ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΥΡΓΙΩΤΗΣ "Ο Iσαπόστολος Άγιος Μέγας Φώτιος υπέρμαχος των γραμμάτων. Διέσωσε την αρχαία γραμματεία."

 

Ο Άγιος Φώτιος είναι προσωπικότητα ξεχωριστή και με μεγάλη προσφορά στην Ορθοδοξία, στα γράμματα και στην κοινωνία. Ο τίτλος «Μέγας» που του έχει δοθεί δεν δόθηκε τυχαία. Δεν είναι πολλοί οι ονομασθέντες «Μέγας». Ο τίτλος είναι βαρύς για να δοθεί σε πολλούς. Ελάχιστοι ξεχωρίζουν και αυτοί διακρίνονται. Θα προσπαθήσουμε με το παρόν άρθρο να παρουσιάσουμε με αδρές γραμμές την προσωπικότητα του Αγίου Φωτίου και να αναδείξουμε τους λόγους που οδήγησαν στην απονομή του τίτλου Μέγας.

Γεννήθηκε το 810 μ.Χ. ή κατά άλλη άποψη το 820 από γονείς πλουσίους και εικονόφιλους και ήταν ανεψιός του εικονόφιλου πατριάρχη Ταρασίου και για τον λόγο αυτή υπέστη πιέσεις από το εικονομαχικό καθεστώς. Άρχισε μια λαμπρή καριέρα στον δημόσιο τομέα της Βασιλεύουσας και έφθασε μέχρι τον βαθμό του πρωτοασηκρήτη. Το 858 παραιτείται ο πατριάρχης Ιγνάντιος και εκλέγεται πατριάρχης, με τη στήριξη της αυγούστας Αγίας Θεοδώρας και του αδελφού της Βάρδα. Σε 6 ημέρες διήλθε όλους τους βαθμούς της ιεροσύνης. Το γεγονός αυτό τον έφερε σε προστριβή και σύγκρουση με την εκκλησία της Ρώμης.

Ένα από τα νέα έργα του νέου Πατριάρχη ήταν η αναδιοργάνωση και ανασυγκρότηση της Εκκλησίας. Η διαμάχη των εικονόφιλων και εικονομάχων διήρκεσε ένα αιώνα και πλέον. Δημιούργησε και άφησε πληγές και προβλήματα. Έπρεπε αυτά να επουλωθούν και να προχωρήσει το έργο Της η Εκκλησία. Προσλαμβάνει ικανούς συνεργάτες και εστιάζει το ενδιαφέρον του στην πνευματική αναμόρφωση του λαού και εις την ιεραποστολική δράση, η οποία είχε ανασταλεί λόγω της εικονομαχίας. Ο Μέγας Φώτιος μελέτησε σε βάθος και ακολούθησε πιστά την ιεραποστολική δραστηριότητα του ιερού Χρυσοστόμου, στην οποία αναφέρεται πολλές φορές στο έργο του. Αρχίζει με τον εκχριστιανισμό των Βουλγάρων , αναθέτοντας στους Θεσσαλονικείς αδελφούς Κύριλλο και Μεθόδιο το δύσκολο αυτό έργο. Οι δυο ιεραπόστολοι εκχριστιάνισαν τους Βουλγάρους και τους έκαναν συγχρόνως και φίλους του Βυζαντίου. Παρά τις προσπάθειες του επισκόπου Ρώμης Νικολάου και τις αντιδράσεις των Φράγκων διατήρησε αυτούς υπό την κανονική δικαιοδοσία του Πρωτοθρόνου Οικουμενικού Πατριαρχείου. Ο καθηγητής Ιωάννης Καραγιαννόπουλος για την απαράμιλλη ιερά εκκλησιαστική τακτική του Μεγάλου Φωτίου αναφέρει ότι « ο Φώτιος ήτο μια εκ των αξιολογωτέρων προσωπικοτήτων της εποχής του. Λίαν πεπαιδευμένος, οξυνούστατος και με διπλωματικά χαρίσματα πρώτης τάξεως, ήτο ο ενδεδειγμένος αρχηγός της ανατολικής Εκκλησίας κατά την κρίσιμον εκεἰνην περίοδο και αντάξιος αντίπαλος του Νικολάου και των Οικουμενικών του αξιώσεων.

Η προσπάθεια εκχριστιανισμού των Βουλγάρων άρχισε κατά την βασιλεία του ηγεμόνος των Βόριδα (852-889) Ο Βόριδας από ειδωλολάτρης γίνεται χριστιανός και βαπτιζόμενος λαμβάνει το όνομα Μιχαήλ. Ακολουθεί η κατήχηση και το βάπτισμα των Βουλγάρων. Τα γεγονότα αυτά συμβαίνουν το 864 μ .Χ. Ο πατριάρχης Φώτιος στέλνει μια επιστολή στον Μιχαήλ, η οποία απαντά στο ερώτημα «Τι εστίν έργο του άρχοντος;». Ερώτημα που απασχολεί πολλούς και χθες κι σήμερα και θα απασχολεί και τον άνθρωπο και αύριο. Η παρουσίαση ολόκληρης της επιστολής, για λόγους πρακτικούς, δεν είναι εφικτή, γι' αυτό και θα περιοριστούμε μόνον σε μια σύντομη αλλά αρκούντως σαφή και διαφωτιστική αναφορά.

Γράφει λοιπόν ο Άγιος και Μέγας διδάσκαλος της οικουμένης Φώτιος:

1ον). «Ο των αρχόντων τρόπος νόμος γίνεται τοις υπό χείρα».

Το ήθος των αρχόντων γίνεται νόμος για τον απλό λαό. Πρώτοι και κύριοι υπεύθυνοι για την φαυλότητα (ή την σπουδαιότητα) μιας χώρας είναι οι άρχοντές της, που αποτελούν ''υπογραμμόν και παράδειγμα''. Φαύλοι άρχοντες διαπλάθουν φαύλους πολίτες.

2ον). «Οι περί τον άρχοντα φαύλοι και τον εκείνου συνδιαβάλλουσι τρόπον».

Στον εκφαυλισμό των αρχόντων (και συνακόλουθα του λαού) συμβάλλει τα μέγιστα το ''περιβάλλον'' τους.

3ον). «Όταν τις άρχη εαυτού, τότε νομιζέτω και τών υπηκόων άρχειν αληθώς».

Όταν ο άρχων άρχει στον εαυτό του (και στο περιβάλλον του), τότε άρχει πραγματικά και στον λαό.

4ον). «Κτώ τοίνυν φίλους μη τους φαύλους, αλλά τους αρίστους».

Κάνε, λοιπόν, φίλους, όχι τους φαύλους, αλλά τους πιο καλούς.

5ον). «Μη ζήτει δε παρά φίλων ακούειν τα ηδέα, αλλά τα αληθή μάλλον. Διο μέγιστον ηγού φίλους κολάκων διαφέρειν».

Μη ζητάς από τους φίλους να ακούς ό, τι σε ευχαριστεί, αλλά την αλήθεια. Άλλο πράγμα οι φίλοι και άλλο οι κόλακες.

6ον). «Πολλαχόθεν δει τον άρχοντα θηρεύειν των υπηκόων τας γνώμας, και ούτω κοινωνοίς χρήσθαι φιλίας και αρχής και βουλευμάτων».

Στις αποφάσεις για την ευδαιμονία των πολιτών ανάγκη να ζητάς την γνώμη τους, ώστε να τους κάνεις μετόχους και φιλίας και αρχής και αποφάσεων. (Φωνή λαού και στα ''μεσαιωνικά'' Βαλκάνια...).

7ον). «Άρχοντας μεν τινες έφησαν αρετήν εκ μικράς μεγάλην πόλιν ποιήσαι· εγώ δε μάλλον αν φαίην το εκ φαύλης σπουδαίαν παρασκευάσαι».

Λένε πως άξιος άρχοντας είναι όποιος κάνει μεγάλη μια μικρή χώρα. Εγώ όμως λέω πως ακόμα σημαντικότερο είναι αν κατορθώσει να κάνει σπουδαία μια πολιτεία φαύλη.

8ον). «Τας μετά σφοδρότητος υποσχέσεις ευλαβείσθαι χρη».

Πρέπει να προσέχεις τις υπερβολικές υποσχέσεις.

9ον). «Χρυσός άπαντα τα ανθρώπινα στρέφει. Άχρηστον και νομίζων και πάσιν επιδεικνύς τον τοις φιλούσιν ισχυρόν επίβουλον, χρυσόν».

Το χρυσάφι ανατρέπει τα πάντα στους ανθρώπους. Να θεωρείς άχρηστον τον χρυσό, που είναι φοβερή παγίδα όσων τον αγαπούν, και να το δείχνεις σε όλους.

10ον). «Όσω δε τις προέχει τη αρχή, τοσούτω χρεωστεί πρωτεύειν και τη αρετή».

Όσο πιο μεγάλη εξουσία αποκτά κάποιος, τόσο πιο πολύ οφείλει να διακρίνεται και στην αρετή.

Την επιστολή αυτή του Αγίου Φωτίου πρέπει όλοι μας να διαβάσουμε. Άρχοντες και αρχόμενοι. Μικροί και μεγάλοι. Πλούσιοι και πτωχοί. Νέοι και γέροι.

Στην τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά και στην κεντρική πολιτική σκηνή της Πατρίδας μας, υπάρχουν άραγε ικανοί και πρόθυμοι άνθρωποι να βάλουν σε εφαρμογή τις πολύτιμες αυτές παραινέσεις του Μεγάλου Φωτίου;

Προσωπικώς εκτιμώ πως υπάρχουνε και μάλιστα πολλοί. Απλώς η φανέρωσή τους θα έρθει στην ώρα που θα το δικαιούμαστε: Όταν δηλαδή, ως λαός, ομολογήσουμε με ειλικρινή συντριβή τα λάθη μας και αποφασίσουμε με πίστη και θάρρος να τα διορθώσουμε.

Τα ξένα πρότυπα, δυστυχώς, αποδείχθηκαν ολέθρια για το Γένος μας. Καιρός λοιπόν να ξαναγυρίσουμε στις ρίζες μας· να επιστρέψουμε στις πατροπαράδοτες αξίες και τα πανάρχαια ιδανικά μας. Διότι εκεί μονάχα θα ξαναβρούμε τις δυνάμεις και το κουράγιο, που τώρα χρειαζόμαστε.

Εκχριστιανίστηκαν και άλλοι λαοί της Ευρώπης από τον Μέγα Φώτιο και για τον λόγο αυτό θεωρείται ως ο ουσιαστικός εκσυγχρονιστής της Δυτικής Ευρώπης και ισαπόστολος.

Στον εκπαιδευτικό και μορφωτικό τομέα ήταν πρωτοπόρος για την εποχή του. Πίστευε ακράδαντα ότι η μόρφωση και η παιδεία ήταν απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση του ανθρώπου. Πίστευε ότι η χριστιανική πίστη συνδυασμένη με την «θύραθεν» παιδεία δημιουργεί άρτιες προσωπικότητας και υψηλά πολιτισμικά ιδεώδη. Γι’ αυτό και ίδρυε παντού σχολεία, στα οποία διδάσκονταν όλες οι γνώσεις και οι επιστήμες. Το πιο ονομαστό σχολείο που ίδρυσε είναι το περίφημο πανεπιστήμιο της Μαγναύρας στην Κωνσταντινούπολη, όπου κλήθηκαν να διδάξουν οι πιο ικανοί δάσκαλοι της οικουμένης. Δίδαξε και ο ίδιος φιλοσοφία για πολλά χρόνια, παράλληλα με τα ποιμαντικά του καθήκοντα. Εκτιμούσε πάρα πολύ την αρχαία γραμματεία και εκτιμούσε τους αρχαίους έλληνες συγγραφείς. Ανέθεσε σε καλλιγράφους μοναχούς να αντιγράφουν τους αρχαίους έλληνες συγγραφείς και φιλοσόφους. Στο μνημειώδες και μοναδικό στο είδος έργο του με τον τίτλο «Μυριόβιβλος» έχουν διασωθεί τα πιο σπάνια έργα των αρχαίων. Μάλιστα βεβαιώνουν οι ειδικοί, πως αν ο Φώτιος δεν μας άφηνε αυτό το έργο η γνώση, για τους αρχαίους συγγραφείς, θα ήταν ελλιπής.

Ο ισαπόστολος Άγιος Φώτιος ήταν πολυσχιδής προσωπικότητα, πράγμα που του αναγνωρίζουν και εκείνοι που τον επέκριναν, όπως ήταν ο Νικήτας Δαβίδ ο Παφλαγών, που γράφει χαρακτηριστικά: «Πάντα συνέτρεχεν επ’ αυτώ η επιτηδειότης της φύσεως, η σπουδή, ο πλούτος, η μελέτη, που διήρχετο άυπνος τις νύκτες, για την εμμελή ανάγνωση των συγγραφέων». Η αδιάφθορη συνείδηση της Εκκλησίας και του Γένους, ομολόγησαν αυτόν Άγιο και Ισαπόστολο «τοις ουρανίοις αδύτοις εγκατοικιζόμενον», ως «αοίδιμον μεν τοις διωγμοίς, δεδοξασμένον δε τοις θανάτοις». Το θεολογικό του έργο δικαίωσε τους αγώνες της Εκκλησίας, βεβαίωσε την Ορθόδοξη πίστη και ενέπνευσε την Εκκλησιαστική συνείδηση, για την συνεχή εγρήγορση του Εκκλησιαστικού Σώματος.

Ο Μέγας Φώτιος, επειδή γνώριζε καλώς, ότι κάθε εκτροπή απ’ την αληθή πίστη, έχει ως συνέπεια την έκπτωση από την πνευματικότητα, κατακρίνει «το της γνώμης αστήρικτο» και καταδικάζει, ως «αμαρτία προς θάνατον», κάθε εκτροπή απ’ την Ορθοδοξία και την «των παραδοθέντων αθέτηση» ή «καταφρόνηση» από εκείνους που «κατά των ιδίων ποιμένων υπερήφανον αναλαμβάνουν φρόνημα, εκείθεν δε κατά του κοινού Ποιμένος και Δεσπότου παρατείνουν την απόνοιαν». Με αυτό το σκεπτικό αντέκρουσε όχι μόνο τους εικονομάχους αλλά και τις αξιώσεις του Πάπα Ρώμης και το Δόγμα του Filioque. Η Σύνοδος, του 867 μ.Χ. στην Κωνσταντινούπολη, καθαίρεσε τον Πάπα Νικόλαο, για τις αιρετικές και αντικανονικές του θέσεις. Διεξήγαγε μεγάλους και επιτυχείς αγώνες εναντίων των Μανιχαίων, των Εικονομάχων και άλλων αιρετικών και επανέφερε στους κόλπους της Ορθοδόξου Εκκλησίας πολλούς από αυτούς

Ιδιαιτέρως ο Μ. Φώτιος, εμπνευσμένος από το Άγιο Πνεύμα, κατανόησε την αποστασία της Δυτικής χριστιανοσύνης και προείδε τα σπέρματα της παπικής κατάπτωσης. Και γι’ αυτό αγωνίστηκε για τη διάσωση της ορθής διδασκαλίας της Εκκλησίας και ο αγώνας του ήταν αποτυπώνεται στο έργο και τις αποφάσεις της Η΄ Οικουμενικής Συνόδου της Κωνσταντινουπόλεως (879-880). η ιστορία τον δικαίωσε. Οι φόβοι του δυστυχώς επαληθεύτηκαν, αφού η Δυτική χριστιανοσύνη, οδηγήθηκε τελικά εκτός της Εκκλησίας και παραμένει εκτός, ως τα σήμερα. Τρανή απόδειξη το μίσος των δυτικών κατά του Μεγάλου Φωτίου, τον οποίο, όχι μόνο δεν τον τιμούν ως άγιο, αλλά του προσάπτουν απίστευτες συκοφαντίες εδώ και δέκα αιώνες!.

Για μας τους Ορθοδόξους ο Μέγας Φώτιος, ανήκει στη χορεία των μεγάλων αγίων Πατέρων της εποχής του, αλλά και επομένων εποχών. Δια πάντα ταύτα μετά του υμνωδού μεγαλύνομεν αυτόν και λέγομεν: «Χαίροις ορθοδόξων φωταγωγέ, και της Εκκλησίας, νυμφοστόλε και οδηγέ· χαίρεις κακοδόξων, η δίστομος ρομφαία, ώ Φώτιε τρισμάκαρ, ρητόρων έξοχε».

Το πνευματικό κέντρο της μητρόπολης Κίτρους Κατερίνης και Πλαταμώνος, Ο Άγιος Φώτιος, κάθε χρόνο τιμά τη μνήμη του προστάτου του με λατρευτικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, τα «Φώτια».

Ἀπολυτίκιον Ἦχος πλ. α’ – Τον συνάναρχον Λόγον

Τῆς σοφίας ἐκφάντωρ λαμπρὸς γενόμενος, Ὀρθοδοξίας ἐδείχθης θεοπαγῆς προμαχών, τῶν Πατέρων καλλονὴ Φώτιε μέγιστε, οὐ γὰρ αἱρέσεων δεινῶν, στηλιτεύεις τὴν ὀφρύν, Ἐώας τὸ θεῖον σέλας, τῆς Ἐκκλησίας λαμπρότης, ἣν διατηρεῖ Πάτερ ἄσειστον.


Ἕτερον Ἀπολυτίκιον

Ὡς τῶν ἀποστόλων ὁμότροπος καὶ τῆς οἰκουμένης διδάσκαλος, τῷ Δεσπότῃ τῶν ὅλων ἱκέτευε, Φώτιε, εἰρήνην τῇ οἰκουμένῃ δωρίσασθαι, καὶ ταῖς ψυχαῖς ἡμῶν τὸ μέγα ἔλεος.


Μυργιώτης Παναγιώτης
Μαθηματικός

Η Εικόνα  είναι από https://www.saint.gr/










ΣΟΦΙΑ ΗΣΥΧΙΔΟΥ "Οι πεταλούδες" , Παραμύθι

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι πεταλούδες
της Σοφίας Ησυχίδου
ISBN: 978 618 5456 67 2
Λιανική τιμή 13 ευρώ + ΦΠΑ

Ο τουρισμός και η ανάπτυξη εξαφάνισαν τις πεταλούδες από το ελληνικό νησί που είχε γίνει γνωστό στα πέρατα του κόσμου για όλα τα άλλα αξιοθέατά του αλλά και για το Δάσος με τις Πεταλούδες.
Οι ντόπιοι πλούτισαν και ξέχασαν τα πανέμορφα έντομα, που είχαν κάνει ξακουστό τον τόπο τους.
Μόνο η Μαργαρίτα, η κόρη ενός φτωχού ταβερνιάρη, που κι αυτός επωφελήθηκε από τις νέες συνθήκες ζωής, δεν ξέχασε τις παιδικές της φιλενάδες και όταν βρέθηκε η ευκαιρία προσπάθησε να τις επαναφέρει στο φυσικό τους περιβάλλον.
Η ιστορία στέλνει ένα μήνυμα αγάπης για το περιβάλλον και όλους τους ζωντανούς οργανισμούς που ζουν σ’ αυτό, αλλά και μια ακόμη υπεθύμιση:
Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε όλους εκείνους που η αγάπη τους, η στοργή και η αφοσίωσή τους μας χάρισαν ευτυχισμένες αναμνήσεις και ομόρφυναν τα παιδικά μας χρόνια.

Η εικονογράφηση έγινε από την εικαστικό Αννίτα Ουγουρλόγλου


Η Σοφία Ησυχίδου γεννήθηκε στον Πειραιά. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά.
Εργάστηκε επί 18 χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία και εταιρεία ελεγκτών λογιστών. Ακολούθως υπήρξε εκπαιδευτικός και διευθύντρια επί 17 χρόνια του Εργαστηρίου Ελευθέρων Σπουδών «Επιχειρησιακές Σπουδές Ησυχίδη», το οποίο ίδρυσε με τον σύζυγό της Αλέξανδρο Ησυχίδη σε συνεργασία με το Αγγλικό Ινστιτούτο «The Institute of Commercial Management (ICM)».
Επινόησε και οργάνωσε δική της μεθοδολογία για τη διδασκαλία γραμματέων στελεχών συντονισμού γραφειακής εργασίας (executive coordinators) και εξέδωσε με αποκλειστικότητα τα εκπαιδευτικά βιβλία «Οδηγός γραμματέως (ελληνική-αγγλική αλληλογραφία, οργάνωση γραφείου, η γραμματεύς στο ζωτικό της χώρο, εισαγωγές-εξαγωγές με case studies)», «Ελληνική στενογραφία»,«Ελληνική-αγγλική δακτυλογραφία», «Shipping Notes» και «Ναυτιλιακή αλληλογραφία».
Αγαπά τη λογοτεχνία και την ιστορία και από 20 χρονών γράφει διηγήματα, παραμύθια και μυθιστορήματα. Στόχος της, με τρυφερότητα και γλυκύτητα, η αφήγηση γεγονότων από την καθημερινή ζωή και την ιστορική πραγματικότητα με ρεαλισμό και αμεσότητα. Ο αναγνώστης αντλεί τις ηθικές αξίες μέσα από τις παραδόσεις και παίρνει τις συμβουλές που έχει ανάγκη και τα μηνύματα που χρειάζεται για τη ζωή και τις δυσκολίες της.
Το 2019 εξέδωσε το πρώτο της μυθιστόρημα με τίτλο «Ψάχνοντας την Ιθάκη» και το Φθινόπωρο του 2020 εξέδωσε το πρώτο της παραμύθι με τίτλο «Τα κοχλίδια».
«Οι Πεταλούδες» είναι το δεύτερο παραμύθι, που επέλεξε για να δει το φως της δημοσιότητας, ανάμεσα σε πολλά που εμπνεύστηκε από το ρόλο της ως μητέρα και γιαγιά.

Επικοινωνία βιβλίου: zoi triadafullidh fb, zoi.masoura@hotmail.com


Εκδόσεις Φίλντισι
Ξανθίππου 123,
Παπάγου, 15669
Τηλ.: 210 6540170
www.filntisi.gr
info@filntisi.gr








BLACK ALTAR / VULTURE LORD split single “Deathiah Manifesto” πρεμιέρα

 

BLACK ALTAR/ VULTURE LORD - πρεμιέρα του split 

 

Η ODIUM RECORDS ανακοινώνει με περηφάνια την πρεμιέρα του split των Νορβηγών black/thrash masters VULTURE LORD με τους Πολωνούς BLACK ALTAR, με τίτλο “Deathiah Manifesto”.  

Μπορείτε να το ακούσετε στη διεύθυνση: https://youtu.be/GtMx7imVODk 




 Και να παραγγείλετε στο: www.odiumrex.com/webshop  ή www.odiumrecords.bandcamp.com 

 

Το split κυκλοφόρησε ως 11 panels digi pack σε σχήμα ανεστραμμένου σταυρού και ως κανονική μαύρη, όπως και έκδοση για τους φανατικούς οπαδούς τον Απρίλιο.  






Περιέχει 8 τραγούδια, συμπεριλαμβανομένων των εισαγωγών του Ludo “Evil” Lejeune. Επίσης, ένα τραγούδι των Vulture Lord είναι με φωνητικά ηχογραφημένα από τον Nefas.   

Οι μουσικοί των Vader, Mork και Enshadowed έλαβαν μέρος στα κομμάτια των Black Altar μέσα στο split. Το εξώφυλλο έγινε από τον Jenglot Hitam.   

  

Θέλουμε να θυμίσουμε ότι οι Vulture Lord επέστρεψαν μετά από 18 χρόνια με ένα νέο άλμπουμ, το “Desecration Rite” που κυκλοφόρησε το 2021, επίσης από την Odium Records.   

 

Δεν μπορείτε να περιμένετε τίποτα λιγότερο από το καθαρό μίσος, την κτηνωδία και την αφοσίωση στα παλιά ιδανικά του blackmetal από αυτούς τους βετεράνους του blackmetal.  

 

Black Altar studio line up: 

- Shadow - vocals 

- Thomas Eriksen (Mork) - guitars, bass 

- Necro (Enshadowed) - guitars, bass 

- James Stewart (Vader) - drums 

 

Vulture Lord studio line up: 

- Sorath - vocals 

- Malphas - guitars, bass 

- Enzifer - guitars 

- Uruz - drums 

 

 

Λίστα κομματιών: 

1. Black Altar - Intro  

2. Black Altar - Sacrilegious Congregation  

3. Black Altar - Nyx  

4. Black Altar - Outro  

5. Vulture Lord - Dominios of Death (Vulcano cover) 

6. Vulture Lord - Hark! The Hymns of War  

7. Vulture Lord - Bloodstained Ritualknives (feat. Nefas) 

8. Vulture Lord - Usurper, Thy Name Is Death 

 

- Vulture Lord -  

Facebook: https://www.facebook.com/deathcibel 

 

- Black Altar - 

Website: http://www.black-altar-horde.com 

Facebook: https://www.facebook.com/blackaltar 

Instagram: https://www.instagram.com/blackaltarband 

Bandcamp: https://blackaltar.bandcamp.com 

 

- Odium Records -  

Website: http://www.odiumrex.com 

Webshop: http://www.odiumrex.com/webshop 

Facebook: https://www.facebook.com/OdiumRex 

Instagram: https://www.instagram.com/odiumrecords 

Bandcamp: https://odiumrecords.bandcamp.com 

Youtube: https://www.youtube.com/OdiumRec 




Carpe "Αδημονώ..."



Ο φόβος εξανεμίστηκε,
μάταια προσπαθώ
να κρατήσω
τα προσχήματα.
Παραλύω,
τη σκέψη μου απασχολεί
η όψη της,
τα μάτια τα γεμάτα έξαρση.
Χωρίς ενδοιασμό μαζεύω τα άνθη
που πέφτουν απ' τα χέρια της.
Ένα σώμα μαχαίρι γυμνωμένο
αποζητά την αγκαλιά,
τρέμεις σύγκορμη
αδημονώ...
Θνητός απλός,
αφοσιώνομαι
στη θεϊκή ομορφιά 
 που αναδύεται μπροστά μου.

Carpe.

Πίνακας :The Fancy Bonnet  by Emile Vernon










THE DAMNATION PROJECT – single “Woman” από το επερχόμενο άλμπουμ “4”

 

“Woman”  

(Δείτε το βίντεο εδώ) 


https://youtu.be/ApEsSlL37Fs 



Το δεύτερο single του επερχόμενου άλμπουμ των The Damnation Project, ονομάζεται “Woman”. Tο άλμπουμ “4” θα κυκλοφορήσει μέσα του 2022, μετά από 6 χρόνια σιωπής, η οποία διεκόπη, με αφορμή τη παράξενη περίοδο που ζούμε λόγω πανδημίας. Έτσι, κατά τη διάρκεια καραντίνας, ηχογραφήθηκαν τα μέρη  που έλλειπαν με σκοπό να κυκλοφορήσει φέτος το πολύαναμενόμενο άλμπουμ. 

 

Κιθάρες, μπάσο, πιάνο, πλήκτρα, τύμπανα, προγραμματισμός, μίξη, mastering, μουσική και στίχοι, Ιωάννης Δεγδέκης. Photo / Μodel: Dora Tsitsikli  

 

Διαθέσιμο ΚΑΙ στα: 

 

https://deezer.page.link/6YUxp2ziNt2ssrxJ8 

https://open.spotify.com/track/3M1uzlCHsgon9VCtkG6psO 

https://music.apple.com/mx/album/woman/1606959448?i=1606959450&l=en 



 


 

Official links 


                    


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΝΤΙΤΣΗΣ "Δείξε μου τον δρόμο"

 

Logan Zillmer  art 

Οι δεσμώτες δεν κίνησαν ακόμα προς το φως...
βλέπουν όμως άδεια κουτιά με λάμψεις...

ευφραίνονται... όμως μελαγχολούν 

Πιστεύουν στη μοίρα και στα είδωλα 
είδωλα λαμπερά, είδωλα ιερά, είδωλα εφήμερα, είδωλα πλάνης, είδωλα πλεκτάνης... 
Πιστεύουν πως ακολουθώντας τους προγόνους τους και τις αξίες, έχουν βρει τον δρόμο 
που όμως ένας ξένος άνεμος προσπαθεί να τις σκορπίσει 

Πλέον δεν υπάρχει κανείς να τους πει πως "All that glitters is ΝΟΤ gold" * και κανείς δεν θα τους αγοράσει "Μια σκάλα προς τον παράδεισο"* 
Οι πρόγονοι τους φεύγουν...
Κανείς δεν θα τους βάλει πια Victor Jara, Joan Baez... 
Η τελευταία γενιά ευαισθητοποιημένων καλλιτεχνών μεγάλωσε...
Τι θα πει πλέον να είσαι καλλιτέχνης; 

Τα κουτιά ολοένα και αυξάνονται 
είναι συμβατικά... κάποια αρκετά μεγάλα, κάποια χωράνε σε τσέπη 
όμως η λάμψη τους είναι το ίδιο εθιστική 
και εκεί μέσα "παίζουν" τα είδωλα και μας τρίβουν στη μούρη την... λαμπερότητα τους 

Οι δεσμώτες δεν κίνησαν ακόμα προς το φως...Και ποιος θα αναλάβει να δείξει το δρόμο....


* Στίχοι από το τραγούδι  Stairway To Heaven των Led Zeppelin










GREG C. BROWN – single “Building 7” από το άλμπουμ “GCB”.

 


“Building 7” 

(Δείτε το βίντεο εδώ)

https://www.youtube.com/watch?v=hHrxA7_LdZ4 




 

 

Ο ερμηνευτής, συνθέτης και καλλιτέχνης ηχογράφησης Greg C. Brown έχει κυκλοφορήσει πάνω από 25 CD με το δικό του όνομα, το συγκρότημα του Age of Fire ή διάφορα άλλα project. Έχει εμφανιστεί στην Ευρώπη, στις Ηνωμένες Πολιτείες και στον Καναδά. Η μουσική του μπορεί να ακουστεί στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο, τα βιντεοπαιχνίδια και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλο τον κόσμο, ενώ έχει μεταφερθεί ακόμη και στη γραφή Braille. Οι ηχογραφήσεις του Greg μπορούν να αγοραστούν ή να μεταδοθούν σε ροή από τις περισσότερες μεγάλες πλατφόρμες και έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή μέσα, όπως το Metal Hammer (Πορτογαλία), The Metal Mag (Ευρώπη), Fireworks (Ηνωμένο Βασίλειο), Hard Music Base (Σλοβακία), Permafrost (Νορβηγία), Dead Rhetoric (ΗΠΑ/Σουηδία), Bunker (Ρωσία), Iron Backstage (ΗΠΑ), Battlehelm (ΗΠΑ/ΗΒ/Σουηδία), High Speed Hangover (Ηνωμένο Βασίλειο), Encyclopaedia Metallum (Καναδάς), La Guitarrista (Πορτογαλία/Βραζιλία), Indie- Spoonful (ΗΠΑ), και Megadeth's Megacruise. Εκπροσωπείται από την SWC Global Media LLC και υποστηρίζεται από τις κιθάρες Solar και τα ρούχα Dirtbag. 

Solo ηλεκτρική  Δισκογραφία 

GCB – 2021 

Another Dose - 2018  

Chemobrain – 2015 

 

 

Official links