Carpe " Οι συνέπειες της γοητείας..."



Στις συστάδες των θάμνων
αναζητώ καταφύγιο
από τις συνέπειες της γοητείας.
Με τα μάτια κλειστά
άφηνε τη βροχή να φτιάχνει
ρυάκια πάνω στο γυμνό της κορμί.
Τα μάτια καρφώθηκαν πάνω της
ήταν πιο ευάλωτη
απ' ότι είχε φανταστεί.
Υπέκυψε στο αναπόφευκτο
σ' έναν βουερό κατακλυσμό ηδονής.
Η μακρόσυρτη τελετή του πάθους
άρχισε να βηματίζει στο σώμα της.
Νοτίζει ο πόθος
τα μισάνοιχτα χείλη.
Οι αμφιβολίες χάθηκαν,
λαχανιάζω γραπωμένος πάνω σου,
με λόγια ανάρμοστα πολιορκώ
τις εισόδους της σάρκας σου.
Οι συνέπειες της γοητείας
αποτυπώθηκαν ανεξίτηλα
στου κορμιού σου την αχαρτογράφητη χώρα.

Carpe.

H φωτογραφία είναι από το https://pl.pinterest.com/




Οι DESERT NEAR THE END ανακοινώνουν το νέο τους άλμπουμ "The Dawning of the Son" από την Γερμανική Boersma Records!

 

Οι Desert Near the End επιστρέφουν με την πέμπτη κατά σειρά δισκογραφική τους δουλειά!   

Το νέο album αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 27 Μαΐου του 2022 σε συνεργασία με τη γερμανική δισκογραφική εταιρεία Boersma Records.  

Το νέο album φέρει τον τίτλο "The Dawning of the Son" και πρόκειται για ένα ακόμη concept album! Στιχουργικά είναι βασισμένο στην πρώτη τριλογία του Pierce Brown, "Red Rising Saga". 

Μουσικά ακολουθεί πιο μελωδικά μονοπάτια διατηρώντας ταυτόχρονα την οξύτητα και την επιθετικότητα των προκατόχων του. 

Η μπάντα έχει πλέον καταφέρει να τιθασεύσει τις επιρροές της και παρουσιάζει ένα αποτέλεσμα πιο Desert Near the End όσο ποτέ άλλοτε! 

Για την παραγωγή του χρησιμοποιήθηκε για ακόμη μια φορά το Incorporated M. Studio και ο Βασίλης Παππάς υπογράφει και πάλι τη μίξη αλλά και το mastering.  

Το εξώφυλλο, καθώς και όλο το inlay artwork είναι δημιουργία τού Παναγιώτη Βλάμη, ο οποίος συνεργάζεται άλλη μια φορά με τη μπάντα, καθώς είναι επίσης ο δημιουργός του εξωφύλλου του "Theater of War".  

Τη σύνθεση του booklet, όπως επίσης και τη γραφιστική επιμέλεια, εχει αναλάβει o Γιάννης Νάκος και το Remedy Art Design.  

Επίσης, στις 22 Απριλίου θα κυκλοφορήσει σε μορφή single, αλλά και σε lyric video το δεύτερο κομμάτι του album με τίτλο "Rise for Dominion" 

 

The Dawning of the Son 

 

1. Break the chains (4:56) 

2. Rise for dominion (4:02) 

3. A wolf amongst lions (4:23) 

4. Iron rain (4:10) 

5. I am hell and hell is me (6:48) 

6. Wound my way (5:03) 

7. Obsidian angel (6:33) 

8. Beyond the gates (6:44) 




Κωνσταντίνος Καλλίας – «Είπες θα πάγω σ΄ άλλη γη» σε ποίηση Κ.Π. Καβάφη

 

Ο Κωνσταντίνος Κάλλιας,  εμπνεύστηκε από 8 επικά ποιήματα του Κωνσταντίνου Καβάφη. «η Πόλις», «Για να ρθουν», «Κεριά», «Φωνές», «Τείχη», «Έτσι πολύ ατένισα», «Όσο μπορείς» και «θάλασσα του πρωινού» . 

 

Ο Παντελής Θεοχαρίδης ερμηνεύει μοναδικά τα 6 από τα 8 έργα στα υπόλοιπα δύο συμμετέχουν η Αφροδίτη Μάνου και η Δανάη Καλογιάννη. 

 

Δανειζόμενος το στίχο του ποιητή, θα έλεγα ότι οι μουσικές που έγραψα σε αυτό το cd είναι ήχοι από τη πρώτη ποίηση της ζωής μας λέει ο συνθέτης και εμείς απλώς τον ακολουθούμε στο μελωδικό ταξίδι του υπό την πένα του Κωνσταντίνου Καβάφη. 

 

Ο δίσκος έχει κυκλοφορήσει από την Spider Music ψηφιακά αλλά και σε φυσικό προϊόν. 

Ακούστε τον από ΕΔΩ 

 

Official links 

https://www.facebook.com/SpiderMusicLBL/ 

www.spider-music.com 

https://www.youtube.com/channel/UCkMfQaoZAfJVGftW6SejM3w 

 









  

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΑΚΑΛΗΣ "Ανάδυση"

 


Ξεχασμένες αγάπες
λιμνάζουν στο υποσυνείδητο.
Άλλοτε κοιμούνται
κι άλλοτε επανέρχονται
στη μνήμη
και ζητούν δικαίωση.
Κάποτε είχαν ενσαρκωθεί
και ήταν κυρίαρχοι
του παιχνιδιού
τι συνέβη και μαράζωσαν
κι έπαψαν να υπάρχουν
θα είναι πάντα
ένα ερώτημα
τώρα κοιμούνται
μα πάντα θα υπάρχουν
θα λιμνάζουν
βαθιά στο υποσυνείδητο
θα επανέρχονται καμιά φορά
ξαφνικά στη μνήμη.


Πίνακας :Alberto Pancorbo
Από http://touchofcolorr.blogspot.com/







Στέλλα Σαμαρά – νέο τραγούδι «Το Μέσα» από την Heaven Music

 

Στέλλα Σαμαρά – Τo Μέσα 

  

Μουσική & Στίχοι: Στέλλα Σαμαρά 

Στέλλα Σαμαρά κυκλοφορεί το νέο της τραγούδι με τίτλο «Το Μέσα». 

  

Πρόκειται για ένα ρεμπέτικο κομμάτι, του οποίου τη σύνθεση και τους στίχους έχει επιμεληθεί η ίδια η ερμηνεύτρια. Έντονα βαθιά συναισθήματα, σκέψεις και νοσταλγικές εικόνες αποτυπώνονται τόσο από την μελωδία του τραγουδιού, όσο από την μοναδική φωνή της Στέλλας Σαμαρά, που για ακόμη μια φορά μας ταξιδεύει! 

  

«Όσα θαφτήκαν με ψυχή και σώμα εντός μου 

γίναν στο μέσα μου ένα βάρος φανερό, 

που περιφέρω στις γωνιές αυτού του κόσμου 

με μια ανάσα από χώμα και νερό» 

  

Στο music video, το οποίο έχει επιμεληθεί ο Γιώργος Αγγελίδης και ο Κωστής Λέπουρης, μεταφερόμαστε σε ένα όμορφο χειμερινό σκηνικό, με παράλληλα πλάνα σε εσωτερικούς χώρους που μας ταξιδεύουν σε άλλη εποχή. 

  

To music video είναι πλέον διαθέσιμο στο YouTube, ενώ το τραγούδι κυκλοφορεί σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες! 

  

Βρείτε το εδώ: https://lnk.to/ToMesa 

Δείτε το music video στο YouTube εδώhttps://bit.ly/3qO5Do4 


 

 

 


Heaven Music 2022 

Subscribe στο μεγαλύτερο μουσικό κανάλι: ΕΔΩ 

  

🌐 Heaven all around 

https://geni.us/HeavenMusic 

 



Ποίημα του Μιχαήλ Παπαδάκη αφιερωμένο στην ματωμένη άνοιξη της Ουκρανίας, μεταφρασμένο στα Γαλλικά από την Παρασκευή Μόλαρη

 

ελλοχεύει παντού ο θάνατος
στη λάσπη των χαρακωμάτων
συντρίμμια ψυχών ολόγυρα
εκκωφαντική η απουσία ζωής
μια γροθιά σφιγμένη το γιατί
και στ’ άλλο χέρι όπλο
δεν τολμά τα δάχτυλα να χαλαρώσει
την λασπωμένη παλάμη του να λευτερώσει
κείτεται στον βούρκο
με μόνη παρέα έναν τολμηρό σκωληκα
αγνό φυλαχτό της μάνας γης
ψελλίζει Δεήσεις
φυσώντας ξέπνοα τα χνώτα ψηλά
ως θυμίαμα ενώπιον του Ύψιστου
τρέμει σύγκορμος
όπως ο καθένας που βιώνει τον θάνατο
-η λασπωμένη γροθιά ερμητικά σφραγισμένη-
φυλακίζει στο εσωτερικό της
τις αναμνήσεις μιας ανέμελης νιότης
δεν θα τις χάσει
δεν πρέπει να τις χάσει
τις κρατά και κανείς δεν μπορεί
να του τις αρπάξει
όπως την απολεσθείσα ελπίδα.
Ξάφνου μια ηλιαχτίδα
τρύπησε το ψηλαφητό σκότος
κι έπεσε ως προβολέας θεάτρου
στον μοναδικό πρωταγωνιστή της σκηνής,
την σφιγμένη γροθιά του.
Βροχή τα χειροκροτήματα,
επευφημίες και πυροτεχνήματα
για την τελευταία παράσταση
χαλάρωσαν τα δάχτυλα
ξεδιπλώθηκε η παλάμη
υποκλίθηκε ο κόσμος όλος
στον ερχομό της Άνοιξης!

Αφιερωμένο στην ματωμένη άνοιξη της Ουκρανίας

Μ. Π. 20/3/2022

****

la mort est partout cachée
dans la boue des tranchées
décombres d’ âmes tout autour
assourdissante absence de vie
un poing serré c’est le pourquoi
et dans l’autre main un fusil
n’osant pas relâcher les doigts
libérer sa paume pleine de boue
il se couche dans la fange
accompagné d’un ver
amulette pure de la mère terre
il murmure des prières
soufflant son haleine en haut
comme encens devant Dieu
tout son corps tremble
comme quelqu’un qui est en train de mourir
-la paume en boue comlpètement scellée-
elle emprisonne à son intérieur
les memoires d’ une jeunesse insouciante
il ne les perdra pas
il ne doit pas les perdre
il les tient et personne ne peut
les lui emparer
comme l’espoir perdu.
Tout a coup un rayon de soleil
perça les ténèbres palpables
et se jetta comme un projecteur de théâtre
sur le seul protagoniste de la scène,
son poing serré.
Un tas d’applaudissements
d’acclamations et de feux d’artifices
pour le dernier spectacle
les doigts se relachèrent
la paume se déplia
tout le monde s’y inclina
à l’ avènement du printemps!

Dedié au printemps sanglant d’ Ukraine
M.P. 20/03/22


Το ποίημα είναι από την τρίτη ανέκδοτη ποιητική συλλογή του κ. Παπαδάκη.




Παπαδάκης Μιχαήλ

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1966 με καταγωγή από την Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης.
Είμαι παντρεμένος και έχω μία κόρη κι ένα γιο.
Σπούδασα παιδαγωγικά στην Παιδαγωγική Ακαδημία Ηρακλείου και αργότερα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Διδάσκω 31 χρόνια σε δημοτικά σχολεία (8 χρόνια σε ιδιωτικό σχολείο και 23 σε δημόσια).
Ανέκαθεν μου άρεσε η ποίηση, η λογοτεχνία και το θέατρο, με το οποίο έχω ασχοληθεί ερασιτεχνικά… Άρχισα να γράφω πριν από 3 δεκαετίες αλλά συστηματικά τα 8 τελευταία χρόνια.
Έχω αρθρογραφήσει σε περιοδικά κι εφημερίδες.
Έχω λάβει μέρος ως ομιλητής και εισηγητής σε παρουσιάσεις βιβλίων
Έχω κάνει την εικονογράφηση στο παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο «Γιατί κλαίει η Μαργαρίτα;» της Βασιλικής Μπούκλα - Χαμαλέλη.
Έχω εκδώσει δύο ποιητικές συλλογές:

- «Άτυχοι τοίχοι» εκδ. Γρηγόρη 2018, από την οποία έξι (6) ποιήματα έχουν μεταφραστεί στα Γαλλικά από την καθηγήτρια & μεταφράστρια Βίβιαν Μόλαρη και διδάχτηκαν στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κέρκυρας από τον καθηγητή κ. Φίλια Δημήτριο
- «Παυσώδυνο δάκρυ» εκδ. Οσελότος 2020, δίγλωσσο αφού 10 ποιήματα είναι μεταφρασμένα και στα Γαλλικά από την κ. Βίβιαν Μόλαρη.

- Υπό έκδοση ένα ιστορικό μυθιστόρημα


Η Παρασκευή Β. Μόλαρη είναι πτυχιούχος Αγγλικής και Ελληνικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και πτυχιούχος του Τμήματος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Μάστερ ΙΙ από το Πανεπιστήμιο Paul Valéry Montpellier III . Τμήμα Νεοελληνικών σπουδών στη Νεότερη Ελληνική Ιστορία και Ιστορία της Εκπαίδευσης. Έχει παρουσιάσει και μεταφράσει πλήθος ποιημάτων σύγχρονων Ελλήνων ποιητών και τα οποία χρησιμοποιούνται ως διδακτικό υλικό στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Ως συνεργάτης του επιστημονικού περιοδικού ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ έχει δημοσιεύσεις μεταφραστικές της εργασίες και παρουσιάσεις, καθώς και στο Δίκτυο Πολιτικής Ανωτάτης Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών.


Η φωτογραφία είναι από https://www.123rf.com/








ΑΝΝΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΟΥΛΠΑ "Πέρα από τα όρια!"

 

Εν έτει 2022, αποδεικνύεται ότι ένας άνθρωπος μπορεί να ξεπεράσει τα όρια της φαντασίας, όχι μόνο με την «πρωτοτυπία» αλλά και με το οξύ πνεύμα του και για τούτο δεν θα πρέπει να θεωρηθεί άρρωστος σε ό,τι αφορά την αντίληψή του για τα πράγματα και τις πράξεις του.

Έτσι,δεν είναι πρωτότυπο ένα έγκλημα, αλλά ο τρόπος επιτέλεσής του, η πλούσια στη σύλληψή της ιδέα.Γιατί, όταν παρουσιάζεις εαυτόν θύμα για να περνάς ανυποψίαστος τη στιγμή του λάθους,όταν διαθέτεις ένα «οπλοστάσιο» κατά παντός, όταν θητεύεις στη διαδικασία πρόκλησης φθοράς,όταν συνωμοτείς με το θάνατο, όταν καταντάς εμμονικός, γιατί έχεις πεισθεί ότι καλώς πράττεις, αυτό δεν είναι «πλούτος»;

Πέρα από τα όρια, αρχίζεις και πιστεύεις πλέον τα παραμύθια σου, τις πολυποίκιλες κατασκευές σου, που κάποιοι τις αποδέχονταν ή ήταν συνένοχοι κατά ένα μέρος με την υποτιθέμενη σκέψη: «μην κάνεις όνειρα τρελά, βολέψου και με αυτά …»Το «βολέψου» βεβαίως παραπέμπει σε συνέργεια και ταυτόχρονη υποχώρηση, ώστε να απομένει πάντοτε περιθώριο για τον επικεφαλής!

Πέρα από τα όρια, ίσως κάποιοι παραιτούνται από το να σε ακολουθούν αλλά σου έχουν δώσει δείγματα γραφής, ξέρεις με ποιον, με ποιους συναγελάζεσαι και προχωράς, χωρίς το φόβο της ανακάλυψης του δαιμονικού σου έργου.

Πέρα από τα όρια, μοιάζεις με ορμητικό ποτάμι που ξεφεύγει από την κοίτη του και προκαλεί μία, δύο ,τρεις καταστροφές κι όταν λιγοστέψουν τα νερά θα φανούν ξεκάθαρα οι ζημιές. Κάποιοι, φοβούμενοι ότι θα υπάρξει κι άλλη φορά, κι άλλη καταστροφή, θα αρχίσουν ίσως, να ενδιαφέρονται. Θα έπρεπε να προνοήσουν αλλά πότε, πώς, πού, όταν μια έντονα βιωμένη προσωπική εμμονή για πρόκληση του κακού, λάθρα χρονίζει;

Πέρα από τα όρια και η επινόηση του οίκτου;Πώς να το ονομάσεις ,αχαλίνωτη πλεονεξία ή ξεστράτισμα και άρα ο βρεγμένος από τη βροχή δε φοβάται να βραχεί;

Να που το ανοίκειο, ενυπάρχει και ίσως δεν το υποψιαζόμαστε, γιατί το δικό μας συναίσθημα, μας κάνει ευάλωτους απέναντι σε δύσκολες καταστάσεις και παραβλέπουμε και εκείνα που δεν έπρεπε.Εν έτει 2022, ίσως και η καχυποψία πρέπει να μπει στο βιβλίο των υποχρεώσεών μας. Γιατί την επιθυμία, της φθοράς κατά παντός δεν την αίρει καμιά εμπιστοσύνη,καμιά ηθική,καμιά αλληλεγγύη.

Ναι, είναι κι εκείνοι που με εμβρίθεια και χωρίς καμιά συναισθηματική αναστολή,με μια απατηλή επιθυμία,προχωρούν στη γνώση, του πώς αλλάζεις τη μοίρα του άλλου και οψέποτε και τη δική σου.

Εφεξής, να μας απασχολήσει πιο έντονα και το «όλα είναι πιθανά να συμβούν» γιατί όχι; Γιατί πολλοί, εν αγνοία μας, ή από αδιαφορία ,διαμορφώνουν τον εαυτό τους εντελώς μόνοι και κάπου υπάρχει κίνδυνος εκτροπής.

Ίσως ανακόψουμε πολλούς δρόμους που ανοίγουν τα κακά ένστικτα.

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά
Φιλόλογος ,συγγραφέας,ποιήτρια,κριτικός


Η φωτογραφία είναι από https://pixabay.com/