ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ - «Εχαμογέλασε η αυγή» από την Spider Music

 

«Εχαμογέλασε η αυγή» 

(Δείτε το βίντεο εδώ) 

 

 

«Εχαμογέλασε η αυγή», το Παραδοσιακό από την Αρτάκη Κυζίκου ντύθηκε με νέα χρώματα, ο Μπάμπης Τζανιδάκης σεβόμενος απόλυτα την παράδοση διασκεύασε εκ νέου το τραγούδι και το συνόδεψε με την μελωδική φωνή του . 

Οι λάτρης της παράδοσης σίγουρα θα αγαπήσουν αυτή την μοναδική διασκευή.  

Το τραγούδι είναι μια συνεργασία της Spider Music με τα Active Studio και κυκλοφορεί ψηφιακά σε όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα από την Spider Music .  

 

Σύντομο Βιογραφικό:  

Οι συνθέσεις του τραγουδοποιού Μπάμπη Τζανιδάκη, είναι βασισμένες στη ροκ μουσική. Η χρήση όμως των παραδοσιακών οργάνων, όπως τα λαούτα της Κρήτης ή τα παραδοσιακά κρουστά της Ηπείρου, στις ενορχηστρώσεις του, οδηγούν το ροκ μουσικό ιδίωμα σε ελληνικές φόρμες που συνδυάζουν τον δυναμισμό του ηλεκτρικού ήχου, με τις γνώριμες χορευτικές μελωδίες της ελληνικής μας παράδοσης.     

Το πρώτο προσωπικό άλμπουμ του Μπάμπη, με τίτλο “Σε Άσπρο Πανί”, κυκλοφόρησε στα δισκοπωλεία τον Οκτώβρη του 2017, σε Ελλάδα, Τουρκία και Ισραήλ από την Spider Music. 

Στο παρελθόν έχει συνεργαστεί δισκογραφικά και συναυλιακά με καλλιτέχνες όπως: ο πολυοργανίστας Ross Daly, o Video Artist-Εικαστικός SBell ή ο Performer Γιάννης Σμέρος. 

 

Official links 


           

 

 


ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ "Ένα ψέμα να ερωτευτείς"

 


Ερωτευμένος με τα φαντάσματα
σε μαγικές εικόνες και χαλάσματα.
Αόρατος Αρχάγγελος σε καθοδηγεί,
σκιαγμένη σκέψη ,σε αβέβαιη ζωή.
Ραγισμένος Ναός, σε καλεί κι αποζητά,
να γίνεις στρατιώτης ,μαχητής, ζηλωτής,
παρορμητικός θιασώτης επί της γης,
κρυφή πηγή θαυματουργή, έχεις βρει.
Δίχως θαύμα, πώς να χειριστείς τη ζωή;
ο γόρδιος δεσμός άραγε, πως θα λυθεί;
Να κτίσεις, στα ερείπια που σε άφησαν ,
να ξορκίσεις τα ιδανικά που σ΄ ορφάνεψαν.
Δαίμονας, το άξαφνο ,το δυσεπίλυτο.
Παιδεμός του νου ,το άκαρπο μαρτύριο,
τη ψυχή ,σαν κερί στον άνεμο σβήνει
και στους πέντε δρόμους σε αφήνει.
Η πορεία να βρεις την πόλη τη χρυσή.
Ο άνθρωπος στα οράματα έχει σταυρωθεί.
Ποιος ο δρόμος ; τι σωστό και αληθινό;
η εύκολη λύση ,μιας ανάγκης ο καρπός.
Δυσανάγνωστο της γνώσης το σημάδι
από τα πολλά τα χρόνια κιτρινισμένο.
Σοφό βιβλίο κάπου παραπεταμένο,
ψάχνει τις χαμένες σελίδες του να βρει.
Μάρτυρες προσπαθείς να ζωντανέψεις
άγιο μήνυμα ευλαβικά να μεταλάβεις
λευκά φτερά να βρεις για να πετάξεις.
Πιότερο η αλήθεια στο ψέμα να χαθεί
παρά δέσμιος των γεγονότων που ζεις.
Τα μεγαλεία ,στο χρόνο πια χαμένα,
τα ελπιδοφόρα, αγέννητα ακόμα.
Σκιαγμένος στο μεταίχμιο των καιρών,
ψέματα ερωτεύεσαι για να μη χαθείς,
έως ότου , το καινούριο με οδύνες…..
θελήσει γεννηθεί….
Μ.Γ. …
Μιχάλης Γεωργούλης


Πίνακας : Francois Fressinier







ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ "Ανυπότακτη ψυχή"

 


Ανυπότακτη ψυχή
του Βασίλη Μαστρογιάννη
ISBN: 978-618-5456 57 3
Λιανική τιμή 16 ευρώ + ΦΠΑ


Η ιστορία αυτή αναφέρεται σε πραγματικά ιστορικά γεγονότα και τα πρόσωπα είναι υπαρκτά.
Υπάρχει βέβαια μία μικρή παραλλαγή των ονομάτων και των τοπωνυμιών αλλά οι γνωρίζοντες δεν θα δυσκολευτούν στην αντιστοίχιση.
Επίσης, είναι μια ανθρώπινη ιστορία που έχει πάθος, απογοήτευση, ενοχές, τραγικότητα, ελπίδα.

Η σύνθλιψη παντός είδους δικαιώματος στην ελευθερία, στη ζωή, ακόμη και στον έρωτα την περίοδο της Κατοχής, αλλά περισσότερο στην περίοδο του Εμφυλίου πολέμου, αποτελεί μια πραγματικότητα τραγική για την ηρωίδα, αφού κι αυτός ο έρωτας, ακόμα κι αν γεννιόταν, θα έπεφτε θύμα της αδυσώπητης και σκληρής πραγματικότητας.

Τις εμπειρίες της η Βάνα, έτσι λέγεται η ηρωίδα, τις μετέτρεπε συχνά σε λόγο, τις ένιωθε, τις ζούσε, ήταν ζωντανές μέσα της, μέχρι την τελευταία στιγμή, τις συζήταγε με τις ξαδέλφες της και τις κουμπάρες της στο αχνό φως του μικρού δωματίου, δίπλα στο τζάκι. Εκεί μοιράστηκε αυτά τα θραύσματα μνήμης και με τον μικρό γιο της, που όλο ρώταγε να μάθει, όλο είχε απορίες.

Οι απόντες όπως λένε δεν γράφουν ιστορία. Η Βάνα ήταν παρούσα. Παρούσα, όταν την χρειάστηκε η Πατρίδα κατά τη γερμανική κατοχή, στον Γοργοπόταμο, στην Παύλιανη κι αλλού. Παρούσα κυρίως, όταν τη χρειάστηκε η οικογένεια κατά την περίοδο των φυλακίσεων και των εκτοπίσεων. Η μάνα, ο αδελφός, ο πατέρας, η τοπική κοινωνία. Παρούσα, όταν θυσίασε την προσωπική της ζωή για το καλό των άλλων.

Στο βιβλίο περιέχεται CD

Μουσική: Στέφανος Καρδιόλακας
Μελοποίηση πάνω σε στιχουργήματα του Βασίλη Μαστρογιάννη
Τραγουδά η Βάλια για τη γιαγιά της Βάια (Βάνα).

1ο μέρος

1. ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΨΥΧΗ
Απόδοση: Βάλια, η εγγονή της Βάνας (Βάια)

2. ΥΒΡΙΣ
Διαβάζει ο Γρηγόρης Βαλτινός
Παίζουν οι μουσικοί της Λαϊκής Ορχήστρας
«Μίκης Θεοδωράκης»,

3. ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
Διαβάζει η Μάνια Παπαδημητρίου

2ο μέρος

4. Ζωή
5. Άκου τη βροχή
6. Μικρά πλακόστρωτα
7. Το δάκρυ


Ο Βασίλης Μαστρογιάννης γεννήθηκε στο Κουμαρίτσι Φθιώτιδας και διέμεινε διαδοχικά μέχρι την ενηλικίωσή του σε Γοργοπόταμο, Λαμία και Ν. Κρίκελλο. Σήμερα, ζει στην Αθήνα.
Εργάστηκε στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, (ΕΛ.ΑΣ.) σε διάφορες περιοχές της Επικράτειας και στην Αθήνα και διετέλεσε Διευθυντής του Π. Γ. του Αν.Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Γιάννη Πανούση.
Είναι Πτυχιούχος Νομικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου και Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου.
Κατέχει Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό Δίπλωμα στο Δημόσιο Δίκαιο.
Από το 2017 διδάσκει στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και τα τελευταία 15 χρόνια στην Αστυνομική Ακαδημία.
Διετέλεσε για τρία χρόνια Επικεφαλής του Συντονιστικού Κέντρου για την Εποπτεία της Αγοράς και την Αντιμετώπιση Παραεμπορίου του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Συμμετείχε (2018) στην Επιστημονική «Επιτροπή Πανούση» για την Ίδρυση Πανεπιστημίου Στερεάς.
Έχει γράψει επιστημονικά άρθρα σε Ελληνικά περιοδικά, όπως την ‘Επιθεώρηση Δημοσίου Δικαίου’ και τον ‘Συνήγορο’, σχετικά με την Τοπική Αστυνόμευση, τις Μεταρρυθμίσεις στη Δημόσια Διοίκηση, το Παραεμπόριο κ.α.
Αρθρογραφεί σε ειδησεογραφικές έγκριτες ιστοσελίδες και σε εφημερίδες.
Είναι παντρεμένος με την Αλεξάνδρα Παπαθωμά και έχουν μία κόρη τη Βάλια.

Άλλα έργα του ιδίου: -Δημοτική Αστυνόμευση 2019
-Το Ποτάμι της Σιωπής (μυθιστόρημα) 2018
-Με περίσκεψη 2020



Εκδόσεις Φίλντισι

Ξανθίππου 123,
Παπάγου, 15669
Τηλ.: 210 6540170
info@filntisi.gr



"Οι Δούλες του Ζαν Ζενέ" Από την Πειραματική σκηνή Ομάδας Μύθος σε Μετάφραση – Διασκευή Νίκης Τριανταφυλλίδη.

 


Οι Δούλες του Ζαν Ζενέ.

Μετάφραση – Διασκευή Νίκης Τριανταφυλλίδη.

Πειραματική σκηνή Ομάδας Μύθος.

Ένα έργο διαχρονικό. Οι Δούλες – ο φτωχός λαός δεν έχει δικαίωμα να κάνει όνειρα, είναι καταδικασμένος να ζει μέσα στη μιζέρια και να τρέχει για να επιβιώσει.

Η Κυρία – η κυρία Εξουσία επιβάλλει τα πάντα με τη γλυκύτητά της και τον αέρα του δυνατού, αφού για την κοινωνία δυνατός είναι αυτός που έχει χρήμα.

Οι Δούλες δεν βρίσκουν άλλο τρόπο για να δραπετεύσουν από την πραγματικότητα παρά παίζοντας ένα παιχνίδι – θέατρο. Γρήγορα  κι απότομα όμως προσγειώνονται στην ωμή πραγματικότητα φτάνοντας σε αδιέξοδο.


Υπόλοιποι συντελεστές έργου:

Σκηνοθεσία: Ομάδα Μύθος.

Κινησιολογία: Σίμωνας Πάτροκλος.

Μουσική Επιμέλεια& Δημόσιες σχέσεις: Ζωή Τριανταφυλλίδη.

Σκηνικά – Κουστούμια: Μαρία Δρακοπούλου

Φωτισμοί & ήχοι : Τάσος Ιωάννου.

Παίζουν κατά σειρά εμφάνισης:

Κλαίρη: Ζωή Τριανταφυλλίδη.

Σολάνζ: Μαρία Δρακοπούλου.

Κυρία: Ιωάννα Προσμίτη.

Διάρκεια έργου: 70 λεπτά.

Ένα πολιτιστικό γεγονός των ΕΝ.Π.ΑΝ.

Η παράσταση έχει βραβευτεί από την διαβαλκανική επιτροπή θεατρικών βραβείων και από την action art international

(Η παράσταση θα πραγματοποιηθεί με όλους τους κανόνες και τα μέτρα ασφαλείας για την πανδημία).

 (Είναι απαραίτητη η τηλεφωνική κράτηση, διότι οι διαθέσιμες θέσεις είναι αναπόφευκτα περιορισμένες, για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας. Σε περίπτωση ακύρωσης θέσεως γίνεται εγκαίρως γι αν δοθεί σε άλλο θεατή.)

 


ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΘΕΑΜΑΤΩΝ

Ώρα Προσέλευσης : 20:15

Ώρα έναρξης: 20:30

Ημέρα Παράστασης :Tετάρτη 15 Δεκεμβρίου

Τιμή εισιτηρίου: 10 ευρώ

                      

Galerie Δημιουργών  Χελιδονούς 28, Κηφισιά

www.galeriedimiourgon.gr

www.facebook.com/galeriedimiourgon

Λεωφορεία: 504, 522, 523, 543, 721, Β9

Πληροφορίες   -  Κρατήσεις :   210 6251732 & 6993723117

 






 

ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ "Αναπηρία και Πολιτική Ορθότητα "

 Στην εποχή μας και στις κοινωνίες της «πολιτικής ορθότητας» κάποιες παραδοσιακές λέξεις ή φράσεις με τον μανδύα του πειράγματος θα προκαλούσαν θύελλα αντιδράσεων. Φράσεις, όπως: «Ε… αυτό το γνωρίζει και η κουτσή Μαρία», «Α… βρε ΑμεΑ… ούτε αυτό το μπορείς;» ή «Πώς βαδίζεις έτσι; Ανάπηρος είσαι;» ή «Καιάδας που χρειάζεται για κάποιους…» υποδηλώνουν την «ανάπηρη» στάση ζωής της κοινωνίας απέναντι σε συνανθρώπους που χρειάζονται τη συμπαράστασή της.

Οι παραπάνω φράσεις αποτυπώνουν με ενάργεια τον «βιασμό» και την «κοινωνική καταχνιά» που γνώρισε και βίωσε μία ομάδα συνανθρώπων μας που αδικήθηκε από τη φύση. Η υποτίμηση, η περιφρόνηση, ο αποκλεισμός και η απόρριψη που συνόδευαν τη στάση μας προς τα άτομα με αναπηρία σιγά – σιγά εκλείπουν και τη θέση τους λαμβάνουν η ανεκτικότητα και ο σεβασμός της διαφορετικότητας.

Η πρόοδος της κοινωνίας μας επαναξιολόγησε κάποιες έννοιες πάνω στις οποίες οικοδομήθηκαν τα κοινωνικά στερεότυπα και ρίζωσαν οι πιο απάνθρωπες προκαταλήψεις. Σε αυτές τις έννοιες ανήκει και η «κανονικότητα» ή οι «κανονικοί». Ο ανθρωπισμός και η αρετή της ανεκτικότητας αποφλοίωσαν τον μύθο του «κανονικού ανθρώπου» και ύψωσαν την σημαία της αναγκαιότητας του δικαιώματος στη διαφορά. Εξάλλου οι έννοιες προοδευτικότητα και ελευθερία εμπλουτίζονται από τη στάση μας, ατομική και κοινωνική, απέναντι στην αναπηρία σε όλες τις εκφάνσεις της.

Προοδευτικότητα και Ελευθερία

Η προοδευτικότητα, λοιπόν, και ο βαθμός ελευθερίας ενός ατόμου ή μιας κοινωνίας είναι συνάρτηση και του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Η άρνηση του παλιού και η αποδέσμευση από τις στερεοτυπικές αντιλήψεις του παρελθόντος προς τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες χρωματίζουν θετικά τόσο τον προοδευτικό χαρακτήρα της κοινωνίας όσο και κάθε ατόμου χωριστά. Επίσης, η απαγκίστρωση από τα πάθη της ψυχής, τις αναιτιολόγητες φοβίες και προκαταλήψεις προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες αισθητοποιούν το βάθος της εσωτερικής μας ελευθερίας.

Πολλές φορές άτομα και κοινωνίες είναι εγκλωβισμένες σε λογικές και προλήψεις που πληγώνουν τον «αδύναμο» συνάνθρωπό μας και ντροπιάζουν τον πολιτισμό μας. Αντίθετα, η υιοθέτηση ρηξικέλευθων θέσεων για την ουσία του ανθρώπου-ισμού μάς απαλλάσσουν από την εξουσία των εξωγενών δυνάμεων και καλλιεργεί τόσο την ψυχική ελευθερία όσο και το αυτεξούσιό μας. Όλα αυτά, όμως, συντελούν στην αποδοχή της μοναδικότητας της ανθρώπινης ύπαρξης και στο σεβασμό της ιδιαιτερότητας με όποια μορφή κι αν αυτή εκδηλώνεται στον άνθρωπο (σωματική, διανοητική…).

Η πρόκληση, λοιπόν, φιλάνθρωπων συναισθημάτων προς τα ευπαθή άτομα είναι προϊόν ενός βαθύτατου μετασχηματισμού της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης σε στάσεις και συμπεριφορές που προβιβάζουν την ανθρώπινη «ευγένεια» σε πρώτιστη αξία. Η προοδευτικότητα, ωστόσο, και η ελευθερία ατόμων και κοινωνίας γεννούν τον αλτρουϊσμόθρυμματίζουν τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και μάς προφυλάσσουν από τις παρενέργειες ενός ιδιάζοντος και απάνθρωπου κοινωνικού ρατσισμού.

Η Ποιότητα και ο Πλούτος μας

Στην «κοινωνία της γνώσης», της νεωτερικότητας και του meta-verse η ποιότητα και ο πλούτος ως έννοιες και καταστάσεις εμπλουτίστηκαν με νέα στοιχεία που τείνουν να ανατρέψουν τα παραδοσιακά σχήματα και σχέσεις σημαίνοντος και σημαινόμενου.

Η ποιότητα και ο πλούτος ενός ατόμου ή μιας κοινωνίας δεν προσδιορίζονται τόσο από τα ποσοτικά μεγέθη (υλικά αγαθά) όσο από τα αποθέματα «ανθρωπιάς» προς τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες. Ένα άτομο ή μια κοινωνία κρίνεται ανεπτυγμένη όχι τόσο από το υψηλό ή χαμηλό βιοτικό επίπεδο αλλά από τα φιλάνθρωπα αισθήματα προς εκείνες τις ομάδες ανθρώπων που εμφανίζουν διάφορα προβλήματα (κινητικά, διανοητικά…). Όταν, δηλαδή, ένας άνθρωπος ή μια κοινωνία θέτουν ως κέντρο του ενδιαφέροντός τους τον «αδικημένο» από τη φύση, τότε μπορούν να υπερηφανεύονται για το πολιτισμένο πρόσωπό τους.

Δεν αρκεί, επομένως, το νομικό και θεσμικό πλαίσιο της οργανωμένης πολιτείας αλλά απαιτείται και μια αλλαγή νοοτροπίας και φιλοσοφίας για το ανθρώπινο πρόσωπο του πολιτισμού μας. Αυτός ο ποιοτικός μετασχηματισμός ατόμων και κοινωνίας καλλιεργεί τις ανθρώπινες αρετές του σεβασμού του αλτρουϊσμού και της ανεκτικότητας προς τα «ευπαθή» άτομα. Η αποδοχή, λοιπόν, της «διαφορετικότητας» και η ανιδιοτελής προσφορά προς τα ΑμΕΑ προϋποθέτει και συνεπάγεται ένα βαθύτερο μετασχηματισμό που θα οδηγήσει σταδιακά στην απόρριψη κάθε είδους σύγχρονου «καιάδα».

Δείκτης, λοιπόν, πολιτισμού και ποιότητας ενός ατόμου ή μιας κοινωνίας δεν είναι το πλήθος των καταναλωτικών αγαθών αλλά το περίσσευμα της αγάπης και της φροντίδας προς εκείνα τα άτομα που αγωνίζονται να επιβιώσουν έχοντας λιγότερα σωματικά ή πνευματικά εφόδια από τους υπόλοιπους «κανονικούς». Προσδιοριστικός, επομένως, παράγοντας του «πλούτου» μας είναι οι ευκαιρίες που εξασφαλίζουμε στα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες για μια ποιοτική ζωή.

Απλά συμβαίνει…

«Και μην ξεχνάς ότι μπορεί να συμβεί στον καθένα μας./ Δεν περιμένεις ότι μπορεί ποτέ να σου τύχει./ Απλά συμβαίνει».(Διαδίκτυο)

Ο υποθετικός «ανάπηρος» των παραπάνω στίχων απευθύνεται σε κάθε «πιθανό» συνάνθρωπό του υπενθυμίζοντας το αβέβαιο και ευμετάβλητο της ανθρώπινης ύπαρξης. Και δεν διαπιστώνει μόνο την περατότητά μας και την αδυναμία μας να αποτρέψουμε το «κακό» αλλά καυτηριάζει και την υπόρρητη αβελτηρία μας στον πιθανό κίνδυνο «Δεν περιμένεις… συμβαίνει».

Καταγράφει την κοινή μοίρα όλων των ανθρώπων που είναι σε μόνιμη βάση εκτεθειμένοι στην απροσδιόριστη βούληση εκείνων των δυνάμεων που απειλούν την ύπαρξή μας.

Εξάλλου ο άνθρωπος δεν κρίνεται από το κακό ή το απροσδόκητο που θα απειλήσει τη ζωή του, αλλά από τον τρόπο που θα αντιδράσει σε αυτό. Κι αυτό συνιστά το ανώτατο κριτήριο αξιολόγησης της ποιότητάς του. Η γενικότερη βιοθεωρία μας και οι κωδικοί ερμηνείας της ζωής μας πρέπει να είναι προσαρμοσμένοι στην τυχαιότητα και το «ασταθές» του περιβάλλοντος. Η πρόνοια και η ταπεινοφροσύνη είναι τα μόνα μας όπλα.

Η ισχυρή κοινωνία

«Από τον καθένα σύμφωνα με τις δυνατότητές του στον καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του».(Μαρξ)

Μπορεί η παραπάνω θέση του Μαρξ να διατυπώθηκε ως πρόταση – νόμος ενός ιδεατού καθεστώτος ή κράτους ή κοινωνίας, ωστόσο βρίσκει εφαρμογή και στην ευκταία στάση μας απέναντι στα άτομα με αναπηρία.

Μία στάση που πρέπει να αναδεικνύει την αξία της μοναδικότητας και ιδιαιτερότητας κάθε συνανθρώπου μας. Στην ανάγκη αυτής της αναγνώρισης μπορεί και πρέπει να θεμελιωθεί η κοινωνία μας. Μία κοινωνία οικουμενική και πανανθρώπινη. Μία κοινωνία που «θα υπηρετεί τον ανίσχυρο» και όχι την «κοινωνία των ισχυρών».

Στην «ισχυρή κοινωνία» το τρίπτυχο του ποιοτικού μετασχηματισμού του ανθρώπου μπορεί να είναι το:

Αναγνωρίζω

Αποδέχομαι

Αλλάζω


ΑΠΟ https://iliasgiannakopoulos.blogspot.com/

 





WARRIOR WITHIN – single “Stronger Than Death & Time” Remastermix

 


Stronger Than Death & Time” 

(Δείτε το lyric video εδώ)

 

Art – Alvaro Valverde –Spain 

Mixing/Mastering – Silent Underground Studios – Dan Waldmann 

Videography –Tass & Toli Hadoulis 

 

Το “Stronger Than Death & Time” είναι ένα Thrash-Speed Metal θηρίο που σας ταξιδεύει σε ένα αγνό metal ταξίδι! 

Το “Stronger Than Death & Time” γράφτηκε από τους Apostolis & Anastasios των Warrior Within και εμπνεύστηκε από τον βαθύ δεσμό τους ως αδέρφια και την κοινή τους αγάπη για τη μουσική Πλήρως ανανεωμένο & ρεμιξαρισμένο τώρα με ένα σύντομο lyric video, τώρα μεγαλύτερο και καλύτερο από ποτέ!!  

 

Οι Warrior Within είναι ένα thrash / speed metal συγκρότημα από την Sunshine Coast του Queensland της ΑυστραλίαςΟι Warrior Within εργάζονται σκληρά για να απελευθερώσουν το επιθετικό και μοχθηρό metal τους στην Αυστραλία και στον υπόλοιπο κόσμο γενικότερα. 

Αποτελούνται από τον Scott MacIntyre στα φωνητικά, τα αδέλφια Tass Hadoulis στις κιθάρες και Toli Hadoulis στο μπάσο και τον Tom Johnson στα ντραμς. Οι Warrior Within έχουν ισοπεδώσει το κοινό με τις γεμάτες ενέργεια ζωντανές εμφανίσεις τους σε όλο το Queensland, αλλά τώρα οι βλέψεις τους είναι σταθερά προσανατολισμένες στην κατάκτηση της Αυστραλίας και στη συνέχεια του κόσμου. Οι Warrior Within προκαλούν headbanging δίπλα σας γιατί το λατρεύουν. 

 

Οι Warrior Within είναι: 

Scott Macintyre - Φωνητικά 

Tass Hadoulis – Κιθάρες 

Toli Hadoulis – Μπάσο 

Tom Johnson – Ντραμς 

Craig Macintyre – πρώην Drummer με συμμετοχή στο Opus 


 

Official links 

                          

                                                                       track      playlist   

 

 

 

" Σ΄αγαπώ " Τραγούδι του Βασίλη Τσουρακά σε Στίχους του Άθω Χατζηματθαίου

 Στίχοι Άθως Χατζηματθαίου

Μουσική Βασίλης Τσουρακάς τραγούδι Βασίλης Τσουρακάς Σ’ αγαπώ Είναι μεγάλο και βαθύ το σ’ αγαπώ Ψηλά κοιτάζει Και με την αύρα το κορμί και την ψυχή Το αγκαλιάζει. Σ ‘ αγαπώ, στ’ ουρανού το βλέμμα κοιτώ Κι η καρδιά μου κτυπάει δυνατά Σ’ αγαπώ, σ’ ένα χάδι σου μόνο γλυκό Πόθοι κι όνειρα ξυπνούν μαγικά. Είναι σαν ήλιος που η ανάσα του μεθά Καθώς σ’ αγγίζει Και η ψυχή σ’ ένα κατάλευκο καμβά Χρώμα γεμίζει.