NEW official lyric video of Battle Symphony's "Soul Survivors" with Roberto Tiranti from Labyrinth on vocals!

  Battle Symphony - "Soul Survivors" (2022) - Official Lyric Video. Taken from Battle Symphony's debut album "War on Earth"!


Order the album here: https://battlesymphony.bandcamp.com/

"War on Earth" is released as limited edition digipak CD.

Music: Nikos Tzouannis

Lyrics: Nikos Tzouannis

Produced, mixed and mastered by hector.d

Battle Symphony on "Soul Survivors":

Roberto Tiranti: Vocals

Nikos Tzouannis: Keyboards

 Grigoris Giarelis: Guitars

Ektoras Tsolakis: Bass and Drums

Follow Battle Symphony:


275554481_273411598318678_769333834553900614_n.jpg

new photo.png

tzouannis-cover(2).jpg











Theo Nt / Birds Of Vale / The Ruckus Habit live at #sixdogs - Τρίτη 31 Μαΐου

 


Theo Nt / Birds Of Vale / The Ruckus Habit live at #sixdogs - Τρίτη 31 Μαΐου 

 

Doors: 21:00
Tickets: 5€

 

Line up:
The Ruckus Habit 21:15 - 22:00
Birds Of Vale: 22:15 - 23:00
Theo Nt: 23:15 - 00:00 

 

Facebook event: https://www.facebook.com/events/527714485670909 

 

 

Theo Nt 

Ο Theo Nt είναι μια από τις φωνές που ξεχωρίζουν για την δυναμική και την πολύ χαρακτηριστική χροιά της.
Διατηρώντας πάντα την ψυχή του καθαρή ξεκινά τα δισκογραφικά του μονοπάτια με τον ομώνυμο ψυχεδελικό δίσκο/project ‘Dead Poets Society’ (2012) ενώ στη συνέχεια παίρνει πολύ καλές κριτικές για το δίσκο με το trip hop/alt rock project 'Hold And Release' (2017).
Ως σόλο artist έχει κυκλοφορήσει διάφορα βιωματικά τραγούδια όπως το 'Lost A Friend','Embroidery’ και το 'Strange Little Girl' τα οποία θα αποτελούν μέρος του debut προσωπικού του alt rock/grunge άλμπουμ με επιρροές από την γλυκόπικρη ποίηση και το εναλλασσόμενο γίγνεσθαι. Το debut album ήρθε το 2019 με το ’The Mermaid’. Ένα κράμα Chris Cornell/Jeff Buckley.
Θα ήταν αδιανόητο να παραλείψουμε τα 2 Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, Merry Christmas και Always Christmas in my heart, που έχει δημοσιεύσει παίρνοντας άριστες κριτικές.
Μέχρι τώρα ο Theo Nt έχει δώσει στο φως πέριπου 40 τραγούδια στα όποια έχει ανάλαβει εξολοκλήρου την παραγωγή και σύνθεση στο προσωπικό του στούντιο λαμβάνωντας αξιόλογες κριτικές και θέση στα ραδιόφωνα ανά τον κόσμο.
Το τελευταίο του single ‘Wobbly Wheel’ είναι πιο heavy εξερευνώντας ακόμη περισσότερο τον ήχο της Seattle σκήνής. Βαριές κιθάρες, δυνάτοι ρυθμοί, άριστες δυναμικές και μια φωνή που σου μένει για τα καλά στο κεφάλι. 

The mafia: 

Drums: Panos Georgakopoulos 

Bass: John Gkoufas 

Gtr: Rush Nobo 

Vox: Theo Nt 

 

 

Birds Of Vale 

Οι Birds of Vale είναι το αποτέλεσμα της ανάγκης δύο φίλων να παίξουν rock n' roll. 

Η μπάντα δημιουργήθηκε στο τέλος του 2019 στην Αθήνα, και το 2020 ξεκίνησε την ηχογράφηση του πρώτου της double-single στα Suono Studios με παραγωγό τον Άλεξ Μπολμπαση. Στα τέλη του ίδιου χρόνου κυκλοφόρησε το κομμάτι Devil in και λίγο αργότερα το δεύτερο single, Beautiful Girl. 

H μουσική τους έχει βαθιά τις βάσεις της στον 70's heavy blues/rock n roll ήχο, ο οποίος αναμειγνύεται με μια σύγχρονη πινελιά. 

Αυτή την περίοδο βρίσκονται στο studio, όπου ηχογραφούν το πρώτο full-length τους. 

Instagram: https://instagram.com/birds_of_vale 

Facebook: https://facebook.com/birdsofvale 

Spotify: https://spoti.fi/3sFV9Iw 

YouTube: https://bit.ly/3wl4iIJ 

 

 

The Ruckus Habit 

Είναι η συνήθεια του σαματά! 

Τέσσερα παιδιά από τα Νότια της Αθήνας που μπορούν να κρατήσουν ξύπνιο εσένα και τους γείτονές σου ακόμα και αν προβάρουν πέντε τετράγωνα μακριά. Γεννηθέντες το 2012, είναι γνωστοί κυρίως για τα πολλά ντεσιμπέλ που παράγουν, για τα δεμένα κιθαριστικά τους θέματα, για τις επιθετικές μπασογραμμές, για το δυνατό drumming και τα εμπνευσμένα από τις καθημερινές ανθρώπινες επαφές lyrics τους. Όλα τα παραπάνω, τυλιγμένα προσεκτικά μέσα σε ένα alternative indie rock περιτύλιγμα συνθέτουν τους Ruckus Habit. Μία βόμβα έτοιμη να σκάσει προκαλώντας έντονο ερεθισμό στο ακουστικό σου σύστημα. 

Τους έμαθες το 2012 όταν άκουσες το Little Cherrypie. Τους αγάπησες το 2013 με το Inebriated Ballad. Ερωτεύτηκες μαζί τους το 2014 με το Edinburgh Lights και έκλαψες με το Another Song to Waste. Το 2016 πήγες στον πόλεμο μαζί τους με το Dive Bomb. Το 2017 σε γύρισαν από τους νεκρούς με το Defibrillator και το Herbert. Μέχρι που το 2020 σε κέρδισαν με το Trust. 

Με το νέο δίσκο να σου χτυπάει την πόρτα, ανεβαίνουν στην σκηνή για να προκαλέσουν ατελείωτο σαματά. 

 

 



Two Poems by Maid Corbic from Bosnia and Herzegovina

 


PRESERVING DIVERSITY FOR MY GOOD

I give the world the best version of myself.
and I don't think it's the same bad thing.
When I know I will be happier
and that I can do a lot for the world
because I am a little ecologist who saves the world.

not to sink forever when needed
because I trust myself more than others around me.
and I know that maybe it costs me a lot sometimes.
but I follow the line of great resistance
to fight the politicians of my climate

The world has also lost a hundred percent of the coronavirus inflation compensation
but I'm not afraid to say all the truth I feel.
and that is that deforestation is another survival for us
but I also suffer from asthma.
was worse for the whole life we ​​did

and I know that maybe not everything is as I dreamed.
but I believe I am one, but an ecologist.
ready to help the world as much as I can
for every one of our throwing of any kind of rubbish
and streams and lakes and harm me as an asthmatic

I am a little ecologist who always takes care of everything.
and I know that the meaning of existence is happiness zua mana
When I continue to say that I am what I have become
ready to keep the world from bad looks and people
ready to do only what they want for money

and I am someone who wants to make it happen forever.
because generations will come to this planet Earth.
Therefore, do not cut down forests and do not be weirdos.
because everything ends up being paid on my shoulders.
When I suffer from a disease that leaves a mark, it is too late to repent!

********

WHEN HATE TURNS INTO BENEFIT

The war arose only because of the ideals of some
And it bothers me because I’m not happy, VIP
Ukraine no longer sees love
Kiev is suffering only because of the people
Who want evil for each other, sadly

I still watch the remains on television
That city carried soul and history
While the Dnieper is still attacking
People take refuge in their shelters
Crowded together they cry out

And my ass hurts because I have peace
Why war must still exist
If we are not happy in this worl
We must understand that existence
He is still lying somewhere hidden
And we humans are woven of gold pistols

Because everything has become sinful for us today
We just want a war place to spread peace
Memories of Ukraine in the world hurt me
He was a frequent guest of my country in football
Of Bosnia and Herzegovina

The idea is that peace must be predictable
But people today are hungry for blood
The reasons for existence are the benefit of politics
And it bothers me because innocent people
He always suffers three times more than said

People lie that everything is fine, and I know
That he dreamed of being happy
Hence, why the war still exists
Because my love is strong enough
To overcome all memories easily
And I believe that around every corner
Waiting for something bright and beautiful
And God sees and remembers everything, including me
If I ever wanted something bad!

Maid Corbic


Bio

Maid Corbic from Tuzla, Bosnia and Herzegovina. He has 22 years and his spare time he writes poetry that repeatedlypraised as well as rewarded. He also selflessly helps others around him, and he ismoderator of the World Literature Forum WLFPH (World Literature Forum Peace and Humanity) for humanity and peace in the world in Bhutan.
















A poem by Nasreen Hamza Ali

 

The same eye, the same night, dreams remain

Where there is erasure, the same anxiety remains. The whole scene of that time has changed That is, mirages remain. Hajj has been with me for many years All the same calculations are left in hand. I have never been able to find any comfort Eternal torment leaves torment in the heart. Destiny is changing Like roses in a handful of branches. ©️Nasreen Hamza Ali


Published and there https://homouniversalisgr.blogspot.com/





PARADISE by MATLOOB BUKHARI


PARADISE

Paradise will not be a place with trees of golden boughs But with honey sweet fruit plants loaded with fragrant flowers It will not be a room decorated with platters of gold But a library with showcases full of books. of knowledge It is more than celestial virgins, stories of nymphs It is an abode with mossy beds by crystal streams Flowing music, lovers ' songs and a place of perfect peace

by MATLOOB BUKHARI

Published and there :














ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΠΕΛΕΚΟΥΔΑ - Άλαλοι αντίλαλοι


Οδός άνω και μία κάτω
νοητή γραμμή
σ΄ένα δρόμο μοναξιάς
διασταυρώνονται τα όνειρα
ίσως και οι δυο παρόντες
στα μελλούμενα.
Έτσι απλά άρχισαν όλα
όταν άκουσα τη μουσική
να τραγουδάει,
καθώς φυσούσε ο βαρδάρης
τις πολλαπλές του σιωπές
προσπαθώντας να διεκδικήσει
από ένα σήμερα το αύριο
πριν φτάσει το τραγούδι στη σιγή.
Ο γέρικος αετός απαρνήθηκε
τη φωνή του,
εν γνώσει και εν αγνοία του
της αιώνιας οδύνης του,
μόνο η μουσική σάλευε ανάμεσα
σ΄αυτούς που περπατούσαν.
Ιδού τα χρόνια πως πορεύονταν
και κινούνταν ανάμεσα στο χρόνο
ανάμεσα στον ύπνο,
ποιος εξαγόρασε το χρόνο
ποιος εξαγόρασε το όνειρο
για να τινάξει ο άνεμος
χιλιάδες ψιθύρους απ΄τα σμιλάγια;
Γρηγορία Πελεκούδα


Η φωτογραφία είναι από https://gr.pinterest.com/






ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ - ΓΛΩΣΣΟδρόμιον: Ορατότης μηδέν…" Τυφλός τα τε ώτα,τον τε νουν"(Οιδίπους Τύραννος)

  «τον δ’ άρ’ εφ’ ημιόνων ίδε κείμενον εν λεχέεσσι…/ όψεσθε Τρώες και Τρωάδες Έκτορα ιόντες»».(Ιλιάδα, Ω, 702-4)

Ο Όμηρος περιγράφει μέσα από τον θρήνο της Κασσάνδρας την εικόνα του νεκρού Έκτορα πάνω στην άμαξα προτρέποντας τους Τρώες να τρέξουν να τον δουν (ίδε/όψεσθε).

«ίδεσθέ μ’ οία προς θεών πάσχω θεός».(Αισχύλος,«Προμηθέας Δεσμώτης»)

Ο Αισχύλος παρουσιάζει τον Προμηθέα να διαπιστώνει αλλά και να προβάλει μία βασική θέση, πως τα πάθη των ανθρώπων είναι θεόσταλτα (ίδεσθε).

«ουδ’ οράν ιν’ ει κακού…/ επεί τυφλός τα τε ώτα τον τε νουν τα τ’ όμματ’ ει./ …Τι γαρ έδει με οράν,/ ότω γ’ ορώντι μηδέν ήν ιδείν γλυκύ;»

(Σοφοκλής, «Οιδίπους Τύραννος)

Ο Σοφοκλής προβάλλει εμφαντικά την τραγωδία του Οιδίποδα αφού δεν γνώριζε το μέγεθος των ανοσιουργημάτων που είχε διαπράξει. Η εσωτερική τύφλωσή του τον οδήγησε σε πράξεις μη συμβατές με την ηθική και τα «νόμιμα» της εποχής του (οράνόμματαορώντιιδείν).

«Οψόμεθα ες φιλίππους».(Πλούταρχος)

Ίσως η παραπάνω φράση να είναι από τις πιο εμβληματικές φράσεις που μας παραδόθηκαν από την αρχαιότητα και ειπώθηκε από τον Ιούλιο Καίσαρα προς τον Βρούτο. Η φράση αυτή εμπεριέχει έναν απειλητικό χαρακτήρα και υπονοεί τη βεβαιότητα πως οι τελικοί λογαριασμοί θα γίνουν μελλοντικά και θα λυθούν οι διαφορές με οριστικό τρόπο (" όψει με περί φιλίππους ").

Το ρήμα *οράω-ω με τα παράγωγά του εμφανίζεται συχνά στα αρχαία κείμενα με διάφορες σημασίες, όπως: βλέπωπαρατηρώεξετάζωπροσέχωδιακρίνω.

«…ως τον βασιλέα των όλων υποδεξόμενοι ταις αγγελικαίς αοράτως δορυφορούμενον τάξεσιν».(Χειρουβικός ύμνος)

Στον ύμνο ο Χριστός παρουσιάζεται ότι «δορυφορείται» από τις αγγελικές τάξεις με τρόπο αόρατο (αοράτως).

«…ποιητήν… ορατών τε και αοράτων».(Σύμβολο της Πίστης)

Η εκκλησία μας και οι υμνογράφοι προβάλλουν τον Θεό ως δημιουργό όλων εκείνων που βλέπουμε ή δεν μπορούμε να δούμε (ορατών και αοράτων).

Το ρήμα *οράω-ώ και τα παράγωγά του εμφανίζει τα παρακάτω θέματα: α. θ. ορ- (όραση), β. θ. οπ-ψ (όπωπα – όψομαι – όψη) και γ. θ. Fid (είδον, ιδείν, ιδέα).

Από το θ. *ορ-προέρχεται πλήθος λέξεων – απλών και σύνθετων – που εμπλουτίζουν το γραπτό και προφορικό μας λόγο, όπως: όρασηόραμαορατότηταοραματιστήςορατόςαόρατοςενόρασηδιορατικόςα.«Η κοινή γνώμη αποτελεί έναν από τους αόρατους μηχανισμούς ελέγχου της κοινωνικής συμπεριφοράς του ατόμου»β.«Η ορατότητα θα είναι μικρή κατά τις πρώτες πρωινές ώρες»γ.«Τα οράματα των νέων είναι συμβατά με το φιλελευθερισμό τους»δ.«Ο Μ. Κων/νος φάνηκε διορατικός στη μεταφορά της πρωτεύουσας του Ρωμαϊκού κράτους από τη Ρώμη στην Κων/πολη»ε.«Η ενορατική γνώση δεν γίνεται δεκτή από την επιστημονική κοινότητα».

 Από το θ. *οπ-ψ παράγεται, επίσης, πλήθος λέξεων, όπως: όψηάποψηπροσωπίδαπρόσωπομέτωπουπερόπτηςπρεσβυωπίαοφθαλμόςοφθαλμαπάτηοπτικόςπερίοπτοςδιόπτραύποπτοςμονόφθαλμοςοπτασίααυτοψίαόμμα (οπ-μα), ομμάτιονμάτια.«Η τηλεόραση κάθε χώρας αποτελεί το πρόσωπο της κοινωνίας της»β.«Ο Μίλαν Κούντερα εκπροσωπεί τη διεθνοποιημένη όψη της τσέχικης διανόησης»γ.«Η κατάρρευση του δυτικού μετώπου έπληξε το μύθο του αήττητου της χώρας μας»δ.«Η πρεσβυωπία χαρακτηρίζει ανθρώπους μεσαίας ηλικίας»ε. «Οι οφθαλμοί (οφ+θάλαμος) αποτελούν ζωτικά όργανα του ανθρώπινου σώματος»στ.«Ο υπουργός κατηγορήθηκε ως ύποπτος δωροληψίας»ζ.«Ο πρωθυπουργός θέλησε ιδίοις όμμασιν να διαπιστώσει το μέγεθος της καταστροφής»η.«Ο ανακριτής διέταξε την αυτοψία των συνθηκών για την εύρεση των πραγματικών αιτίων του εγκλήματος»θ.«Η διόπτρα συντελεί στην ακριβή στόχευση του αντικειμένου»ι.«Ο Γιώργος έβλεπε πολλές οπτασίες κι αυτό προκάλεσε το ενδιαφέρον των γιατρών».

Από το θέμα *Fid (είδον) προέρχονται οι λέξεις είδοςείδωλοιδέαειδύλλιονειδώλιοα.«Τα είδωλα των νέων προέρχονται από το χώρο του θεάματος»β.«Μερικά είδη τροφών είναι αντικαρκινογόνα»γ.«Τα κυκλαδικά ειδώλια μαρτυρούν έναν πολιτισμό υψηλού επιπέδου»δ.«Οι ιδεολογίες αποτελούν κίνητρα δράσης».

Ενδιαφέρουσες είναι και οι σύνθετες λέξεις που έχουν ως δεύτερο συνθετικό λέξη παράγωγη του οράω. Τέτοιες είναι, όπως: θυρωρόςφρουράτιμωρόςκηπουρός.α.«Η αστυνομική φρουρά (προ+horos< ορώ) εμπόδισε την είσοδο των απεργών στο υπουργείο»β.«Ο θυρωρός είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια της πολυκατοικίας»γ. «Η έννοια του θεού – τιμωρού δεν είναι συμβατή με την έννοια του θείου».

Ο άνθρωπος

«σημαίνει τούτο το όνομα ο «άνθρωπος» …ορθώς ο άνθρωπος «άνθρωπος» ωνομάσθη, αναθρών α όπωπε».(Πλάτων, Κρατύλος, 399)

Η ετυμολογία της λέξης άνθρωπος είναι προβληματική. Η μία άποψη κλίνει προς το ο άνω + θρώσκων (αυτός που κοιτάζει ψηλά). Η άλλη αυτή που προβάλλει το ανήρ + όψη (αυτός έχει μορφή άνδρα). Ο Πλάτων συμφωνεί με τη δεύτερη ερμηνεία σύμφωνα με το απόσπασμα, γιατί έχει την ικανότητα να «εξετάζει όσα έχει δει».

Στη νεοελληνική γλώσσα το ρήμα ορώ σπανίζει και αντί αυτού χρησιμοποιείται το βλέπω και το παρατηρώ και το είδα στον Αόριστο: α.«Είδα κι έπαθα να τον μεταπείσω»β.«Είδες που σου το ‘λεγα;»γ.«Άρεσαν πολύ όσα είδα»δ.«Έχουν δει τα μάτια μου στη ζωή!»ε.«Ποιος τον είδε και δεν φοβήθηκε»στ.«Είδα το Χάρο με τα μάτια μου»η.«Άκου να δειςθ.«Είδε και αποείδε κι έφυγε στεναχωρημένος»ι.«Έτσι που μιλάς πρέπει να σε δει γιατρός

«Έχω ένα όνειρο… όραμα».(Μάρτιν Λούθερ Κινγκ)

Στην ιστορική του ομιλία 28 Αυγούστου 1963 ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ υπερασπίστηκε τα δικαιώματα των Μαύρων της Αμερικής. Με την επανάληψη της φράσης «έχω ένα όνειρο – όραμα» διατυμπάνισε την Ισότητα όλων των ανθρώπων αδιακρίτως φυλής και χρώματος. Έκτοτε η φράση «έχω ένα όραμα»συνοδεύει το λόγο πολλών πολιτικών.

«Οράματα και θάματα»

Στο έργο του «Οράματα και θάματα» ο Μακρυγιάννης αποκαλύπτει μία άλλη πλευρά του εαυτού του, την εσωτερική. Το έργο συνιστά μία μορφή εξομολόγησης.

«Έστι δίκης οφθαλμός, ος τα πάνθ’ ορά»

Εξίσου παροιμιώδης έμεινε και η παραπάνω φράση του ποιητή Μενάνδρου, υπενθυμίζοντας σε όλους πως πάντα μάς παρακολουθεί ένα μάτι δικαιοσύνης. Μία υπόμνηση αλλά και προειδοποίηση.

«Ώστε θνητόνόντ’ εκείνην την τελευταίαν ιδείν/ ημέραν επισκοπούντα μηδέν’ ολβίζειν»

Εξίσου, όμως, προειδοποιητικός είναι και ο λόγος του Σοφοκλή δια στόματος Χορού όταν υπενθυμίζει στους ανθρώπους πως κανείς δεν μπορεί να νιώθει ευτυχής πριν «δει» την τελευταία του μέρα. Εξάλλου δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιοι «χτυπημένοι» από τη μέρα επαναλαμβάνουν τα λόγια του Οιδίποδα με την χρήση τριών ρηματικών τύπων του Ορώ (οράν, ορώντι, ιδείν).

«Τις γαρ έδει μ’ οράν,/ ότω γ’ ορώντι μηδέν ην  ιδείν  γλυκύ;»

(Τι μου χρειαζόταν να βλέπω, που ό,τι κι αν έβλεπα, ωραίο δεν ήταν;)

Οι φρυκτωρίες αντικαταστάθηκαν σήμερα από άλλα μέσα για την μετάδοση οπτικών μηνυμάτων. Οι θυρωροί των πολυκατοικιών σπανίζουν. Το ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού ενοχοποιείται για πολλές ασθένειες. Οι Τούρκοι εποφθαλμιούν τον υπόγειο πλούτο των νησιών μας. Η πολιτική έχει ανάγκη από όραμα και οραματιστές. Όλοι μετά από μία συνάντηση – επίσκεψη εύχονται «στο επανιδείν».

Μπορεί ο αρχαϊκός τύπος του *οράω να σπανίζει στο λόγο μας αλλά ζει και αναπνέει σε λέξεις κι άλλους ρηματικούς τύπους της καθημερινής μας επικοινωνίας, όπως φαίνεται στα παραπάνω παραδείγματα.

­Στη στήλη αυτή «ΓΛΩΣΣΟδρόμιον» θα ανιχνεύονται οι σημασίες των λέξεων καθώς και οι υπόγειες διαδρομές της γλώσσας μας.

 https://iliasgiannakopoulos.blogspot.com/