SCREAM COLLISION – νέο video “Mess Inside My Head (Memories)” από το album “Memories”

 

Mess Inside My Head (Memories) – official video  

(Δείτε το εδώ)  


 

Οι Scream Collision είναι ένα progressive Hard Rock / Metal συγκρότημα που δημιουργήθηκε στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 2017. Στα πρώτα τους βήματα έπαιξαν διασκευές Rock, Hard Rock και Metal σε διάφορες μουσικές σκηνές. Οι επιρροές τους είναι ποικίλες αλλά προέρχονται κυρίως από το Hard Rock και το Metal.

Μετά από λίγο ένιωσαν ότι ήρθε η ώρα να συνθέσουν τη δική τους μουσική και στις 31Μαΐου 2019 κυκλοφορούν το πρώτο τους single “Rolling a Dice”. 

Το πρώτο τους άλμπουμ «Memories» κυκλοφόρησε στις 21 Μαΐου 2021 από την Wormholedeath Records. Το άλμπουμ περιέχει διάφορα στοιχεία που τους επηρέασαν όλα αυτά τα χρόνια, διαμορφώνοντας τον δικό τους ήχο. Είναι ένα concept άλμπουμ, στο οποίο ο πρωταγωνιστής μας,από την απλή καθημερινότητα του, αρχίζει και χάνει τα λογικά του με αποτέλεσμα να φτάσει στο «πάτο». Όταν όμως είσαι στον πάτο δεν μπορείς να πας πιο χαμηλά οπότε με τα ψυχικά αποθέματα που του μένουν καταφέρνει να σηκωθεί και να επιστρέψει πιο δυνατός.

 


Τον Ιανουάριο του 2022 κυκλοφόρησαν το πρώτο τους βίντεο κλιπ.


Το «Mess Inside My Head (Memories)» είναι το πρώτο τραγούδι που περιγράφει την αρχή της ψυχικής κατάρρευσης του χαρακτήρα και έτσι ξεκινάει όλο το concept του άλμπουμ.



Μπορείτε να δείτε το βίντεο κλιπ εδώ


 

Οι Scream Collision είναι

Ιωάννης Παντελαίος: Φωνητικά
Ιωάννης Χωριανόπουλος : Κιθάρες
Ευγένιος Διαμαντίδης: Μπάσο
Γεώργιος Χριστοδούλου: Πλήκτρα
Γεώργιος Λαμπράκος: Τύμπανα

 

 

Official Links:





FIND US 



 

https://www.facebook.com/AngelsPRmusicPromotion/  

https://www.instagram.com/angelsprmusicpromotion  










ΠΟΠΗ ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ " ΕΙΚΌΝΑ" . Ποίημα από τη νέα της ποιητική συλλογή "Ελα να σε φιλέψω λόγια"

 

ΕΙΚΌΝΑ


Έπεσε η νύχτα.
Ώρα να μαζέψουμε τα όνειρα
απ'τα σχοινιά,
να μη βολοδερνουν στον αέρα.
Ώρα να τα βάλουμε να κουρνιάσουν στα ζεστά,στον κόρφο μας,
να ζωντανέψουν με τον χτύπο της καρδιάς μας,
να γίνουν νυχτολούλουδα
να μοσχομυρισει το κορμί.
Το πρωί μπορούν πάλι
να πετάξουν ελεύθερα
να βρουν τόπο να σταθούν.




ΣΟΦΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ "Στο περιθώριο"

 


Σημειώσεις στο περιθώριο γράφω των βιβλίων
Εκεί με γράμματα μικρά σα βελονιές κεντήματα στριμώχνω ιστορίες, βουνά , ποτάμια , περιστέρια και πικραλίδες , ιάματα καημών .
Κεντήματα με ανάσες πελαγίσιες για κουρτίνες διάφανες που ζωγραφίζουν αχνό να λιώνει το φιλί άτρωτων εραστών.
Τυφλά τα χέρια γυναικών μανάδων, θαύματα προίκες υπομονής για κόρες ακριβές στολίζοντας.
Γι ‘ αυτό μνήμες στο περιθώριο γράφω .
Να’ ‘χω να βλέπω χρόνους πολλούς μετά , ευωδιές λεμονανθών τα στήθια να φουσκώνουν κροσέδες , εξάγωνα κι οκτάγωνα τσιμπήματα , σιωπές παύσεις καρδιάς .
Στο περιθώριο τις σημειώσεις γράφω · βιαστικά μάτια να τις προσπερνούν , θησαυρούς μόνο στους μύστες κειμηλίων αφήνοντας .
Αντίβαρο , σαν άσκηση αποταγής των εγκοσμίων.



Η εικόνα είναι από https://pixabay.com/








ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ’ ΡΘΕΙ ΘΕ ΝΑ ‘ΡΘΕΙ @ Μουσικό Κουτί – Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου

 

Δυο φίλες με διαφορετικό χαρακτήρα, συνομιλούν μονίμως για το βασικό θέμα που τις απασχολεί:  τους άντρες. Διαφωνούν κάθετα. 

Μέχρι που τις βρίσκει, το αρσενικό, που λέγεται ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΣ. 

Πώς πέρασαν όλο εκείνο το διάστημα;  Πώς στράφηκαν στον μέσα εαυτό τους και σε ποια συμπεράσματα κατέληξαν; 

Ένας χιουμοριστικός διάλογος, με πολλά γνωστά τραγούδια για να περάσουμε όμορφα, τραγουδώντας και χαμογελώντας, 

 

 

 

ΝΤΟΜΕΝΙΚΑ ΡΕΓΚΟΥ : κείμενα, ερμηνεία κειμένων και τραγουδιών 

ΘΕΛΜΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ : ερμηνεία κειμένων και τραγουδιών 

ΑΡΕΤΗ  ΚΟΚΚΙΝΟΥ: μουσική επιμέλεια, κιθάρα 

ΕΥΡΙΔΙΚΗ  ΓΡΑΨΑ:  φλάουτο 

ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΜΑΝΤΕΛΕΝΗ: επιμέλεια παράστασης 

 

Facebook event: https://www.facebook.com/events/511339940743772 

 

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 

Έναρξη: 21.00 

Είσοδος : 10 € 

«ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΥΤΙ» : Κωνσταντινουπόλεως 70 και Ευμολπιδών 41, 

Κεραμεικός (Σταθμός Μετρό-Κεραμεικός)
Τηλ.κρατήσεων : 6978613005 

 






Παρουσίαση του Μυθιστορήματος "Στο πέρασμα της καρδερίνας" του Γάννη Βέλλη

 


ΑΒΡΑ ΑΥΔΗ "Μονοπάτια" Συλλογή διηγημάτων

 


Αβρα Αυδή : Μονοπάτια
Εκδότης : ΓΡΑΦΗΜΑ
Χρονολογία Έκδοσης : Ιούλιος 2022
Είδος : Συλλογή Διηγημάτων
Αριθμός σελίδων : 224
Διαστάσεις : 21x14
ISBN : 139786185494995



Η συλλογή διηγημάτων «Μονοπάτια» είναι μια ανοιχτή βεντάλια ιστοριών. Άνθρωποι που ζουν δίπλα μας. Ιστορίες που μπορεί να μοιάζουν με τις δικές μας. Φέτες ζωής, μικρές και μεγάλες στιγμές. Σαν να ακούμε κάποιον φίλο να μας αφηγείται μικρά κομμάτια της δικής του ζωής, καθισμένος πλάι μας στον καναπέ του σπιτιού. Μας μιλά για την πανδημία και την κανονικότητα, για τη ζωή και τον θάνατο, για τα ανθρώπινα δεινά και την αγωνιστικότητα, για τη νεότητα και το γήρας, για την αγάπη και το μίσος, για τον έρωτα και την προδοσία, για τη σύνδεση με τον άλλον και τον αποχωρισμό, για τη φιλία και τη μοναξιά, για τον θυμό και τη συγχώρεση, για τον δάσκαλο και τον μαθητή, για το παιχνίδι της γραφής και τη δημιουργικότητα.Τριάντα ένα διηγήματα που διατρέχουν τα μονοπάτια της ζωής και αφουγκράζονται τα ανθρώπινα πάθη.



Ενα διήγημα της Συλλογής - Το συλλογισμένο στήθος

Άβρα Αυδή

Δεν μ΄αγαπάει πια. Δεν γυρνάει να με κοιτάξει εδώ και χρόνια. Σαν να μην υπάρχω. Σαν να μην είμαι δικό της. Ντρέπεται για μένα.Με θυμήθηκε μόνο τώρα,στα δύσκολα.Κι όμως παλιά ήμουνα το καμάρι της. Μια μέρα,τότε που ήταν παιδί και έψαχνε το σώμα της, ανακάλυψεένα μικρό σημάδιστον δεξιό μαστό.

-Μαμά, έχω ένα σημάδι στο στήθος μου που μοιάζει με μήλο, φώναξε ανήσυχη.

-Είναι το τυχερό σου, γλυκιά μου. Αυτό που σε κάνει ξεχωριστή, την καθησύχασε η μαμά.

Όταν άρχισα να μεγαλώνω με εξέταζε συνεχώς παίρνοντας πόζες στον καθρέφτη,μια ανφάς και μια προφίλ.Όσο μεγάλωνα, τόσο με καμάρωνε.Ήμουνα ο κρυφός θησαυρός της και με φρόντιζε πολύ. Γυμναστική με βαράκια και push-ups, κρύα ντους, μασάζ με παγάκι, κομπρέσες με χαμομήλι και λεβάντα.Έγινα στρογγυλό στητό και σφιχτό. Οι θηλές μου τεντώνονταν σαν νά ‘θελαν να τρυπήσουν το σουτιέν και τη μπλούζα να βγούν έξω, να γνωρίσουν τον κόσμο. Αυτή όμως με φύλαγε καλά. Φορούσε συνήθως μπλούζα κλειστή με λαιμόκοψηπου με έπνιγε. Μόνο πού και πού έβαζε το μαύρο φόρεμα με το στρογγυλό ντεκολτέ καιμ’άφηνε να ξεμυτήσω λίγο και να χαρώ τον θαυμασμό ανδρών και γυναικών που με χάιδευαν με τα βλέμματά τους.

Έλεγε πως με κρατούσε παρθένο, μακριά απ΄τα μάτια του κόσμου. Ήθελε να με χαρίσει δώρο στον άντρα των ονείρων της. Άργησα να καταλάβω τι σήμαινε αυτό. Με φανέρωσε μόνο στον άντρα που αγάπησε.Την πρώτη νύχτα του γάμου ξεγυμνώθηκε μόνη της και άστραψε στα μάτια του η ομορφιά μου. Θαμπώθηκε και μ΄άγγιξεαπαλά. Ήταν τόσο τρυφερό το άγγιγμάτου που δάκρυσα. Ποτέ δεν με φίλησε, δεν με έγλυψε, δεν με δάγκασε, δεν με ζούληξε, όπως τα άλλα μέλη του σώματός της. Όταν σταματούσαν οι σπασμοί και το λαχάνιασμα, έχωνε το κεφάλι του ανάμεσα στους μαστούς μου, «ανάμεσα στους λόφους του παραδείσου»,και κοιμόταν γλυκά.

Της ζήτησε να με ζωγραφίσει. Την έβαλε να σταθεί ξέστηθη κοντά στο παράθυρο, έτσι που να πέφτει το φως πλάγια επάνω μου. Καθώς στεκόμασταν ακίνητοι για ώρες αναρωτιόμουνα γιατί με ζωγραφίζει, τι θέλει από μένα, ποια είναι η σχέση μας.Συλλογισμένο στήθος» ήταν ο τίτλος που έδωσε στον πίνακά του. Μάντεψε άραγε τις σκέψεις μου;

-Τώρα έκανα πραγματικά δικό μου το δώρο σου, της είπε ακουμπώντας απαλά τα δυο του χέρια πάνω στους μαστούς μου.

-Ό, τι είναι δικό μου είναι και δικό σου, αγάπη μου, του απάντησε βυθίζοντας το βλέμμα της στο γκριζοπράσινο των ματιών του.

Ήμουνα το χρυσό νήμα της αγάπης τουςκαι τους τύλιγα στο κουβάρι μου.

Δεν πέρασε ούτε ένας μήνας και έμεινε έγκυος.Στον δεύτερο μήνα οι θηλές μου και η άλως άρχισαν να μεγαλώνουν. Φούσκωνα, φούσκωνα, φούσκωνα. Μέσα σε τέσσερις μήνες τριπλασιάστηκα. Δεν ήξερε τι να κάνει. Πού να με χωρέσει. Αγόρασε σουτιέν τρία νούμερα μεγαλύτερο.Κι εγώ τα είχα χαμένα, άλλαζα απότομα μέγεθος, σχήμα, μορφή. Ο μαστικόςαδένας και οι γαλακτοφόροι πόροι μάκρυναν, δούλευαν συνεχώς, κάτι συνταρακτικό συντελούνταν μέσα μου. Ένιωσα πως ετοιμαζόμουνα για το πιο σημαντικό γεγονός της ζωής μου. Και συνέχισα να φουσκώνω. Ένα βράδυ είδα ένα όνειρο. Η έγκυος ήταν ξαπλωμένη ανάσκελα πάνω στη χλόη, γυμνή, ατενίζοντας το γαλάζιο του ουρανού. Ανάσαινε βαθιά και σιγά σιγά οι μαστοί μου φούσκωναν, έγινανδύο μπαλόνια που την ανασήκωσαναπαλά στον αέρα, ανεβαίναμε, ανεβαίναμε, ώσπουπου οι θηλές μου άγγιξαν τον ουρανό.Παράξενο όνειρο.

Πάνω στον ένατο μήνα ήρθε η πολυπόθητη μέρα της γέννας. Τη λυπόμουνα που σφάδαζε από τους πόνους και ταυτόχρονα χαιρόμουνα. Πλησίαζε η μεγάλη στιγμή, ήμουνα έτοιμο για την ύψιστη λειτουργία μου. Την πρώτη φορά που μ’άρπαξε το στόμα του βρέφους πόνεσα είναι αλήθεια. Του έδωσα λίγες σταγόνες πρωτόγαλα, με ρουφούσε, με ρουφούσε, έβγαινε κι άλλο. Ήταν πολύ ζωηρό. Ρουφούσε αχόρταγα, με δάγκανε με τα ούλα του καιμού‘κανε πληγές. Με έπιανε ρίγος από τον πόνο, αλλά έκανα υπομονή. Με τις φροντίδες της λεχώνας που μου έβαζε κομπρέσες με χαμομήλι και μαλακτικές αλοιφές οι πληγές έκλεισαν σε λίγες μέρες. Το γάλα μου ξεχείλιζε. Περίμενα πώς και πώς να ακουμπήσει το βρέφος το κεφαλάκι του πάνω μου και να το ρουφήξει. Η ελαφριά ανάσα του άπλωνε μια ζεστασιά στον μαστό μου που ανάβλυζε σαν πηγή ζωής.

Ευφροσύνη.

Λένε πως η ευτυχία είναι στιγμές. Η δική μου κράτησε δύο μήνες.

-Αποφάσισα να κόψω τον θηλασμό, του είπε ξαφνικά μια μέρα. Θέλω να πάω στη δουλειά.

Πάγωσα. Είδα ένα μαχαίρι να κόβει τους μαστούς μου. Οι επόμενες μέρες ήταν επώδυνες. Το γάλα μου μαζεύονταν ολοένα και περισσότερο και οι μαστοί μου βάρυναν. Αναζητούσα το στόμα του βρέφους να με λυτρώσει. Έβλεπα στο όνειρό μου το γάλα μου να πετάγεται με ορμή σαν χείμαρρος και να πλημυρίζει το σπίτι. Οι μαστοί μου κοκκίνησαν, έκαιγαν, πρήστηκαν, πονούσα αφόρητα. Το γάλα μου πέτρωσε.

Φάρμακα, θεραπεία της μαστίτιδας, αποθηλασμός. Σιγά σιγά τακτοποιήθηκαν όλα. Η μάνα συνήλθε, τάιζε με έτοιμο γάλα το μωρό που συνήθισε εύκολα το μπιμπερό, και πήγαινε καθημερινά στη δουλειά. Για μένα όμως τα πράγματαείχαν αλλάξει εντελώς. Τα είχα δώσει όλα στην ύψιστη αποστολή μου και τώρα ένιωθα πως με πέταξαν σαν στυμμένη λεμονόκουπα. Η μάνα,όταν με είδε στον καθρέφτη πεσμένο και ζαρωμένο από την περιπέτεια που τράβηξα, με σκέπασε βιαστικά και με απαρνήθηκε οριστικά. Δεν άφησε καν να με δει ο άντρας της. Αυτός τον πρώτο καιρό με έψαχνε στο σκοτάδι, με ακουμπούσε απαλά, και αναζητούσε μάταια τους λόφους του παραδείσου. Μετά με ξέχασε.

Ύστερα ήρθαν χαλεποί καιροί. Απιστίες, ζήλειες, καυγάδες, χωρισμός.

Και να που σήμερα βρισκόμαστε στην αίθουσα αναμονής του διαγνωστικού κέντρουβιοπαθολογίαςγια μαστογραφία. Μετά την επίσκεψη στον γυναικολόγο είναι πολύ ανήσυχη. Ο γιατρός εντόπισε κάτι ύποπτο στην κλινική εξέταση και την επέπληξε για την αμέλειά της.

-Κυρία μου,αν κατάλαβα καλά, μου λέτε ότι μετά τη γέννα δεν έχετε ασχοληθεί καθόλου με την υγιεινή του στήθους σας. Δεν το έχετε ψηλαφήσει ούτε εσείς ούτε ο γυναικολόγος σας και δεν έχετε κάνει ποτέ υπέρηχο ή μαστογραφία. Λυπάμαι πολύ. Αυτό δεν το περίμενα από μια μορφωμένη γυναίκα όπως εσείς.

Δεν του απάντησε. Τι να του πει, ότι ήθελε να με ξεχάσει, ότι προσπαθούσε να διαγράψει την πονεμένη μας ιστορία;

Η μαστογραφία ήταν μια δοκιμασία. Η νοσηλεύτρια τράβηξε άγαρμπα τον μαστό μου και τον άπλωσε, σαν νά ‘ταν ένα κομμάτι ύφασμα για σιδέρωμα,στον μαστογράφο. Το ζούληγμα ήταν οδυνηρό.

-Τα αποτελέσματα θα τα πάρετε αύριο, κυρία.

Δεν κοιμήθηκε από την αγωνία. Μήπως είναι αργά τώρα; Κι αν έχει καρκίνο; Κι αν της κάνουν μαστεκτομή; Από χθες την κυνηγάει μια εικόνα που είδε παλιά. Μια γυναίκα που μεταφέρει σε δίσκο τους κομμένους της μαστούς, σαν να σερβίρει δύο μήλα. Η Αγία ΑγάθητουΘουρμπαράν.

Περάσαμε εκείνο το βράδυαγκαλιά. Με χάιδευε και έκλαιγε. Μόλις ξύπνησε το πρωί έτρεξε στο κομπιούτερ και αναζήτησε το λήμμα. Διάβασε επί τροχάδην τις ιστορικές πληροφορίεςγια το μαρτύριο της Αγίας. Συγκράτησε το μόνο που την ενδιέφερε∙ η Αγία Αγάθη λατρεύεται ως «ιάτειρα μαστικών παθήσεων». Ανακουφίστηκε. Όταν παραλάβαμε τα αποτελέσματα ήταν ψύχραιμη. Άνοιξε τον φάκελο μόλις μπήκαμε στο σπίτι και τσίριξε από χαρά.

-ΚΑΛΟΗΘΕΣ!

Δεν έχω ιδέα τι πα’ να πει ινωαδένωμα, αλλά είναι καλόηθες.

Ξεντύθηκε βιαστικά μπροστά στον καθρέφτη και πέταξε το σουτιέν. Στάθηκε και με κοίταξε εξεταστικά. Το βλέμμα της έπεσε στο σημάδι στον δεξιό μαστό. Μετο δάχτυλό της ζωγράφισε το περίγραμμά του και μονολόγησε.

-Έχει μεγαλώσει το μήλο. Ωρίμασε. Καλά έλεγε η μάνα μου πως είναι το τυχερό μου.

Το βλέμμα της μαλάκωσε, χάιδεψε και τους δύο μαστούς και πρόσθεσε.

-Αυτό το στήθος είναι δικό μου.



Βιογραφικό 

Η Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών (1982-2011). Παράλληλα, δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. Ασχολείται συστηματικά με τη γλωσσική διδασκαλία και με τη Θεατρική Αγωγή, ενώ τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον της έχει στραφεί και στη λογοτεχνία.Στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας έχει επιτελέσει διδακτικό, επιμορφωτικό και συγγραφικό έργο. Συμμετείχε στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο, Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο «Πολύτροπη Γλώσσα» (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2017 κ.ε.).Στον τομέα της Θεατρικής Αγωγής ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το Εκπαιδευτικό Δράμα (DramainEducation), αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε από μεταπτυχιακές σπουδές και σχετική έρευνα. Δίδαξε σε πολυπληθή επιμορφωτικά σεμινάρια και δημοσίευσε ποικίλα άρθρα σχετικά με τη θεατρική παιδεία. Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου τα βιβλία «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση.48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007)και «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο» (Μεταίχμιο 2018). Πρόσφατα (2022) εξέδωσε τη συλλογή διηγημάτων «Μονοπάτια», εκδ. Γράφημα.

 




Theo Nt - Νέο Άλμπουμ με τίτλο "2" - Electronic Press Kit

 


Το πολυαναμενόμενο άλμπουμ με τίτλο "2" βγήκε!


Ο Theo Nt είναι μια από τις φωνές που ξεχωρίζουν για την δυναμική και την πολύ χαρακτηριστική χροιά της. 
Διατηρώντας πάντα την ψυχή του καθαρή ξεκινά τα δισκογραφικά του μονοπάτια με τον ομώνυμο ψυχεδελικό δίσκο/project ‘Dead Poets Society’ (2012) ενώ στη συνέχεια παίρνει πολύ καλές κριτικές για το δίσκο με το trip hop/alt rock project 'Hold And Release' (2017). 
Ως σόλο artist έχει κυκλοφορήσει διάφορα βιωματικά τραγούδια όπως το 'Lost A Friend','Embroidery’ και το 'Strange Little Girl' τα οποία θα αποτελούν μέρος του debut προσωπικού του alt rock/grunge άλμπουμ με επιρροές από την γλυκόπικρη ποίηση και το εναλλασσόμενο γίγνεσθαι. 
Το debut album ήρθε το 2019 με το ’The Mermaid’. Ένα κράμα Chris Cornell/Jeff Buckley. Θα ήταν αδιανόητο να παραλείψουμε τα 2 Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, Merry Christmas και Always Christmas in my heart, που έχει δημοσιεύσει παίρνοντας άριστες κριτικές. 
Μέχρι τώρα ο Theo Nt έχει δώσει στο φως πέριπου 40 τραγούδια στα όποια έχει ανάλαβει εξολοκλήρου την παραγωγή και σύνθεση στο προσωπικό του στούντιο λαμβάνωντας αξιόλογες κριτικές και θέση στα ραδιόφωνα ανά τον κόσμο. Το τελευταίο του album ‘2’ είναι πιο heavy εξερευνώντας ακόμη περισσότερο τον ήχο της Seattle σκήνής. Βαριές κιθάρες, δυνάτοι ρυθμοί, άριστες δυναμικές και μια φωνή που σου μένει για τα καλά στο κεφάλι.

Theo Nt Links