταγωνιστήσει στο θέατρο σε έργα: Αισχύλου, Σοφοκλή, Ευριπίδη, Αριστοφάνη, Ίψεν, Στρίμπεργκ, Ο’Κέισι, Λόρκα, Ο’Νιλ, Μπρεχτ, Μπουλγκάκοφ, Ντοστογιέφσκι, Γκόρκι, Τουργκένιεφ, Σκούρτη, Μουρσελά, Καρρά, Μανιώτη, Ρούσσου, Μητροπούλου, Χριστο­φιλάκη, κ.α. κι έχει παίξει σε θέα­τρα όπως το Εθνικό, Κρατικό Β. Ελλάδος, Απλό Θέατρο, Θέατρο Εξαρχείων, Λαϊκό Πειραματικό, Δημοτικό Βέρροιας, κ.α.


Επικοινωνία βιβλίου : zoi triadafullidh, zoi.masoura@hotmail.com


Εκδόσεις Φίλντισι
Ξανθίππου 123, Παπάγου, 15669
Τηλ.: 210 6540170
www.filntisi.gr info@filntisi.gr














ΚΩΣΤΑΣ ΜΕΣΑΡΗΣ "Το τραγούδι της πέτρας"

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το τραγούδι της πέτρας
του Κώστα Μεσάρη
Ποίηση
ISBΝ 978 618 5456 80 1
Σελ. 102
Διάσταση 17Χ24
Τιμή 13 ευρώ +ΦΠΑ


Κυκλοφόρησε η πρώτη ποιητική συλλογή του ηθοποιού Κώστα Μεσάρη με σχόλιά του πάνω σε πολιτικά- κοινωνικά θέματα.

με ρίσκο ελευθερίας
πορεύεται καλά η ζωή μας

ξοδέψαμε την αθωότητα
της άγνοιας,
προτού φανεί
στην αθωότητα
της γνώσης
η αλήθεια,
τολμώντας το απαγορευμένο,
παγιδευμένοι στον λαβύρινθο του φόβου,
δίχως μίτο εξόδου,
ακόμα να ξυπνήσουμε
να δούμε φως
στο νόημα του αρχαίου μύθου,
όλοι ένα δάσος
ή αφανισμός

Την έκδοση κοσμούν γλυπτά της Κατερίνας Δελαπόρτα.


Ο Κώστας Μεσάρης, ηθοποι­ός και σκηνοθέτης όταν πρωτο­βγήκε στο θέατρο ανακηρύχθηκε δύο συνεχόμενες χρονιές καλύ­τερος νέος ηθοποιός χρονιάς στο περιοδικό ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ από τον Μάριο Πλωρίτη και την εφη­μερίδα ΤΑ ΝΕΑ από τον Φάνη Κλεάνθη. Πήρε το ειδικό βρα­βείο Ερμηνείας σε ταινία μικρού μήκους στο πρώτο μετά την με­ταπολίτευση φεστιβάλ κινημα­τογράφου Θεσσαλονίκης.
Έχει πρωταγωνιστήσει στο θέ­ατρο δίπλα σε διακεκριμένους ηθοποιούς όπως οι: Μινωτής, Παξινού, Χορν, Κατράκης, Αλε­ξανδράκης, Γεωργούλη, Κα­ρακατσάνης, Τριανταφυλλίδη, Πατεράκη, Ανουσάκη, Χρυσο­μάλλης, Βουτέρης, Δεκαβάλλα, Πιατάς, κ.α. Έχει συνεργαστεί στον κινηματογράφο με σκη­νοθέτες όπως οι: Αγγελόπου­λος, Μανθούλης, Γλυκοφρύδης, Τάσιος, Σερντάρης, Ρετσίλας, Κωνσταντινίδης, κ.α.
Έχει συμπρωταγωνιστήσει στην τηλεόραση με ηθοποιούς, μεταξύ των οποίων: Κούρκουλος, Μιχα­λακόπουλος, Χρυσομάλλης, Βό­γλης, Κρούσκα, Χρυσικάκος, Κα­τρανίδης, Λεονάρδου, Φυσσούν, Κοντού, Μάνεσης, Καλογερόπου­λος, Παναγιωτίδης, κ.α. Έχει πρω­ταγωνιστήσει στο θέατρο σε έργα: Αισχύλου, Σοφοκλή, Ευριπίδη, Αριστοφάνη, Ίψεν, Στρίμπεργκ, Ο’Κέισι, Λόρκα, Ο’Νιλ, Μπρεχτ, Μπουλγκάκοφ, Ντοστογιέφσκι, Γκόρκι, Τουργκένιεφ, Σκούρτη, Μουρσελά, Καρρά, Μανιώτη, Ρούσσου, Μητροπούλου, Χριστο­φιλάκη, κ.α. κι έχει παίξει σε θέα­τρα όπως το Εθνικό, Κρατικό Β. Ελλάδος, Απλό Θέατρο, Θέατρο Εξαρχείων, Λαϊκό Πειραματικό, Δημοτικό Βέρροιας, κ.α.


Επικοινωνία βιβλίου: zoi triadafullidh, zoi.masoura@hotmail.com



Εκδόσεις Φίλντισι
Ξανθίππου 123, Παπάγου, 15669
Τηλ.: 210 6540170
www.filntisi.gr info@filntisi.gr












ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ "Κράτος: Ο Μεγάλος Παιδαγωγός μας..."

 "Πόλις άνδρα διδάσκει"(Σιμωνίδης ο Κείος)

“Χρόνος οξύς οδόντας. Και πάντα σμύχει και βιαιότητα.(Ο χρόνος έχει κοφτερά δόντια. Και τα συνθλίβει όλα με βία, Σιμωνίδης ο Κείος).

         Κι ενώ η Ελλάδα βιώνει τα παρεπόμενα της ακατανόητης σύγκρουσης των δύο τρένων, πολλοί είναι αυτοί που καταφεύγουν στην έκφραση λόγων παρηγορητικών προς τους συγγενείς των θυμάτων. Δίπλα στην θλίψη, τον θυμό και  την οργή επωάζονται και οι προβληματισμοί για την επόμενη μέρα.

          Κι αυτό γιατί ο Χρόνος, έστω και με την βιαιότητά του, θα απαλύνει ίσως τον πόνο των συγγενών των νεκρών. Εκείνο, όμως, που ανησυχεί τους Έλληνες είναι η ανικανότητα του κράτους να αποτρέψει παρόμοια φαινόμενα στο μέλλον και να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών προς αυτό.

        Ανεξάρτητα από τις ατομικές ευθύνες ή το ανθρώπινο λάθος οι πολίτες μέμφονται την αβελτηρία, τις παραλείψεις και την απουσία ελέγχου του κράτους σε βασικές δομές-υπηρεσίες του, όπως οι συγκοινωνίες/σιδηρόδρομοι. Θεωρούν πως το κράτος, ενώ προωθεί την ιδεολογία της αριστείας/αρίστων και βαυκαλίζεται για κάποια θετικά βήματα που έγιναν σε κάποιους τομείς (ηλεκτρονική διακυβέρνηση), αποδεικνύεται ανεπαρκές στην διαφύλαξη του υπέρτατου αγαθού, της ανθρώπινης ζωής όπως αυτό εκφράστηκε και με τα σχετικά συνθήματα.

    Ωστόσο μέσα σε αυτό το πένθιμο κλίμα και στην εκκολαπτόμενη αντισυστημικότητα από κάποιους κύκλους υπάρχουν κι εκείνοι οι απλοί άνθρωποι που χωρίς κραυγές και συνθήματα καταβυθίζονται στον αρχαίο ελληνικό λόγο και ανιχνεύουν θέσεις και ιδέες που βοηθούν στην πληρέστερη κατανόηση και ερμηνεία των παρόντων γεγονότων και ιδιαίτερα του διαπαιδαγωγητικού  ρόλου του κράτους.

                                            Το Κράτος διαπαιδαγωγεί;

      Σε μια συζήτηση με έναν σεμνό φίλο μου για τα σημερινά τεκταινόμενα μού επισήμανε μία θέση-ρήση του Σιμωνίδη του Κείου για τον ρόλο του κράτους στην διαπαιδαγώγηση των πολιτών του.

                                              “Πόλις άνδρα διδάσκει”

        Πολλοί είναι εκείνοι που  υποστηρίζουν πως η τραγωδία των Τεμπών δεν ανέδειξε μόνον τις οδυνηρές συνέπειες ενός ανθρώπινου λάθους (σταθμάρχη),αλλά και τις χρόνιες αδυναμίες του κράτους μας στην οργάνωσηεπίβλεψη και έλεγχο κάποιων ζωτικών τομέων που σχετίζονται με την ασφάλεια και την ζωή των πολιτών. Η ρουσφετολογία, ο νεποτισμός και η αναβλητικότητα τείνουν να καταστούν έννοιες συνώνυμες με το ελληνικό κράτος και το πολιτικό μας σύστημα.


       Πώς μπορεί να διδάξει και να εμπνεύσει το ελληνικό κράτος την εργατικότητα, την πειθαρχία και την προνοητικότητα, όταν το ίδιο απαξιώνει με τις λειτουργίες του τις παραπάνω αρετές; Ο μεγάλος παιδαγωγός είναι το ίδιο το κράτος τόσο με την λειτουργία του όσο και με τις παραλείψεις του.

        Όταν, όμως, η απουσία ελέγχου και αξιολόγησης βαπτίζονται ως δημοκρατικότητα,  όταν  η αναρρίχηση των μετρίων σε καίριες θέσεις θεωρείται αξίωμα για ίσες ευκαιρίες σε όλους και όταν η ανεξέλεγκτη δράση των ισχυρών του πλούτου προβάλλεται ως σεβασμός στους νόμους της ελεύθερης οικονομίας, τότε πρέπει να ανησυχούμε και να δυσπιστούμε για την διαπαιδαγωγητικό ρόλο του κράτους μας.

                          Τελικά το κράτος διδάσκει τον άνδρα-άνθρωπο;

                                             Το  Κράτος = Σχολείο

          “Ξυνελών τε λέγω την τε πάσαν πόλιν της Ελλάδος  παίδευσιν είναι”.

        Ο Περικλής στον Επιτάφιό του διακηρύσσει με έμφαση τον διαπαιδαγωγητικό ρόλο της Αθήνας κατά τον 5ο π.χ αιώνα. Όσο κι αν αυτή η θέση συνιστά μία εξιδανίκευση της θέσης της Αθήνας στην εποχή του Περικλή, δεν παύει ωστόσο να αποτυπώνει την κυρίαρχη άποψη για το ρόλο του κράτους τότε.

      Ποιος θα μπορούσε να υπερηφανευτεί πως και σήμερα η Ελλάδα ως κράτος και πολιτικό σύστημα σε όλες τις εκδηλώσεις του αποτελεί σχολείο για τους πολίτες της και για τα άλλα κράτη; Ποιος θα μπορούσε να υπερηφανευτεί πως η σημερινή Ελλάδα ως δημοκρατία αποτελεί αντικείμενο μίμησης για τις άλλες χώρες, όπως με έμφαση υπερηφανευόταν ο Περικλής για την Αθήνα της εποχής του.

     “Χρώμεθα γαρ πολιτεία ου ζηλούση τους των πέλας νόμους, παράδειγμα δε μάλλον αυτοί όντες τισίν ή μιμούμενοι ετέρους” (Το πολίτευμά μας δεν αντιγράφει τα ξένα πολιτεύματα. Αντίθετα, είμαστε πολύ περισσότερο εμείς παράδειγμα για τους άλλους παρά μιμητές τους).

                                          Το   Ήθος του Κράτους

        Ο Νικίας είχε τονίσει “Άνδρες γαρ  Πόλις”, δηλώνοντας εμφαντικά το ρόλο των πολιτών σε ένα κράτος. Από την άλλη πλευρά ο Ισοκράτης θεωρούσε πως βασική συνιστώσα σε ένα κράτος είναι και το Ήθος των πολιτικών αρχόντων:

   “Το της πόλεως όλης ήθος, ομοιούται τοις άρχουσιν” (Το ήθος όλης της πολιτείας είναι το ίδιο με αυτούς που την κυβερνούν).

       Έτσι σε μία πόλη και σε ένα κράτος το ήθος των πολιτών και των πολιτικών βρίσκονται σε μία αιτιοκρατική σχέση. Όταν αυτή σχέση διαρραγεί τότε ανθοφορούν διαλυτικά φαινόμενα σε όλο το σώμα της κοινωνίας και δεν πρέπει να μάς εκπλήττουν φαινόμενα όπως αυτό της τραγωδίας των Τεμπών.

         Κι αυτό γιατί το κράτος δεν κυβερνά μόνον με ψηφίσματα, αλλά και με το ήθος των πολιτικών και των πολιτών.

    Oυ γαρ τοις ψηφίσμασιν αλλά τοις ήθεσιν καλώς οικείσθαι τας πόλεις” (Ισοκράτης).

                                            Οι Διδαχές του Οιδίποδα

           Στην διδαχή των πολιτών συμβάλουν κατά θετικό τρόπο  ο διάλογος, η πολιτική κριτική ή ακόμη και οι κομματικές αντιπαραθέσεις, όταν  κινούνται στα πλαίσια του πολιτικού πολιτισμού και στοχεύουν στην επίλυση προβλημάτων και όχι στην ταπείνωση του αντιπάλου ή στην ταπεινή εξυπηρέτηση κομματικών συμφερόντων και  προσωπικών φιλοδοξιών. Πρωτίστως,όμως, οι πολιτικές διενέξεις πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και την εκάστοτε συγκυρία χωρίς να εργαλειοποιούν πολιτικά και κομματικά την αγωνία,τον φόβο και τον πόνο των πολιτών. Η διάχυση των ευθυνών από τους πολιτικούς μας  σχετικά με το αίτιο της τραγωδίας των Τεμπών και οι οξείες αντιπαραθέσεις είναι ενδεικτικές- ως πολιτική συμπεριφορά- για την απουσία σεβασμού στον δημόσιο πόνο και θυμό.

 

          Την απρέπεια των πολιτικών μας σε τέτοιες στιγμές την είχε επισημάνει και ο Σοφοκλής στην τραγωδία του "Oιδίπους Τύραννος", όπου η Ιοκάστη μέμφεται τους Κρέοντα και Οιδίποδα για την οξύτατη λογομαχία τους:

     "Τι την άβουλον, ω ταλαίπωροι, στάσιν, / γλώσσης  επήρασθ'; ουδ' επαισχύνεσθε γης / ούτω νοσούσης  ίδια κινούντες κακά;" (Γιατί,ταλαίπωροι,την λογομαχία αυτή την απερίσκεπτη σηκώσατε; και δεν ντρέπεστε,ενώ η χώρα δέρνεται από την αρρώστια,να ανακατεύετε εσείς δικά σας πάθη;).

         Πόσο επίκαιρος και πόσο διαχρονικός είναι ο Σοφοκλής! Αλλά και πόσο διδακτικός  για τον διαπαιδαγωγητικό ρόλο της πολιτείας και των των ταγών της εξουσίας!

        Βέβαια κανείς δεν περίμενε από του πολιτικούς μας να θρηνούν δημόσια για το κακό που προκάλεσε η σύγκρουση των δύο τρένων (Η Ελλάδα δεν είναι Β.Κορέα). Τουλάχιστον ας διάβαζαν με προσοχή τα λόγια του Οιδίποδα, που σε ανάλογη με την δική μας περίπτωση, έλεγε:

   "Η δ' εμή / ψυχή πόλιν τε καμέ και σ' ομού στένει" (αλλά η δική μου ψυχή θρηνεί και για την πόλη και για μένα και για σας όλους μαζί).

                                           Το Χρέος για μια διάψευση

     Το καλύτερο μνημόσυνο στους νεκρούς και ο  πιο πειστικός παραμυθητικός λόγος για τους οικείους των θυμάτων είναι το χρέος μας να διαψεύσουμε τόσο την διαπίστωση του Σημίτη «Αυτή είναι η Ελλάδα», όσο και την ανάλογη  πικρή διαπίστωση του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, όταν πια η Ελλάδα έγινε κράτος μετά την απελευθέρωση από του Τούρκους :

     “Τούτο το ντοβλέτι (κράτος ή κρατική εξουσία) ούτε φτιάνεται, ούτε χαλιέται, αιωνίως θα σέρνεται”.

https://iliasgiannakopoulos.blogspot.com/






Παρουσίαση του βιβλίου "Στην καρδιά μου γράφει ΕΛΛΑΔΑ " του Στάθη Λιώτη

 


                          Γενναδίου 8 και Ακαδημίας -10678 ΑΘΗΝΑ

                                                         Τηλ:2103834559 E-mail: eel@otenet.gr 

                                                        ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 

                                  ΠΕΜΠΤΗ, 30 Μαρτίου 2023, ώρα 6:30 μ.μ.

Ο Στάθης Λιώτης –Ποιητής- Μουσικός σας προσκαλεί στην αίθουσα

Μιχαήλας Αβέρωφ, της ΕΕΛ, οδός Γενναδίου 8 και Ακαδημίας,7ος όρ.

Στην παρουσίαση του βιβλίου του:

            --- Στην καρδιά  μου γράφει ΕΛΛΑΔΑ —Αθήνα 2021.

                  Με την στήριξη της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών.

ΟΜΙΛΗΤΕΣ:

Κώστας Καρούσος, Πρόεδρος ΕΕΛ. Λογοτέχνης, Εικαστικός.

Σοφία Σκλείδα, Φιλόλογος- Καθηγ .Κριτ. Λογοτ. Αντ/δρος ΕΚΝΜ ΕΕΛ.

Χρύσα Νικολάκη, Βιβλιοκριτικός, Συγγραφέας, Θεολόγος, μέλος ΕΕΛ.

Απαγγέλλει: Άγγελος Μαρίνος-ηθοποιός

Συντονίζει: Κώστας Καρούσος, Πρόεδρος ΕΕΛ.

       

                              Η Παρουσία σας θα μας τιμήσει     


 




"Ο Κλόουν¨Τραγούδι ( Μουσική: Θάνος Καλαϊτζής Στίχοι: Κωνσταντίνος Ντζούνης )

 


Ο Κλόουν

Μουσική: Θάνος Καλαϊτζής
Στίχοι: Κωνσταντίνος Ντζούνης


O ΚΛΟΟΥΝ
Οι μικροί μου φόβοι με μπογιές βαμμένοι στα μάτια κυλάνε το πρωί Ψεύτικα γελάνε τα χρώματα χαλάνε μα πάντοτε τους βρίσκω εκεί Οι μικροί μου φόβοι δεν γνωρίζουν όχι δεν μ’ αφήνουν μόνο ούτε στιγμή την πόρτα μου χτυπάνε με παρακαλάνε το δρόμο τους δείχνω στην ψυχή Οι μικροί μου φόβοι ψεύτικοι και μόνοι μα συνάμα τόσο αληθινοί στις τσέπες μου χωράνε τις ώρες μου μετράνε με τη δική τους τη φωνή Μα ένας κλόουν είμαι που τη χαρά σκορπά στα πρόσωπα των άλλων Στη σκηνή μου επάνω όνειρα τρελά στην καρδιά τους βάζω









DIAMONDS AND GUNS – νέο EP “Making Cash For Heartless Crooks"

 


Single “So long Chicago” 

(Δείτε το official Music Video εδώ) 

https://youtu.be/Wtmw1x4iXS0 

 



 

Το "Making Cash For Heartless Crooks" έχει λίγο πιο χαρούμενο τόνο από τις προηγούμενες κυκλοφορίες τους. Περισσότερο νοσταλγικό-, πάρτι- και ένα μικρό φλερτ με καλοκαιρινά συναισθήματα. Μελαγχολική, αρμονική, ενεργειακά και όμορφη δυναμική ανάμεσα στο σκοτάδι και το φως στους στίχους. 

Όλα τα τραγούδια είναι υπέροχα. Το EP περιέχει πέντε κομμάτια μια όμορφη εισαγωγή και τέσσερα τραγούδια. 

Τα EP έχουν παραχθεί και ηχογραφηθεί από τους ίδιους. 

Το mix έγινε απότον θρύλο Tomas Skogsberg/Sunlight Studios (The Hellacopters, Entombed, Backyard Babies, με άλλα). 

Master από τον Sverker Widgren/Wings Studios. 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ. 

 

01. INTRO (MAKING CASH FOR HEARTLESS CROOKS) 

 

Από την αρχή (και ακόμα, ζωντανός σκοπός) ένα μακρύτερο εναλλακτικό τέλος στο τραγούδι "Oh' thx for Friday". Όμορφη εισαγωγή, αρκετά ειπωμένη. 

 

02. SO LONG, CHICAGO 

Ένα μοντέρνο, up beat και ένα υπέροχο πιασάρικο punkrock τραγούδι. 

Και χαρούμενη και λυπηρή ιστορία. Σχετικά με την καρδιά, τη σκοπιμότητα και το παρελθόν. 

 

03. NEVERTHELESS 

Κλασικό punkrock τραγούδι για τη νοσταλγία και τα καλοκαιρινά vibes. 

Λίγο πιο δύσκολο τραγούδι των Beach Boys. 

 

04. SEPTEMBER 

Μια ιστορία για το τελευταίο καλοκαιρινό πάρτι, χορευτικό και νοσταλγικό. 

 

05. OH' THX FOR FRIDAY 

Το πιο εναλλακτικό και δυναμικό κομμάτι του EP, δηλαδή η επιθυμία για Παρασκευή και Σαββατοκύριακο. Μελαγχολικό, χορευτικό με λίγο φλερτ με ρυθμούς ντίσκο και μια λάμψη συναισθημάτων «Carleless Whisper», από τον θρύλο Τζορτζ Μάικλ. 

 

 

BIO 

 

2019, Στοκχόλμη, Σουηδία, τέσσερις φίλοι που αποφάσισαν να ξεκινήσουν ένα ροκ συγκρότημα. Όταν το συγκρότημα συζήτησε το όνομα του συγκροτήματος, βρέθηκαν ανάμεσα σε κακές προτάσεις ή «Diamonds and Guns». Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το συγκρότημα ηχογράφησε τρεις δικές τους παραγωγές/κυκλοφορίες και μουσικά βίντεο, τα "The Lonesome Man", "Cheers To Us" και "Singing Songs From Hell". 

Τώρα, με τον θρύλο Tomas Skogsberg (The Hellacopters, Entombed, Backyard Babies, με άλλα) μαζί τους, η μπάντα έχει αλλάξει ταχύτητα! 

Τίποτα άλλο εκτός από την επιτυχία δεν υπάρχει, η σκληρή δουλειά αποδίδει καρπούς. 

Απολαύστε στο πάρτι τους, δεν θα το μετανιώσετε! 

 

Στο EP συμπεριλαμβάνεται και το single “So long Chicago”.



 

https://www.facebook.com/diamondsandgunsband/ https://www.instagram.com/diamondsandguns.official/  

https://www.youtube.com/@diamondsandguns8226 

https://soundcloud.com/user-453369902 https://open.spotify.com/artist/31vY2PHKc1P1SsUAt2Jmhi?si=8T52edaoQHCo8maPqL5kUg