ΑΝΝΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΟΥΛΠΑ "Πέρα από τα όρια!"

 

Εν έτει 2022, αποδεικνύεται ότι ένας άνθρωπος μπορεί να ξεπεράσει τα όρια της φαντασίας, όχι μόνο με την «πρωτοτυπία» αλλά και με το οξύ πνεύμα του και για τούτο δεν θα πρέπει να θεωρηθεί άρρωστος σε ό,τι αφορά την αντίληψή του για τα πράγματα και τις πράξεις του.

Έτσι,δεν είναι πρωτότυπο ένα έγκλημα, αλλά ο τρόπος επιτέλεσής του, η πλούσια στη σύλληψή της ιδέα.Γιατί, όταν παρουσιάζεις εαυτόν θύμα για να περνάς ανυποψίαστος τη στιγμή του λάθους,όταν διαθέτεις ένα «οπλοστάσιο» κατά παντός, όταν θητεύεις στη διαδικασία πρόκλησης φθοράς,όταν συνωμοτείς με το θάνατο, όταν καταντάς εμμονικός, γιατί έχεις πεισθεί ότι καλώς πράττεις, αυτό δεν είναι «πλούτος»;

Πέρα από τα όρια, αρχίζεις και πιστεύεις πλέον τα παραμύθια σου, τις πολυποίκιλες κατασκευές σου, που κάποιοι τις αποδέχονταν ή ήταν συνένοχοι κατά ένα μέρος με την υποτιθέμενη σκέψη: «μην κάνεις όνειρα τρελά, βολέψου και με αυτά …»Το «βολέψου» βεβαίως παραπέμπει σε συνέργεια και ταυτόχρονη υποχώρηση, ώστε να απομένει πάντοτε περιθώριο για τον επικεφαλής!

Πέρα από τα όρια, ίσως κάποιοι παραιτούνται από το να σε ακολουθούν αλλά σου έχουν δώσει δείγματα γραφής, ξέρεις με ποιον, με ποιους συναγελάζεσαι και προχωράς, χωρίς το φόβο της ανακάλυψης του δαιμονικού σου έργου.

Πέρα από τα όρια, μοιάζεις με ορμητικό ποτάμι που ξεφεύγει από την κοίτη του και προκαλεί μία, δύο ,τρεις καταστροφές κι όταν λιγοστέψουν τα νερά θα φανούν ξεκάθαρα οι ζημιές. Κάποιοι, φοβούμενοι ότι θα υπάρξει κι άλλη φορά, κι άλλη καταστροφή, θα αρχίσουν ίσως, να ενδιαφέρονται. Θα έπρεπε να προνοήσουν αλλά πότε, πώς, πού, όταν μια έντονα βιωμένη προσωπική εμμονή για πρόκληση του κακού, λάθρα χρονίζει;

Πέρα από τα όρια και η επινόηση του οίκτου;Πώς να το ονομάσεις ,αχαλίνωτη πλεονεξία ή ξεστράτισμα και άρα ο βρεγμένος από τη βροχή δε φοβάται να βραχεί;

Να που το ανοίκειο, ενυπάρχει και ίσως δεν το υποψιαζόμαστε, γιατί το δικό μας συναίσθημα, μας κάνει ευάλωτους απέναντι σε δύσκολες καταστάσεις και παραβλέπουμε και εκείνα που δεν έπρεπε.Εν έτει 2022, ίσως και η καχυποψία πρέπει να μπει στο βιβλίο των υποχρεώσεών μας. Γιατί την επιθυμία, της φθοράς κατά παντός δεν την αίρει καμιά εμπιστοσύνη,καμιά ηθική,καμιά αλληλεγγύη.

Ναι, είναι κι εκείνοι που με εμβρίθεια και χωρίς καμιά συναισθηματική αναστολή,με μια απατηλή επιθυμία,προχωρούν στη γνώση, του πώς αλλάζεις τη μοίρα του άλλου και οψέποτε και τη δική σου.

Εφεξής, να μας απασχολήσει πιο έντονα και το «όλα είναι πιθανά να συμβούν» γιατί όχι; Γιατί πολλοί, εν αγνοία μας, ή από αδιαφορία ,διαμορφώνουν τον εαυτό τους εντελώς μόνοι και κάπου υπάρχει κίνδυνος εκτροπής.

Ίσως ανακόψουμε πολλούς δρόμους που ανοίγουν τα κακά ένστικτα.

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά
Φιλόλογος ,συγγραφέας,ποιήτρια,κριτικός


Η φωτογραφία είναι από https://pixabay.com/






ΑΝΝΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΟΥΛΠΑ "Κριτική σε ένα «βιβλίο» που δε γράφτηκε."


Παρακολουθούμε ένα έργο πρωτότυπο, άκρως εγωκεντρικό, όπου οι δευτερεύοντες χαρακτήρες μοιάζουν ανύπαρκτοι, που δεν είναι, απλώς ενδιαφέρονται πλέον να ζήσουν και σωπαίνουν.

Και ενώ βρέξαμε και το ψωμί μας στα δάκρυα, εκείνοι οι αδάκρυτοι, εξακολουθούν να έχουν πολυποίκιλα ενδιαφέροντα πλην ενός ,αυτό της ομολογίας της αλήθειας.

Και ενώ η προσέγγιση του θέματος γίνεται από πολλές γωνίες, θέλει προσοχή το έγκλημα, η πρωταγωνίστρια ,με τις μάταιες φιλοδοξίες σωπαίνει.

Είναι αξιοσημείωτη η ευγλωττία της, που με οδηγεί στα μονοπάτια των προσχεδιασμένων θανάτων, για να αντιληφθώ ότι πολύ συχνά η φαντασία μεγάλωνε τόσο, που να θεριεύει μέσα της η επιθυμία για δράση, για την κατάκτηση εκείνου του ονείρου, που την ήθελε επικεφαλής,αρχηγό,σε όλα ,σε όλους ,χωρίς καμιά αναβολή, χωρίς αιδώ, χωρίς συναίσθημα!

Είναι πολύ δύσκολο, στην γενικότερη κατανόησή του, ένα βιβλίο υποτιθέμενο! Ναι υποτιθέμενο για εμένα, για όλους εμάς ,που τώρα, ώρες ατέλειωτες, θέλουμε να ενώσουμε τα κομμάτια ενός τρομακτικού παζλ, να κάνουμε την κάθε πληροφορία εικόνα ,μήπως και καταφέρουμε να φτάσουμε σε ένα δυσερμήνευτο τέλος. Δυσερμήνευτο γιατί η συγγραφέας και ηρωίδα του βιβλίου εκφράζει τόσα ψυχολογικά συμφραζόμενα,μέσα στη βαριά εγωπάθεια, που εμείς θέλουμε να βρούμε την άκρη του νήματος για να μη χαθούμε στο λαβύρινθο της ηθελημένης ανισορροπίας. Εμείς, ύποπτα και καχύποπτα, περιμένουμε την εμφάνιση όλων εκείνων που το σενάριο θέλει να ζουν στη σιωπή, ετοιμάζοντας όμως τα βέλη τους .

Στην περίπτωση μας, η θέληση να προκαλέσω κακό, περιφρουρώντας όσο γίνεται τον εαυτό μου, να φλερτάρω καθημερινά με τη φθορά σε άλλο σώμα, προκειμένου να το οδηγήσω με επίγνωση στο θάνατο, έχουμε να κάνουμε με τη συνωμοσία του εαυτού, ο οποίος είναι ένοχος αλλά θα πρέπει να παρουσιάζεται σαν αθώος.

«Η κυνηγός και τα θηράματα!» Σκέφτηκα έναν τίτλο, για να μπορέσω να καταλάβω, πόσο η ψυχή και το πνεύμα μιας μάνας βλέπουν τα παιδιά σαν θηράματα και τίποτα παραπάνω.

Η κυνηγός όμως με προβληματίζει ως προς τον αριθμό των θηραμάτων, γιατί αν κυνηγάς για χρόνια σε όλες τις περιόδους, ενδεχόμενα να βλέπεις σαν θήραμα κάθε έναν αδύναμο στον οποίο φαντάζεσαι ότι εύκολα μπορείς να καταφέρεις κάτι από τα σχέδιά σου. Βλέπω και πολλά άλλα στο υποτιθέμενο βιβλίο που αναπάντεχα, θα εκπλήξουν τον αναγνώστη, μάλλον θα τον καταπλήξουν. Γιατί όπως το ταγκό θέλει δύο και τα παλαμάκια επίσης ,έτσι και στο έργο ,οι κειμενικές λεπτομέρειες θα μας οδηγήσουν κλείνοντάς το να αναφωνήσουμε: είμαστε τυφλοί μπροστά στην αποκτήνωση!

Ναι, γιατί δεν βάζει ο νους συνετού ανθρώπου,όσα ένα,όχι αρρωστημένο, αλλά όσα ένα διαβολικό μυαλό καταστρώνει.

Κλείνοντας,να τονίσω ότι μόνο υποτιθέμενο μέχρι σήμερα θα μπορούσε να είναι τούτο το βιβλίο, γιατί τους άγνωστους, ασύγγνωστους προορισμούς ,πώς να τους συλλάβει ανθρώπου νους;

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά
Φιλόλογος,συγγραφέας,ποιήτρια,κριτικός

Η φωτογραφία είναι από https://www.dreamstime.com/







ΠΕΤΡΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΒΕΛΟΥΔΑΣ "Η ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ"


Η κάπνα του νυσταγμένου
τσιγάρου
Οι χλωμές πορτοκαλιές
που πέρυσι δεν μας μιλούσαν…
Τώρα ο ήλιος μοσχοβολά
μια λουλουδένια κολώνια
γλιστράει στον ώμο του
την ώρα που λύνει
την γραβάτα του
Κάτω από αυτόν
τον ήλιο γεννήθηκαν στιγμές
Στιγμές που μεταφράστηκαν
σε πλατωνικό έρωτα
που εκτυπώθηκε σε χιλιάδες
λέξεις,γλώσσες
και επανεκδόθηκε
σε πολλά αντίτυπα.
Εκεί στην χλωμή πορτοκαλιά
σε πρωτοφίλησε
Σου χάρισε την ανθισμένη
του καρδιά
από το αγνό περιβόλι
της ψυχής του..
Ακριβώς εκεί με
την κιθάρα του πρωτοτραγούδησε
την μελωδία του
Μια γλυκειά μελωδία
μιας αγκαλιάς
μελοποιημένου..πάθους!

ΠΕΤΡΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΒΕΛΟΥΔΑΣ






PHENOMY – single “The Mute, The Deaf, The Blind” από το άλμπουμ “Syndicate Of Pain”

 

 

“The Mute, The Deaf, The Blind” 

(Δείτε το  Official Music Video εδώ) 

https://www.youtube.com/watch?v=PSzpCJzGnEg 


 

Video : 

Director : Jad Shokor  

Production Manager : Tina – Maria Jabri 

Video Coloring By : Peter Aoun 

Music : 

Mixed & Mastered By : Bassem Daouk 

Recorded At : Grotesque Productions 

Drums Recorded At : Sonocraft Studios 

 

Οι Λιβανέζοι Thrash / Groove Metal Τιτάνες PHENOMY κυκλοφόρησαν το εντυπωσιακό νέο τους άλμπουμ "Syndicate Of Pain" στις 3 Μαρτίου 2022, ταυτόχρονα με ένα τρομακτικό animation βίντεο για το τραγούδι "Lead Me To My Throne". Το "Syndicate OfPain" είναι ένα concept άλμπουμ για ένα άσυλο που διευθύνει ο Δρ. Anton Shuman, ένας τρελός επιστήμονας που χειραγωγεί εγκληματίες και ασθενείς που χαρακτηρίζονται ως τρελοί στις εγκαταστάσεις του. Το άλμπουμ στη συνέχεια αποκαλύπτει ότι αυτοί οι ασθενείς δεν θεραπεύονται, αλλά αποτελούν μέρος ενός μεγαλύτερου και πιο σκοτεινού project, από το οποίο ακόμα και ο ίδιος ο Δρ. Shuman εξαπατάται.  



Official links 

 

Website:  www.phenomyofficial.com 

Facebook: www.facebook.com/phenomyofficial 

Instagram: www.instagram.com/phenomyofficial 

Twitter: www.twitter.com/phenomyofficial 

YouTube: www.youtube.com/phenomy 

Spotify: https://open.spotify.com/artist/2oeDZHOGoxpg1kOq39JrL5 

Apple Music: https://music.apple.com/us/artist/phenomy/1351261592 

SoundCloud: http://www.soundcloud.com/phenomyofficial 






CROSSON – single “Weak at the Knees (For a Hot Brunette!!)” από το άλμπουμ “Rock ‘n’ Roll Love Affair”.

 


“Weak at the Knees (For a Hot Brunette!!)” 

(Δείτε το βίντεο εδώ) 

https://youtu.be/At_4JFbmgbQ 


 

Οι Eλληνoαυστραλοί Theatrical Glam Rockers CROSSON μας παρουσιάζουν την εύθυμη πλευρά τους  

Οι Eλληνoαυστραλοί Theatrical Glam Rockers CROSSON μας παρουσιάζουν την εύθυμη πλευρά τους με το απολαυστικό βίντεο που ετοίμασαν για το τραγούδι ‘Weak At The Knees (For A Hot Brunette!!)’ μέσα από το άλμπουμ τους Rock ‘n’ Roll Love Affair 

Το βίντεο γυρίστηκε στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας και περιλαμβάνει guest εμφάνιση από το Αυστραλο/Πορτογαλικής καταγωγής και εκθαμβωτικής ομορφιάς μοντέλο Paulina Roxo, ενώ την σκηνοθεσία του έχει αναλάβει ο Lord Tim από τους θρυλικούς Αυστραλούς Metal γίγαντες LORD.  

Ο τραγουδιστής, συνθέτης και παραγωγός των CROSSON Jason Crosson (Σωτήριος Σταυρόπουλος) λέει για το τραγούδι: «Με τόσα πολλά τραγούδια για τις ξανθιές, έφτασε η στιγμή να αποκτήσουν το τραγούδι τους και όλες οι μελαχρινές αυτού του κόσμου!!» 

Παρόλο που το τραγούδι αναφέρει πρόσωπα όπως η Catherine Zeta Jones, η Megan Fox και η Kate Beckingsale, ουσιαστικά αποτελεί φόρο τιμής σε όλες τις γυναίκες. 

Οι CROSSON με το ξεχωριστό στυλ τους μας προσφέρουν ένα πιασάρικο τραγούδι, ένα rock τραγούδι που μπορεί κανείς να το τραγουδήσει, ενώ το βίντεο δείχνει το σχήμα στο στοιχείο του, δηλαδή σε μια ηλεκτρισμένη ζωντανή εμφάνιση, με μια υπέροχη α-λα Benny Hill κωμική ανατροπή στο τέλος. 

Οι CROSSON αυτήν την περίοδο ετοιμάζουν την κυκλοφορία του 6ου άλμπουμ τους με τίτλο «Ready, Aim, Rock!» που αναμένεται να κυκλοφορήσει στο δεύτερο μισό του 2022. 



Οfficial links  

www.crosson.com.au 

www.facebook.com/crossonrock 

www.youtube.com/crossonrock 




ΣΟΦΙΑ Δ. ΝΙΝΙΟΥ "Χωρισμός"

 


III


Οι δείκτες δείχνουν
πάντα εσένα
που πάντα λείπεις

Δείχνουν εννέα
Είσαι η νέα
αδυναμία η μία

Μα εσύ μ' εμένα
δεν είμαστε ένα
και πάντα λείπεις

Λείπουν τα χάδια
Η καρέκλα σου άδεια
Της λύπης σημάδια

Στη ζωή μου την άδεια
Σκοτάδια


Ποίημα και φωτογραφία :Σοφία Δ. Νινιού 








ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΑΔΗΜΑ "Με σημαία… Παναμά"

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με σημαία… Παναμά
της Κατερίνας Καραδήμα
ISBN: 978-618-5456 69 6
Λιανική τιμή 14 ευρώ + ΦΠΑ
14Χ21
Σελ. 58


Βιβλίο και CD


Στο τραγούδι «Κρύβε λόγια» τραγουδούν
ο Μπάμπης Τσέρτος και ο Δημήτρης Κοντογιάννης


Σκέψεις για το λαϊκό τραγούδι

Το ρεμπέτικο τραγούδι είναι κώδικας συμπεριφοράς, τρόπος να ζεις, να αντιλαμβάνεσαι την ομορφιά, να ερωτεύεσαι, να μάχεσαι, να αντιδράς στον κοινωνικό βίο, στη σκληρότητα της ζωής, στην αρρώστια και στον θάνατο, στο χρήμα και στον πλούτο, στη φτώχεια, στην κοινωνική ανισότητα.

Αυτά ένιωσα κι έμαθα, αεί διδασκόμενη στο Μεγάλο Ρεμπέτικο Πανεπιστήμιο, από τα πιο γλυκά χρόνια της εφηβείας μου, μέχρι και σήμερα στην ωριμότητα της ζωής μου με δασκάλους τον Μάρκο, τον Τσιτσάνη, τον Παπαϊωάννου, τον Χατζηχρήστο, τον Χιώτη, την Μπέλλου, τη Στέλλα Χασκίλ, την Νίνου, τον Δελιά, τον Σκαρβέλη και τόσους άλλους σπουδαίους, μέσα από τις παλιές ηχογραφήσεις των δίσκων γραμμοφώνου αλλά και τα αγαπημένα μουσικά στέκια, όπως η θεσσαλονικιώτικη Τομπουρλίκα των φοιτητικών μου χρόνων με τον Παντελή Χατζηκυριάκο ή η σκοπελίτικη Ανατολή του Γιώργου Ξηντάρη, τους οποίους επίσης θεωρώ δασκάλους μου.

Αυτό ήταν το ωδείο των μουσικών σπουδών μου, από τη στιγμή που το ’φερε η ζωή, στα δεκαέξι μου να ακούσω από κοντά μπουζούκι και να το πιάσω στα χέρια μου. Η μουσική μου πατρίδα μού αποκαλύφθηκε, κι ένας μεγάλος έρωτας γεννήθηκε που κρατάει μέχρι σήμερα.Ο τζουράς, που ήρθε στα φοιτητικά μου χρόνια, έγινε ο αχώριστός μου σύντροφος. Από τότε κάθε τραγούδι και ‘μάθημα’, πατώντας στα παλιά βήματα, και νέα χαρά και απόλαυση για κάθε νέα ‘κατάκτηση’ παιξίματος και ανακάλυψη ενός νέου ‘διαμαντιού’- τραγουδιού που θα παιζόταν και θα τραγουδιόταν στην επόμενη μάζωξη της παρέας, στην επόμενη μυσταγωγία της ταβέρνας όπου ποτηράκι το ποτηράκι, με στις βραδινές ώρες να κυλούν αργά, οι καρδιές θα ξαλάφρωναν, θα γλύκαιναν, θα απελευθερώνονταν από τα βάσανα, τους καημούς και τα παράπονα και πάνω στις στροφές του χορού θα λυτρώνονταν από κάθε πόνο και αδυναμία του πεζού βίου.

Ο δίσκος περιλαμβάνει τα πρώτα πειραματικά ολοκληρωμένα τραγούδια σε μουσική και στίχο, όπως το Κόκκινο, τον Λαβύρινθο, το Σφάλμα, που γράφτηκαν το 2013, με πρώτο χρονικά το Τι κι αν είσαι μπατιράκι, αλλά και κάποια από τα τελευταία του 2018, όπως το Με σημαία Παναμά και το Εξ αμελείας θύτης.

Επίσης, είχα τη χαρά να συμπεριλάβω και δύο τραγούδια σε στίχους του Χρήστου Κανελλόπουλου, το Πανάθεμα την ομορφιά σου και του Μαρίνου Ρούσσου το Κρύβε λόγια, που μου εμπιστεύθηκαν να τα ντύσω με μουσική αλλά και την πολύ μεγάλη τιμή να τα ερμηνεύσουν δύο κορυφαίοι λαϊκοί μας ερμηνευτές ο Μπάμπης Τσέρτος και ο Δημήτρης Κοντογιάννης.

Κατερίνα Καραδήμα
Λαμία 31/10/2021


https://www.youtube.com/watch?v=MdEUHEm5BEM Με σημαία Παναμά


https://www.youtube.com/watch?v=KsJ5EV4CRJ4 Εξ αμελείας θύτης


https://www.youtube.com/watch?v=0UtSBA1paw4 Τι κι αν είσαι μπατιράκι


Σε αυτό το cd η Κατερίνα Καραδήμα, αρχιτεκτόνισσα, που παίζει τζουρά και μπουζούκι και έχει ήδη ηχογραφήσει αρκετά δικά της τραγούδια. Οι επιρροές της προέρχονται από την δεξαμενή της προφορικής μας παράδοσης.
Είναι πολύ αισιόδοξο, που στην σημερινή εποχή, πολλαπλών κρίσεων, καταγράφονται νέες μελωδίες και επίκαιρα λόγια, που εκφράζουν τις πραγματικές ανάγκες την σύγχρονης κοινωνίας.
Δημήτρης Κοντογιάννης


Βιογραφικό: 

Η Κατερίνα Καραδήμα γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία.
Σπούδασε στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Α.Π.Θ.
Το 1998 που αποφοίτησε επέστρεψε στη Λαμία και μέχρι και σήμερα εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας αρχιτέκτων.
Από τα μαθητικά χρόνια εκδηλώνοντας την αγάπη για τη μουσική και συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση των λαϊκών αυτοδίδακτων μουσικών της οικογένειας, αρχίζει να ασχολείται με το ρεμπέτικο τραγούδι (από το οποίο μαγεύεται) μαθαίνοντας τζουρά. Τα φοιτητικά χρόνια στη Θεσσαλονίκη και αργότερα στη Λαμία συμμετέχει παίζοντας σε αυτοσχέδιες ερασιτεχνικές ρεμπέτικες κομπανίες φίλων και μουσικά στέκια, περιστασιακά ημιεπαγγελματικά. Σταδιακά επεκτείνει την ενασχόληση με τη μουσική με τα υπόλοιπα τρίχορδα (μπουζούκι, μπαγλαμά) και λαϊκή κιθάρα, αλλά και ως μέλος χορωδιών από το 2006 συμμετέχει σε χορωδιακά φεστιβάλ, (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία κ.λ.π), συναυλίες, μουσικά δρώμενα κ.λ.π.
Παράλληλα, συμμετέχει σε ερασιτεχνικές θεατρικές παραστάσεις και ταυτόχρονα παρακολουθεί σεμινάρια θεατρολογίας.
Από το 2013 ασχολείται περιστασιακά επαγγελματικά με τη μουσική παίζοντας και τραγουδώντας σε μικρά μουσικά στέκια, με “μπούσουλα” πάντα τη λαϊκή μουσική παράδοση και τον αρχετυπικό ελληνικό τρόπο ψυχαγωγίας μέσα από τα τραγούδια της παρέας και της ταβέρνας.
Από το 2013, επίσης, ξεκινά να πειραματίζεται στη δημιουργία λαϊκών τραγουδιών γράφοντας μουσική και στίχους, αλλά κυρίως σε συνεργασία με τον Χ. Κανελλόπουλο, του οποίου τους στίχους μελοποιεί για πρώτη φορά. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι η μουσική παράσταση “Πρώτο Μπάρκο” με νέα ανέκδοτα τραγούδια ρεμπέτικου και παραδοσιακού ύφους, που έχουν παρουσιαστεί σε Φεστιβάλ ανά την Ελλάδα και αθηναϊκές μουσικές σκηνές.

Επικοινωνία βιβλίου: zoi triadafullidh, zoi.masoura@hotmail.com



Εκδόσεις Φίλντισι
Ξανθίππου 123,
απάγου, 15669
Τηλ.: 210 6540170
info@filntisi.gr