Στέλλα Σαμαρά – νέο τραγούδι «Το Μέσα» από την Heaven Music

 

Στέλλα Σαμαρά – Τo Μέσα 

  

Μουσική & Στίχοι: Στέλλα Σαμαρά 

Στέλλα Σαμαρά κυκλοφορεί το νέο της τραγούδι με τίτλο «Το Μέσα». 

  

Πρόκειται για ένα ρεμπέτικο κομμάτι, του οποίου τη σύνθεση και τους στίχους έχει επιμεληθεί η ίδια η ερμηνεύτρια. Έντονα βαθιά συναισθήματα, σκέψεις και νοσταλγικές εικόνες αποτυπώνονται τόσο από την μελωδία του τραγουδιού, όσο από την μοναδική φωνή της Στέλλας Σαμαρά, που για ακόμη μια φορά μας ταξιδεύει! 

  

«Όσα θαφτήκαν με ψυχή και σώμα εντός μου 

γίναν στο μέσα μου ένα βάρος φανερό, 

που περιφέρω στις γωνιές αυτού του κόσμου 

με μια ανάσα από χώμα και νερό» 

  

Στο music video, το οποίο έχει επιμεληθεί ο Γιώργος Αγγελίδης και ο Κωστής Λέπουρης, μεταφερόμαστε σε ένα όμορφο χειμερινό σκηνικό, με παράλληλα πλάνα σε εσωτερικούς χώρους που μας ταξιδεύουν σε άλλη εποχή. 

  

To music video είναι πλέον διαθέσιμο στο YouTube, ενώ το τραγούδι κυκλοφορεί σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες! 

  

Βρείτε το εδώ: https://lnk.to/ToMesa 

Δείτε το music video στο YouTube εδώhttps://bit.ly/3qO5Do4 


 

 

 


Heaven Music 2022 

Subscribe στο μεγαλύτερο μουσικό κανάλι: ΕΔΩ 

  

🌐 Heaven all around 

https://geni.us/HeavenMusic 

 



Ποίημα του Μιχαήλ Παπαδάκη αφιερωμένο στην ματωμένη άνοιξη της Ουκρανίας, μεταφρασμένο στα Γαλλικά από την Παρασκευή Μόλαρη

 

ελλοχεύει παντού ο θάνατος
στη λάσπη των χαρακωμάτων
συντρίμμια ψυχών ολόγυρα
εκκωφαντική η απουσία ζωής
μια γροθιά σφιγμένη το γιατί
και στ’ άλλο χέρι όπλο
δεν τολμά τα δάχτυλα να χαλαρώσει
την λασπωμένη παλάμη του να λευτερώσει
κείτεται στον βούρκο
με μόνη παρέα έναν τολμηρό σκωληκα
αγνό φυλαχτό της μάνας γης
ψελλίζει Δεήσεις
φυσώντας ξέπνοα τα χνώτα ψηλά
ως θυμίαμα ενώπιον του Ύψιστου
τρέμει σύγκορμος
όπως ο καθένας που βιώνει τον θάνατο
-η λασπωμένη γροθιά ερμητικά σφραγισμένη-
φυλακίζει στο εσωτερικό της
τις αναμνήσεις μιας ανέμελης νιότης
δεν θα τις χάσει
δεν πρέπει να τις χάσει
τις κρατά και κανείς δεν μπορεί
να του τις αρπάξει
όπως την απολεσθείσα ελπίδα.
Ξάφνου μια ηλιαχτίδα
τρύπησε το ψηλαφητό σκότος
κι έπεσε ως προβολέας θεάτρου
στον μοναδικό πρωταγωνιστή της σκηνής,
την σφιγμένη γροθιά του.
Βροχή τα χειροκροτήματα,
επευφημίες και πυροτεχνήματα
για την τελευταία παράσταση
χαλάρωσαν τα δάχτυλα
ξεδιπλώθηκε η παλάμη
υποκλίθηκε ο κόσμος όλος
στον ερχομό της Άνοιξης!

Αφιερωμένο στην ματωμένη άνοιξη της Ουκρανίας

Μ. Π. 20/3/2022

****

la mort est partout cachée
dans la boue des tranchées
décombres d’ âmes tout autour
assourdissante absence de vie
un poing serré c’est le pourquoi
et dans l’autre main un fusil
n’osant pas relâcher les doigts
libérer sa paume pleine de boue
il se couche dans la fange
accompagné d’un ver
amulette pure de la mère terre
il murmure des prières
soufflant son haleine en haut
comme encens devant Dieu
tout son corps tremble
comme quelqu’un qui est en train de mourir
-la paume en boue comlpètement scellée-
elle emprisonne à son intérieur
les memoires d’ une jeunesse insouciante
il ne les perdra pas
il ne doit pas les perdre
il les tient et personne ne peut
les lui emparer
comme l’espoir perdu.
Tout a coup un rayon de soleil
perça les ténèbres palpables
et se jetta comme un projecteur de théâtre
sur le seul protagoniste de la scène,
son poing serré.
Un tas d’applaudissements
d’acclamations et de feux d’artifices
pour le dernier spectacle
les doigts se relachèrent
la paume se déplia
tout le monde s’y inclina
à l’ avènement du printemps!

Dedié au printemps sanglant d’ Ukraine
M.P. 20/03/22


Το ποίημα είναι από την τρίτη ανέκδοτη ποιητική συλλογή του κ. Παπαδάκη.




Παπαδάκης Μιχαήλ

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1966 με καταγωγή από την Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης.
Είμαι παντρεμένος και έχω μία κόρη κι ένα γιο.
Σπούδασα παιδαγωγικά στην Παιδαγωγική Ακαδημία Ηρακλείου και αργότερα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Διδάσκω 31 χρόνια σε δημοτικά σχολεία (8 χρόνια σε ιδιωτικό σχολείο και 23 σε δημόσια).
Ανέκαθεν μου άρεσε η ποίηση, η λογοτεχνία και το θέατρο, με το οποίο έχω ασχοληθεί ερασιτεχνικά… Άρχισα να γράφω πριν από 3 δεκαετίες αλλά συστηματικά τα 8 τελευταία χρόνια.
Έχω αρθρογραφήσει σε περιοδικά κι εφημερίδες.
Έχω λάβει μέρος ως ομιλητής και εισηγητής σε παρουσιάσεις βιβλίων
Έχω κάνει την εικονογράφηση στο παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο «Γιατί κλαίει η Μαργαρίτα;» της Βασιλικής Μπούκλα - Χαμαλέλη.
Έχω εκδώσει δύο ποιητικές συλλογές:

- «Άτυχοι τοίχοι» εκδ. Γρηγόρη 2018, από την οποία έξι (6) ποιήματα έχουν μεταφραστεί στα Γαλλικά από την καθηγήτρια & μεταφράστρια Βίβιαν Μόλαρη και διδάχτηκαν στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κέρκυρας από τον καθηγητή κ. Φίλια Δημήτριο
- «Παυσώδυνο δάκρυ» εκδ. Οσελότος 2020, δίγλωσσο αφού 10 ποιήματα είναι μεταφρασμένα και στα Γαλλικά από την κ. Βίβιαν Μόλαρη.

- Υπό έκδοση ένα ιστορικό μυθιστόρημα


Η Παρασκευή Β. Μόλαρη είναι πτυχιούχος Αγγλικής και Ελληνικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και πτυχιούχος του Τμήματος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Μάστερ ΙΙ από το Πανεπιστήμιο Paul Valéry Montpellier III . Τμήμα Νεοελληνικών σπουδών στη Νεότερη Ελληνική Ιστορία και Ιστορία της Εκπαίδευσης. Έχει παρουσιάσει και μεταφράσει πλήθος ποιημάτων σύγχρονων Ελλήνων ποιητών και τα οποία χρησιμοποιούνται ως διδακτικό υλικό στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Ως συνεργάτης του επιστημονικού περιοδικού ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ έχει δημοσιεύσεις μεταφραστικές της εργασίες και παρουσιάσεις, καθώς και στο Δίκτυο Πολιτικής Ανωτάτης Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών.


Η φωτογραφία είναι από https://www.123rf.com/








ΑΝΝΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΟΥΛΠΑ "Πέρα από τα όρια!"

 

Εν έτει 2022, αποδεικνύεται ότι ένας άνθρωπος μπορεί να ξεπεράσει τα όρια της φαντασίας, όχι μόνο με την «πρωτοτυπία» αλλά και με το οξύ πνεύμα του και για τούτο δεν θα πρέπει να θεωρηθεί άρρωστος σε ό,τι αφορά την αντίληψή του για τα πράγματα και τις πράξεις του.

Έτσι,δεν είναι πρωτότυπο ένα έγκλημα, αλλά ο τρόπος επιτέλεσής του, η πλούσια στη σύλληψή της ιδέα.Γιατί, όταν παρουσιάζεις εαυτόν θύμα για να περνάς ανυποψίαστος τη στιγμή του λάθους,όταν διαθέτεις ένα «οπλοστάσιο» κατά παντός, όταν θητεύεις στη διαδικασία πρόκλησης φθοράς,όταν συνωμοτείς με το θάνατο, όταν καταντάς εμμονικός, γιατί έχεις πεισθεί ότι καλώς πράττεις, αυτό δεν είναι «πλούτος»;

Πέρα από τα όρια, αρχίζεις και πιστεύεις πλέον τα παραμύθια σου, τις πολυποίκιλες κατασκευές σου, που κάποιοι τις αποδέχονταν ή ήταν συνένοχοι κατά ένα μέρος με την υποτιθέμενη σκέψη: «μην κάνεις όνειρα τρελά, βολέψου και με αυτά …»Το «βολέψου» βεβαίως παραπέμπει σε συνέργεια και ταυτόχρονη υποχώρηση, ώστε να απομένει πάντοτε περιθώριο για τον επικεφαλής!

Πέρα από τα όρια, ίσως κάποιοι παραιτούνται από το να σε ακολουθούν αλλά σου έχουν δώσει δείγματα γραφής, ξέρεις με ποιον, με ποιους συναγελάζεσαι και προχωράς, χωρίς το φόβο της ανακάλυψης του δαιμονικού σου έργου.

Πέρα από τα όρια, μοιάζεις με ορμητικό ποτάμι που ξεφεύγει από την κοίτη του και προκαλεί μία, δύο ,τρεις καταστροφές κι όταν λιγοστέψουν τα νερά θα φανούν ξεκάθαρα οι ζημιές. Κάποιοι, φοβούμενοι ότι θα υπάρξει κι άλλη φορά, κι άλλη καταστροφή, θα αρχίσουν ίσως, να ενδιαφέρονται. Θα έπρεπε να προνοήσουν αλλά πότε, πώς, πού, όταν μια έντονα βιωμένη προσωπική εμμονή για πρόκληση του κακού, λάθρα χρονίζει;

Πέρα από τα όρια και η επινόηση του οίκτου;Πώς να το ονομάσεις ,αχαλίνωτη πλεονεξία ή ξεστράτισμα και άρα ο βρεγμένος από τη βροχή δε φοβάται να βραχεί;

Να που το ανοίκειο, ενυπάρχει και ίσως δεν το υποψιαζόμαστε, γιατί το δικό μας συναίσθημα, μας κάνει ευάλωτους απέναντι σε δύσκολες καταστάσεις και παραβλέπουμε και εκείνα που δεν έπρεπε.Εν έτει 2022, ίσως και η καχυποψία πρέπει να μπει στο βιβλίο των υποχρεώσεών μας. Γιατί την επιθυμία, της φθοράς κατά παντός δεν την αίρει καμιά εμπιστοσύνη,καμιά ηθική,καμιά αλληλεγγύη.

Ναι, είναι κι εκείνοι που με εμβρίθεια και χωρίς καμιά συναισθηματική αναστολή,με μια απατηλή επιθυμία,προχωρούν στη γνώση, του πώς αλλάζεις τη μοίρα του άλλου και οψέποτε και τη δική σου.

Εφεξής, να μας απασχολήσει πιο έντονα και το «όλα είναι πιθανά να συμβούν» γιατί όχι; Γιατί πολλοί, εν αγνοία μας, ή από αδιαφορία ,διαμορφώνουν τον εαυτό τους εντελώς μόνοι και κάπου υπάρχει κίνδυνος εκτροπής.

Ίσως ανακόψουμε πολλούς δρόμους που ανοίγουν τα κακά ένστικτα.

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά
Φιλόλογος ,συγγραφέας,ποιήτρια,κριτικός


Η φωτογραφία είναι από https://pixabay.com/






ΑΝΝΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΟΥΛΠΑ "Κριτική σε ένα «βιβλίο» που δε γράφτηκε."


Παρακολουθούμε ένα έργο πρωτότυπο, άκρως εγωκεντρικό, όπου οι δευτερεύοντες χαρακτήρες μοιάζουν ανύπαρκτοι, που δεν είναι, απλώς ενδιαφέρονται πλέον να ζήσουν και σωπαίνουν.

Και ενώ βρέξαμε και το ψωμί μας στα δάκρυα, εκείνοι οι αδάκρυτοι, εξακολουθούν να έχουν πολυποίκιλα ενδιαφέροντα πλην ενός ,αυτό της ομολογίας της αλήθειας.

Και ενώ η προσέγγιση του θέματος γίνεται από πολλές γωνίες, θέλει προσοχή το έγκλημα, η πρωταγωνίστρια ,με τις μάταιες φιλοδοξίες σωπαίνει.

Είναι αξιοσημείωτη η ευγλωττία της, που με οδηγεί στα μονοπάτια των προσχεδιασμένων θανάτων, για να αντιληφθώ ότι πολύ συχνά η φαντασία μεγάλωνε τόσο, που να θεριεύει μέσα της η επιθυμία για δράση, για την κατάκτηση εκείνου του ονείρου, που την ήθελε επικεφαλής,αρχηγό,σε όλα ,σε όλους ,χωρίς καμιά αναβολή, χωρίς αιδώ, χωρίς συναίσθημα!

Είναι πολύ δύσκολο, στην γενικότερη κατανόησή του, ένα βιβλίο υποτιθέμενο! Ναι υποτιθέμενο για εμένα, για όλους εμάς ,που τώρα, ώρες ατέλειωτες, θέλουμε να ενώσουμε τα κομμάτια ενός τρομακτικού παζλ, να κάνουμε την κάθε πληροφορία εικόνα ,μήπως και καταφέρουμε να φτάσουμε σε ένα δυσερμήνευτο τέλος. Δυσερμήνευτο γιατί η συγγραφέας και ηρωίδα του βιβλίου εκφράζει τόσα ψυχολογικά συμφραζόμενα,μέσα στη βαριά εγωπάθεια, που εμείς θέλουμε να βρούμε την άκρη του νήματος για να μη χαθούμε στο λαβύρινθο της ηθελημένης ανισορροπίας. Εμείς, ύποπτα και καχύποπτα, περιμένουμε την εμφάνιση όλων εκείνων που το σενάριο θέλει να ζουν στη σιωπή, ετοιμάζοντας όμως τα βέλη τους .

Στην περίπτωση μας, η θέληση να προκαλέσω κακό, περιφρουρώντας όσο γίνεται τον εαυτό μου, να φλερτάρω καθημερινά με τη φθορά σε άλλο σώμα, προκειμένου να το οδηγήσω με επίγνωση στο θάνατο, έχουμε να κάνουμε με τη συνωμοσία του εαυτού, ο οποίος είναι ένοχος αλλά θα πρέπει να παρουσιάζεται σαν αθώος.

«Η κυνηγός και τα θηράματα!» Σκέφτηκα έναν τίτλο, για να μπορέσω να καταλάβω, πόσο η ψυχή και το πνεύμα μιας μάνας βλέπουν τα παιδιά σαν θηράματα και τίποτα παραπάνω.

Η κυνηγός όμως με προβληματίζει ως προς τον αριθμό των θηραμάτων, γιατί αν κυνηγάς για χρόνια σε όλες τις περιόδους, ενδεχόμενα να βλέπεις σαν θήραμα κάθε έναν αδύναμο στον οποίο φαντάζεσαι ότι εύκολα μπορείς να καταφέρεις κάτι από τα σχέδιά σου. Βλέπω και πολλά άλλα στο υποτιθέμενο βιβλίο που αναπάντεχα, θα εκπλήξουν τον αναγνώστη, μάλλον θα τον καταπλήξουν. Γιατί όπως το ταγκό θέλει δύο και τα παλαμάκια επίσης ,έτσι και στο έργο ,οι κειμενικές λεπτομέρειες θα μας οδηγήσουν κλείνοντάς το να αναφωνήσουμε: είμαστε τυφλοί μπροστά στην αποκτήνωση!

Ναι, γιατί δεν βάζει ο νους συνετού ανθρώπου,όσα ένα,όχι αρρωστημένο, αλλά όσα ένα διαβολικό μυαλό καταστρώνει.

Κλείνοντας,να τονίσω ότι μόνο υποτιθέμενο μέχρι σήμερα θα μπορούσε να είναι τούτο το βιβλίο, γιατί τους άγνωστους, ασύγγνωστους προορισμούς ,πώς να τους συλλάβει ανθρώπου νους;

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά
Φιλόλογος,συγγραφέας,ποιήτρια,κριτικός

Η φωτογραφία είναι από https://www.dreamstime.com/







ΠΕΤΡΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΒΕΛΟΥΔΑΣ "Η ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ"


Η κάπνα του νυσταγμένου
τσιγάρου
Οι χλωμές πορτοκαλιές
που πέρυσι δεν μας μιλούσαν…
Τώρα ο ήλιος μοσχοβολά
μια λουλουδένια κολώνια
γλιστράει στον ώμο του
την ώρα που λύνει
την γραβάτα του
Κάτω από αυτόν
τον ήλιο γεννήθηκαν στιγμές
Στιγμές που μεταφράστηκαν
σε πλατωνικό έρωτα
που εκτυπώθηκε σε χιλιάδες
λέξεις,γλώσσες
και επανεκδόθηκε
σε πολλά αντίτυπα.
Εκεί στην χλωμή πορτοκαλιά
σε πρωτοφίλησε
Σου χάρισε την ανθισμένη
του καρδιά
από το αγνό περιβόλι
της ψυχής του..
Ακριβώς εκεί με
την κιθάρα του πρωτοτραγούδησε
την μελωδία του
Μια γλυκειά μελωδία
μιας αγκαλιάς
μελοποιημένου..πάθους!

ΠΕΤΡΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΒΕΛΟΥΔΑΣ






PHENOMY – single “The Mute, The Deaf, The Blind” από το άλμπουμ “Syndicate Of Pain”

 

 

“The Mute, The Deaf, The Blind” 

(Δείτε το  Official Music Video εδώ) 

https://www.youtube.com/watch?v=PSzpCJzGnEg 


 

Video : 

Director : Jad Shokor  

Production Manager : Tina – Maria Jabri 

Video Coloring By : Peter Aoun 

Music : 

Mixed & Mastered By : Bassem Daouk 

Recorded At : Grotesque Productions 

Drums Recorded At : Sonocraft Studios 

 

Οι Λιβανέζοι Thrash / Groove Metal Τιτάνες PHENOMY κυκλοφόρησαν το εντυπωσιακό νέο τους άλμπουμ "Syndicate Of Pain" στις 3 Μαρτίου 2022, ταυτόχρονα με ένα τρομακτικό animation βίντεο για το τραγούδι "Lead Me To My Throne". Το "Syndicate OfPain" είναι ένα concept άλμπουμ για ένα άσυλο που διευθύνει ο Δρ. Anton Shuman, ένας τρελός επιστήμονας που χειραγωγεί εγκληματίες και ασθενείς που χαρακτηρίζονται ως τρελοί στις εγκαταστάσεις του. Το άλμπουμ στη συνέχεια αποκαλύπτει ότι αυτοί οι ασθενείς δεν θεραπεύονται, αλλά αποτελούν μέρος ενός μεγαλύτερου και πιο σκοτεινού project, από το οποίο ακόμα και ο ίδιος ο Δρ. Shuman εξαπατάται.  



Official links 

 

Website:  www.phenomyofficial.com 

Facebook: www.facebook.com/phenomyofficial 

Instagram: www.instagram.com/phenomyofficial 

Twitter: www.twitter.com/phenomyofficial 

YouTube: www.youtube.com/phenomy 

Spotify: https://open.spotify.com/artist/2oeDZHOGoxpg1kOq39JrL5 

Apple Music: https://music.apple.com/us/artist/phenomy/1351261592 

SoundCloud: http://www.soundcloud.com/phenomyofficial 






CROSSON – single “Weak at the Knees (For a Hot Brunette!!)” από το άλμπουμ “Rock ‘n’ Roll Love Affair”.

 


“Weak at the Knees (For a Hot Brunette!!)” 

(Δείτε το βίντεο εδώ) 

https://youtu.be/At_4JFbmgbQ 


 

Οι Eλληνoαυστραλοί Theatrical Glam Rockers CROSSON μας παρουσιάζουν την εύθυμη πλευρά τους  

Οι Eλληνoαυστραλοί Theatrical Glam Rockers CROSSON μας παρουσιάζουν την εύθυμη πλευρά τους με το απολαυστικό βίντεο που ετοίμασαν για το τραγούδι ‘Weak At The Knees (For A Hot Brunette!!)’ μέσα από το άλμπουμ τους Rock ‘n’ Roll Love Affair 

Το βίντεο γυρίστηκε στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας και περιλαμβάνει guest εμφάνιση από το Αυστραλο/Πορτογαλικής καταγωγής και εκθαμβωτικής ομορφιάς μοντέλο Paulina Roxo, ενώ την σκηνοθεσία του έχει αναλάβει ο Lord Tim από τους θρυλικούς Αυστραλούς Metal γίγαντες LORD.  

Ο τραγουδιστής, συνθέτης και παραγωγός των CROSSON Jason Crosson (Σωτήριος Σταυρόπουλος) λέει για το τραγούδι: «Με τόσα πολλά τραγούδια για τις ξανθιές, έφτασε η στιγμή να αποκτήσουν το τραγούδι τους και όλες οι μελαχρινές αυτού του κόσμου!!» 

Παρόλο που το τραγούδι αναφέρει πρόσωπα όπως η Catherine Zeta Jones, η Megan Fox και η Kate Beckingsale, ουσιαστικά αποτελεί φόρο τιμής σε όλες τις γυναίκες. 

Οι CROSSON με το ξεχωριστό στυλ τους μας προσφέρουν ένα πιασάρικο τραγούδι, ένα rock τραγούδι που μπορεί κανείς να το τραγουδήσει, ενώ το βίντεο δείχνει το σχήμα στο στοιχείο του, δηλαδή σε μια ηλεκτρισμένη ζωντανή εμφάνιση, με μια υπέροχη α-λα Benny Hill κωμική ανατροπή στο τέλος. 

Οι CROSSON αυτήν την περίοδο ετοιμάζουν την κυκλοφορία του 6ου άλμπουμ τους με τίτλο «Ready, Aim, Rock!» που αναμένεται να κυκλοφορήσει στο δεύτερο μισό του 2022. 



Οfficial links  

www.crosson.com.au 

www.facebook.com/crossonrock 

www.youtube.com/crossonrock