Παρουσίαση του βιβλίου "Μπράλος" των ΝΙΚΟΥ ΤΣΙΤΣΑ-ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΛΟΥΜΑΚΗ

 


                Γενναδίου 8 καιΑκαδημίας -10678 ΑΘΗΝΑ

                                       Τηλ:2103834559 E-mail: eel@otenet.gr 

                                          

  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 

                 ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 και ώρα 07.00 μ.μ. 

Η Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών σας προσκαλεί στην εκδήλωση, που θα γίνει στην αίθουσα Μιχαήλας Αβέρωφ, Ακαδημίας και Γενναδίου αρ. 8, 7ος όροφος, στην παρουσίαση του βιβλίου ΄΄Μπράλος΄΄

των ΝΙΚΟΥ ΤΣΙΤΣΑ-ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΛΟΥΜΑΚΗ

(Ο σιδηροδρομικός σταθμός του και ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος, μέσα από τις καρτ ποστάλ της εποχής -- προσέγγιση ιστορική και συλλεκτική)


Χαιρετίζει: Κώστας Καρούσος, Πρόεδρος ΕΕΛ.

Ομιλητές:

1) Χαρίκλεια Δημακοπούλου - Δημοσιογράφος Συγγραφέας

2) Παναγιώτης Ιατρόπουλος -Ιστορικός

3) Γιώργος Χανδρινός - Ιστορικός Σιδηροδρόμων

4) Αργύρης Βουρνάς - Εκδότης

 

     


  Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος της ΕΕΛ                                        Ο Γεν. Γραμματέας της ΕΕΛ

Κώστας  Καρούσος                                                Γιώργος  Μαρινάκης             

 




Θεατρική παράσταση του έργου της ΚΩΝ/ΝΑΣ ΔΟΥΚΑ «Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ» στην Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών

 


Γενναδίου 8 και Ακαδημίας -10678 ΑΘΗΝΑ
Τηλ:2103834559 E-mail: eel@otenet.gr



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 και ώρα 06.00 μ.μ. 

Η Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών σας προσκαλεί στην,

Θεατρική παράσταση του έργου της ΚΩΝ/ΝΑΣ ΔΟΥΚΑ
«Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ»

που θα γίνει στην αίθουσα Μιχαήλας Αβέρωφ, οδός Ακαδημίας και Γενναδίου αρ. 8, 7ος όροφος.

Χαιρετίζει: Κώστας Καρούσος, Πρόεδρος ΕΕΛ.

Παίζουν οι ηθοποιοί: Αλέκος Πούλος - Άντα Μανιαδάκη –
Ελένη Τσαγανού- Μαρία Κασίμου.
Σκηνοθεσία: Αντώνης Μουλάς.


Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος της ΕΕΛ                                     Ο Γεν. Γραμματέας της ΕΕΛ

  Κώστας Καρούσος                                                 Γιώργος Μαρινάκης







Σοφία Βασιλειάδου "Οπτική"

 


Οπτική

Εμφιλοχώρησε το πάθος ανάμεσά τους
Ο ένας το ‘νιωθε σαν τρικυμία του κόκκινου με χτύπους αχαλίνωτους να κατακαίνε τα
ακροδάχτυλα .
Ο άλλος το μπέρδεψε με πάθος κύμα σκοτεινής παραφοράς , πιο μαύρο κι από την
κατακαμένη θυσία σε άγριους θεούς , πιο τρομερό κι από βύθιους πειρασμούς .
Πάσχοντας και οι δυο δεινώς
Έγινε ο ένας ήλιος δροσερών ακτίνων κι ο άλλος στάχτη απ’ τη δική του τη φωτιά.



Η φωτογραφία είναι από https://gr.pinterest.com/







Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά - Βιβλιοκριτική στο βιβλίο "Τα κείμενα της Θεοπούλας Αυτοβιογραφικά από την παιδική ηλικία και άλλα…" της Θεοπούλας Γκαϊντατζή

 


Βιβλίο: Τα κείμενα της Θεοπούλας
Αυτοβιογραφικά από την παιδική ηλικία και άλλα…
Συγγραφέας: Θεοπούλα Γκαϊντατζή
Εκδόσεις: Νέα Διάσταση
Αλεξανδρούπολη 2022
Βιβλιοκριτική: Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά

Το παρόν βιβλίο που εκδόθηκε μετά το θάνατο της συγγραφέως, αποδεικνύει περίτρανα ότι όταν ένας άνθρωπος πεθαίνει, συνεχίζει πολυποίκιλα να υπάρχει στη σκέψη μας κι έτσι δεν τελειώνουν όλα στην έσχατη ώρα.

Ο τίτλος:Τα κείμενα της Θεοπούλας με υπότιτλο :Αυτοβιογραφικά από την παιδική ηλικία και άλλα…δείχνει ότι ο αναγνώστης θα διαβάσει αυτά που η Θεοπούλα έγραφε κατά καιρούς μέχρι λίγο καιρό πριν εγκαταλείψει τα επίγεια-που αφορούσαν στην ίδια και σε άλλες ιστορίες που βίωσε.

Έτσι στα 28 αφηγηματικά κείμενα,παρακολουθεί ο αναγνώστης μια εξιστόρηση ζωής με συγκινητική ειλικρίνεια για τα ίδια και τα αλλότρια ,για την παιδική αλλά και για τη δύσκολη νεανική και μέση ηλικία.

Με γραφή ρεαλιστική, οι αφηγήσεις σε επίπεδο τύπων, χαρακτήρων και περιπετειών, κερδίζουν ,κατακτούν θα έλεγα τον αναγνώστη, ο οποίος θέλει να φτάσει στο τέλος σχεδόν με τη μία.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η γλώσσα, η διαλεκτική της γιαγιάς κυρίως, που μιλούσε τούρκικα και η απόδοση στην κοινή νεοελληνική κάνει ακόμα και το μύθο που η ευφάνταστη συγγραφέας επινόησε, να αγγίζει την πραγματικότητα.

Όσο για την έκφραση διαπιστώνει κανείς ένα ιδιαίτερο λεκτικό τρόπο, βίαιο στα σημεία που επιβάλλεται ,πολύ κοντά στην καθημερινότητα των προσώπων για τα οποία γίνεται λόγος ,

κάτι που ανήκει στην εποχή κατά την οποία συμβαίνουν οι δράσεις και αποδίδονται οι περιγραφές τους.

Εσωτερικές ψυχολογικές καταστάσεις αλλά και η εποπτεία καταστάσεων οδηγούν στην ανάδυση και καταγραφή εμπειρικών δεδομένων, στην απόδοση μιας πραγματικότητας που ξενίζει ίσως τους νέους ,τα παιδιά μας ,όχι όμως και εμάς τους συνομήλικους με τη συγγραφέα, αφού είναι γνωστό το πνεύμα της παρέας π.χ που έχει τη δική της συνείδηση και τη δική της ψυχολογία.

Από την πρώτη μέρα στο σχολείο ,τον καυγά για το ψαλίδι,την παιδική αφέλεια που θέλει τον χοντρό άντρα να κυοφορεί ,τα ευτράπελα κατά την ώρα του μαθήματος που έφταναν ως την υπερβολή με συνέπεια την έκφραση της τιμωρητικής διάθεσης της νηπιαγωγού, ή του δασκάλου εν γένει, το σκασιαρχείο από το σχολείο ,άλλες αφηγήσεις με άτομα άλλα ,ίσως και ξένα προς την ίδια ,η αναγνώριση της προσφοράς του δασκάλου ανοίγουν και κλείνουν ένα βιβλίο 163ων σελίδων.Ένα βιβλίο που σε μαγεύει με την εκφραστική, φρασεολογική δεινότητα.

Αφού διέτρεξα το περιεχόμενο του βιβλίου, κάθισα να σκεφτώ κουρασμένη, σχεδόν αποκαμωμένη, από έναν καλπασμό ανάγνωσης, αφού η Θεοπούλα θέλησε να μας τα πει όλα με έναν άκρως ευρηματικό ασθματικό τρόπο:έγραψε για όσα έζησε και επιθυμούσε διακαώς να αφήσει ένα αποτύπωμα του καιρού της ή όσα έζησε δεν ήταν όπως τα ήθελε και κάπου μέσα της έπιαναν μονίμως έναν χώρο που δεν άδειαζε ούτε γέμιζε πλέον;

Εδώ σε τούτο το βιβλίο συμβαίνει περισσότερο το πρώτο.Γράφει αποκαλύπτοντας τον κώδικα της ζωής στη μικρή κοινωνία μιας επαρχιακής μικρής πόλης με ιδιότυπη γραφή και εκφράσεις ιδιωματικές έως συναισθηματικές με παραστατική ικανότητα που συγκινεί.

Ο αναγνώστης έχει μπροστά του μια γυναικεία αφηγηματική φωνή που ανασκαλεύει τις παιδικές και νεανικές αναμνήσεις , με ύφος απλό κι άλλες φορές αφελές που όμως κρύβει σοβαρότητα ,καταφέρνει να μας συγκλονίσει .

Η Θεοπούλα,έφυγε αλλά πρόλαβε να μας αφήσει τα γραπτά της.Κι αφού δεν πρόλαβε να απολαύσει το ταξίδι τούτου του πνευματικού της μόχθου, εμείς- αφού ευχαριστήσουμε τον σύζυγό της και τα παιδιά της για το εκδοτικό αποτέλεσμα- δεν έχουμε παρά να προσευχηθούμε για την ανάπαυση της ψυχής της. 
Αιώνια η μνήμη σου, αγαπητή μας Θεοπούλα, στους Ουρανούς .
Βιβλιοκριτική: Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά






Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά - Βιβλιοκριτική στο βιβλίο "Ο Μαυροσκούφης αναμνήσεις μιας κόρης" της Θεοπούλας Γκαϊντατζή

 


Βιβλίο:Ο Μαυροσκούφης
αναμνήσεις μιας κόρης
Συγγραφέας: Θεοπούλα Γκαϊντατζή
Εκδόσεις :Νέα Διάσταση 2019
Βιβλιοκριτική:Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά


Σε αυτό το βιβλίο η συγγραφέας με αναδρομή μιλάει για τον Μαυροσκούφη πατέρα της, που εξαιτίας του χαρακτήρα του και της δύσκολης, από κάθε άποψη, εποχής, προκάλεσε τόσα τραύματα ικανά να δώσουν τούτη την αφόρμηση της συγγραφής η οποία ενυπήρχε ως ιδέα και μετά από μισό αιώνα περίπου, έγινε πραγματικότητα.

Ο Μαυροσκούφης πέρα από την πραγματικότητα και αφού επιλέχτηκε ως τίτλος αποτελεί και το σύμβολο του δυνατού, που λόγω χαρακτήρα ήθελε έτσι να φαίνεται απέναντι στους αδύναμους υποτακτικούς ,στη γυναίκα του και στα παιδιά του.

Έτσι θα προκύψει ένα «κατηγορώ»εναντίον του, που όμως όταν φτάνει στο «εδώλιο» θα αθωωθεί μιας και δεν θα μπορεί πλέον να συνεχίζει τα ξεσπάσματα της νιότης.

Ο Μαυροσκούφης ή ένα βαρύ αποτύπωμα για τη Θεοπούλα.

Αντίβαρο η μητέρα.Όλη η πίκρα χρεώνεται στον πατέρα και στις επινοημένες παιδαγωγικές του μεθόδους.

Σπαράγματα οι μνήμες.

Ένας δύσκολος γάμος και τα ξεσπάσματα των καυγάδων κατέληγαν στα δύο παιδιά.Ένας Μαυροσκούφης στο στρατό κατάφερε να τα κάνει στη συνέχεια όλα μαύρα και να τα γκριζάρει με ευκολία όταν αντιλαμβανόταν την αυστηρότητά του.Γιατί, γκριζάρισμα ονομάζω την προσπάθεια να λάβουν περισσότερες γνώσεις τα παιδιά του, Αγγλικά και μουσική παιδεία για παράδειγμα.

Η Θεοπούλα η κόρη που ακουμπούσε για πολλά χρόνια την κομματιασμένη ψυχή της, αποφάσισε να εκθέσει ένα πρόσωπο όχι για να το πλήξει βαθύτατα όπως έκανε εκείνος αλλά για να πει όσα δεν του είπε, για να τακτοποιήσει τις πίκρες της και τις αναστολές ,για να βγει στη λεωφόρο της ελευθερίας και της ελευθεροστομίας και για πολλούς εξ ημών, για να μας διδάξει γιατί εγώ έτσι είδα τον Μαυροσκούφη ως αφορμή για περίσκεψη και διάλογο με τον εαυτό μου.Κι αν κάποιες αναφορές έχουν τη δύναμη του όπλου εν τούτοις δεν σκοτώνουν,προβληματίζουν και αθωώνουν. Γιατί δεν είναι μόνο οι άνθρωποι δύστροποι είναι και η εποχή στην οποία ζουν και δημιουργούν.

Αν αναγνώστη μου κάνεις τα λόγια εικόνες καθώς διαβάζεις το βιβλίο θα καταλάβεις πώς τότε ο γονιός, στην περίπτωσή μας ο πατέρας, μοίραζε ρόλους στη γυναίκα του και στα παιδιά του και είχε απαιτήσεις να δουλέψουν σκληρά είτε στο καφενείο ,είτε στο χωράφι .Το «όχι» σήμαινε τιμωρία.

Το περιεχόμενο του βιβλίου αναπτύσσεται πάνω σε συγκυρίες και προσωπικές εμπειρίες της καθημερινότητας, ικανές να κομματιάσουν την ψυχή,κυρίως,ενός ανήλικου κοριτσιού.

Η Θεοπούλα με καταλύτη την υπομονή, κουβαλούσε στην πλάτη της αποσκευές με ποικίλο περιεχόμενο. Μεγαλώνοντας χρειάστηκε πολλές φορές να ακουμπήσει κάπου να ξεκουραστεί. Ευτυχώς με τις σπουδές της το γάμο της και την απόκτηση έξι παιδιών άλλαξε το περιεχόμενο των αποσκευών αλλά πάλι κράτησε τα άκρως απαραίτητα τις δοκιμασίες που αν δεν τις κατέθετε γραπτώς, η ψυχή της θα βασανιζόταν. Τι κάνει δηλαδή με τη συγγραφή; Εξαγνίζει ένα πετραδερό κακοφωτισμένο σοκάκι από το οποίο ήταν υποχρεωμένη να περνά- κι ας την πλήγωναν οι κοφτερές πέτρες και τα αγκάθια- σε δρόμο ομαλό ευκολοδιάβατο να μη βαραίνει τη φρίκη που δοκιμάζει τις αντοχές της.

Με τη συγγραφή κάνει ταμείο, ξεκαθαρίζει λογαριασμούς, δείχνει στον αναγνώστη ότι μπορείς να βγεις κερδισμένος αν μάθεις να συγχωρείς .Γιατί όσο κι αν αγανακτεί κανείς με την απάνθρωπη συμπεριφορά του πατέρα ,όταν αγνοείς το χρόνο και δεν τον ανταγωνίζεσαι, όταν προσαρμόζεσαι σε κάποιες καταστάσεις ,γιατί τι άλλο να κάνεις για να μη χαλάσεις τον εαυτό σου, τότε αντέχεις, δημιουργείς, ισορροπείς και γράφεις εν προκειμένω 112 σελίδες.

Η σκιά του Μαυροσκούφη έπεφτε παντού.Όλα τα’σκιαζε η φοβέρα.Τα οικονομικά του που ήταν καλά στηρίζονταν και στην εργασία της γυναίκας του και των παιδιών του.

Στο βιβλίο κάθε ιστορία είναι μια εκ βαθέων εξομολόγηση αλλά και μια γνωστοποίηση για τα πέτρινα χρόνια τότε που δεν γινόταν διάλογος και οι καυγάδες στην οικογένεια γκρέμιζαν τον ψυχικό κόσμο ενός μικρού,έφηβου και νεαρού κοριτσιού το οποίο έγινε δυνατό και κατάφερε να χτίσει την γκρεμισμένη αυτοπεποίθηση.

Ο Μαυροσκούφης είναι ένα βιωματικό βιβλίο με συνονθύλευμα συναισθημάτων πόνου, υποταγής αλλά και αγάπης. Το τελευταίο ο αναγνώστης πρέπει με προσοχή να το αντλήσει, αφούυποδηλώνεται και δεν καταδηλώνεται.

Δεν ξέρω πόσο ισχύει και για ποιους το «γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο ,πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω …»

Και γεννάται το ερώτημα: η Θεοπούλα γράφει για να κατηγορήσει με την έννοια τού θεωρώ κάποιον ένοχο ή για να κατανοήσει μια οδυνηρή συμπεριφορά; Ερώτημα στο οποίο οφείλουμε να δώσουμε απάντηση υπολογίζοντας στο πατρικό δεσποτισμό που ήταν καθολικό φαινόμενο μόνο που το στημόνι έκανε τη διαφορά.

Από το ψυχικό ξεγύμνωμα προκύπτει ένα κατηγορώ. Η συγγραφέας ανακαλεί μνήμες, σπαράγματα από σημαντικά και ασήμαντα περιστατικά της παιδικής ηλικίας. Το στοιχείο που εξυπηρετεί την ταύτιση της αυτοβιογραφικής συναισθηματικής υπόθεσης με την ψυχολογικών εκφάνσεων οδύνη ρέει κάτω από τη σπάνια γεύση της περιγραφής. Η πρωτοπρόσωπη αφήγηση διανθίζεται

από παρεμβολές όπως τραγούδια που άκουγε ο πατέρας της, γιατί όταν ήταν στις καλές του, ήταν η καλύτερη παρέα.

Ο Μαυροσκούφηςείναι μικρογεγονότα που επέδρασαν αρνητικά πάνω στο προσωπικό πλέγμα της αφηγήτριας, της συγγραφέως, η οποία χρησιμοποιώντας τη μνήμη και τη λογοτεχνία, μας έδωσε τον ψυχικό του κόσμο όπως εκδηλωνόταν σε πολλές εκφάνσεις και την εικόνα του.Ο Μαυροσκούφης όπως του έμεινε, όχι τυχαία, το παρατσούκλι, ζούσε και καθημερινά σχεδόν δημιουργούσε έναν αρκετά διαταραγμένο περίγυρο.

Όσο χρόνο διάβαζα το βιβλίο ένιωσα να ενεργοποιούνται εσώτερες δυνάμεις ακριβώς όπως όταν διάβαζα τη Φόνισσα του Παπαδιαμάντη που έψαχνα να βρω τρόπο να δικαιολογήσω τις πράξεις της, όπως όταν διάβαζα την επιστολή 103 σελίδων του Κάφκα προς τον πατέρα του. Προτείνω να διαβαστεί έχοντας υπόψη μου την κατάληξη, χωρίς αποκλίσεις από την πεζογραφική του δυναμική σαν μια προσπάθεια της Θεοπούλας να μας δείξει πως κι αν είσαι δύστροπος δεν είναι ο άνθρωπος από μόνος του κακός είναι και οι καιροί που συνδράμουν στην ανάδειξη παρόμοιων χαρακτήρων. Αν δούμε και την ηθική της συγγραφής, της δημιουργίας του βιβλίου, έχει πολλά κρυμμένα καλά, που εμείς οι αναγνώστες καλούμαστε να τα ανακαλύψουμε και μας βοηθάει η στρωτή γλώσσα και το οικείο, εξομολογητικό και για τούτο λιτό ύφος.

Δίπλα σε έναν επιπόλαιο, αλαζόνα,που κατρακυλάει ηθικά, στέκεται καρτερικά η γυναίκα του ως το τέλος.Και η κόρη η Θεοπούλα σύμφωνα με τη μαρτυρία τής μητέρας της, τον αγαπούσε πολύ αφού τα παιδιά δεν είδαν μόνο άσχημα αλλά και πολλά καλά.Ο Στέργιος που έγινε Μαυροσκούφης στάθηκε ξεχωριστός έκανε μεγάλα σφάλματα αλλά και μεγάλα πράγματα. Και η συγγραφέας πρόλαβε και μας επιβεβαίωσε τη συγχώρεση σε έναν αντρειωμένο, όπως γράφει.Στον άνθρωπο ο οποίος καταβεβλημένος από την μακρά ασθένεια,έκανε όπως πολλοί κάτι σημαντικό:ζητούσε συνεχώς συγχώρεση.Θα συμβεί ό,τι και με τον αετό που για να αναγεννηθεί στα σαράντα του χρόνια περνάει από μια διαδικασία επώδυνη.Θα αποσυρθεί στη φωλιά του θα σπάσει το ράμφος του πάνω στα βράχια και όταν βγει το νέο ράμφος, θα φροντίσει τα νύχια του και τα φτερά του έτσι θα ζήσει άλλα τριάντα χρόνια περίπου.

Κι ο κόσμος της Θεοπούλας θα ημερέψει θα γίνει πιο πράος ειρηνικός απέναντι στις πολλών ετών σκέψεις και με την υλοποίηση του ποθούμενου,της συγγραφής του βιβλίου, εξομολογητικώ τω τρόπω, θα αναγεννηθεί, κι όταν ο Θεός την καλεί κοντά του θα αναπαυθεί κι εκείνη εν ειρήνη, γιατί ο χρόνος ανήκει στον εαυτό του και ο άνθρωπος είναι βορά του χρόνου.

Βιβλιοκριτική:Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά





ΓΙΑΝΝΑ ΒΛΑΧΟΥ "ΚΟΥΤΣΟΦΛΕΒΑΡΟΣ"

 


Κουτσή χαρά , κουτσή στιγμή Στον μήνα που χει 28 δεν προλαβαίνεις. Τις μέρες άσκοπα μετράς κι άκαιρος πάντα μένεις. Μικρή χαρά, μικρή εποχή Φλεβάρης όταν φτάσει το γέλιο σβήνει στην αρχή πριν η άνοιξη να φτάσει. Χειμώνα τέλους καρτερείς μα εκείνος επιμένει και του Φλεβάρη η έλλειψη ανάμνηση που μένει.

® Γιάννα Βλάχου

Η εικόνα είναι από το https://gr.pinterest.com/







W.E.B. + GENTIHAA + DRAMA NOIR – live at Temple Athens - Σάββατο 29 Απριλίου

 


Το Σάββατο 29 Απριλίου μια σκοτεινή σύμπραξη θα πραγματοποιηθεί στο Temple Athens.
Τρία συγκροτήματα που εκπροσωπούν επάξια στη χώρα μας τoν συμφωνικό και ατμοσφαιρικό extreme metal ήχο, τρία σχήματα που το καθένα με τον τρόπο του έχει καταθέσει στον μέγιστο δυνατό βαθμό τα διαπιστευτήρια του, σε μια σκηνή του ακραίου ήχου με μακρά  και σπουδαία ιστορία, δυναμικό παρόν και πολλά υποσχόμενο μέλλον, ενώνουν τις δυνάμεις τους για μια βραδιά που διαθέτει όλες τις προδιαγραφές για να μείνει αξέχαστη στους λάτρεις του είδους.  

 

 

Σάββατο 29 Απριλίου 

Doors open 20:00 

Είσοδος 10 ευρώ 

 

Facebook event:  https://www.facebook.com/events/724790926030810 

 

Τα εισιτήρια κοστίζουν 10€ στην προπώληση.
Η προπώληση πραγματοποιείται μέσω τουviva.gr και του δικτύου καταστημάτων του. 

https://www.viva.gr/tickets/music/w-e-b-gentihaa-drama-noir-live-at-temple/ 

 

Temple Athens 

Ίακχου 17 – 11854 Αθήνα
• Τηλ.: +30 210 3468523 

 

================================ 

 


Οι headliners της βραδιάς W.E.B. δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις…
Ιδρυμένοι το 2002, με 5 άλμπουμ και ένα EP στο ενεργητικό τους, οι W.E.B. είναι ένα από τα leading συγκροτήματα της Symphonic Black Metal σκηνής.
 Έχοντας μεγάλη συναυλιακή εμπειρία με εμφανίσεις δίπλα σε Iron MaidenManowarCradle of FilthMoonspellMelecheshBatushka μεταξύ άλλων, μετά την Ευρωπαϊκή περιοδεία τους με τους Fleshgod Apocalypse και έχοντας στις αποσκευές τους τον πολυσυζητημένο - και κατά πολλούς καλύτερό τους – δίσκο “Colosseum” που κυκλοφόρησε από την θρυλική Metal Blade Records, φαίνεται πως έχουν σκοπό να μην αφήσουν περιθώρια αμφιβολιών πως όσοι παρευρεθούν στο Temple στις 29 Απριλίου, θα βιώσουν μια metal εμφάνιση γεμάτη αδρεναλίνη, γκάζια και… λουτρό αίματος. 

  

https://linktr.ee/webmetalband 



Οι Gentihaa είναι ένα σχήμα που έσκασε σαν βόμβα στην Ελληνική Extreme Metal Σκηνή πριν λίγα χρόνια μέσα από το ντεμπούτο άλμπουμ τους “Reverse Entropy” σε παραγωγή του Bob Katsionis και μίξη από τον Fotis Benardo προκαλώντας μεγάλη αίσθηση, η οποία μεγιστοποιήθηκε από τις εξαιρετικές εμφανίσεις τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τους θρυλικούς Dimmu Borgir, ενώ έχουν πραγματοποιήσει ανάλογες εμφανίσεις ως headliners αλλά και με κορυφαία ονόματα όπως οι Septicflesh και οι Asphyx.
Το ιδιαίτερο στυλ τους το οποίο φιλτράρει επιρροές από το traditional Heavy Metal ως το majestic Dark – Death Metal προσφέρει την πολυπόθητη ταυτότητα που χρειάζεται κάθε νέο συγκρότημα σήμερα και η εμπειρία που έχουν αποκτήσει στο σανίδι, αποτελεί εγγύηση για μια εμφάνιση στο Temple που θα μείνει χαραγμένη σε κάθε παρευρισκόμενο.  

 

https://gentihaa.bandcamp.com 

https://www.facebook.com/gentihaa 

https://www.instagram.com/gentihaaofficial  

https://www.youtube.com/GENTIHAAOfficial 

 



Οι Drama Noir, είναι μια Symphonic Blackened Death Metal μπάντα και δημιουργήθηκαν από τον Mephisto στην Κόρινθο, το 2017. Με σταθερό πίσω από τα τύμπανα τον Yngve και τον Peisithanatos στο μπάσο και συνεργαζόμενοι με διάφορα μέλη όλη αυτή την περίοδο, οι Drama Noir έχουν καταλήξει πλέον στην πιο δυνατή τους σύνθεση και συνεχώς ανερχόμενοι έχουν κυκλοφορήσει ως τώρα 2 singles, 2 albums και ένα split EP με τους Γερμανούς Morgenrothe με κορυφαία στιγμή ως τώρα το “A Necromancy Lore” του 2020, που απέσπασε εξαιρετικές κριτικές παγκοσμίως και που όπως και το EP έχει κυκλοφορήσει από τη Γαλλική Drakkar Productions.
Το νέο και τρίτο album τους, σε παραγωγή από τον Psychon (Septicflesh) είναι έτοιμο και αναμένεται μέσα στο 2023 πάλι από την Drakkar Productions, ενώ το single “Risen to Avenge” που έχει ήδη κυκλοφορήσει, αποδεικνύει ότι οι Drama Noir είναι πανέτοιμοι για το επόμενο και μεγάλο βήμα στην ήδη αξιόλογη πορεία τους. 


 


Η 29η Απριλίου αναμένεται ως μια από τις δυνατές βραδιές του 2023 στον ακραίο metal ήχο, όπου το σκοτάδι, το πάθος και η ατμόσφαιρα θα περισσεύουν προσφέροντας στο κοινό μια εμπειρία που όλοι θα θυμούνται. Be there