Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά - Βιβλιοκριτική στο βιβλίο "Ο Μαυροσκούφης αναμνήσεις μιας κόρης" της Θεοπούλας Γκαϊντατζή

 


Βιβλίο:Ο Μαυροσκούφης
αναμνήσεις μιας κόρης
Συγγραφέας: Θεοπούλα Γκαϊντατζή
Εκδόσεις :Νέα Διάσταση 2019
Βιβλιοκριτική:Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά


Σε αυτό το βιβλίο η συγγραφέας με αναδρομή μιλάει για τον Μαυροσκούφη πατέρα της, που εξαιτίας του χαρακτήρα του και της δύσκολης, από κάθε άποψη, εποχής, προκάλεσε τόσα τραύματα ικανά να δώσουν τούτη την αφόρμηση της συγγραφής η οποία ενυπήρχε ως ιδέα και μετά από μισό αιώνα περίπου, έγινε πραγματικότητα.

Ο Μαυροσκούφης πέρα από την πραγματικότητα και αφού επιλέχτηκε ως τίτλος αποτελεί και το σύμβολο του δυνατού, που λόγω χαρακτήρα ήθελε έτσι να φαίνεται απέναντι στους αδύναμους υποτακτικούς ,στη γυναίκα του και στα παιδιά του.

Έτσι θα προκύψει ένα «κατηγορώ»εναντίον του, που όμως όταν φτάνει στο «εδώλιο» θα αθωωθεί μιας και δεν θα μπορεί πλέον να συνεχίζει τα ξεσπάσματα της νιότης.

Ο Μαυροσκούφης ή ένα βαρύ αποτύπωμα για τη Θεοπούλα.

Αντίβαρο η μητέρα.Όλη η πίκρα χρεώνεται στον πατέρα και στις επινοημένες παιδαγωγικές του μεθόδους.

Σπαράγματα οι μνήμες.

Ένας δύσκολος γάμος και τα ξεσπάσματα των καυγάδων κατέληγαν στα δύο παιδιά.Ένας Μαυροσκούφης στο στρατό κατάφερε να τα κάνει στη συνέχεια όλα μαύρα και να τα γκριζάρει με ευκολία όταν αντιλαμβανόταν την αυστηρότητά του.Γιατί, γκριζάρισμα ονομάζω την προσπάθεια να λάβουν περισσότερες γνώσεις τα παιδιά του, Αγγλικά και μουσική παιδεία για παράδειγμα.

Η Θεοπούλα η κόρη που ακουμπούσε για πολλά χρόνια την κομματιασμένη ψυχή της, αποφάσισε να εκθέσει ένα πρόσωπο όχι για να το πλήξει βαθύτατα όπως έκανε εκείνος αλλά για να πει όσα δεν του είπε, για να τακτοποιήσει τις πίκρες της και τις αναστολές ,για να βγει στη λεωφόρο της ελευθερίας και της ελευθεροστομίας και για πολλούς εξ ημών, για να μας διδάξει γιατί εγώ έτσι είδα τον Μαυροσκούφη ως αφορμή για περίσκεψη και διάλογο με τον εαυτό μου.Κι αν κάποιες αναφορές έχουν τη δύναμη του όπλου εν τούτοις δεν σκοτώνουν,προβληματίζουν και αθωώνουν. Γιατί δεν είναι μόνο οι άνθρωποι δύστροποι είναι και η εποχή στην οποία ζουν και δημιουργούν.

Αν αναγνώστη μου κάνεις τα λόγια εικόνες καθώς διαβάζεις το βιβλίο θα καταλάβεις πώς τότε ο γονιός, στην περίπτωσή μας ο πατέρας, μοίραζε ρόλους στη γυναίκα του και στα παιδιά του και είχε απαιτήσεις να δουλέψουν σκληρά είτε στο καφενείο ,είτε στο χωράφι .Το «όχι» σήμαινε τιμωρία.

Το περιεχόμενο του βιβλίου αναπτύσσεται πάνω σε συγκυρίες και προσωπικές εμπειρίες της καθημερινότητας, ικανές να κομματιάσουν την ψυχή,κυρίως,ενός ανήλικου κοριτσιού.

Η Θεοπούλα με καταλύτη την υπομονή, κουβαλούσε στην πλάτη της αποσκευές με ποικίλο περιεχόμενο. Μεγαλώνοντας χρειάστηκε πολλές φορές να ακουμπήσει κάπου να ξεκουραστεί. Ευτυχώς με τις σπουδές της το γάμο της και την απόκτηση έξι παιδιών άλλαξε το περιεχόμενο των αποσκευών αλλά πάλι κράτησε τα άκρως απαραίτητα τις δοκιμασίες που αν δεν τις κατέθετε γραπτώς, η ψυχή της θα βασανιζόταν. Τι κάνει δηλαδή με τη συγγραφή; Εξαγνίζει ένα πετραδερό κακοφωτισμένο σοκάκι από το οποίο ήταν υποχρεωμένη να περνά- κι ας την πλήγωναν οι κοφτερές πέτρες και τα αγκάθια- σε δρόμο ομαλό ευκολοδιάβατο να μη βαραίνει τη φρίκη που δοκιμάζει τις αντοχές της.

Με τη συγγραφή κάνει ταμείο, ξεκαθαρίζει λογαριασμούς, δείχνει στον αναγνώστη ότι μπορείς να βγεις κερδισμένος αν μάθεις να συγχωρείς .Γιατί όσο κι αν αγανακτεί κανείς με την απάνθρωπη συμπεριφορά του πατέρα ,όταν αγνοείς το χρόνο και δεν τον ανταγωνίζεσαι, όταν προσαρμόζεσαι σε κάποιες καταστάσεις ,γιατί τι άλλο να κάνεις για να μη χαλάσεις τον εαυτό σου, τότε αντέχεις, δημιουργείς, ισορροπείς και γράφεις εν προκειμένω 112 σελίδες.

Η σκιά του Μαυροσκούφη έπεφτε παντού.Όλα τα’σκιαζε η φοβέρα.Τα οικονομικά του που ήταν καλά στηρίζονταν και στην εργασία της γυναίκας του και των παιδιών του.

Στο βιβλίο κάθε ιστορία είναι μια εκ βαθέων εξομολόγηση αλλά και μια γνωστοποίηση για τα πέτρινα χρόνια τότε που δεν γινόταν διάλογος και οι καυγάδες στην οικογένεια γκρέμιζαν τον ψυχικό κόσμο ενός μικρού,έφηβου και νεαρού κοριτσιού το οποίο έγινε δυνατό και κατάφερε να χτίσει την γκρεμισμένη αυτοπεποίθηση.

Ο Μαυροσκούφης είναι ένα βιωματικό βιβλίο με συνονθύλευμα συναισθημάτων πόνου, υποταγής αλλά και αγάπης. Το τελευταίο ο αναγνώστης πρέπει με προσοχή να το αντλήσει, αφούυποδηλώνεται και δεν καταδηλώνεται.

Δεν ξέρω πόσο ισχύει και για ποιους το «γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο ,πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω …»

Και γεννάται το ερώτημα: η Θεοπούλα γράφει για να κατηγορήσει με την έννοια τού θεωρώ κάποιον ένοχο ή για να κατανοήσει μια οδυνηρή συμπεριφορά; Ερώτημα στο οποίο οφείλουμε να δώσουμε απάντηση υπολογίζοντας στο πατρικό δεσποτισμό που ήταν καθολικό φαινόμενο μόνο που το στημόνι έκανε τη διαφορά.

Από το ψυχικό ξεγύμνωμα προκύπτει ένα κατηγορώ. Η συγγραφέας ανακαλεί μνήμες, σπαράγματα από σημαντικά και ασήμαντα περιστατικά της παιδικής ηλικίας. Το στοιχείο που εξυπηρετεί την ταύτιση της αυτοβιογραφικής συναισθηματικής υπόθεσης με την ψυχολογικών εκφάνσεων οδύνη ρέει κάτω από τη σπάνια γεύση της περιγραφής. Η πρωτοπρόσωπη αφήγηση διανθίζεται

από παρεμβολές όπως τραγούδια που άκουγε ο πατέρας της, γιατί όταν ήταν στις καλές του, ήταν η καλύτερη παρέα.

Ο Μαυροσκούφηςείναι μικρογεγονότα που επέδρασαν αρνητικά πάνω στο προσωπικό πλέγμα της αφηγήτριας, της συγγραφέως, η οποία χρησιμοποιώντας τη μνήμη και τη λογοτεχνία, μας έδωσε τον ψυχικό του κόσμο όπως εκδηλωνόταν σε πολλές εκφάνσεις και την εικόνα του.Ο Μαυροσκούφης όπως του έμεινε, όχι τυχαία, το παρατσούκλι, ζούσε και καθημερινά σχεδόν δημιουργούσε έναν αρκετά διαταραγμένο περίγυρο.

Όσο χρόνο διάβαζα το βιβλίο ένιωσα να ενεργοποιούνται εσώτερες δυνάμεις ακριβώς όπως όταν διάβαζα τη Φόνισσα του Παπαδιαμάντη που έψαχνα να βρω τρόπο να δικαιολογήσω τις πράξεις της, όπως όταν διάβαζα την επιστολή 103 σελίδων του Κάφκα προς τον πατέρα του. Προτείνω να διαβαστεί έχοντας υπόψη μου την κατάληξη, χωρίς αποκλίσεις από την πεζογραφική του δυναμική σαν μια προσπάθεια της Θεοπούλας να μας δείξει πως κι αν είσαι δύστροπος δεν είναι ο άνθρωπος από μόνος του κακός είναι και οι καιροί που συνδράμουν στην ανάδειξη παρόμοιων χαρακτήρων. Αν δούμε και την ηθική της συγγραφής, της δημιουργίας του βιβλίου, έχει πολλά κρυμμένα καλά, που εμείς οι αναγνώστες καλούμαστε να τα ανακαλύψουμε και μας βοηθάει η στρωτή γλώσσα και το οικείο, εξομολογητικό και για τούτο λιτό ύφος.

Δίπλα σε έναν επιπόλαιο, αλαζόνα,που κατρακυλάει ηθικά, στέκεται καρτερικά η γυναίκα του ως το τέλος.Και η κόρη η Θεοπούλα σύμφωνα με τη μαρτυρία τής μητέρας της, τον αγαπούσε πολύ αφού τα παιδιά δεν είδαν μόνο άσχημα αλλά και πολλά καλά.Ο Στέργιος που έγινε Μαυροσκούφης στάθηκε ξεχωριστός έκανε μεγάλα σφάλματα αλλά και μεγάλα πράγματα. Και η συγγραφέας πρόλαβε και μας επιβεβαίωσε τη συγχώρεση σε έναν αντρειωμένο, όπως γράφει.Στον άνθρωπο ο οποίος καταβεβλημένος από την μακρά ασθένεια,έκανε όπως πολλοί κάτι σημαντικό:ζητούσε συνεχώς συγχώρεση.Θα συμβεί ό,τι και με τον αετό που για να αναγεννηθεί στα σαράντα του χρόνια περνάει από μια διαδικασία επώδυνη.Θα αποσυρθεί στη φωλιά του θα σπάσει το ράμφος του πάνω στα βράχια και όταν βγει το νέο ράμφος, θα φροντίσει τα νύχια του και τα φτερά του έτσι θα ζήσει άλλα τριάντα χρόνια περίπου.

Κι ο κόσμος της Θεοπούλας θα ημερέψει θα γίνει πιο πράος ειρηνικός απέναντι στις πολλών ετών σκέψεις και με την υλοποίηση του ποθούμενου,της συγγραφής του βιβλίου, εξομολογητικώ τω τρόπω, θα αναγεννηθεί, κι όταν ο Θεός την καλεί κοντά του θα αναπαυθεί κι εκείνη εν ειρήνη, γιατί ο χρόνος ανήκει στον εαυτό του και ο άνθρωπος είναι βορά του χρόνου.

Βιβλιοκριτική:Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά





ΓΙΑΝΝΑ ΒΛΑΧΟΥ "ΚΟΥΤΣΟΦΛΕΒΑΡΟΣ"

 


Κουτσή χαρά , κουτσή στιγμή Στον μήνα που χει 28 δεν προλαβαίνεις. Τις μέρες άσκοπα μετράς κι άκαιρος πάντα μένεις. Μικρή χαρά, μικρή εποχή Φλεβάρης όταν φτάσει το γέλιο σβήνει στην αρχή πριν η άνοιξη να φτάσει. Χειμώνα τέλους καρτερείς μα εκείνος επιμένει και του Φλεβάρη η έλλειψη ανάμνηση που μένει.

® Γιάννα Βλάχου

Η εικόνα είναι από το https://gr.pinterest.com/







W.E.B. + GENTIHAA + DRAMA NOIR – live at Temple Athens - Σάββατο 29 Απριλίου

 


Το Σάββατο 29 Απριλίου μια σκοτεινή σύμπραξη θα πραγματοποιηθεί στο Temple Athens.
Τρία συγκροτήματα που εκπροσωπούν επάξια στη χώρα μας τoν συμφωνικό και ατμοσφαιρικό extreme metal ήχο, τρία σχήματα που το καθένα με τον τρόπο του έχει καταθέσει στον μέγιστο δυνατό βαθμό τα διαπιστευτήρια του, σε μια σκηνή του ακραίου ήχου με μακρά  και σπουδαία ιστορία, δυναμικό παρόν και πολλά υποσχόμενο μέλλον, ενώνουν τις δυνάμεις τους για μια βραδιά που διαθέτει όλες τις προδιαγραφές για να μείνει αξέχαστη στους λάτρεις του είδους.  

 

 

Σάββατο 29 Απριλίου 

Doors open 20:00 

Είσοδος 10 ευρώ 

 

Facebook event:  https://www.facebook.com/events/724790926030810 

 

Τα εισιτήρια κοστίζουν 10€ στην προπώληση.
Η προπώληση πραγματοποιείται μέσω τουviva.gr και του δικτύου καταστημάτων του. 

https://www.viva.gr/tickets/music/w-e-b-gentihaa-drama-noir-live-at-temple/ 

 

Temple Athens 

Ίακχου 17 – 11854 Αθήνα
• Τηλ.: +30 210 3468523 

 

================================ 

 


Οι headliners της βραδιάς W.E.B. δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις…
Ιδρυμένοι το 2002, με 5 άλμπουμ και ένα EP στο ενεργητικό τους, οι W.E.B. είναι ένα από τα leading συγκροτήματα της Symphonic Black Metal σκηνής.
 Έχοντας μεγάλη συναυλιακή εμπειρία με εμφανίσεις δίπλα σε Iron MaidenManowarCradle of FilthMoonspellMelecheshBatushka μεταξύ άλλων, μετά την Ευρωπαϊκή περιοδεία τους με τους Fleshgod Apocalypse και έχοντας στις αποσκευές τους τον πολυσυζητημένο - και κατά πολλούς καλύτερό τους – δίσκο “Colosseum” που κυκλοφόρησε από την θρυλική Metal Blade Records, φαίνεται πως έχουν σκοπό να μην αφήσουν περιθώρια αμφιβολιών πως όσοι παρευρεθούν στο Temple στις 29 Απριλίου, θα βιώσουν μια metal εμφάνιση γεμάτη αδρεναλίνη, γκάζια και… λουτρό αίματος. 

  

https://linktr.ee/webmetalband 



Οι Gentihaa είναι ένα σχήμα που έσκασε σαν βόμβα στην Ελληνική Extreme Metal Σκηνή πριν λίγα χρόνια μέσα από το ντεμπούτο άλμπουμ τους “Reverse Entropy” σε παραγωγή του Bob Katsionis και μίξη από τον Fotis Benardo προκαλώντας μεγάλη αίσθηση, η οποία μεγιστοποιήθηκε από τις εξαιρετικές εμφανίσεις τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τους θρυλικούς Dimmu Borgir, ενώ έχουν πραγματοποιήσει ανάλογες εμφανίσεις ως headliners αλλά και με κορυφαία ονόματα όπως οι Septicflesh και οι Asphyx.
Το ιδιαίτερο στυλ τους το οποίο φιλτράρει επιρροές από το traditional Heavy Metal ως το majestic Dark – Death Metal προσφέρει την πολυπόθητη ταυτότητα που χρειάζεται κάθε νέο συγκρότημα σήμερα και η εμπειρία που έχουν αποκτήσει στο σανίδι, αποτελεί εγγύηση για μια εμφάνιση στο Temple που θα μείνει χαραγμένη σε κάθε παρευρισκόμενο.  

 

https://gentihaa.bandcamp.com 

https://www.facebook.com/gentihaa 

https://www.instagram.com/gentihaaofficial  

https://www.youtube.com/GENTIHAAOfficial 

 



Οι Drama Noir, είναι μια Symphonic Blackened Death Metal μπάντα και δημιουργήθηκαν από τον Mephisto στην Κόρινθο, το 2017. Με σταθερό πίσω από τα τύμπανα τον Yngve και τον Peisithanatos στο μπάσο και συνεργαζόμενοι με διάφορα μέλη όλη αυτή την περίοδο, οι Drama Noir έχουν καταλήξει πλέον στην πιο δυνατή τους σύνθεση και συνεχώς ανερχόμενοι έχουν κυκλοφορήσει ως τώρα 2 singles, 2 albums και ένα split EP με τους Γερμανούς Morgenrothe με κορυφαία στιγμή ως τώρα το “A Necromancy Lore” του 2020, που απέσπασε εξαιρετικές κριτικές παγκοσμίως και που όπως και το EP έχει κυκλοφορήσει από τη Γαλλική Drakkar Productions.
Το νέο και τρίτο album τους, σε παραγωγή από τον Psychon (Septicflesh) είναι έτοιμο και αναμένεται μέσα στο 2023 πάλι από την Drakkar Productions, ενώ το single “Risen to Avenge” που έχει ήδη κυκλοφορήσει, αποδεικνύει ότι οι Drama Noir είναι πανέτοιμοι για το επόμενο και μεγάλο βήμα στην ήδη αξιόλογη πορεία τους. 


 


Η 29η Απριλίου αναμένεται ως μια από τις δυνατές βραδιές του 2023 στον ακραίο metal ήχο, όπου το σκοτάδι, το πάθος και η ατμόσφαιρα θα περισσεύουν προσφέροντας στο κοινό μια εμπειρία που όλοι θα θυμούνται. Be there





Poems by Kang Byeong-Cheol ( Korea)

 


Kang Byeong-Cheol PhD(writer, poet, translator)


Kang Byeong-Cheol is a Korean authors, poetand translator. Born in Jeju city of South Korea in 1964. He started writing in 1993, publishing his first short story, “Song of Shuba,” at the age of twenty-nine.
He published a collection of short stories in 2005. He won 4 Literature award and published more than 8books.
He was a member of The Writers in Prison Committee (WiPC) of PEN International (2009-2014).
He wasan editorial writer of NewJejuIlbo Which is a News Paper in Jeju City, Korea.



Snowfalling white birch forest

Having flown around the world,
I am watching now, snow falling
on white birch forest in Poland

I am missing only sunshine of Jejucity
There is nothing more precious present than sunshine
Sunshine of autumn of Jeju city is gorgeous

You'll never know how much I love sunshine
Nothing can make me happy when skies are gray
I am longing for the sun while watching snow falling
on white birch forest in Poland
Snowflakes are falling steadily on snow-covered birch trees

Kang Byeong-Cheol

🌼

My friend, KIEU BICH HAU

Who are you?
I do care about you
I have been searching beautiful value in yourself
I feel intimacy, care you and share activity

My friend, KIEU BICH HAU
You reveal me to the world,
What is in my mind
What do I do
Through our friendship,
World understand me

A man is like an island,
Like our life to be that of an island
Trees and birds,
Friends of an island

A man without friends is a devastated Island
An island without spring water and trees
My dearest friend, KIEU BICH HAU
Make birds take a rest through your kindness
You are my trees and spring water

Through mutual caring, intimacy, shared activity
We became friends
My dearest friend, KIEU BICH HAU

Kang Byeong-Cheol











Αngels PR presents, SPRING ROCKS vol.1 – Σάββατο 1 Απριλίου @ Holywood stage

 


H Angels PR Worldwide Music Promotion παρουσιάζει ένα ακόμα πολύ δυνατό live με άρωμα Άνοιξηςτο SPRING ROCKS vol.1 

 

Το Σάββατο 1 Απριλίου υποδεχόμαστε τρεις εξαιρετικές Ελληνικές μπάντες και απ’ το Los Angeles των H.Π.Α. μια μπάντα-έκπληξη!!! 

Στην σκηνή του Holywood Stage θα βρεθούν οι NOMOSDISILLUSIVE PLAYSLOW BURNING CAR (U.S.A), και SCREAM COLLISION, τέσσερεις μπάντες με διαφορετικές μουσικές καταβολές που υπόσχονται μια απόλυτη rock βραδιά στο πιο φιλόξενο stage της πόλης. 

Be there!!!!!! 

 

Doors open 20:00 

Είσοδος 12 ευρώ 

 

Σάββατο 1 Απριλίου 

Holywood stage 

ΛεωφΒουλιαγμένης 289 - Άγιος Δημήτριος 

(Μετρό ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ και ΔΑΦΝΗ) 

Τηλ. 210-9700418 

https://www.facebook.com/holywoodstage.gr 

 

Facebook event: https://www.facebook.com/events/524631183147807 

 

……………………………………………… 

 

Headliners βραδιάς θα είναι οι NOMOS.  

Δημιουργήθηκαν το 2018 στην  Αθήνα. Η μουσική τους διακρίνεται για τα έντονα μελωδικά και modern στοιχεία, συμβαδίζοντας με τη νέα εποχή της metal σκηνής. Οι LIVE εμφανίσεις τους ξεχωρίζουν για την ενέργεια και τη δυναμική τους ατμόσφαιρα, παρασύροντας το κοινό τους σε ξέφρενα μονοπάτια. Αυτή την εποχή προετοιμάζουν το debut album τους που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2023. Οι ΝΟΜΟείναι οι: Michael Sirigos-Guitar, George Papathanasiou-Bass, Klea G-Vocals, Kostas Nikolopoulos-Guitar, Michael Kagias-Drums, George Tsiligiroglou-Keys 

https://www.facebook.com/nomosband 

 

Πριν απ τους nomos σκηνή ανεβαίνουν οι DISILLUSIVE PLAY 

Έχουν ισχυρή παρουσία στην τοπική ζωντανή σκηνή με πολλές ζωντανές εμφανίσεις μαζί με γνωστούς καλλιτέχνες και συγκροτήματα όπως: "Gus G", "Newman", "La Tulipe Noire", "Meden Agan" και πολλά άλλα, μαζί με μια ισχυρή παρουσία σε τοπικά μουσικά φεστιβάλ (Ladies of Metal Festival τα τελευταία 4 χρόνια).  

 Οι Disillusive Play είναι: Αντιγόνη Καλαμάρα: Φωνή / Δημήτρης Κνίκος: Κιθάρα / Τριβιζάς Φώτης: Κιθάρα / Μιχάλης Μυτιλίνης: Μπάσο / Δολιανίτης Άρης: Τύμπανα  

Το "Open Arms" είναι η πρώτη ολοκληρωμένη κυκλοφορία των Disillusive Play.  

Πρόσφατα υπέγραψαν με την WornHoleDeath Records για την κυκλοφορία του νέου τους άλμπουμ με τίτλο "Songs for the Non-Existent". Το άλμπουμ θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2023. Στο νέο άλμπουμ  συμμετέχει ο Bob Katsionis (πρώην Firewind) στα Keyboards, η Ηλιάνα (Enemy Of Reality) στα δεύτερα φωνητικά και σε guest εμφάνιση του μπασίστα Παναγιώτη Μπουραζάνη σε ένα κομμάτι.   

https://www.facebook.com/disillusiveplay 

 

 

Πριν τους Disillusive Play με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε μία αγαπημένη μπάντα από το Los Angeles των Η.Π.Α. τους SLOW BURNING CAR. 

Οι Slow Burning Car είναι ένα Rock συγκρότημα από το Λος Άντζελες των Η.Π.Α.. 

Το line-up του σχήματος αποτελείται από τους: Troy Spiropoulos (Lead Φωνητικά/ Μπάσο), Zak St.John (Τύμπανα/ Δεύτερα φωνητικά), Kim Clayborne (Δεύτερα Φωνητικά), Tommy Marcel (Κιθάρα/ Δεύτερα φωνητικά), και Aaron Kusterer (Lead Κιθάρα). Το συγκρότημα έχει κυκλοφορήσει μόνο του πέντε ολοκληρωμένα albums, όλα ως ανεξάρτητες κυκλοφορίες, τα: Blowback (2007), Vol. 2-The Scattering (2009),  Assumption (2013), Defection (2017), Projection (2020). Το σχήμα έχει κάνει περιοδείες σε εθνικό (Η.Π.Α.) αλλά και διεθνές επίπεδο (στο Ηνωμένο Βασίλειο), έχει λάβει airplays τόσο ραδιοφωνικά, όσο και διαδικτυακά, έχει λάβει δημοσιεύσεις στον Τύπο (έντυπο και online), και επίσης έχει συνθέσει τη μουσική για την ταινία "Crash Artist" (Cinebyte Productions 2008). Αυτόν τον καιρό ετοιμάζουν το νέο τους album του οποίου τραγούδια θα μας παρουσιάσουν 

www.facebook.com/slowburningcar 

 

 

Την βραδιά ανοίγουν οι SCREAM COLLISION 

Οι Scream Collision είναι ένα progressive Hard Rock / Metal συγκρότημα που δημιουργήθηκε στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 2017. Στα πρώτα τους βήματα έπαιξαν διασκευές Rock, Hard Rock και Metal σε διάφορες μουσικές σκηνές.  Οι επιρροές τους είναι ποικίλες αλλά προέρχονται κυρίως από το Hard Rock και το Metal. Μετά από λίγο ένιωσαν ότι ήρθε η ώρα να συνθέσουν τη δική τους μουσική και στις 31 Μαΐου 2019 κυκλοφορούν το πρώτο τους single “Rolling a Dice”. Το πρώτο τους άλμπουμ «Memories» κυκλοφόρησε στις 21 Μαΐου 2021 από την Wormholedeath Records.  Το άλμπουμ περιέχει διάφορα στοιχεία που τους επηρέασαν όλα αυτά τα χρόνια, διαμορφώνοντας τον δικό τους ήχο.  Είναι ένα concept άλμπουμ, στο οποίο ο πρωταγωνιστής μας, από την απλή καθημερινότητα του, αρχίζει και χάνει τα λογικά του με αποτέλεσμα να φτάσει στο «πάτο». Όταν όμως είσαι στον πάτο δεν μπορείς να πας πιο χαμηλά οπότε με τα ψυχικά αποθέματα που του μένουν καταφέρνει να σηκωθεί και να επιστρέψει πιο δυνατός. Τον Ιανουάριο του 2022 κυκλοφόρησαν το πρώτο τους βίντεο κλιπ. Το «Mess Inside My Head (Memories)» είναι το πρώτο τραγούδι που περιγράφει την αρχή της ψυχικής κατάρρευσης του χαρακτήρα και έτσι ξεκινάει όλο το concept του άλμπουμ. Οι Scream Collision είναι : Ιωάννης Παντελαίος: Φωνητικά, Ιωάννης Χωριανόπουλος : Κιθάρες, Ευγένιος Διαμαντίδης: Μπάσο, Γεώργιος Χριστοδούλου: Πλήκτρα, Γεώργιος Λαμπράκος: Τύμπανα 

https://www.facebook.com/screamcollision